WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای اهدا به نویسندگان و علاقه‌مندان کتاب و اشعار پارسی به مناسبت پاسداشت روز شعر و ادب پارسی

بهترین هدایای تبلیغاتی برای اهدا به نویسندگان و علاقه‌مندان کتاب و اشعار پارسی

30/ شهریور/1400

در تقویم ما مناسبت‌های بسیاری به منظور به خاطر داشتن و قدردانی از افراد و اتفاقات مهم وجود دارد. روز 27 شهریور ماه مصادف با روز پاسداشت شعر و ادب پارسی است. این روز فرصت مناسبی برای گرامی داشتن نویسندگان و شعرا سرزمینمان می‌باشد. از این رو آشنایی با بهترین هدایای تبلیغاتی برای اهدا به نویسندگان و علاقه‌مندان کتاب و اشعار فارسی اهمیت زیادی دارد.


در ایران باستان نیز به مناسبت برخی از روزهای مهم سال جشن‌هایی را برپا می‌کردند تا خاطره آن روز را به خاطر سپارند. روز بزرگداشت شعر و ادب پارسی زمانی ارزشمند است تا به زبان پارسی خود افتخار کنیم. نویسندگان و شعرای بزرگی برای زنده نگه‌داشتن زبان پارسی  تلاش کرده‌اند. از این رو، برای قدردانی از تلاش این عزیزان و احترام به علاقه‌مندان آثار این عزیزان بهتر است از این روز باشکوه استفاده کنیم و با هدایای تبلیغاتی از آن‌ها قدردانی کنیم.

هدایای تبلیغاتی که شامل محصولات گوناگونی می‌شوند، همگی از اقلام کاربردی به شمار می‌آیند که نام تجاری و لوگو برند شرکتی بر روی آن‌ها چاپ شده است. به فراخور افرادی که هدایای تبلیغاتی را دریافت می‌کنند، می‌توان مناسب‌ترین هدیه را برای آن‌ها در نظر گرفت تا برای مدت‌های طولانی همراه آن‌ها باشد. این هدایای تبلیغاتی نه تنها حس قدردانی شما نسبت به افراد را بیان می‌کند؛ بلکه، همچون یک بیلبورد تبلیغاتی همراه آن‌ها خواهد بود تا به معرفی کسب‌وکار شما بپردازد. از همین رو، در ادامه این مطلب به معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی برای اهدا به نویسندگان و علاقه‌مندان کتاب و اشعار پارسی می‌پردازیم.

 

کتاب


بی‌شک دریافت یک کتاب خوب در نزد همه افراد، هدیه‌ای با ارزش است. با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان خود می‌توانید از میان تمامی موضوعات همچون روانشناسی، رمان، زندگینامه، تاریخی، شعر و... مورد مناسبی را بیابید تا آن‌ها را شگفت‌زده کنید. کتاب رمان و شعر از محبوب‌ترین کتاب‌ها در میان افراد هستند که طیف گسترده‌ای از آحاد جامعه از مطالعه آن‌ها لذت می‌برند. با هدیه دادن یک کتاب خوب در یک ساک دستی تبلیغاتی که نام تجاری شما بر روی آن چاپ شده است یا به همراه سایر هدایای تبلیغاتی، بیش از پیش می‌توانید نام خود را جاودانه نمایید.

 

لیوان تبلیغاتی


هیچ چیزی بیشتر از نوشیدن یک لیوان چای یا قهوه در زمان مطالعه کتاب مورد علاقه نمی‌تواند دل‌نشین باشد. یک لیوان تبلیغاتی که نام و نشان تجاری شما بر روی آن نقش بسته است در کنار یک تصویر جذاب، پیامی دل‌چسب یا شعری معروف و زیبا بر روی آن هدیه‌ای ارزشمند و دوست‌داشتنی در میان علاقه‌مندان به کتاب و نویسندگان است. آن‌ها با هر جرعه از نوشیدنی خود، نام شما را می‌بینند و قدردان اهمیتی که به آن‌ها داده‌اید، می‌شوند.

لیوان تبلیغاتی

نمونه‌ای از ماگ ساده تبلیغاتی

 

 

بوک مارک تبلیغاتی


بوک مارک‌ها یا نشانگر کتاب از وسایل کاربردی و دوست‌داشتنی هستند که از جنس‌های مختلفی همچون کاغذ، پلاستیک، پارچه، چوب یا هر ماده دیگری ساخته می‌شوند که برای مشخص کردن آخرین صفحه کتاب مطالعه شده استفاده می‌گردند. بوک مارک‌ها از هدایای تبلیغاتی محبوبی هستند که با صرف هزینه‌ای کم می‌توانند به هدیه‌ای منحصربه‌فرد و زیبا تبدیل شوند و برای مدت زمان طولانی همراه دریافت‌کنندگان آن‌ها بمانند. این هدایای تبلیغاتی ارزشمند را می‌توان در طرح‌های مختلفی همچون لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید تا بیشتر در خاطر مخاطبان باقی بماند.

 

چراغ مطالعه


چراغ مطالعه وسیله‌ای کاربردی و مهم در زندگی علاقه‌مندان به کتاب و نویسندگی است. طیف گوناگونی از چراغ مطالعه در بازار وجود دارد که در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی طراحی شده‌اند. یکی از جدیدترین انواع چراغ‌های مطالعه، پنل مطالعه است که در زیر صفحات کتاب یا کاغذ قرار می‌گیرد تا نور کافی برای مطالعه را فراهم کند.

در کنار چراغ‌های مطالعه کلاسیک که همچنان از هدایای تبلیغاتی محبوب به شمار می‌روند؛ چراغ‌های مطالعه USB همراه تاشو نیز از گزینه‌های تبلیغاتی جدید و مقرون‌به‌صرفه هستند که باعث شگفتی و خوشحالی دریافت‌کنندگان آن‌ها می‌شوند. این هدایای تبلیغاتی ارزشمند در هر زمان و مکانی می‌توانند نور کافی را به کمک یک پاوربانک یا گوشی تأمین کنند و به دلیل وزن کم و اندازه کوچک آن، می‌توان آن را با خود به هر مکانی برد. از همین رو، این دسته از چراغ‌های مطالعه تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی ویژه و دوست‌داشتنی به شمار می‌آیند.

چراغ مطالعه تبلیغاتی

چراغ مطالعه تبلیغاتی

 

 

 

کتب نفیس


هر نوع کتابی ارزشمند و نفیس است؛ اما کتب نفیس با برخورداری از جنس ورق‌های باکیفیت و جلدهای تزئین شده و محکم که درون بسته‌بندی‌های شکیل چوبی یا فلزی آماده می‌شوند، بیش از هر کتاب دیگری در نزد مخاطبان ارزشمند هستند.

کتب نفیس تبلیغاتی که از آثار شاعران به نام ایرانی همچون کتب نفیس تبلیغاتی رباعیات خیام، کتب نفیس تبلیغاتی اشعار حافظ و کتب نفیس تبلیغاتی اشعار مولانا است، هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد و بی‌نظیری هستند که هر شخصی از دریافت آن‌ها شگفت‌زده می‌شود. در کنار این کتب نفیس، کتاب قرآن نفیس که جلد آن از جیر و چرم آماده شده است و درون یک جعبه شکیل چوبی و مسی قرار گرفته است نیز هدیه‌ای فاخر و ممتاز به شمار می‌آید. این هدایای تبلیغاتی نه تنها در میان دوستداران کتاب طرفداران بی‌شماری دارند؛ بلکه هر فردی با هر سن و شغلی از دریافت آن مسرور می‌شود.

 

خودکار تبلیغاتی


نوشتن جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی نویسندگان و شعرا است. ثبت کردن خاطرات و خلق آثار جدید به کمک یک قلم مناسب حتی در دنیای دیجیتالی امروزی نیز جذاب است و حال و هوای دیگری دارد. دوستداران کتاب نیز دوست دارند تا مطالب یا جملات تأثیرگذار و دوست‌داشتنی را که در میان انبوه کتاب‌ها مطالعه می‌کنند، در دفترچه‌ای یادداشت نمایند تا در زمان فراغت خود آن‌ها را دوباره مطالعه کنند. از همین رو، ارزش قلم در میان اهل‌قلم و دوستداران آن، جایگاه ویژه‌ای دارد. اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی مناسب برای این طیف از افراد هستید، خودکار تبلیغاتی را از یاد نبرید.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی


یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی شیک و با اندازه مناسب، هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده و دوست‌داشتنی در میان دوستداران کتاب است تا همیشه همراه خود داشته باشند. انواع گوناگونی از دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی را می‌توان یافت که در اندازه‌ها و مدل‌های گوناگونی طراحی شده‌اند. با این حال، دفترچه‌های یادداشت تبلیغاتی با جنسی محکم همچون پارچه که دارای مکانی برای قرار دادن خودکار باشد، هدیه‌ای بی‌نهایت کاربردی و محبوب است.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

نمونه‌ای از دفترچه یادداشت تبلیغاتی

 

 

پاوربانک تبلیغاتی


همگام شدن با پیشرفت تکنولوژی علاقه‌مندان کتاب و نویسندگان را بر آن داشته است تا آن‌ها نیز به سراغ وسایل الکترونیکی بروند. پاوربانک تبلیغاتی وسیله‌ای عالی و محبوب در میان تمام افراد ازجمله نویسندگان و علاقه‌مندان مطالعه است. این وسیله کاربردی و ارزشمند می‌تواند برای تأمین انرژی مورد نیاز مطالعه به آن‌ها کمک کند! در زمان قطع شدن برق و تاریکی یا عدم دسترسی به منبع تغذیه، آن‌ها می‌توانند چراغ‌های مطالعه تبلیغاتی یا کامپیوتر، گوشی هوشمند یا تبلت‌های خود را به یک پاوربانک تبلیغاتی مناسب وصل کنند و از آن برای انجام امور خود استفاده ببرند.

 

فلش مموری تبلیغاتی


با دیجیتالی شدن دنیای امروزی، بسیاری از افراد روی به خواندن کتاب‌های الکترونیکی آورده‌اند. از همین رو، نیاز به وسیله‌ای کاربردی برای ذخیره کتاب‌های صوتی یا الکترونیکی خود دارند تا در هر فرصتی آن‌ها را همراه خود داشته باشند و مطالعه کنند. از سوی دیگر نویسندگان و شعرا نیز برای نگارش کتاب‌های خود به سراغ کامپیوترهای شخصی رفته‌اند. همین دلیل باعث می‌شود تا آن‌ها نیز به وسیله‌ای کارآمد برای حفظ مطالب خود نیاز داشته باشند. فلش مموری تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی کارایی است که می‌تواند به این دسته از افراد کمک کند و برای مدت‌های طولانی در کنار آن‌ها باقی بماند.

 

تی شرت تبلیغاتی


تی شرت تبلیغاتی همیشه جزو محصولات تبلیغاتی پرطرفدار از نظر مخاطبان است. چاپ یک تصویر زیبا از مقبره شعرا و نویسندگان مشهور یا چاپ یک شعر یا جمله معروف از نویسندگان و شعرای بزرگ بر روی تی شرت تبلیغاتی، آن را به هدایای تبلیغاتی خاص و محبوبی تبدیل می‌کند که دریافت‌کنندگان از دریافت آن هیجان‌زده می‌شوند. این هدیه تبلیغاتی شیک و منحصربه‌فرد را می‌توان در کمپین‌های تبلیغاتی گوناگونی به مخاطبان هدیه داد و مطمئن باشید که حتماً از آن در موقعیت‌های مختلف استفاده خواهند کرد.

تی شرت تبلیغاتی

نمونه تی شرت تبلیغاتی

 

 

ساک دستی تبلیغاتی


ساک دستی تبلیغاتی از وسایل کارآمد و دوست‌داشتنی به شمار می‌رود که در اندازه‌ها و رنگ‌های گوناگونی قابل سفارشی‌سازی هستند. با طراحی یک ساک دستی خاص که نام تجاری شما نیز بر روی آن می‌درخشد، می‌توانید یک هدیه تبلیغاتی خاص برای دوست داران کتاب تهیه کنید تا از آن برای حمل کتاب‌های موردعلاقه خود استفاده کنند و آن را با خود به هر مکانی ببرند.

 

سخن آخر


قدردانی از افرادی که ارزش زبان پارسی را ارتقا می‌بخشند و نیز علاقه‌مندانی که سرانه مطالعه کشور را بالا می‌برند، امری دوست‌داشتنی است. به دلیل خاص بودن سلیقه این افراد انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب این دسته اشخاص گاهی دشوار به نظر می‌رسد. با الهام گرفتن از هدایای تبلیغاتی نام برده شده همچون چراغ مطالعه تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی می‌توانید هدایای دوست‌داشتنی را برای آن‌ها آماده کنید. در کنار این موارد، هدایای تبلیغاتی دیگری همچون پاپ سوکت تبلیغاتی با اشعار زیبا، جعبه نفیس به همراه انواع نوشیدنی و شکلات، پیکسل تبلیغاتی با جملات دل‌نشین نیز از دیگر هدایای محبوب است که می‌توانید انتخاب کنید.


30/ شهریور/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف