WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نمایشگاه بین المللی ایران هلث و هدایای تبلیغاتی

نمایشگاه بین المللی ایران هلث و هدایای تبلیغاتی

14/ اسفند/1398

نمایشگاه ایران هلث، یک نمایشگاه بین‌المللی در زمینه تجهیزات و فناوری‌های پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی است. در واقع این نمایشگاه هر ساله در خرداد ماه به منظور معرفی برندهای تجاری مختلف در زمینه پزشکی برگزار می‌شود. بسیاری از برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه از هدایای تبلیغاتی مختلف برای جذب افراد دیگر و معرفی ویژگی برند خود استفاده می‌کنند. استفاده از ایده‌های خلاقانه و جالب در ارائه هدیه‌های تبلیغاتی در این نمایشگاه، سبب می‌شود که برندهای مختلف از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کنند.


 با ما همراه باشید تا در مورد این نمایشگاه بین‌المللی، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه نیز ایده هایی جالب در مورد برخی از هدایای تبلیغاتی مناسب این نمایشگاه، معرفی خواهیم کرد.

 

اطلاعاتی در مورد نمایشگاه ایران هلث

 

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث، به مدت ۴ روز و از تاریخ 8 تا 11 خرداد ماه سال 99 برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با هدف معرفی و ارائه خدمات تخصصی و فنی در حوزه پزشکی برپاشده است. از طرفی این نمایشگاه دومین رویداد مهم و بزرگ در زمینه تجهیزات پزشکی و دارویی است.

با توجه به بازار و تقاضای محصولات در زمینه پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی بسیاری از تولیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. نمایشگاه ایران هلث با حمایت انجمن‌های مختلف تولیدکننده و صادرکننده تجهیزات پزشکی و انجمن شرکت‌های مهندسی پزشکی برگزار می‌شود.

شرکت‌ها، تولیدکنندگان فعال و متخصص در صنعت پزشکی با در معرض دید قرار دادن محصولات و آخرین فناوری‌های خود، محصولات خود را به بیش از ۲۵۰۰ نفر بازدیدکننده این نمایشگاه معرفی خواهند کرد. این نمایشگاه در تهران، اتوبان چمران و محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و عموما با استقبال بی‌نظیری مواجه خواهد شد.

 

نمایشگاه ایران هلث

پوستر نمایشگاه ایران هلث سال 1398

 

 

 

 

هدایای تبلیغاتی متناسب با نمایشگاه ایران هلث

 

با توجه به اینکه بسیاری از شرکت کنندگان در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای روز خود را به معرض دید می‌گذارند، استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی متناسب با این نمایشگاه، در معرفی و تبلیغ محصولات برندهای مختلف بسیار مناسب خواهد بود.

در ادامه برخی از هدایای تبلیغاتی متناسب با نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث را معرفی خواهیم کرد که استفاده از آنها تاثیر چشمگیری در معرفی برند شما به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه خواهد داشت.

 

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

 

هدف اصلی از شرکت در نمایشگاه‌های مختلف معرفی برندها و محصولات تولیدی آنها است. دریافت هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی هرچند کوچک، از غرفه نمایشگاهی که مردم به آن مراجعه می‌کنند، سبب می‌شود که نام برند مورد نظر در هنگام استفاده از هدیه، در ذهن افراد تداعی شود.

همچنین این امکان وجود دارد که با استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی توسط افرادی که در نمایشگاه ایران هلث شرکت خواهند کرد، برندهای مختلف به افراد دیگر معرفی شوند. بنابراین تاثیر این هدایا را نادیده نگیرید. هدایا تبلیغاتی از تنوع بسیار گسترده ای برخوردارند و این امکان وجود دارد که ایده‌های جالب در تولید آنها به کار برد.

 

هدایای نمایشگاهی ویژه نمایشگاه ایران هلث

 

 

هدایای الکترونیکی

 

تاثیر فناوری بر هدیه‌های تبلیغاتی را نباید در نمایشگاه ایران هلث نادیده گرفت. در واقع در این نمایشگاه استفاده از هدایای الکترونیکی مانند اسپیکرهای تبلیغاتی، پاور بانک تبلیغاتی، هارد اکسترنال، فلش مموری و مواردی از این قبلی بسیار ایده آل خواهد بود.

با استفاده از چنین هدایایی امکان تبلیغ برند تجاری فراهم خواهد شد و به دلیل پرکاربرد بودن این محصولات، احتمال معرفی برند شما به افرادی که در این نمایشگاه شرکت نخواهند کرد، به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

 

هدایای الکترونیکی ویژه نمایشگاه ایران هلث

 

 

هدایای مدیریتی

 

بسیاری از روسا و مدیران شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در نمایشگاه ایران هلث شرکت خواهند کرد. ارائه هدیه‌های تبلیغاتی ارزشمند به این افراد، احترام برند شما به این افراد را نشان خواهد داد.

یکی از نکات مهم در تدارک هدایای مدیریتی، عدم درج لوگو یا آرم برند شرکت‌های مختلف است. این هدایا نشانگر اهمیت و احترام به مدیران شرکت‌های مختلف است و به همین جهت توجه به چنین نکاتی بسیار حائز اهمیت است. برخی از هدایای تبلیغاتی مدیریتی شامل تابلوهای نفیس، خودکارهای ویژه و ست مدیریتی تبلیغاتی است که ارائه آنها به این افراد سبب ماندگاری نام برند شما در ذهن آنها خواهد شد.

 

هدایای مدیریتی نمایشگاه ایران هلث

 

 

هدایای تبلیغاتی عمومی

 

بازدیدکنندگان بسیاری تنها با هدف آشنایی با تجهیزات و دستاوردهای جدید پزشکی به نمایشگاه ایران هلث مراجعه خواهند کرد. ارائه هدیه‌های تبلیغاتی عمومی به این افراد با هدف تبلیغ برند شرکت‌ها بسیار مناسب خواهد بود.

تنها نکته مهم در ارائه هدیه‌های تبلیغاتی به این افراد، درج نام برند شما روی هدیه‌های تبلیغاتی است. هدیه‌های تبلیغاتی عمومی شامل خودکار، کیف‌های دستی، لیوان‌های تبلیغاتی و سایر ایده‌های جذاب دیگر است.

 

هدایای عمومی ایران هلث

 

در نهایت بر اساس آنچه بیان شد، برپایی نمایشگاه ایران هلث، فرصت بسیار خوبی برای معرفی برندها و تجهیزات پزشکی مختلف خواهد بود. استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی مختلف به معرفی هرچه بهتر برندها کمک خواهد کرد. این هدایا، نام برند شرکت‌ها را در ذهن افراد حک می‌کند و زمینه‌ای برای ایجاد همکاری‌های جدید خواهد شد


14/ اسفند/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف