WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
10 برند که بهترین پاوربانک ها را دارند

10 برند که بهترین پاوربانک ها را دارند

22/ آذر/1402

یک پاوربانک عالی چیزی بیش از یک باتری است، زیرا  باعث آرامش خاطر می‌شود. پیداکردن بهترین پاور بانک ها می‌تواند سخت باشد؛ زیرا گزینه‌های زیادی در دسترس است، به‌خصوص در فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلف می‌توانید انواع مختلف آن را جست‌وجو کنید. ما اینجایم تا پیداکردن بهترین پاور بانک ها را برای شما آسان کنیم.


چگونه بهترین پاور بانک ها را انتخاب کنیم؟


هنگام انتخاب بهترین پاور بانک ها  معیارهای زیر را مدنظر قرار دهید.

ظرفیت
یک پاوربانک اگر باتری کافی برای تغذیه دستگاه شما نداشته باشد، ارزش آن‌چنانی ندارد.  پس برای انتخاب بهترین پاور بانک ها به دنبال باتری‌های قدرتمندتری باشید که شارژ سریع و کارآمد را برای انواع مختلف دستگاه‌ها ارائه می‌دهند.

زمان شارژ
 هر پاوربانک به مدت‌زمان متفاوتی برای شارژ دستگاه شما نیاز دارد. یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین پاور بانک ها را که باید در نظر گرفت این است که هر پاور بانک چقدر طول می‌کشد تا دستگاه‌ها را شارژ کند، خواه تلفن همراه، لپ‌تاپ یا حتی هدفون شما باشد.

قابل‌حمل بودن
بسیاری از مردم از پاوربانک‌های خود در حال حرکت استفاده می‌کنند، بنابراین ابعاد و وزن هر پاوربانک می‌تواند در خرید آن پاوربانک مؤثر باشد.

هزینه
 بودجه هر کس متفاوت است، بنابراین به دنبال پاوربانک‌هایی باشید که با بودجه‌های مختلف هماهنگ باشند.

 

 

بهترین پاوربانک های دنیا

 

انواع مختلف پاوربانک


اکنون که برخی از معیارهای انتخاب بهترین پاور بانک ها را بررسی کردیم، بیایید نگاهی به انواع مختلف پاوربانک‌های موجود بیندازیم.

پاوربانک قابل‌حمل


این رایج‌ترین نوع پاوربانک شارژر قابل‌حمل است که به‌اندازه کافی کوچک و سبک طراحی شده است تا با خود حمل کنید. شارژرهای قابل‌حمل دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند، از مدل‌های کوچک و سبک‌وزن که می‌توانند گوشی شما را یک‌بار شارژ کنند تا مدل‌های بزرگ‌تر که می‌توانند چندین بار آن را شارژ کنند.

پاور بانک خورشیدی


نوع دیگر پاوربانک شارژر خورشیدی است. شارژرهای خورشیدی برای استفاده در فضای باز و استفاده از پنل‌های خورشیدی برای شارژ مجدد باتری‌ها طراحی شده‌اند. آنها یک گزینه عالی برای افرادی هستند که اغلب در فضای باز هستند، یا برای کسانی که می‌خواهند یک پاوربانک سازگار با محیط‌زیست داشته باشند. شارژرهای خورشیدی معمولاً بزرگ‌تر و سنگین‌تر از شارژرهای قابل‌حمل هستند و ممکن است شارژ مجدد آنها بیشتر طول بکشد.

پاور بانک سفارشی


پاوربانک‌هایی وجود دارند که برای دستگاه‌های خاصی مانند لپ‌تاپ یا دوربین طراحی شده‌اند. این پاوربانک‌ها معمولاً دارای ظرفیت بالاتری نسبت به شارژرهای قابل‌حمل هستند و ممکن است دارای ویژگی‌های اضافی مانند چندین پورت USB یا خروجی‌های AC باشند.

 

10 برند برتر پاوربانک در جهان


بهترین پاور بانک ها یا همان شارژر قابل‌حمل برای همه دستگاه‌های شما عبارت‌اند از:

انکر


آنکر با تسلط در بین تمام شرکت‌های پاوربانک موجود در بازار، در سال‌های اخیر تبدیل به یک برند محبوب و جز بهترین پاوربانک ها در دنیا شده است. این یکی از برندهای الکترونیکی چینی است. از نظر ویژگی‌های کلی، پاوربانک PowerCore 20100 آن به‌عنوان بهترین در نظر گرفته می‌شود.

پاوربانک بسیار بزرگی است، با ظرفیت باتری 20100 میلی آمپر ساعت و دو پورت. قابلیت شارژ سریع دارد و با اکثر مدل های اندروید و آیفون سازگار است. باز هم، پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی PowerCore II این شرکت برای استفاده در حال حرکت بهترین است. آنها پاوربانک های باریک، بلند و قابل حمل را ارائه می دهند. این شرکت نیز بهترین پاوربانک برای مسافرت است. آنها پاوربانک های باریک، بلند و جمع و جور ارائه می دهند که بسیار قابل حمل هستند. اگر می خواهید یک پاوربانک عالی داشته باشید، همیشه به یک پاوربانک Anker نیاز خواهید داشت.

 

پاوربانک انکر

 

Anker در فناوری شارژ تخصص دارد و به‌عنوان یک رهبر جهانی برای سرعت شارژ محصولاتش، نه‌تنها آیفون‌ها و محصولات اندروید، بلکه تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها، برجسته است. یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت Anker 737 است و دلیل خوبی هم دارد. این پاوربانک دارای ظرفیت باتری 24000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 4.9 شارژ برای آیفون 13 و 4.5 شارژ برای سامسونگ گلکسی S22 را فراهم کند.

RAVPower


پاوربانک RAVPower به دلیل ویژگی‌های متعددی که دارد پس از Anker جز بهترین برند پاوربانک ها است. این برند هرگز با معرفی ویژگی‌های جدید به برخی از بهترین دستگاه‌های پاوربانک، مشتریان خود را شگفت‌زده نمی‌کند. با تمرکز بر تولید شارژر باتری از سال 2011، شارژر قابل حمل RAVPower Luster را منتشر کرده است که دستگاهی ارزان قیمت است.

این دستگاه با ظرفیت باتری 6700 میلی آمپر ساعتی تنها 141 گرم وزن دارد. ممکن است در هنگام سفر به آن نیاز داشته باشید. همچنین شارژر مسافرتی پاوربانک RAVPower Universal و پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی RAVPower برای شارژ لپ تاپ مناسب است. باز هم، گجت ها با دستگاه های مختلف کار می کنند.

Realme


ریلمی علاوه بر ارائه دستگاه‌های فناوری پیشرفته، در بازار پاوربانک‌های باکیفیت نیز پیشرفت می‌کند. پاوربانک Realme 30W Dart Charge 10000mAh، یک پاوربانک راه‌راه و با مبلمان ظریف، اخیراً توسط این برند راه‌اندازی شده است. این پاوربانک دارای سرعت شارژ عالی است و در رنگ‌های مشکی و زرد کلاسیک تولید می‌شود.

Realme پاوربانک‌های سازگار و رقابتی را با هزینه کم تولید می‌کند. اکثر پاوربانک‌ها دارای پورت‌های نوع c و باتری‌های لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت هستند.همچنین، با درگاه‌های استاندارد USB نوع A و پورت‌های micro-USB، پاوربانک‌ها قابل تقاضا هستند.

ایسوس


هر کسی که دنبال لب تاپ خوب و ایده‌آل می گرد برند ایسوس جز اولین برندهایی که است که در ذهنش تداعی می‌شود. در کنار تولید محصولاتی چون لپ‌تاپ‌، رایانه‌ شخصی، مادربرد و سایر محصولات با فناوری پیشرفته، ایسوس سازنده اولین پاوربانک هوشمند نشانگر شارژ  نیز است.  محصول Asus ZenPower 10000 یک پاوربانک کوچک و باریک با نشانگر هوشمند است که توسط برند ایسوس تولید شده است.

 

بهترین پاوربانک ایسوس

 

این پاوربانک به لطف باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت هنوز شگفت‌انگیز است. با این حال، پاوربانک Asus ZenPower 10050 mAh آخرین تقاضای بازار برای سلول لیتیوم یون، ورودی 2 آمپر و توان خروجی 2.4 آمپر و ویژگی های ظرفیت شارژ 6 ساعته آن است.

بلکین


بلکین بهترین پاور بانک ها را در سال‌های اخیر با طراحی‌های شیک، باریک و جمع‌وجور تولید می‌کند. در نتیجه این شرکت به‌عنوان یکی از برندینگ‌هایی که بهترین پاور بانک ها را عرضه می‌کند نیز شناخته می‌شود. از سال 1983، این شرکت تجهیزات شارژ و سایر لوازم الکترونیکی مصرفی را تولید می‌کند. بلکین 5K Pocket Power دارای ظرفیت 1.5 بار شارژ است.

این گجت دارای ظاهری زیبا و ویژگی قابل‌حمل فوق‌العاده است. هنگامی که تلفن شما با پاوربانک Belkin شارژ می‌شود، شارژ برای 50 عدد یا بیشتر باقی می ماند. به طور کلی، بلکین خوب عمل می کند و آنها با هر محصولی که عرضه می شود بهبود می یابند که قابل قدردانی است.

سامسونگ


هر کسی که به دنبال یک برند نام‌آشنا و معتبر می‌گردد سامسونگ قطعاً جز انتخاب‌هایش است. سامسونگ همچنان یکی از برترین برندهای پاوربانک در جهان است. سامسونگ همراه با سایر محصولات فناوری، برخی از بهترین پاور بانک ‌ها را برای شارژ سامسونگ یا سایر دستگاه‌های برند تولید می‌کند. شارژر بی‌سیم 10000 میلی‌آمپری سامسونگ بهترین شارژر برای دستگاه های سامسونگ است و با دستگاه های دیگر نیز کار می کند. توان خروجی آن 7.5 وات است و می تواند به سرعت شارژ شود.

باتری قابل حمل 10000 میلی آمپری سامسونگ نیز بسیار قابل حمل است و دو درگاه USB استاندارد دارد. باز هم، با یک و نیم قابلیت شارژ، شارژ سریع 5100 میلی آمپری سامسونگ بهترین نیست، اما سرعت شارژ 2 آمپر را ارائه می‌دهد. پاوربانک‌های سامسونگ قابل‌حمل هستند و ارزش داشتن را دارند زیرا 1.5 برابر سریع‌تر شارژ می‌شوند.

AUKEY


AUKEY، یک نام تجاری لوازم الکترونیکی مصرفی که در سال 2013 تأسیس شد، بازار متمایز را ایجاد کرده است. در نتیجه، اکنون به عنوان یکی از بهترین مارک های پاوربانک شناخته می شود. پاوربانک 20000 میلی آمپری AUKEY تا حدودی بهترین است و از نظر حفاظت از گارانتی از سایر محصولات متمایز است. وزن این پاوربانک 387 گرم و دارای دو پورت برای شارژ همزمان دو دستگاه و همچنین یک کابل میکرو USB است. حتی اگر دستگاه سبک یا قابل حمل نیست، می توان از آن برای کارهای سنگین استفاده کرد.

شیائومی


یکی از برترین تولیدکنندگان پاور بانک که در سال‌های اخیر توانسته طرف‌داران زیادی رو جمع کند برند، شیائومی است. از آغاز سفر برند شیائومی در سال 2010، این برند بی‌وقفه دستگاه‌های رضایت‌بخشی مانند پاوربانک‌های با سازگاری بالا را تولید می‌کند. به‌عنوان‌مثال، شما یک پاوربانک MI 10000mAH Li-Polymer 2i دارید که دارای دو پورت USB است و برای شارژ سریع طراحی شده است. همچنین دارای یک حالت کم‌مصرف برای شارژ دستگاه‌های کم‌مصرف مانند هدست بلوتوث و باندهای تناسب‌اندام است.

 

پاوربانک شیائومی بهترین پاوربانک

 

یکی دیگر از گزینه‌های جالب، پاور بانک MI 20000mAH Li-Polymer 2i Pro است که می‌تواند دو دستگاه را به طور هم‌زمان با 18 وات با دو پورت USB شارژ کند. به‌علاوه، دارای یک نشانگر LED برای بررسی باتری باقی‌مانده در یک نگاه است و از حداکثر 15 نوع دستگاه مختلف پشتیبانی می‌کند.

در نهایت، پاور بانک MI 30000mAH Li-Polymer 2i Elite نیز وجود دارد که قادر است سه دستگاه را به طور هم‌زمان با سرعت 27 وات شارژ کند و همچنین دارای یک حالت کم‌مصرف ویژه برای شارژ پوشیدنی‌ها و سایر گجت‌های سازگار است.

موفی

 

شناخته شده ترین شرکت برای برخی از اختراعات برجسته خود در لوازم الکترونیکی مصرفی ZAGG است که زیرمجموعه Mophie است. پاور بانک ها فرقی با هم ندارند. از سال 2005، این شرکت به طور خستگی ناپذیر برای رسیدن به اوج تلاش کرده است. Mophie Powerstation Plus XL بدون شک بهترین برای معرفی بهترین پاور بانک برای دستگاه های آیفون است.

دستگاه 12000 میلی آمپر ساعتی از یک کابل لایتنینگ یکپارچه پشتیبانی می کند و می تواند چهار بار یا بیشتر شارژ کند. پاور بانک های این برند سریع و همه کاره هستند.

Poweradd


Poweradd خستگی‌ناپذیر برندها، با ارائه برخی از پاوربانک‌های برجسته شگفت‌انگیز، در لیست بهترین مارک‌های پاوربانک قرار گرفت. برند Poweradd رنگارنگ‌ترین پاوربانک‌ها را برای جذب مشتریان ارائه می‌دهد، مانند نقره‌ای براق، صورتی، شکوفه‌های گیلاس و بسیاری دیگر.

بااین‌حال، پاوربانک Poweradd 2nd Gen Pilot 2Gs دارای خروجی دوگانه و زمان شارژ کامل 5 ساعت است. این پاوربانک با اندازه بسیار جمع و جور می تواند آیفون 6s و سایر دستگاه های پرمصرف را شارژ کند. Poweradd Pilot 4GS همان طراحی را حفظ کرده است اما جدیدترین پیشرفت‌های فناوری را در خود جای داده است.

 

بهترین پاور بانک ها شارژ چه دستگاه‌هایی را حمایت می‌کنند؟


نوع دستگاهی که می‌توانید با پاوربانک خود استفاده کنید بستگی به باتری دارد. پاوربانک‌ها از نظر اندازه باتری متفاوت هستند، بنابراین بر قابلیت شارژ آنها تأثیر می‌گذارد. بااین‌حال، اکثر پاوربانک‌ها می‌توانند مجموعه‌ای از دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه تلفن همراه، لپ‌تاپ و هدفون شما را شارژ کنند.

 

پاوربانک

 

 

نکات اساسی نگهداری بهترین پاور بانک ها


مراقبت از پاوربانک خود کلید حفظ عملکرد آن و تضمین طول عمر آن است. در اینجا چند دستورالعمل نگهداری و مراقبت وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که پاور بانک خود به بهترین شکل کار می‌کند:

مطمئن شوید که پاور بانک شما در جای خشک و خنک نگهداری می‌شود. گرما و رطوبت می‌تواند کارایی پاوربانک را کاهش داده و به اجزای داخلی آن آسیب برساند، بنابراین از قراردادن آن در زیر نور مستقیم خورشید یا مناطق با رطوبت بالا خودداری کنید.

از قراردادن پاوربانک خود برای مدت طولانی به برق خودداری کنید، زیرا باعث شارژ بیش از حد آن و کاهش کارایی آن می‌شود.

دستگاه‌های خود را هنگامی که به طور کامل شارژ شدند از پاور بانک جدا کنید تا خطر شارژ بیش از حد آنها یا تخلیه بی‌مورد شارژ پاوربانک خود را نداشته باشید.

پورت‌ها و کابل را به طور مرتب تمیز کنید تا مطمئن شوید که کثیف یا آلوده به گردوغبار نیستند که می‌تواند بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد.

مطمئن شوید که فقط از کابل‌های شارژ اصلی استفاده می‌کنید، زیرا کابل‌های تقلبی می‌توانند به دستگاه یا پاور بانک شما آسیب برسانند حتی اگر پاور بانک شما در رده بهترین پاور بانک ها باشد.

 

 

بهترین برندهای پاوربانک دنیا

 


خوب یا بد، ارتباط ماندن از طریق تلفن‌های هوشمند روزبه‌روز به یک ضرورت تبدیل می‌شود. با کمک دستگاه‌های اپل و اندروید، مردم دنیا را به‌گونه‌ای در دست دارند که هرگز قبلاً این گونه نبوده است. بااین‌حال، با پیشرفت روزافزون فناوری تغذیه این دستگاه‌ها، نیاز به باتری‌های قابل‌حمل و پاوربانک‌ها نیز روبه‌افزایش است؛ بنابراین ما در این مقاله درباره بهترین پاور بانک ها صحبت کرده‌ایم و 10 تا از بهترین برندها را به شما معرفی کرده‌ایم. در شرکت پیشکش پاوربانک های تبلیغاتی با برندهای مختلف ارائه می‌شود. برای ثبت سفارش آن‌ها و یا مشاوره با ما تماس بگیرید.


22/ آذر/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف