WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
4 نکته‎ مهم برای خرید پاوربانک

4 نکته‎ مهم برای خرید پاوربانک

14/ مرداد/1398

در هنگام خرید پاوربانک به چه چیزی دقت کنیم؟ میزان قدرت پاوربانک به چه نکاتی بستگی دارد؟ چه عیاری برای کیفیت پاوربانک تبلیغاتی باید در نظر گرفته شود؟ چه نوع چاپی برای پاوربانک‌ها مناسب است؟

 


افزایش میزان مصرف انرژی در تلفن‌های همراه به واسطه‌ی بزرگ‌تر شدن صفحات نمایش، نیاز به یک پاوربانک را بیش از هر زمان دیگری برای همگان پررنگ کرده است. در این میان، مدیران پرمشغله که عموما در حال رفت‌وآمدند و زمان‌های کمتری در محلی ثابت حضور دارند، نیازشان به این محصول بیش از سایرین است. این نیاز، یک فرصت بی‌نظیر را برای یک فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی هدفمند و اثربخش ایجاد می‌کند. پاوربانک تبلیغاتی، محصولی کارآمد و با نیاز بالاست که می‌توان نام کسب‌وکار و برند شما را همیشه مقابل چشمان مشتریان بالقوه‌تان قرار دهد و توامان، احساس خوب رضایتمندی را در ایشان تقویت کند.

پاوربانک تبلیغاتی وگر 5000

با توجه به میزان افزایش استفاده باطری در تلفن‌های همراه جدید، پاوربانک یک ابزار ضروری است

 

پس اگر به فکر تهیه‌ی یک هدیه‌ی تبلیغاتی اثربخش، کارآمد و هدفمند برای برند خود هستید، پاوربانک می‌تواند هوشمندانه‌ترین انتخاب ممکن باشد. اما ممکن است عدم رعایت و توجه به برخی نکات ساده، این اقدام را به ضدتبلیغ بدل کرده و سرمایه‌گذاری شما را در جهت عکس هدر دهد. چهار نکته‌ای که در ادامه خواهید خواند، به شما کمک می‌کند که از این آسیب در امان بمانید.

 

 

1. کیفیت را فدای قیمت نکنید

حالا که انتخابی درست و حرفه‌ای برای هدیه تبلیغاتی خود دارید، تاثیر و کارکردش را با چندهزار تومان هزینه‌ی کمتر از بین نبرید. در تهیه پاوربانک تبلیغاتی، کیفیت و اصالت محصول اهمیتی جدی و بالا دارد، چرا که در صورت اهدای پاوربانکی با کیفیتی نازل و غیرقابل قبول، نه تنها دریافت کننده را خوشحال نمی‌کنید که ممکن است حتی او را عصبانی یا ناراحت کنید. هیچکس دوست ندارد گوشی هوشمند چندمیلیون تومانی خود را به بهای کمی شارژ بیشتر به پاوربانکی بی‌کیفیت متصل کند! پس اگر بودجه‌ی محدودی دارید، از تعداد آن بکاهید، اما از کیفیت هرگز!

 

2. به کیفیت چاپ و لیزر توجه کنید

برای درج نام و نشان خود برروی پاوربانک تبلیغاتی، از کیفیتی درخور برای حکاکی لیزر و یا چاپ استفاده کنید. تصور کنید که هزینه‌ای قابل توجه برای اهدای هدایای جذاب و ارزشمند صرف کرده‌اید، اما مدتی کوتاه پس از استفاده، نام و نشان شما از آن پاک و حذف شود! هم تاثیر فعالیت تبلیغاتی شما هدر رفته و هم، مصرف کننده‌ی آن ممکن است به دلیل کاهش جذابیت بصری از استفاده‌اش سر باز زند. با استفاده از مشاوری امین و کاربلد، بهترین نوع لیزر را انتخاب کرده و اطمینان کسب کنید که لوگوی شما در مرور زمان و بر اثر استفاده و تماس با دست، به سادگی پاک نمی‌شود.

 

3. به مقدار آمپر شارژدهی پاوربانک توجه داشته باشید

با توجه به پاوربانک‌های موجود در بازار و میزبان مصرف تلفن‌های هوشمند، پیشنهاد می‌شود که به تهیه‌ی پاوربانکی با حداقل ۱۰.۰۰۰ میلی آمپر فکر کنید. چرا که کاربر می‌تواند با آن حداقل سه بار گوشی خود را شارژ کرده و این موجب استمرار حضور هدیه تبلیغاتی شما در کنار آن فرد خواهد بود. واقعیت آن است که کمتر از این، از میزان جذابیتش کاسته و ممکن است هدیه تبلیغاتی شما را در کنار انبوه هدایای دیگر که بلااستفاده می‌مانند، قرار گیرد.

 

همچنین نوع و تعداد خروجی‌های پاوربانک نیز از اهمیت بسزایی برخوردار هستند. بسته به گوشی تلفن همراه گیرنده، ممکن است انتخاب بهینه برای او یک یا دو آمپر باشد. بهترین انتخاب آن است که پاوربانکی را انتخاب کنید که هردو خروجی را داشته باشد تا در بهترین حالت، نیمی از دریافت کنندگان را از دست ندهید!

 

3. به مقدار آمپر شارژدهی پاوربانک توجه داشته باشید

پاوربانک‌های تبلیغاتی را با شکل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی می‌توان به صورت سفارشی آماده کرد

 

 

 

4. اختصاصی و حرفه‌ای هدیه دهید!

شما هدیه‌ای کارآمد و ارزشمند را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اید. زمانی می‌توانید این هدیه را به‌یادماندنی‌تر کنید که در یک بسته‌بندی و شمایلی جذاب و حرفه‌ای تقدیم گردد. پیشنهاد ما این است که همراه با هدیه‌ی خود، یادداشتی کوتاه به گیرنده دهید تا هدیه را اختصاصی و شخصی کند. تجربه نشان می‌دهد که افراد زمانی‌که احساس می‌کنند هدیه‌ای برای ایشان شخصی‌سازی شده است، ارتباطی احساسی با آن برقرار کرده و برای‌شان ارزشی بیشتر از ارزش مادی‌اش پیدا می‌کند.

 

سخن آخر

 

هر کدام از هدایای تبلیغاتی به نوبه خود جذاب هستند. اگر به سراغ هدیه‌ای حرفه‌ای و منحصربه‌فرد همچون پاوربانک تبلیغاتی رفته‌اید بهتر است به نکات مهم در زمان خرید آن دقت کنید. توجه به این موضوعات هر چند ساده سبب می‌شود تا محصول نهایی شما بی‌نهایت جذاب و کاربردی‌تر باشد و در طولانی مدت همچنان یار مخاطبان شما باقی بماند.

اگر در انتخاب نوع، تعداد و شکل درج لوگو بر روی پاوربانک تبلیغاتی خود سوالی دارید و به راهنمایی بیشتری نیازمند هستید، هدایای تبلیغاتی پیشکش اینجاست تا به سوالات شما پاسخ داده و کمک کند انتخابی بهینه و کارآمد داشته باشید.

 


14/ مرداد/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف