WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای تبلیغاتی روز پزشک

هدایای تبلیغاتی روز پزشک

1/ شهریور/1400

اول شهریور ماه مصادف با زادروز بوعلی سینا، در ایران به نام روز پزشک نام‌گذاری شده است تا از فعالیت‌ها و زحمات این قشر زحمتکش جامعه برای حفظ سلامتی آحاد مردم تشکر و قدردانی شود. از همین رو، انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای قدردانی از پزشکان در این روز، اهمیت بالایی دارد.


ست هدیه روز پزشک

ست هدیه روز پزشک

پاوربانک تبلیغاتی با کابل متصل، ساعت هوشمند و فلش تبلیغاتی

 

 

 

پاوربانک هدیه روز پزشک

پاوربانک تبلیغاتی ویژه هدیه روز پزشک

5000 میلی آمپر

 

 

 

هدیه روز پزشک

دیوان حافظ نفیس

هدیه ویژه روز پزشک

 

 

 

 

 

فلاسک هوشمند هدیه روز پزشک

فلاسک هوشمند درجه دار

هدیه ویژه روز پزشک

 

 

 

 

 

اسپیکر هدیه روز پزشک

اسپیکر بلوتوث تبلیغاتی

هدیه ویژه روز پزشک

 

 

 

 

ماگ هیتردار هدیه روز پزشک

ماگ هیتردار

هدیه ویژه روز پزشک

 

 

 

جعبه پذیرایی ویژه هدیه روز پزشک

جعبه پذیرایی ویژه روز پزشک

در ابعاد مختلف

 

 

 

 

 

 

 

هدیه روز پزشک

 

گسترش کرونا در جهان سبب شده است تا بیش از پیش توجه مسئولان و مردم به پزشکان و کادر درمانی کشورها معطوف شود و ارزش تلاش‌های آن‌ها برای حفظ سلامتی به چشم آید. پزشکان و کادر درمانی همچون سال‌های پیش از کرونا شبانه‌روز برای بهبود حال بیماران تلاش می‌کنند و هدفی جز کاهش آلام روحی و جسمانی افراد ندارند.

اهمیت تلاش این پزشکان باعث شده است تا بسیاری از بیماران دوست داشته باشند برای یادآوری و قدردانی از زحمات آن‌ها به مناسبت روز پزشک هدایایی را برای آن‌ها تدارک ببینند. علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌ها و برندها نیز در این روز اقدام به اهدا هدایا تبلیغاتی مناسب به پزشکان می‌کنند تا نام و یاد خود را در ذهن پزشکان ثبت کنند. اما سؤال اصلی مردم این است که هدیه روز پزشک چی بخرم؟

طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی به عنوان هدیه برای قدردانی از پزشک می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. با این حال در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا بهترین ایده برای روز پزشک را که هم می‌تواند هدیه برای خانم دکترها و هم کادوی روز پزشک برای مردان پزشک باشد، برای شما آماده کنیم. در این لیست فارغ از اینکه این هدیه برای داروساز است یا هدیه برای دکتر زنان یا هر تخصص دیگری، لیستی از مناسب‌ترین هدایا تبلیغاتی روز پزشک را گردآوری کرده‌ایم.

 

وسایل آبخوری


چه در زمان کرونا و چه در روزهایی که بیماری ما را تهدید نمی‌کند، نوشیدن مکرر آب در طول روز از اهمیت بالایی برخوردار است. نوشیدن آب به شکل‌های مختلف می‌تواند به حفظ سلامتی، داشتن پوستی شاداب و خوابی راحت کمک کند؛ موضوعی که در روزهای کنونی از ارزش بالایی برخوردار است. وسایل آبخوری همچون فلاسک تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی و لیوان دمنوش از بهترین هدایای تبلیغاتی برای حفظ سلامتی کادر درمانی است که امروزه بیشتر از همیشه در حال جدال با بیماری‌های واگیردار هستند.

 

لیوان تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی


لیوان تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی همیشه جزو اولین هدایای تبلیغاتی مناسب در میان کادر درمانی هستند. تنوع فراوان در لیوان تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی و امکان چاپ خلاقانه و با کیفیت هر طرح و جمله‌ای بر روی آن‌ها، سبب شده است تا بسیاری از برندها این هدایا تبلیغاتی را در سبد هدایا خود قرار دهند.

 

 

لیوان دمنوش تبلیغاتی


لیوان دمنوش تبلیغاتی نیز از هدایا تبلیغاتی خاص و دوست‌داشتنی است که بیانگر اهمیت شما نسبت به سلامتی پزشکان است. برندها می‌توانند برای هدیه قدردانی از پزشکان، لیوان دمنوش تبلیغاتی را درون یک جعبه پذیرایی تبلیغاتی شیک به همراه یک بسته از انواع دمنوش‌ها قرار دهند و آن را به یک هدیه فراموش‌نشدنی تبدیل کنند.

 

 

فلاسک تبلیغاتی


فلاسک تبلیغاتی و ماگ سفری تبلیغاتی ازجمله هدایا تبلیغاتی دوست‌داشتنی در میان کادر درمانی به شمار می‌آیند و در عین حال می‌توانند یک هدیه برای قدردانی از پزشکان باشند. تنوع زیاد و رنگ‌های جذاب فلاسک‌های تبلیغاتی، استفاده از آن‌ها را در بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی گسترش داده است.

 

 

چراغ مطالعه تبلیغاتی


چراغ مطالعه تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد به شمار می‌رود که نباید ارزش آن را نادیده گرفت. بسیاری از پزشکان و کادر درمانی که هنوز دانشجو و مشغول تحصیل و تحقیقات هستند، حتی در زمان استراحت خود در اتاق‌های بیمارستان به مطالعه می‌پردازند. یک چراغ مطالعه تبلیغاتی شیک می‌تواند هدیه تبلیغاتی خاص در این اتاق‌ها باشد تا حتی در تاریکی شب نیز با خیالی آسوده برای پیشرفت و یادگیری خود تلاش کنند.

 

 

وسایل الکترونیکی


پاوربانک تبلیغاتی


کارایی و اهمیت پاوربانک تبلیغاتی بر کسی پوشیده نیست. جنب‌وجوش بالای پزشکان و کادر درمانی در بیمارستان‌ها سبب می‌شود تا آن‌ها از شارژ بودن گوشی‌های هوشمند خود غافل شوند. یک پاوربانک تبلیغاتی مناسب که از ظرفیت شارژدهی و اندازه مناسبی برخوردار است، بهترین ایده برای روز پزشک است تا تبدیل به کادوی روز پزشک برای مردان و خانم‌ها گردد.

 

ست مدیریتی تبلیغاتی الکترونیکی


ست مدیریتی تبلیغاتی مناسب‌ترین ایده برای روز پزشک است. با توجه به بودجه و اقلام انتخابی برای قرارگیری درون جعبه، ست مدیریتی  می‌تواند یک هدیه برای خانم دکترها یا کادوی روز پزشک برای مردان باشد. چشمگیرترین و ساده‌ترین نوع ست مدیریتی تبلیغاتی را می‌توان با قرار دادن اسپیکر تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، پاوربانک، خودکار تبلیغاتی و کابل تبلیغاتی آماده کرد. با این حال، اگر دوست داشته باشید که هدیه شما، هدیه‌ای منحصربه‌فرد و متناسب با جنسیت افراد باشد، می‌توانید اقلام درون جعبه را تغییر دهید.

ست مدیریتی تبلیغاتی زنانه که می‌تواند ایده مناسبی برای بانوان پزشک باشد، شامل کیف پول چرمی زنانه، ست مانیکور تبلیغاتی، خودکار فلزی، شارژر و جاکارتی است.

ست مدیریتی مردانه نیز می‌تواند دربرگیرنده محصولات تبلیغاتی همچون کیف پول چرمی مردانه، کراوات، کمربند چرمی، چراغ قوه تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی و خودنویس باشد. علاوه بر موارد یاد شده، هر هدیه تبلیغاتی دیگری که متناسب با بودجه و سلیقه برندها باشد، می‌تواند جایگزین آن‌ها شده و یک هدیه خاص سفارشی آماده شود.

 

 

جعبه پذیرایی تبلیغاتی


گاهی اوقات لذت چشیدن یک طعم خاص می‌تواند شیرینی یک هدیه چه بسا هدیه تبلیغاتی را چندین برابر کند. جعبه پذیرایی تبلیغاتی یک گزینه مناسب برای قرار دادن انواع خوراکی‌های لذیذ و دوست‌داشتنی همچون شکلات، انواع مغز و بسته‌های چای و قهوه است که علاوه بر تضمین سلامتی افراد، با هر بار چشیدن طعم خوراکی‌های درون جعبه، یاد برند هدیه دهنده را زنده می‌کند. انتخاب یک جعبه هدیه نفیس به همراه یک پیام محبت‌آمیز می‌تواند یک هدیه دوست‌داشتنی برای قدردانی از پزشکان و پاسداشت روز پزشک باشد.

 

کتب نفیس


مطالعه و خواندن کتاب بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی پزشکان موفق است؛ اما مطالعه کردن همیشه شامل خواندن کتاب‌های پزشکی و مقالات روز دنیا نمی‌شود. بسیاری از پزشکان برای کسب آرامش و تمدد اعصاب خود، به ویژه پیش از انجام اعمال جراحی، اقدام به خواندن قرآن یا ابیاتی از شاعران پرآوازه ایران زمین می‌کنند. از این رو، هدیه دادن کتب نفیس تبلیغاتی که جلوه‌ای چشم‌نواز دارند و تلفیقی از چرم، جیر و مس می‌باشند، چشمگیرترین هدیه برای قدردانی از پزشکان در روز پزشک است.

کتاب قرآن نفیس، کتاب حافظ نفیس تبلیغاتی در جعبه‌ای از مس و چوب، کتاب خیام نفیس در قطع‌ها و طرح‌های چشم‌نواز در کنار کتاب بوستان سعدی نفیس و کتاب ایران‌شناسی از منحصربه‌فردترین هدایا تبلیغاتی برای کادوی روز پزشک برای مردان و زنان است.

علاوه بر این، مجموعه کتاب اشعار حافظ به همراه کتاب قرآن، ساعت استیل و خودکار فلزی، مجموعه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی است که قدردانی عمیق و صمیمانه شما را به دریافت‌کننده آن ابراز می‌کند. مطمئناً هیچ کس از دریافت چنین هدیه فاخر و لوکسی امتناع نخواهد کرد و تا ابد آن را با خود نگاه خواهد داشت.

 

صنایع دستی


مردمان ایران زمین در هر صنف و رده‌ای که باشند، ارزش والایی برای هنر قائل هستند. صنایع دستی ایران که جزو فاخرترین صنایع دستی جهان به شمار می‌آید، در رده با ارزش‌ترین هدایا تبلیغاتی قرار می‌گیرند که می‌توان آن را به خاص‌ترین و ارزشمندترین افراد تقدیم کرد.

ظروف مینا کاری همچون بشقاب میناکاری و گلدان میناکاری و سفالینه‌ها از هدایا تبلیغاتی جذاب به عنوان هدیه برای قدردانی از پزشکان در روز پزشک به شمار می‌آیند. در کنار آن‌ها هدایایی همچون ترمه، مس کاری و پارچه‌های قلم کار نیز در زمره هدایا تبلیغاتی خاص شناخته می‌شوند که دل هر دریافت‌کننده‌ای را می‌ربایند.

صنایع دستی را می‌توان هم به پزشکان مرد و هم پزشکان خانم هدیه کرد؛ اما مطمئن باشید که این هدیه برای خانم دکترها جذابیت بالاتری دارد و حتماً از آن در محیط خانه یا مطب خود استفاده خواهند کرد.

 

سخن آخر


زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ بسیاری از افراد در زندگی روزمره ما سبب می‌شود تا زندگی راحت‌تر و سالم‌تری داشته باشیم. قدردانی از این افراد نه تنها خستگی را از تن آن‌ها می‌زداید، بلکه روحی تازه در کالبد آن‌ها می‌دمد تا با قدرت و نفسی تازه به ارائه خدمات بپردازند.

روز پزشک، زمانی ارزشمند برای قدردانی از زحمات پزشکانی است که تنها امید زمینی برای داشتن جامعه‌ای سالم هستند. هدایای تبلیغاتی متنوعی به عنوان هدیه برای قدردانی از پزشکان می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. پاوربانک تبلیغاتی، کتب نفیس و حتی یک جعبه گل به مناسبت روز پزشک می‌تواند هدیه‌ای پرمعنی و دوست‌داشتنی برای پزشکان باشد.

 


1/ شهریور/1400

تماس با ما
نیاز به راهنمایی دارید؟
همین حالا تماس بگیرید.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف