WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چه هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه بین المللی تاسیسات هستند؟

چه هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه بین المللی تاسیسات هستند؟

5/ شهریور/1398

به نزدیکی نمایشگاه‌های مختلف که می‌رسیم، شرکت‌ها دنبال هدایای تبلیغاتی مناسبی می‌گردند که با استفاده از آن‌ها هم نام برندشان را در ذهن مخاطب هدف تثبیت کنند و هم بتوانند از هزینه کردن بیش از اندازه جلوگیری کنند. داریم به نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی گرمایشی نزدیک می‌شویم و سازمان‌ها و ارگان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه نیز مثل بقیه در تکاپوی خرید هدیه‌ی تبلیغاتی مناسب هستند. در این نوشته هدایای نمایشگاهی را به سه دسته‌ی ارزان‌قیمت، متوسط و گران‌قیمت تقسیم می‌کنیم و برای هر کدام از آن‌ها چند مثال می‌آوریم تا بتوانید با خیال راحت از بین هدایای نام‌برده شده انتخاب کنید. به این ترتیب با هزینه‌ی معقول و منطقی می‌توانید در مسیر برندسازی شرکتتان قدم بردارید.


هدایای ارزان‌ قیمت:
 

این دسته از هدایا برای دسته‌ای از مراجعین به غرفه‌ی شما مناسب است که به صورت گذری وارد غرفه شده‌اند. احتمال اینکه قرار باشد با این افراد کار کنید کم است. اما باید در نظر داشته باشید در عرصه‌ی بازاریابی، باید از هر فرصتی استفاده و خودتان را به مردم معرفی کنید. این هدایا لازم نیست چشمگیر باشند. ترجیحا باید کوچک و قابل حمل باشند که باعث شود وقتی فردی از غرفه‌ی شما خارج شد، دیگران با دیدن هدیه‌ای که در دست دارد ترغیب شوند و به غرفه‌ی شما بیایند. نمونه‌های این هدایا زیاد هستند.

کافی است از بین چیزهایی مثل خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، جاکلیدی، جاکارتی، کابل شارژ، کلاه، ساک دستی و... یک یا چند هدیه را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کم لوگو یا شعار تبلیغاتی شرکت خودتان را روی چیزی که انتخاب کرده‌اید چاپ کنید. با این کار هم هزینه‌ی کمی کرده‌اید، هم به مراجعه‌کنندگان به غرفه یادگاری داده‌اید و هم توانسته‌اید افراد بیشتری را ترغیب کنید که به غرفه‌ی شما بیایند.

 

لیوان تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی

لیوان‌های تبلیغاتی جز هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هستند

 

هدایای متوسط:
 

هدایای متوسط که با نام هدایای کارشناسی هم شناخته می‌شوند برای افرادی مناسب است که می‌توانند به شناخته شدن برند شما کمک کنند. افرادی مثل مدیران میانی شرکت‌ها، کارشناسان بخش‌های مختلف به خصوص کارشناسان مالی و افرادی که توانایی و اجازه‌ی گرفتن تصمیمات در سطح همکاری با شما را دارند. در صورتیکه بتوانید هدیه‌ای مناسب به این افراد بدهید، در حافظه‌ی آن‌ها برند شما ثبت می‌شود و وقتی نیاز به سرویس یا محصولی از شرکت‌های مشابه شما داشته باشند، اولین موردی که به ذهنشان می‌رسد نام شماست. از آن‌جا که این افراد دائما در معرض تبلیغات مختلف هستند، هدیه‌ای که شما بهشان می‌دهید باید دائما جلوی چشمشان باشد.

هدایایی مثل ست‌های کارشناسی، پاوربانک تبلیغاتی، چراغ مطالعه، شارژر فندکی، اسپیکر، هدفون و چیزهایی شبیه به این‌ها می‌توانند گزینه‌ی مناسبی باشند. این دسته از هدایا هم قابلیت شخصی‌سازی برای شرکت شما را دارند. کافیست کمی هزینه کنید و لوگو یا شعار شرکتتان را روی آن‌ها چاپ کنید.

پاوربانک تبلیغاتی انرزجایزر

پاوربانک تبلیغاتی جز هدایای تبلیغاتی با قیمت متوسط هستند

 

هدایای گران‌قیمت:
 

این هدایا نشان‌دهنده‌ی میزان اهمیتی است که شرکت شما برای افراد سطح بالا قائل می‌شود. هرچه میزان احترام و اهمیتی که برای شرکت‌های رقیب یا شرکت‌هایی که قرار است با آن‌ها همکاری کنید بیشتر باشد، رابطه‌ای که بینتان شکل می‌گیرد دوام و استحکام بیشتری خواهد داشت. جالب نیست که به مدیر سطح بالای یک شرکت هدیه‌ای ارزان‌قیمت بدهید. حتی اگر هدیه‌ی ارزان‌قیمت تأثیر منفی‌ای روی روابط شما نداشته باشد، همچنان این مسئله وجود دارد که هدیه‌ی شما بین هدایای تبلیغاتی بقیه‌ی شرکت‌ها گم می‌شود.

هدایایی که در این دسته قرار می‌گیرند چیزهایی مثل کتب نفیس، ست مدیریتی، هارد اکسترنال، تابلوهای نفیس، بخور سرد، ترازو و... هستند. برخلاف دو دسته‌ی قبلی، نیازی نیست این هدایا را شخصی‌سازی کنید. برند ثبت شده روی این محصولات خودشان بیانگر شخصیت شرکت شما هستند. بعید است به کسی هدیه‌ی گران‌قیمت بدهید و فراموش کند که این هدیه را از چه کسی دریافت کرده است.

 

ست های تبلیغاتی

ست‌های مدیریتی تبلیغاتی جز هدایای گران قیمت هستند

 

هدایای تبلیغاتی یکی از راحت‌ترین راه‌های ارتباط برقرار کردن با مشتریان و همکاران است. اگر در انتخاب این هدایا دقت کافی را داشته باشید، می‌توانید برندسازی مناسبی برای شرکتتان داشته باشید.

 


5/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف