WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی چیست؟

14/ بهمن/1398

ارائه هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات در سرتا‌سر جهان است. از این طریق برند شرکت‌ها و تجارت‌های متفاوت در ذهن مخاطبان نقش می‌بندد. هدایای تبلیغاتی پیشکش می‌تواند بخشی از زندگی افراد را در خصوص برند شما خاطره‌انگیز کند.


به عنوان نمونه زمانی که به بانک مراجعه می‌کنید یا به فروشگاهی برای خرید می‌روید، هدایای تبلیغاتی نظیر خودکار، هدایای نمایشگاهی، ساک دستی، لیوان تبلیغاتی و غیره به شما تعلق می‌گیرد.

این روش به صاحبان سرمایه کمک می‌کند تا افراد بیشتری را به سمت خود بکشانند. جذب مخاطبان اولین قدمی است که در بازاریابی باید به آن توجه کرد. بدون دادن هدایای تبلیغاتی این امر به راحتی میسر نمی‌شود. این هدایا ممکن است بسیار کوچک باشند. با این حال قدرتی که دارند بسیار بیشتر از چیزی است که تصور می‌کنید. برای اینکه بدانید هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه می‌تواند به عنوان مقرون به‌صرفه‌ترین استراتژی تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

چگونه از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

 

هدایای تبلیغاتی در واقع مارک یا برند مورد نظر را نشان می‌دهند. با توجه به مفهومی که در برندهای متفاوت وجود دارد، از این طریق پیام شما به جهان ارسال می‌شود. حال اگر از هدایای نمایشگاهی استفاده کنید، سرعت جهانی‌شدن شما افزایش پیدا می‌کند. زیرا با حک کردن برند و مارک خود روی هدایای تبلیغاتی، نماد شما برای همیشه در ذهن افراد باقی می‌ماند.

مخاطبان با پوشیدن هدایای تبلیغاتی مانند تی‌شرت یا نوشیدن آب در لیوان تبلیغاتی به طور نامحسوس برند شما را تبلیغ می‌کنند. نام تجاری شما روی هدایای تبلیغاتی پیشکش به طور ناخودآگاه افراد را به سمت خود می‌کشاند.

از این طریق جست جو برای شناختن برند شما آغاز می‌شود. در این صورت متوجه می‌شوید که هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه می‌تواند برند شما را به محبوبیت برساند. در بیشتر مواقع افراد تا مدت ۶ ماه هدایای تبلیغاتی را نزد خود نگه می‌دارند. در صورتی که مایل به نگه‌داشتن آن نباشند، بعد از این مدت از آن عبور می‌کنند.

 

چند روش کاربردی استفاده از هدایای نمایشگاهی


با دانستن روش‌های تبلیغ می‌توانید علاوه بر معرفی برند خود، اعتماد افراد را نیز به سمت خود جذب کنید. یکی از مهمترین اهداف استفاده از هدایای تبلیغاتی، رسیدن به محبوبیت در بین افراد است. برای این منظور باید ابتکار عمل به خرج دهید. برای اینکه بدانید هدایای تبلیغاتی چیست باید در ابتدا با روش‌های استفاده از این شیوه آشنا شوید.

 

تبلیغ کردن شرکت خود در نمایشگاه‌ها


یکی از بهترین مکان‌هایی که انبوه عظیمی از مخاطبان را به سمت خود جذب می‌کند، نمایشگاه‌ها هستند. هر ساله این مکان‌ها برندهای متفاوتی را ارائه می‌کنند. در نتیجه نمایشگاه‌ها گزینه مناسبی برای تبلیغات هستند. حال سوال اینجاست که چگونه باید تبلیغات را در این مکان‌ها انجام داد.

بی شک دادن بروشورها و کارت‌های تبلیغاتی راهی خسته‌کننده و بدون هیجان برای تبلیغات است. افراد به دنبال ایده‌های جدید هستند. به همین دلیل دادن هدایای نمایشگاهی مانند لیوان تبلیغاتی، خودکار، جاکلیدی تبلیغاتی و بسیاری از هدایای رایگان دیگر مخاطبان را به سمت برند مورد نظر می‌کشاند.

 این روش برای افراد حرفه‌ای اعتمادسازی را ایجاد می‌کند. از این طریق شرکت‌کنندگان در نمایشگاه به مشتری‌های همیشگی در آینده تبدیل می‌شوند. درواقع هدایای تبلیغاتی پیشکش، ۸۵ درصد از افراد را به سمت خود جذب می‌کند. حال درک اینکه هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه به کسب و کارها و برندهای مختلف کمک می‌کند راحت‌تر است.

نمایی از نمایشگاه

 

 

بالا بردن آگهی عمومی در خصوص برند از طریق هدایا و محصولات تبلیغاتی


یکی دیگر از مزیت‌هایی که هدایا و محصولات تبلیغاتی برای صاحبان سرمایه دارد، جمع‌آوری کمک‌های مالی است. تیم‌های ورزشی و مدارس از این طریق می‌توانند هزینه‌های خود را برای برنامه‌های مختلف به دست آورند.

نقش آرم یا لوگوی یک شرکت را روی لباس‌های ورزشی افراد حرفه‌ای تصور کنید. از آنجایی که این افراد دارای شهرت و محبوبیت هستند، به سرعت نماد شما در دید همگان قرار خواهد گرفت. در این صورت مشتری‌ها به واسطه ورزشکار محبوبشان به شما اعتماد می‌کنند.

همچنین دادن محصولات تبلیغاتی به افرادی که در یک جشنواره یا فستیوال شرکت کرده‌اند نیز به جهانی‌شدن برند شما کمک بسیاری می‌کند. این امر سبب می‌شود تا افراد در سال بعد جز مشتری همیشگی شوند. حتی با پیشنهاد شما به دوستان و خانواده خود نیز در معروف شدن برند شما نقش داشته باشند.

 

بالا بردن آگاهی عمومی بوسیله هدایای تبلیغاتی

 

بازاریابی با هدایای از خیریه


در برخی از مواقع توانایی مالی شما در حدی نیست که بتوانید برای تبلیغات هزینه کنید. علاوه بر این آگهی دادن در روزنامه یا پست گذاشتن در رسانه‌های اجتماعی نمی‌تواند حمایت مخاطبان را از برند شما ایجاد کند. در این صورت باید به سمت بازاریابی با هدایای خیریه روی آورید.

بر اساس مطالعات انجمن محصولات تبلیغاتی بین‌المللی، روش استفاده از هدایایی از خیریه‌ها یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است. این امر نه تنها مقرون به صرفه بلکه سرگرم‌کننده نیز است. در این صورت به جواب سوال هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه به گسترش تجارت و برند افراد کمک می‌کند، می‌رسید. زیرا محصولات خود را به عنوان هدایای تبلیغاتی به افراد ارائه می‌دهید.

 تصور کنید نوعی داروی ضد‌استرس یا فشار خون را با برند خود به بازار وارد کنید. در این صورت با افرادی که از هدایای تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند پیوند محکمی ایجاد می‌کنید.

 

هدایای خیریه برای بازاریابی

 

 

هدایایی برای رویدادهای مهم زندگی


جشن گرفتن یکی از سرگرم‌کننده‌ترین روش‌ها برای تفریح افراد است. از این طریق رویدادهای مهم زندگی به ثبت می‌رسد. برای این امر می‌توانید هدایای تبلیغاتی مناسبی را به مهمانان خود بدهید. با سفارش این هدایا کار بزرگی در به یادماندنی کردن مراسم خود و همچنین تبلیغ برند یا شرکت مورد نظر کرده‌اید. دادن هدیه خاطره آن روز را به یادماندنی می‌کند.

 

هدیه برای رویدادهای مهم زنگدی

 

دادن هدیه به کارمندان


کارمندان شما برای پایان دادن به روز کاری سخت و طاقت‌فرسای خود به نوعی نیروی محرک و انگیزشی نیاز دارند. برای این منظور دادن هدیه مناسب به کارمندان می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. همچنین در مناسبت‌های خاص مانند عید، تولد یا موارد دیگر نیز دادن محصولات تبلیغاتی به آنها نوعی قدردانی از زحماتشان به حساب می‌آید.

 

هدایای کارمندان

 

 

با توجه به مطالب گفته‌شده، می‌توان گفت که هدایای تبلیغاتی چیست و چطور به درآمدزایی و جذب مخاطبان کمک می‌کند. اگر به دنبال تبلیغ شرکت خود هستید ما برای شما پیشنهادات ویژه‌ای داریم. با ما تماس بگیرید.


14/ بهمن/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف