WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
35 ایده برای چاپ روی تی شرت

35 ایده برای چاپ روی تی شرت

27/ دی/1402

تی شرت‌ها یکی از محبوب‌ترین لباس‌هایی هستند و هر کسی آن‌ها را دوست دارد. حال اگر طرح دلخواه خود را روی آن چاپ کنید، پوشیدن آن‌ها هیجان‌انگیزتر خواهد شد. چه صاحب کسب و کاری باشید و بخواهید لوگوی خود را روی آن چاپ کرده و یک کالا تبلیغاتی بسازید و چه تمایل به داشتن تی شرت خاص خود در کمد لباس‌هایتان داشته باشید، دریایی از ایده‌ها وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید.


در این جا 35 ایده برای چاپ روی تی شرت به شما معرفی شده است. آن‌ها را با دقت بررسی کنید و سعی کنید سبک و استایل خاص خود را بیابید.

 

بهترین ایده برای چاپ روی تی شرت


ایده‌هایی که می‌توانید از آن‌ها برای چاپ روی تی شرت خود بهره ببرید، به شرح زیر هستند:

1. با جمله‌‎ای زیبا تفکرات خود را نشان دهید


در زندگی شخصی خود به چه چیزی بیشتر علاقه‌مند هستید؟ آیا شما حامی حقوق حیوانات هستید یا می‌خواهید زندگی ارگانیک و سبز را بین مردم رواج دهید؟ یک طرح عالی و سرگرم‌کننده بر روی تی شرت می‎تواند تفکرات شما را نشان دهد. این طرح‌ها اگر به خوبی چاپ شوند، می‌توانند ایده‌های شما را بدون هیچ زحمتی، با صدای بلند بیان کنند.

 

تفکرات روی تی شرت

 

2. از جملات طنز سرگرم کننده استفاده کنید


همیشه گفته‌اند که خنده بهترین دارو است، پس چرا با چاپ یک جمله خنده دار بر روی تی شرت لبخند را بر لبان دیگران نیاورید. می‌توانید یک لطیفه یا جمله بامزه و خنده‌دار را روی تی شرت خود چاپ کنید. این می‌تواند روحیه بشاش و سرگرم‌کننده شما را نشان دهد.

جملات طنز روی تی شرت

برای انتخاب این طرح‌ها سعی کنید از علایق شخصی خود استفاده کنید؛ به عنوان مثال، دوستداران یوگا از یک طرح خنده دار به سبک کارتونی با ژست‌های یوگا استفاده کنند.

3. حیوانات بامزه و کارتونی را به استایلتان اضافه کنید


نقاشی حیوانات بامزه‌ترین ایده برای طرح روی تی شرت است. اگر نمی‌خواهید یک طرح بامزه و کیوت را نشان دهید و از طراحی‌های خشن‌تر خوشتان می‌آید، می‌توانید از حیوانات وحشی مانند ببر و پلنگ استفاده کنید. انتخاب یک حیوان به عنوان عنصر اصلی طراحی نیز یک انتخاب عالی برای طراحی تی شرت بچه‌ها است

 

حیوانات روی تی شرت

 

4. کاراکترهای دنیای فانتزی را فراموش نکنید


طرح‎های فانتزی ممکن است بچه‌گانه به نظر آیند، اما اینطور نیست. به لطف بازی‌ها، کتاب‌ها و برنامه‌های تلویزیونی محبوب، طرح‌هایی با موجودات افسانه‌ای بین مردم باب شده است. به همین دلیل، می‌توانید از اژدها، گرگینه یا دیگر موجودات فانتزی به عنوان عنصر اصلی طراحی خود استفاده کنید.

 

تی شرت فانتزی

 

همچنین، برخی از انیمه‌های ژاپنی وجود دارند که این روزها بسیار مورد توجه بزرگسالان و کودکان قرار گرفته‌اند. استفاده از کاراکترهای آن‌ها طرح‌های هیجان‌انگیزی را به وجود می‌آورد.

5. از طرح‌های نوستالژیک استفاده کنید


طرح‌های قدیمی و نوستالژیک می‌توانند بهترین انتخاب برای کلاسیک پسندان باشند. طرح‌هایی که به دهه 80 یا 90 میلادی مربوط می‌شوند یا به نحوی حال و هوای آن دوران را منعکس می‌کنند، تی شرت‌های زیبایی را برای شما خواهند ساخت. اگر ایده برای چاپ روی تی شرت می‌خواهید، از طرح‌های کلاسیک استفاده کنید.

 

نوستالژی روی تی شرت

 

6. با یک طرح کلاژ و شلوغ، استایل را کامل کنید


طرح‌های درهم و برهم یا نقاشی‌هایی با معنای عمیق کلاژ یا کالج نامیده می‌شوند. سعی کنید با استفاده از فتوشاپ یک نقاشی لایه‎ای و زیبا ایجاد کنید. این می‌تواند بهترین انتخاب برای هنرمندان باشد. اگر خودتان هنرمند هستید، بهترین کار این است که طرح‌های خودتان را روی تی شرت بزنید.

 

ایده کلاژ برای چاپ تی شرت

 

7. در دنیای امروز سایبرپانک را به استایلتان اضافه کنید


این یک سبک مد خیابانی است که دارای عناصر آینده نگرانه مرتبط با فضای مجازی، علم و فناوری است. همچنین، از نوآوری‌های سریع فناوری در زندگی مدرن الهام می‌گیرد. برای چاپ کردن طرح سایبرپانک بر روی تی شرت، تعدادی از رنگ‌های پررنگ را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال، پس زمینه تیره با چاپ بنفش، آبی یا نئون. این می‌تواند یک طرح ایده‌آل برای کسب و کارهایی باشد که به تکنولوژی مربوط هستند.

 

سایبرپانک تی شرت

 

8. کتاب کمیک موردعلاقتان را به همه نشان دهید


حتما کتاب‌های کمیک را دیده‌اید. آن نقاشی‌های جذاب با نوشته‌هایی که در بین آن‌ها وجود دارد، نه تنها برای سرگرم کردن شما خوب هستند بلکه می‌توانند یک ایده برای چاپ روی تی شرت نیز باشند. این یک هدیه خوب برای نوجوانی است که عاشق خواندن کتاب‌های مصور است یا از شخصیت خاصی خوشش می‌آید.

 

چاپ روی تی شرت با ایده کامیک

 

9. گل‌ها و گیاهان را برای باطراوت کردن استایل چاپ کنید


طرح گل و گیاه بر روی تی شرت شادابی و نشاط شما را نشان خواهد داد. اگر عاشق گیاهان هستید، می‌توانید گل یا فضای سبز مورد علاقه خود را روی تی شرتتان چاپ کنید. می‌توانید از نقاشی‌های بامزه و دوست داشتنی نیز استفاده کنید. ای تی شرت شما را زیباتر و جوانانه‌تر می‌کند.

 

تی شرت با طرح گل

 

10. از حروف جالب و متنوع غافل نشوید


حتما فونت‌های جذاب و جالب را دیده‌اید. اگر می‌خواهید حروف یا کلمه مورد علاقتان را روی تی شرت چاپ کنید، می‌توانید از ترکیب فونت‌های مختلف استفاده کنید. در این طرح می‌توانید از فصل نیز کمک بگیرید؛ به عنوان مثال، از حروفی پر از گل یا شکوفه‌ها برای فصل بهار استفاده کنید.

 

تایپوگرافی ایده چاپ تی شرت

 

11. عاشقان کافئین، یک فنجان قهوه را چاپ کنند


برای بسیاری از ما، صبح زود با یک فنجان نوشیدنی کافئین‌دار شروع می‌شود. چه به دنبال هدیه‌ای عالی برای عاشق چای یا قهوه باشید یا بخواهید علاقه خود را نسبت به آن به همه نشان دهید، طرح چای و قهوه بهترین انتخاب است.

همچنین، برخی از طرح‎های کارتونی و جذاب از آن وجود دارد که می‌تواند با طرح‌های فانتزی و تایپوگرافی ترکیب شود. این ایده برای چاپ روی تی شرت بسیار هیجان‌انگیز و زیبا است.

 

ایده قهوه روی تی شرت

 

12. طرح‌های مینیمالیست را جایگزین طرح‌های بزرگ کنید


سبک مینیمال برای افرادی که تی شرت‌هایی با طرح‌های کم و ساده می‌پسندند، مناسب است. این سبک می‌تواند معنای خاصی داشته باشد؛ به عنوان مثال، یک دایره توخالی یا دو دوست کوچک.

 

تی شرت مینیمال

 

13. تیشرت را با الگوهای هندسی شلوغ خاص کنید


برعکس سبک مینیمال، الگوهای هندسی طرح‌هایی شلوغ هستند. الگوها به طور طبیعی جذابیت بصری دارند و اشکال هندسی مختلف (مثلث، دایره، مکعب) بسیار جذاب و سرگرم‌کننده هستند. چنین سبکی بسیار پرکاربرد است. همه می‌توانند آن را بپوشند و برای همه سنین عالی است.

 

طرح هندسی روی تی شرت

 

14. با نقاشی‌های آبرنگی استایل را هنرمندانه کنید


نه تنها نقاش‌ها و هنرمندان می‌توانند از این سبک استفاده کنند، بلکه تمام کسانی که عاشق دنیای رنگ‌ها هستند می‌توانند شکلی درهم و برهم از رنگ‌ها یا یک نقاشی آبرنگی را روی تی شرت خود چاپ کنند.

 

نقاشی آبرنگ روی تی شرت

 

15. شرکت‌ها با لوگو، هدیه تبلیغاتی بسازند


این طرح مخصوص صاحبان کسب و کار است که می‌خواهند با تی شرت‌ها برند خود را تبلیغ کنند. لوگو خود را با یک شعار عالی و یک رنگ زیبا روی تیشرت تبلیغاتی چاپ کنید تا همیشه در ذهن مخاطب باقی بمانید.

 

تی شرت با لوگو

 

16. با چاپ سخن انگیزشی، به همه امید دهید


اگر می‌خواهید در خود و دیگران انگیزه ایجاد کنید، یک سخن انگیزشی بر روی تیشرت خود چاپ کنید. این می‌تواند در شرکت‌ها نیز کاربرد داشته باشد، زمانی که می‌خواهید برای ماموریت یا رویدادی خاصی به کارکنان روحیه دهید، می‌توانید از این تیشرت‌ها بهره بگیرید.

 

تی شرت انگیزشی

 

17. با طرح گلدوزی، زیبایی را برجسته کنید


این نیز می‌تواند همانند طرح گل و گیاه روی تیشرت باشد با این تفاوت که این طرح‎ها برجسته هستند. اگر تی‌شرت شما جیب دارد، با طرح‌های گل‌های وحشی، مانند گل‌های شکوفه‌دار صورتی روشن، قرمز و یاسی طرحی جالب بزنید. می‌توانید با استفاده از طرح‌های برجسته هر تیشرت ساده‌ای را زیبا کنید.

 

گلدوزی تی شرت

 

18. با ایموجی‌ها احساسات را نشان دهید


از زمانی که ایموجی‌ها بین ما باب شده‌اند، همه جا آن‌ها را می‌بینیم. صورتک‌های بامزه‌ای که احساسات مختلف را نشان می‎دهند، می‌توانند بهترین ایده برای چاپ روی تی شرت باشند. با توجه به علایق شخصی خود یک ایموجی جالب انتخاب کرده و آن را هر جای تیشرت خود چاپ کنید.

 

ایده طرح ایموجی روی تی شرت

 

19. هنر را به استایلتان اضافه کنید


چهره هنرمندان یا آثار مشهور آن‌ها نیز می‌تواند ایده عالی برای تیشرت‌های شما باشد. اگر هنر را ستایش می‌کنید یا به هنرمند خاصی علاقه دارید، طرحی از آن را به صورت برجسته یا رنگی روی تیشرت بزنید.

 

ایده چاپ تی شرت هنری

 

20. شکموها عشق به غذا را روی تیشرت خود نشان دهند


این طرح مختص شکموها است. هر غذایی که دوست دارید را به صورت طرح‌های بامزه، کارتونی و حتی با جمله‌ای خنده‌دار بر روی تیشرت چاپ کنید. این می‌تواند برای کسب و کارهایی که مربوط به غذا هستند، مانند رستوران‌ها یا کافه‌ها، نیز مفید باشد.

می‌توانید غذاهای زیر را روی تیشرتتان چاپ کنید:

  • دسرها: بستنی، کاپ کیک یا یک تکه پای سیب
  • کربوهیدرات‌ها: کروسانت، اسپاگتی، چوب شور و سیب زمینی سرخ شده
  • صبحانه: تخم مرغ، بیکن و آووکادو

 

ایده غذا روی تی شرت

 

21. در مسافرت، از تیشرت طرح سفر خود استفاده کنید


عاشق مسافرت هستید؟ پس بهترین ایده برای چاپ روی تی شرت شهر یا مقاصد سفر است. هر شهری در دنیا نماد خاص خود را دارد. هر کدام را که دوست دارید انتخاب کرده و بر روی تیشرت چاپ کنید. این برای نشان دادن قدردانی از فرهنگ‌های مختلف یا برجسته کردن شهرهایی که دوست دارید به آن‌ها سفر کنید، عالی است.

 

ایده چاپ تی شرت با طرح سفر

 

22. از بچه‌ها ایده بگیرید


از بچه‌های دور و اطراف خود ایده بگیرید و تیشرت زیبایی برای خود بسازید. گاهی اوقات بچه‌ها ایده‌های جذابی را به ما نشان می‌دهند؛ مثلا در نقاشی‌های خود ترکیب رنگ‌ها یا طرح‌های بامزه‌ای می‌کشند که برای طرح روی تیشرت عالی است.

 

طرح روی تی شرت بچه

 

23. سرگرمی‌های خود را در قالب تیشرت نشان دهید


سرگرمی شما چیست؟ قلاب بافی، بازی ویدئویی، ماهیگیری، کتاب‌خوانی، باغبانی، انیمه یا مانگا و ماشین‌ها به کدام یک علاقه دارید؟ از آن طرح جذابی پیدا کرده و آن را روی تیشرت خود چاپ کنید.

 

ایده چاپ روی تی شرت سرگرمی

 

24. لایف استایل یا سبک زندگی خود را روی تیشرت چاپ کنید


هر کسی برای زندگی خود سبک خاصی دارد که با چاپ کردن طرح آن بر روی تیشرت خود می‌تواند به همه آن را نشان دهد؛ به عنوان مثال، اگر شما گیاهخوار هستید، با چاپ جمله یا طرحی مختص به این لایف استایل، آن را به همه معرفی کنید.

 

ایده چاپ روی تی شرت در مورد لایف استایل

 

25.  هر عضو خانواده تیشرت خاص خود را به تن کند


گاهی اوقات طرح‌های خانوادگی بهترین ایده برای چاپ روی تی شرت هستند. خواهر، برادر، مادر یا پدر هر کدام از آن‌ها می‌توانند طرح مختص به خود را داشته باشند و در مراسمات مختلف به تن کنند.

 

تی شرت با طرح اعضای خانواده

 

26. هر فصل تیشرت مخصوص خود را بپوشید


کسب و کارها از این طرح‌ها می‌توانند نهایت استفاده را ببرند. ایده‌های جالب پیراهن مانند شب یلدا، فارغ‌التحصیلی، ولنتاین، هالووین و تعطیلات دیگر برای روی تیشرت وجود دارد. تعطیلات و مراسمات کمتر دیده شده نیز می‌توانند ایده خوبی باشند، اما به شرطی که تبلیغات خود را به خوبی و در زمان مناسب انجام دهید.

 

طرح فصل روی تی شرت

 

27. دوربین خود را روی تیشرت چاپ کنید


اگر شما معمولا پشت لنز دوربین هستید، یک تیشرت با این طرح نیز استعداد شما مورد توجه قرار می‌دهد. طرح‌های مربوط به عکاسی بی‌شمار هستند؛ یک دوربین، لنز، پایه و سایر وسایلی که مربوط به عکاسی هستند.

 

ایده دوربین برای چاپ عکاسی

 

28. در ساحل تیشرت ساحلی به تن کنید


یک لباس مناسب و متفاوت برای ساحل می‌خواهید؟ سعی کنید از تیشرتی با طرح ساحل به تن کنید. لازم نیست همیشه لباس ساحلی بپوشید، یک تیشرت آزاد با رنگ روشن و طرحی که یکی از ویژگی‌های ساحل را نشان دهد استایل شما را زیباتر نشان خواهد داد.

 

طرح ساحل روی تی شرت

 

29. از نوت‌های نوسیقی الهام بگیرید


عاشقان موسیقی و نوازندگان مطمئنا از این طرح استقبال خواهند کرد. اگر می‌خواهید علاقه و اشتیاق خود را به موسیقی نشان دهید، یک تیشرت با یک آلت یا نوت موسیقی چاپ کرده و بپوشید. اگر جملات بامزه را نیز به آن اضافه‌ کنید، جذاب‌تر خواهد شد.

 

ایده طرح تی شرت با نوت موسیقی

 

30. از طرح ستاره‌ها استفاده کنید


طرح‌های مربوط به ستاره‌ها به اندازه کهکشان وسیع است. تیشرتی پر از ستاره یا یک سیاره خاص شناخته شده یک استایل رویایی برای شما خواهد ساخت. برای این کار اجرام آسمانی مانند سیارات، ستارگان و صورت فلکی را با رنگ‌هایی که وسعت فضای بیرون را تداعی می‌کنند، در نظر بگیرید.

 

ستاره ها و فضا چاپ تی شرت

 

31. زودیاک یا نماد ماه تولد بهترین ایده است


هر شخصی با توجه به روز یا ماه تولد خود نشانه‌ها و اخترشناسی خاصی دارد. همچنین هر ماه شمسی یا میلادی نیز صورت فلکی خاص خود را دارد. با چاپ آن بر روی تیشرت خود، این نشانه‌ها را به بقیه معرفی و درباره آن‌ها صحبت کنید.

 

اخترشناسی تی شرت

 

32. با طرح تیشرت، شغلتان را معرفی کنید


بسیاری از ما عاشق شغلمان هستیم و دوست داریم دیگران ما را با آن بشناسند. یک طرح بامزه کارتونی از شغل خود پیدا کرده و آن را روی تیشرت خود چاپ کنید؛ مثلا، اگر نویسنده هستید یک گربه بامزه پشت لپتاپ می‌تواند ایده بامزه‌ای باشد.

 

طرح تی شرت با شغل شما

 

33. بدنسازی و فیتنس را به طرح تیشرت اضافه کنید


از متن پررنگ، اشکال پویا یا حتی تصاویری از تجهیزات باشگاه یا ورزشکاری در حال بدنسازی استفاده کنید تا به طرح تیشرت خود انرژی ببخشید. با این کار علاقه خود را به بدنسازی نشان دهید.

 

تی شرت بدن سازی

 

34. طرح‌های تاریخی را فراموش نکنید


تعداد زیادی از افراد عاشق تاریخ و فرهنگ دیرینه هستند. برخی از آثار باستانی و حتی طرح‌های کاشی‌های قدیمی ایرانی ایده بسیار جالبی برای چاپ روی تی شرت هستند.

 

باستان شناسی و تی شرت

 

35. از زبان‌ها مختلف ایده بگیرید


با چاپ چندین جمله از چندین زبان مختلف علاقه خود را به فرهنگ و زبان دیگر کشورها نشان دهید. این تی شرت برای مترجمان بسیار مناسب است. حتی می‌توانید با پوشیدن چنین طرح‌هایی خود و دیگران را به آموختن زبان‌های دیگر تشویق کنید.

 

زبان های مختلف روی تی شرت

 

 


با 35 ایده برای چاپ روی تی شرت آشنا شدید. هر کدام از این طرح‌ها مانند ستاره شناسی، زبان‎ها، حیوانات، ایموجی‌ها و... را براساس سلیقه خود انتخاب کرده و بر روی تیشرت خود چاپ کنید. آن‌ها می‌توانند علاقه و حتی شخصیت شما را نشان دهند، پس در انتخابشان دقت به خرج دهید.

 

 

سوالات متداول


بهترین ایده برای چاپ روی تی شرت کدام است؟
 این موضوع باید براساس سلیقه و لایف استایل شخصی شما انتخاب شود. اما می‌توانید از طرح‌های فانتزی و سایبرپانک که همه دوست دارند، استفاده کنید.

چگونه از انیمه‌ها و مانگاها ایده بگیریم؟
کافی است یک شخصیت یا یک صفحه از مانگا را انتخاب کرده و آن را بر روی تیشرت خود چاپ کنید.


27/ دی/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف