WhatsAppسلام، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم WhatsAppسلام، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
021 8830 8440
ثبت سفارش
مبلغ قابل پرداخت
تومان
ثبت سفارش

هدایای خاص تبلیغاتی


اگر قصد دارید برای همیشه در ذهن مشتریان و حتی کارکنان خود ماندگار شوید می‌توانید آن‌ها را با دادن هدیه تبلیغاتی خاص شگفت زده کنید؛ با این کار مجموعه‌ها و سازمان‌های دیگر به هیچ عنوان قادر نیستند جایگاه ویژه‌ای را که شما در بین مخاطبان خود دارید اشغال کنند و مشتریان همواره به عنوان اولین گزینه به شما و خدماتی که ارائه می‌دهید فکر می‌کنند. در حقیقت هر کسب و کاری که به دنبال رشد سریع و جلو افتادن از سایر مجموعه‌های مشابه در بازار پر رقابت عصر حاضر است باید روش‌های جدید بازاریابی به ویژه توزیع هدیه‌ خاص را در بین مشتریان جدی بگیرند. با توجه به تنوع بالای ست هدیه خاص در بازار انتخاب و خریداری هدایای سازمانی خاص کار به نسبت پیچیده‌ای به شمار می‌رود؛ البته با مراجعه به منابع مطمئن نظیر پیشکش که کیفیت محصولات خود و چاپ آن‌ها را تضمین می‌کند به راحتی و با خیالی آسوده انجام می‌شود.

خرید هدیه تبلیغاتی خاص

توزیع هدایای خاص تبلیغاتی یکی از استراتژی‌های موثر بازاریابی و برندینگ کسب و کارها برای جذب مخاطبان بیشتر به سمت محصولات و خدماتی است که عرضه می‌کنند. در حقیقت به کمک این ابزار قدرتمند و استفاده از هدیه خاص می‌توانید به صورت موثر در ذهن مشتریان خود ماندگار شوید. البته گاهی اوقات شنیدن نام هدایای خاص این تصور را در افراد ایجاد می‌کند که باید حتماً هزینه‌ و بودجه‌ی بالایی را برای تهیه‌ی آن‌ها اختصاص دهند؛ در حالی که الزاماً اینطور نیست و به کمک خلاقیت خود و راهنمایی‌های کارشناسان پیشکش می‌توانید محصولی فوق‌العاده و ارزشمند را خریداری کنید. ما در مجموعه‌ی پیشکش تنوع بالایی از پک هدیه خاص را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید از بین آن‌ها بهترین گزینه را با در نظر گرفتن بودجه و کاربری مورد نظر خود انتخاب کنید و بعد از چاپ لوگو و شعار تبلیغاتی دلخواهتان که کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد و تحت هیچ شرایطی پاک نمی‌شود، این محصولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ست هدیه خاص تبلیغاتی

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که هدیه تبلیغاتی خاص چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ هدایای خاص ویژگی‌های عجیب و غریبی ندارند و صرفاً محصولاتی کاربردی و ماندگار هستند که همواره در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرند و یکی از دسته‌های زیر را شامل می‌شوند:
پک هدیه خاص کاربردی: محصولاتی هستند که مردم به صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند و به همین دلیل هم خدمات و محصولات شما را به صورت مداوم به آن‌ها یادآور می‌شوند. از جمله این محصولات و هدیه خاص کاربردی می‌توانیم به پاوربانک، فلش، لیوان و... اشاره کنیم.
هدایای خاص پویا: هدایای خاص از نوع پویا مثل تخفیف‌های ویژه،‌ برنامه‌های مخصوص مشتریان، عضویت در جلسات آموزشی و... مخاطبان را به شرکت در یک فعالیت و همکاری با شما تشویق می‌کنند.
محصولات مرتبط با خدمات شما: هر محصولی که در یک نگاه مشتریان را به یاد خدمات و محصولات شما بیندازد در دسته هدایای خاص تبلیغاتی قرار می‌گیرد و اثرات مثبت فراوانی را به همراه دارد. برای مثال شرکت‌های فعال در زمینه‌ی برنامه‌نویسی می‌توانند با ارائه‌ی تیشرت‌هایی با لوگوی شرکت و نمادهای برنامه‌نویسی گام موثری در جهت بازاریابی و معرفی خدمات مختلف خود به مخاطبان هدف بردارند.
هدایای ویژه و منحصربه‌فرد: ست هدیه خاص که متشکل از محصولاتی با جذابیت بالا هستند، مشتریان را به صورت ناخودآگاه به استفاده ترغیب می‌کنند و به این ترتیب تصویر مستحکمی از یک برند مطمئن و قابل اطمینان در ذهن آن‌ها می‌سازند.
صرف نظر از تمامی دسته‌بندی‌های فوق برای اینکه ارزش ویژه‌ای را که برای مشتریان خود قائل هستید به صورت مستقیم به آن‌ها نشان دهید باید در زمان انتخاب هدیه خاص به سراغ آیتم‌هایی کاربردی و ارزشمند بروید که بتوان با یک نگاه متوجه کیفیت بالای آن‌ها شد.

هدایای سازمانی خاص

هدایای سازمانی خاص صرفاً به مشتریان شما محدود نمی‌شوند؛ چرا که می‌توانید انواع مختلف آن‌ها را به کارکنان خود هم هدیه دهید و از اثرات مثبت آن‌ها در محل کار هم بهره‌مند شوید. زمانی که انواع هدیه تبلیغاتی خاص موجود در پیشکش به کارکنان و کارشناسان یک مجموعه در مناسبت‌های خاص ملی نظیر نوروز و یلدا یا صرفاً برای تقدیر و تشکر از زحماتی که برای سازمان می‌کشند داده می‌شود، آن‌ها با حس قدردانی و سپاسگزاری بیشتری نسبت به مدیران، پروژه‌ها و وظایفی را که برعهده دارند پیگیری می‌کنند و حتی ممکن است نتایجی فوق‌العاده درخشان و بی‌نطیر را برای شما رقم بزنند.

هدیه تبلیغاتی خاص پیشکش

برای اینکه انتخاب هدایای خاص برای شما آسان‌تر شود در این قسمت به صورت مختصر به معرفی تعدادی از محصولات موجود در پیشکش و مشخصات آن‌ها پرداخته‌ایم:

ساعت رومیزی و شارژر وایرلس LED دار

این محول فوق‌العاده و چند کاره علاوه بر نمایش ساعت، تقویم میلادی،‌ دما و رطوبت محیط به عنوان هولدر موبایل هم عمل می‌کند و به واسطه‌ی شارژر وایرلس ۱۵ واتی قادر است تلفن همراه شما را با سرعت بالایی شارژ کند. حک لیزری عبارت مورد نظر شما بر روی بخش هولدر انجام می‌شود که بعد از نصب LED لوگو کسب و کار را به صورت نورانی و جذاب نمایش خواهد داد.

شارژر وایرلس و جامدادی

این محصول خارق‌العاده با گارانتی ۶ ماهه که قادر به شارژ سریع تلفن همراه شما است به عنوان یک جامدادی کوچک و جمع و جور بر روی میز قرار می‌گیرد و یک خروجی USB و تایپ C هم دارد که انواع شارژرها و کابل‌ها به آن متصل می‌شوند. با توجه به اینکه جامدادی یکی از مواردی است که همواره در معرض دید افراد قرار دارد، خرید آن می‌تواند بازگشت سرمایه شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تضمین کند.

ماساژور گردنی

یک گجت سبک و جمع‌ و جور به وزن ۲۵۰ گرم با گارانتی ۶ ماه است که به واسطه‌ی ۴ حالت اصلی ماساژ و ۱۵ درجه فشار قابل تنظیم به سرعت به یاور همیشگی مشتریان یا کارکنان شما تبدیل می‌شود؛ به صورتی که هیچ‌گاه آن را از خود جدا نخواهند کرد و به واسطه‌ی آرامش دریافتی از آن دیدگاه فوق‌العاده مثبتی به کسب و کار و برند شما پیدا می‌کنند.

شارژر بی‌سیم و ضدعفونی کننده UV

از دیگر هدایای خاص تبلیغاتی موجود در پیشکش با گارانتی ۶ ماهه است که به واسطه‌ی فضای بزرگ جعبه می‌توان گوشی موبایل و انواع لوازم جانبی را درون آن قرار داد و به کمک UV به راحتی آن‌ها را ضدعفونی کرد؛ علاوه بر این امکان شارژ با سرعت ۱۰ وات هم با این گجت زیبا وجود دارد.

هندزفری تبلیغاتی کد ۴۶۰

هندزفری‌های بی‌سیم در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارند؛ بنابراین با توزیع این هدیه خاص در بین مشتریان می‌توانید آن‌ها را به مشتریان وفادار و همیشگی برند خود تبدیل کنید. علاوه بر این سایرین هم با دیدن این هدیه تبلیغاتی خاص به مراجعه به مجموعه‌ و استفاده از خدمات شما ترغیب خواهند شد.

شارژر وایرلس خودرو

شارژر وایرلس خودرو هم یکی دیگر از هدایای خاص موجود در پیشکش است که در بخش لیوان ماشین قرار می‌گیرد و از طریق اتصال به فندکی خودرو، موبایل و ایرپاد شما را به صورت بی‌سیم شارژ‌ می‌کند تا حتی یک لحظه را هم برای استفاده از آن‌ها از دست ندهید. با توجه به کاربردهای گسترده‌ی شارژر و اینکه افراد به صورت مداوم در معرض آن قرار دارند شارژر وایرلس خودرو یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازگشت سرمایه و سودآوری بالا به شمار می‌رود.

ماگ میکسردار

این هدیه تبلیغاتی خاص بهترین انتخاب برای مشتریان ورزشکار مجموعه‌ی شما است؛ چرا که به واسطه‌ی آن می‌توانند میوه‌های تازه، پروتئین‌های ورزشی و نوشیدنی‌های مختلف را میکس کنند و از نوشیدن‌ آن‌ها بعد از تمرین یا حتی در محل کار خود لذت ببرند. ماگ میسکردار بعد از سفارش ظرف حداکثر ۷ روز با حک لیزری مورد نظر به شما تحویل داده می‌شود.

ماساژور تبلیغاتی

ماساژور تفنگی با ۴ سری مختلف و گارانتی ۶ ماهه یک هدیه خاص برای مشتریانی است که با کامپیوتر کار می‌کنند یا شغل آن‌ها فعالیت‌های بدنی سنگین را در بر می‌گیرد. به کمک این ماساژور بدون سیم مجهز به موتور ۶ سرعته می‌توان عضلات و مفاصل بخش‌های مختلف بدن را ماساژ داد و خستگی‌های روزانه را از تن بیرون کرد؛ علاوه بر این باتری لیتیومی این محصول هم یکی دیگر از مزایای آن به شمار می‌رود،‌ چرا که با هر بار شارژ‌ کامل تا سه ساعت کار می‌کند.

سفارش پک هدیه خاص

اگر به دنبال خرید ست هدیه خاص در سراسر کشور هستید فروشگاه آنلاین پیشکش یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. ما با حذف واسطه‌ها و کاهش سود خود انواع هدایای سازمانی خاص را با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه فراهم کرده‌ایم تا بعد از چاپ عبارت‌های تبلیغاتی مورد نظر بر روی آن‌ها بتوانید برند خود را به شیوه‌ای موثر و به‌یادماندنی به مخاطبان و مشتریان هدف معرفی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سفارش آیتم‌های مورد نظر خود می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۰۸۴۴۰ با کارشناسان پیشکش تماس بگیرید.