WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه از هدایای تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده کنیم؟

چگونه از هدایای تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده کنیم؟

21/ اردیبهشت/1399

کسی هست که عاشق برنده‌ شدن هدایای رایگان نباشد؟ تقریبا هیچ‌کس. افراد حاضر‌ند برای مواردی که نیاز به خرج ‌کردن یا تلاش بیش ‌از‌ حد ندارند، هر کاری انجام دهند. هدیه‌ دادن در اینستاگرام راهی عالی برای جذب مشارکت و فالوئر بیشتر است. روی‌ هم ‌رفته، عبارت مشهور "شما باید برای پول درآوردن پول خرج کنید" مصداق همین امر است. پول خرج‌ کردن برای فالوئرهای خوش‌شانس، برای شما در طولانی‌مدت بسیار سود‌آور خواهد بود. در زیر می‌توانید راهنمای گام ‌به‌ گام چگونگی استفاده از هدایای تبلیغاتی کالاهای مارک‌دار در اینستاگرام را بخوانید.


 قوانین اینستاگرام

 

با کمال تعجب، اینستاگرام استفاده و به‌ کارگیری هدایای تبلیغاتی را بسیار آسان کرده است. اولین موردی که باید در هنگام استفاده از هدایای تبلیغاتی به یاد داشته باشید، این است که یک سلب مسئولیت در عنوان یا پانویس خود قرار دهید. شما باید به فالوئرهای خود اطلاع دهید که اینستاگرام به هیچ وجه اسپانسر هدایای شما نیست. همچنین، باید بگویید که فقط افراد 13 سال و بالاتر اجازه  ورود به بخش هدایا را دارند. همه مسابقات باید به صورت قانونی اجرا شوند، به این معنی که شما نمی‌توانید قوانین فدرال، ایالتی یا محلی را نقض کنید. شما نمی‌توانید کسی را که در تصویر نیست، تگ کنید و نمی‌توانید به افراد بگویید که خود را در تصویری تگ کنند که در آن قرار ندارد. بیشتر افراد از فالوئرهای خود می‌خواهند که در قسمت نظرات یا کامنت‌های دیگر کاربران را منشن کنند، (حتماً قوانین منطقه‌ای مربوط به خود را دراین مورد چندین بار بررسی کنید).

 

چگونه از هدایای تبلیغاتی در مسابقه اینستاگرام استفاده کنیم

 

 

علت هدیه دادن در اینستاگرام چیست؟

 

شما ممکن است بخواهید فالوئر و مشارکت بیشتری داشته باشید و یا حتی افرادی در لیست ایمیل شما ثبت‌نام کنند. به طور کلی، یک مسابقه به شما در افزایش فالوئر و خوشبختانه مشارکت شما با آنها کمک خواهد کرد. بهترین راه برای این کار این است که شرکت‌کنندگان، در زیر تصویر شما یک دوست خود را منشن کنند. این باعث می‌شود که فالوئرهای شما در زمینه به اشتراک‌گذاری تصویر شما با دوستان خود، کمک کنند. هدف این است که دوستان آنها را نیز مانند مخاطبین خودتان برای خود داشته باشید و هم‌چنین آنها صفحه شما را دنبال (فالو) کنند. اگر طبق برنامه‌ریزی پیش رود، آنها حتی بیشتر دوستانتان را نیز تگ خواهند کرد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یک راه عالی برای بدست آوردن فالوئرهای جدید بالقوه است.

هنگامی که در حال انتشار تصاویر محصولات جدید خود هستید، هدیه دادن راه خوبی برای تحریک آگاهی فالوئرها از محصولات شما است. تقویت کردن فالوئرها و مشارکت، مزایای بیشتری به شما در الگوریتم اینستاگرام می دهد، که در نتیجه تعداد بیشتر فالوئر را به دنبال خواهد داشت. یک پست با فعالیت بسیار زیاد می‌تواند به تقویت سایر پست‌های شما نیز کمک کند.

 

یک جایزه مناسب و مرتبط انتخاب کنید

 

هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام جایزه را برای هدیه دادن استفاده کنید، در واقع باید به دنبال چیزی باشید که فالوئرهای شما را به مشارکت بیشتر جلب کند. شما باید جایزه‌ای را انتخاب کنید که مرتبط با برند شما باشد. اگر شرکتی هستید که اقدام به فروش محصولات می‌کند، بدیهی‌ترین گزینه این است که یکی از محصولات خود را هدیه بدهید. حتما نیازی نیست جایزه‌ای بزرگ اهدا کنید، بلکه چیزی بدهید که فالوئرهای شما می‌خواهند. این امر هم‌چنین به آنچه که شما قصد دارید از فالوئرهای خود برای کسب جایزه بخواهید، بستگی دارد. اگر می‌خواهید که آنها با محصول شما عکس بگیرند، طبیعتا این خواسته وجود جایزه بزرگتری را تضمین می‌کند. اما اگر فقط از فالوئرهای خود می‌خواهید که دوست خود را تگ کنند، یک جایزه کوچکتر منطقی‌تر است. مطمئن شوید که محدودیتی در مسابقه خود قرار داده‌اید. مطمئناً شما فالوئرهای جدید زیادی می‌خواهید، اما به همه فالوئرهای جدید خود وعده ندهید. شما می‌توانید آن جایزه را محدود به تعداد مشخصی از افراد برنده کنید.

 

تصمیم بگیرید که چه میزان مشارکت می‌خواهید

 

گزینه‌های مختلف زیادی برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه فالوئرهای شما چه کاری باید انجام دهند تا جایزه را برنده شوند، وجود دارد. می‌توانید از افرادی که شما را فالو می‌کنند بخواهید که در کامنت‌ها یک دوست خود را منشن کنند. راه دیگر برای جذب مشارکت هرچه بیشتر این است که فالوئرهای شما چیزی را پست کنند و شما را در آن منشن کنند، بنابراین همه فالوئرهای آنها آن را می‌بینند. مهمترین چیز این است که امکان شرکت در فرآیند اهدای هدایای تبلیغاتی را برای همه افراد آسان کنید، تا در معرض دید دیگران هم قرار بگیرد.

 

قوانین چگونگی اهدای هدایای تبلیغاتی را مشخص کنید

 

در هنگام استفاده از هدایای تبلیغاتی شما باید قوانینی را تنظیم کنید، تا هیچ‌کس دچار سردرگمی نشود. مطمان شوید که زمان‌بندی مشخصی برای پایان زمان اهدای جوایز مشخص کرده‌اید. شما می‌توانید بازه زمانی چند روزه، یک هفته‌ای یا حتی یک ماه را تا آنجا که ممکن است مشارکت بیشتری باشد، برای فالوئرهای خود تعیین کنید. اما شما باید آن را در زمان مشخصی به پایان برسانید. اگر الزامات شما کمی فشرده باشد یا فالوئرهای شما نیاز به عکس گرفتن داشته باشند، می‌توانید برای تکمیل آن حدود 2 هفته به آنها اختصاص دهید. مطمئن شوید که اهدای جایزه بین‌المللی خواهد بود یا فقط محدود به ایالات متحده است. شما هم‌چنین نیاز خواهید داشت که برای این فرآیند محدودیت سنی قرار دهید. برای تصمیم‌گیری در مورد برنده، باید به فالوئرهای خود اطلاع دهید که آیا این مسابقه داوری می‌شود و یا اینکه از یک روش تصادفی استفاده می‌کنید. همچنین باید به فالوئرهای خود بگویید که چگونه می‌خواهید پس از پایان کار با برنده تماس بگیرید. مثلا شما به برندگان پیام مستقیم و یا ایمیل ارسال می‌کنید؟ قبل از ایجاد پست عمومی در مورد برندگان، به برندگان به طور خصوصی اطلاع دهید.

 

ایجاد یک پست کامل در مورد هدایای تبلیغاتی

 

حالا که تمام مراحل آماده‌سازی برای اهدا هدیه تبلیغاتی خود را در اینستاگرام انجام داده‌اید، برای تبلیغ مسابقه خود به یک پست کامل نیاز دارید. این امر بین افراد متفاوت خواهد بود، اما نکته اصلی این است که پست خود را با متنی رنگارنگ و موثر برای اعلام هدیه تبلیغاتی خود ایجاد کنید. اگر محصولی خاصی را هدیه می‌دهید، حتماً تصویر آن را در اینستاگرام خود بگذارید. مطمئن شوید که افراد را با پست خود گمراه نمی‌کنید.

 

فراموش نکنید که تبلیغ کنید

 

پس از تصمیم‌گیری در مورد مدت زمان برگزاری مسابقه، باید به یاد داشته باشید که بتوانید این فرآیند را در طول هفته تبلیغ کنید. گاهی‌اوقات ممکن است افراد پست اصلی را ندیده باشند و یک پست یادآوری می‌تواند آنها را به صفحه شما بیاورد. حتما از دیگر اشکال شبکه‌های اجتماعی برای هدایت افراد به صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که بیشتر مسابقات وایرال نخواهند شد و گاهی میلیون‌ها فالوئر جدید را در طول یک شب مشاهده نخواهید کرد.

 

هدایای تبلیغاتی بیشتری بدهید

 

پس از پایان مسابقه مطمان شوید که برنده را به صورت عمومی اعلام کرده‌اید. افراد وقتی می‌بینند که برنده‌ای وجود دارد، جذب می‌شوند که در بیشتر مسابقات هدایای تبلیغاتی شما شرکت کنند. اهدا هدایای تبلیغاتی راهی عالی برای جذب فالوئر بیشتر و افزایش مشارکت است. این امر همچنین در بلند‌مدت به شما در همراهی با الگوریتم اینستاگرام کمک خواهد کرد.


21/ اردیبهشت/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف