WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.

ست مدیریتی تبلیغاتی

18 محصول در این صفحه
مرتب‌سازی مرتب‌سازی

خرید ست مدیریتی

 

ست‌های مدیریتی از هدایای بسیار پرطرفردار شرکت پیشکش هستند. مهمترین عضو ست‌های مدیریتی جعبه‌های آن‌ها هستند. ما از جعبه‌های بسیار شیک که با دستگاه تولید می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند استفاده می‌کنیم. انواع ست‌هایی که شرکت پیشکش تولید می‌کند:

  • ست سررسید تبلیغاتی: در جعبه‌های بزرگ سه تکه بسیار شیک، از سررسید و سایر هدایای تبلیغاتی تشکیل می‌شوند
  • ست فلاسک تبلیغاتی: این ست دو مدل تولید می‌شود. یک مدل در جعبه‌های پذیرایی و یک مدل در جعبه‌های معمولی. جعبه‌های پذیرایی چرمی، خود به تنهایی یک هدیه تبلیغاتی بسیار شیک است.
  • ست تبلیغاتی: این ست در جعبه‌های 20 در 20 سانتی متر شامل انواع هدایا از جمله، پاوربانک، فلش مموری، اسپیکر، خودکار و ... است
  • نیم ست تبلیغاتی: نیم ست‌ها در جعبه‌های 13 در 16 سانتیمتر هستند و معمولا 2 یا نهایتا 3 هدیه را در خود جای می‌دهند و معمولا ارزانتر از ست‌های دیگر هستند و در رده کارشناسی استفاده می‌شوند.

 

اهمیت پک‌ها و ست‌های مدیریتی

پک‌های هدیه مدیریتی از این جهت اهمیت دارند که به مدیران ارائه می‌شوند. پس باید بهترین هدایا داخل آن‌ها قرار گیرند و کیفیت بسیار بالایی داشته باشند تا از آن‌ها استفاده شوند. همچنین بسته بندی ست‌ها بسیار اهمیت دارد. جعبه ست باید مقاوم، زیبا و شیک باشد. ما در داخل ست‌های مدیریتی از فم استفاده می‌کنید. این فم با یک لایه جیر پوشانده شده است که زیبایی آن حفظ شود. بسیاری از ست‌‌های موجود در بازار از ابر یا فم به تنهایی استفاده می‌کنند که نمای ست را بسیار زشت می‌کند و هر چقدر هم هدایای داخل ست مدیریتی تبلیغاتی خوب باشند اصلا به چشم مخاطب نمی‌آیند.

 

جعبه ست مدیریتی

 

چاپ یا حک لوگو در ست‌های مدیریتی تبلیغاتی

به طور کلی، روی همه اقلام داخل ست، امکان حکاکی لیزری وجود دارد. حکاکی خودکار، فلش، پاوربانک و ... توسط تیم ما انجام می‌شود. روی در جعبه ست‌های مدیریتی تبلیغاتی نیز یک پلاک مولتی استایل اضافه می‌شود که لوگوی شما روی آن نیز حک می‌شود. ما توصیه می‌کنیم که فقط روی در جعبه حک لیزری انجام دهید. هدیه شما به دست مدیرانی خواهد رسید که احتمالا اگر لوگوی شرکت دیگری روی آن وجود داشته باشد از آن هدیه استفاده نمی‌کنند و یا در بهترین حالت آنرا به دوستان و آشنایان خود می‌دهند. پیشنهاد ما این است که روی اقلام داخل ست، اسم مدیر یا مخاطب خود و یا لوگوی شرکت ایشان را حک کنید و به آن‌ها هدیه دهید. در این صورت هیچ گاه هدیه شما را دور نمی اندازند و همیشه از آن استفاده می‌کنند.

 

ست مدیریتی نفیس

 

ست‌های نفیس شرکت پیشکش، شامل کتب نفیس از جمله، دیوان حافظ، رباعیات خیام و قرآن مجید است. این ست‌های مدیریتی نفیس در جعبه‌های چوبی که با چرم و مس تزیین شده است قرار گرفته است. بعضی از آن‌ها با قلم‌ها و روان نویس یا خودنویس‌های بسیار نفیس همراه هستند و تعدادی از ست‌های نفیس ما شامل ساعت یا ابزار نفیس اداری هستند. در قسمت کتب نفیس تبلیغاتی این ست‌های مدیریتی بسیار نفیس را مشاهده کنید. یکی از نمونه‌های این ست‌ها را در اینجا ملاحظه کنید:

 

ست مدیریتی نفیس