WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
5 هدیه ویژه کسب و کارهای مربوط به خودرو

5 هدیه ویژه کسب و کارهای مربوط به خودرو

12/ دی/1401

یکی از وسایلی که امروزه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در زندگی همه ما نقش خود را ایفا می‌کند، خودرو است. اهمیت بالای خودرو در زندگی امروزی جامعه ما به اندازه‌ای است که حتی دانستن قیمت لحظه‌ای آن‌ها نیز تبدیل به امری رایج برای اغلب افراد جامعه شده است. از این رو، انتخاب و ارائه هدیه ویژه کسب و کارهای مربوط به خودرو به مخاطبان آن‌ها می‌تواند ارزش بیشتری به نوع فعالیت اقتصادی آن‌ها ببخشد.


در زمان‌های قدیم هر کسب و کاری برای آن که بتواند توجه مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کند از روش پخش تراکت یا حتی تخفیف دادن‌های بعضاً نصف قیمت استفاده می‌کرد. به این ترتیب افراد با دیدن نام برندها و شرکت‌هایی که روزانه از طریق تراکت یا تبلیغات با آن‌ها آشنا شده‌اند، اقدام به خرید از آن‌ها می‌نمودند.

امروزه که قیمت اقلام از ثبات کافی برخوردار نیست، برای بیشتر کسب و کارها تخفیف دادن و کم کردن از هزینه نهایی محصول، امری بسیار دشوار است که گاهی حتی به ضرر آن‌ها تبدیل می‌شود. با این حال، هر کسب و کاری به روشی برای جذب مخاطبان نیاز دارد. در این شرایط است که شیوه‌های تبلیغاتی خلاقانه پا به عرصه می‌گذارند و به شرکت‌هایی که از روش‌های کارآمدتر برای نمایش خود استفاده می‌کنند، کمک می‌کند. یکی ازمؤثرترین روش‌ها در این ایام، ارائه هدایای تبلیغاتی مناسب به مخاطبان است.

زمانی که گفته می‌شود، هدیه تبلیغاتی مناسب، منظور این نیست که هدیه بی‌ارزش یا نامناسبی برای ارائه وجود دارد. بلکه منظور انتخاب و ارائه هدایایی است که کاربردی و محبوب بوده و متناسب با فعالیت کسب و کار شما به مخاطبان شما ارائه می‌شود. از این رو، در ادامه این مطلب به معرفی 5 هدیه ویژه کسب و کارهای مربوط به خودرو می‌پردازیم تا این دسته از مشاغل نیز بتوانند با یک بازارایابی مناسب از این ایام عبور کنند.

 

بخور سرد تبلیغاتی

 

برخی از هدایای تبلیغاتی تنها هدیه‌ای برای نشان دادن نام تجاری شما نیست. بلکه این دسته از هدایای تبلیغاتی در کنار رفع یک نیاز از مخاطبان شما، می‌تواند در راستای سلامتی و داشتن یک زندگی زیبا به آن‌ها کمک کند. دستگاه بخور سرد تبلیغاتی ازجمله این هدایا است.

این محصول کاربردی و جذاب، یک هدیه ویژه و غیرمنتظره است که می‌تواند مخاطبان شما را شگفت‌زده نماید. حال که روزهای بسیاری را با  آلودگی هوا ناشی از دود کارخانه‌ها و خودروها سپری می‌کنیم، یک بخور سرد می‌‌تواند کمبود اکسیژن  رطوبت را در این روزهای سرد تا حدودی برطرف کند.

 

بخور سرد تبلیغاتی

دستگاه بخور سرد تبلیغاتی اندازه کوچکی دارد و در تمامی ایام سال می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد

 

 

 

استفاده از این دستگاه ساده است و نیازی به تجهیزات پیچیده ندارد. تنها کافی مخزن آب درون دستگاه را پر کرده و آن را روشن کنید. مصرف برق کم این دستگاه‌ها از دیگر دلایل محبوبیت آن‌ها به شمار می‌رود. ناگفته نماند افراد می‌توانند داروهای گیاهی یا درمانی مورد علاقه خود را نیز در مخزن دستگاه ریخته تا از فواید چند برابری آن استفاده کنند.

 

تراول ماگ

 

نوشیدن میزان کافی آب و مایعات یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای حفظ سلامتی و شادابی است. اگر قصد دارید به مخاطبان خود اثبات کنید که به فکر جان و سلامتی آن‌ها هستید، بهتر است به سراغ ارائه تراول ماگ تبلیغاتی به آن‌ها باشید. این هدایای جذاب با ظاهر متفاوت و در عین حال مجدوب‌کننده خود، هم از نظر آقایان، هم از نظر بانوان بسیار دوست‌داشتنی به نظر می‌رسند. اندازه مناسب این ماگ‌های سفری امکان حمل و نقل و نگهداری از انواع مایعات را با دماهای مختلف در آن امکان‌پذیر کرده است. این دسته از فلاسک‌های تبلیغاتی را به راحتی می‌توان در قسمت جای لیوانی ماشین قرار داد و در حین سفر و جابه‌جایی با ماشین از نوشیدن مایعات لذت برد. درب این ماگ‌ها عموماً به گونه‌ای طراحی شده است که امکان نوشیدن در حین حرکت را آسان‌تر کند.

 

سطل زباله

 

آشفتگی و تمیز نبودن داخل ماشین یکی از عواملی است که هر شخصی تلاش می‌کند از آن دوری کند. تصور کنید در حین رانندگی، دست شما کثیف شده است و آن را با دستمال پاک کرده‌اید. حال یا باید دستمال کثیف را بر روی صندلی یا کف ماشین خود رها کنید (که سبب کثیفی و لک شدن ماشینتان می‌شود) یا آن را در خیابان بی اندازید (که سبب آلودگی محیط زیست و خیابان می‌شد). بهترین راه برای حفظ تمیزی و مرتب بودن ماشین، انتخاب و ارائه یک سطل زباله مناسب ماشین است. این دسته از هدایای تبلیغاتی قیمت بالایی ندارند؛ اما به شدت جذاب و کاربردی هستند و وجود آن‌ها در ماشین یک نعمت محسوب می‌شود. جنس این محصولات عموماً از پلاستیک مرغوب بوده و قابلیت شستشو دارند.

 

سطل زباله

نمونه‌ای از یک سطل زباله داخل ماشین کاربردی که به حفظ تمیزی ماشین کمک می‌کند

 

 

 

آفتابگیر

 

شاید زمستان سردی را سپری نکرده باشیم اما روزهای کمی تا شروع گرمای تابستان باقی مانده است. گرمای آزاردهنده‌ای که داخل ماشین را به شدت گرم کرده و دست زدن به فرمان ماشین را غیرقابل تحمل می‌کند. داشتن یک آفتابگیر ماشین خوب به ویژه در روزهای گرم تابستانی یک موهبت به شمار می‌رود. شاید بسیاری از افراد فرصت تهیه یک آفتابگیر را برای خودرو خود نداشته باشند؛ از این رو، ارائه یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب به آن‌ها از سوی شما، نویدبخش تابستانی جذاب‌تر است. علاوه بر این، این نوع از هدایای تبلیغاتی طول عمر زیادی دارند و به سادگی خراب نمی‌شوند. از این رو، نام برند شما برای روزهای طولانی، چه در سرما، چه در گرما، در مقابل چشمان بسیاری قرار خواهد گرفت.

 

شارژر فندکی

 

یکی دیگر از وسایل کاربردی در داخل ماشین برای هر شخصی، شارژر فندکی است. اهمیت و کارایی بالای این وسیله جذاب سبب شده است تا بسیاری از برندهای مطرح دنیا، اقدام به طراحی و ارائه انواع شارژرهای فندکی متناسب با گوشی‌های مختلف نمایند. در کنار مدل‌های ساده شارژر فندکی که تنها کابلی برای اتصال گوشی به شارژر دارند؛ مدل‌های پیشرفته‌تر و جدیدتر شارژر فندکی از محلی برای اتصال فلش مموری نیز برخوردار می‌باشند. علاوه بر این، برخی از مدل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان اتصال دو گوشی به صورت همزمان به شارژر وجود داشته باشد.

از دیگر پیشرفت‌هایی که در زمینه شارژر فندکی صورت گرفته است، می‌توان به قابلیت پخش موسیقی و تغییر آهنگ از طریق شارژر اشار کرد. اگر از دسته مشاغلی هستید که نیازمند ارائه هدایای تبلیغاتی خاص به مخاطبان خود هستید، به شما توصیه می‌شود به سراغ شارژر وایرلس خودرو بروید. این هدایای شگفت‌انگیز بدون نیاز به سیم و کابل، هر نوع گوشی را شارژ می‌کند. علاوه بر این، این شارژر قادر است ایرپادهای شما را نیز شارژ کند و با ظاهر لیوانی مانند خود فضای مناسبی را برای قرار گرفتن گوشی و سایر وسایل الکترونیکی شما ایجاد می‌کند.

 

شارژر فندکی

نمونه‌ای از یک شارژر وایرلس خودرو که بی‌نهایت جذاب و خاص است

 

 

 

سخن آخر

 

هدایای تبلیغاتی متفاوت و جذاب بسیاری در ارتباط با خودرو وجود دارد. از جمله این هدایا می‌توان به آفتابگیر تبلیغاتی، تراول ماگ، سطل زباله داخل خودرو، فلش مموری، بخور سرد تبلیغاتی، شارژر فندکی و ست ابزار تبلیغاتی اشاره کرد. با این حال، 5 مورد از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی از نظر مخاطبان در ارتباط با خودرو شامل موارد بالا می‌باشد که در متن به آن‌ها پرداختیم.

 


12/ دی/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف