WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
5 هدیه جذاب برای کارمندان بانک‌ها

5 هدیه جذاب برای کارمندان بانک‌ها

23/ بهمن/1400

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، بازار هدیه‌های سال نو و هدایای تبلیغاتی شرکتی رونق چشمگیری می‌یابد. بسیاری از شرکت‌ها از این موقعیت عالی برای جلب نظر مخاطبان خود استفاده می‌کنند تا نام تجاری خود را رونق ببخشند. یکی از اصلی‌ترین مخاطبان، کارمندان بانک‌ها هستند. از این‌رو، در این مطلب به معرفی 5 هدیه جذاب برای کارمندان بانک‌ها می‌پردازیم.


ترغیب بیشتر افراد برای استفاده از خدمات یک برند یا همکاری‌های صمیمانه در موقعیت‌های آتی، یکی از اصلی‌ترین اهداف ارائه هدایای تبلیغاتی به افراد است. طیف گسترده‌ای از مخاطبان برای ارائه هدایای تبلیغاتی به آن‌ها وجود دارد؛ بااین‌حال، کارمندان بانک‌ها از تأثیرگذارترین مخاطبان در پیشبرد موفقیت‌های آتی یک برند به شمار می‌آیند. تنها کافی است که یک سال کاری را بدون همکاری دوستانه کارمندان بانک‌ها تصور کنید تا متوجه شوید  این افراد چه نقش بزرگی در آرامش و طی کردن پله‌های موفقیت برندتان دارند. به همین خاطر، انتخاب هدایای تبلیغاتی جذاب و دوست‌داشتنی برای کارمندان بانک‌ها در روزهای پایانی سال، اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

5 هدیه جذاب برای کارمندان بانک‌هاانتخاب یک جعبه بسته‌بندی شکیل تأثیر به‌سزایی در محبوبیت و جذابیت هدایای تبلیغاتی دارد

 

 

 

محصولات متنوع و کاربردی فراوانی را می‌توان یافت که با کمی خلاقیت و سفارشی‌سازی به هدایای شگفت‌انگیزی تبدیل می‌شوند که هر کسی را شیفته خود می‌نمایند. در مطلب بهترین هدایای تبلیغاتی بانک ها، به برخی از هدایای تبلیغاتی محبوب در میان بانکداران اشاره شده بود. بااین‌حال، در ادامه این مطلب به معرفی 5 مورد از بهترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی مناسب برای کارمندان بانک‌ها می‌پردازیم تا آن‌ها را بیش‌ازپیش هیجان‌زده نمایید.

 

شماره 1- ست مدیریتی

 

هرگاه صحبت از هدیه‌ای منحصربه‌فرد و لوکس به کارمندان و مدیران می‌شود، نام ست مدیریتی به میان می‌آید. تنوع فراوان ست مدیریتی و اقلامی که درون بسته‌های شکیل آن قرار می‌گیرد، این هدیه تبلیغاتی را به یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای کارمندان بانک‌ها تبدیل کرده است.

ازجمله ست مدیریتی های جذاب و منحصربه‌فرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ست مدیریتی بلور:

 

اگر به دنبال یک ست مدیریتی جذاب به همراه سررسید پارچه‌ای زیبا و یک پاوربانک باکیفیت با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپری هستید، ست مدیریتی بلور یک انتخاب عالی است. در این ست جذاب، علاوه بر سررسید و پاوربانک، یک فلش مموری خودکاری شکل و شارژر فندکی قرار دارد تا هدیه‌ای محبوب به طرفداران فناوری‌های دیجیتال نیز باشد.

 

ست مدیریتی مینا:

 

ظاهر چرمی همیشه وقار و صلابتی چشم‌نواز دارد. ست مدیریتی مینا ازجمله ست‌های مدیریتی لوکس و شکیل است که با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه قابل سفارشی‌سازی است. ازجمله محصولات تبلیغاتی و کاربردی درون این ست می‌توان به سررسید چرم اروپایی، پاوربانک با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر، فلش مموری 8 گیگ، خودکار فلزی شیک و یک شارژر فندکی زیبا اشاره کرد که درون یک بسته لوکس و زیبا قرار گرفته است.

 

ست مدیریتی مینا:ست مدیریتی مینا ازجمله ست‌های جذاب در میان کارمندان و مدیران رده بالا است

 

 

 

ست مدیریتی افرا:

 

اگر به دنبال یک هدیه به نسبت کوچک و در عین حال لوکس هستید تا تمام نیازهای مخاطبان شما را تأمین کند و همیشه همراه آن‌ها باقی بماند؛ بهتر است به سراغ ست مدیریتی افرا بروید. این ست جذاب از یک پاوربانک 5 هزار میلی‌آمپری، شارژر فندکی و خودکار فلزی چشم‌نواز تشکیل می‌شود و در زمره پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی شرکتی قرار دارد.

 

ست مدیریتی نسترن:

 

ست مدیریتی الکترونیکی از ست‌های پرطرفداری است که هر کسی با دریافت آن هیجان‌زده می‌شود. ست نسترن ازجمله ست‌های الکترونیکی است که به‌خوبی توانسته است جایگاه خود را در میان بازاریابان و برندهای مختلف پیدا کند. یک پاوربانک تبلیغاتی 10 هزار میلی‌آمپری، فلش مموری تبلیغاتی با ظرفیت انتخابی و کابل چندکاره از محصولات تبلیغاتی دوست‌داشتنی و کاربردی درون این ست زیبا و کارا است.

علاوه بر ست‌های مدیریتی نام‌برده شده، انواع ست‌های مدیریتی با اقلام تبلیغاتی دیگر همچون جاکلیدی، اسپیکر بلوتوثی، دفترچه یادداشت، جاکارتی، قلم لمسی، ابزار چندکاره، هولدر موبایل، ست خودکار روان‌نویس چرمی و غیره در سایت هدایای تبلیغاتی پیشکش وجود دارد که بسته به نظر و بودجه تبلیغاتی شرکت‌ها قابل سفارشی‌سازی در جعبه‌های دوست‌داشتنی و خاص هستند.

 

شماره 2- پاوربانک تبلیغاتی

 

قدرت پاوربانک تبلیغاتی در تبلیغات بر کسی پوشیده نیست. یک پاوربانک تبلیغاتی با ظرفیت خوب و باکیفیت سال‌های متمادی همراه مخاطبان باقی می‌ماند و هیچ‌گاه از ارزش و کارایی آن کاسته نمی‌شود. تنوع بی‌نظیر پاوربانک های تبلیغاتی از ظرفیت‌های کم، متوسط و زیاد گرفته تا طرح‌های جذاب و خاص، همگی دست بازاریابان و برندها را برای تبلیغات حرفه‌ای باز گذاشته است.

 

شماره 2- پاوربانک تبلیغاتیتوجه به تعداد درگاه‌ها و نوع خروجی پاوربانک در زمان سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی اهمیت بالایی دارد

 

 

 

اگر به دنبال یک هدیه حرفه‌ای و لوکس برای کارمندان بانک‌ها هستید، بهتر است به سراغ پاوربانک های تبلیغاتی بروید. برای این کار تنها کافی است، بودجه تبلیغاتی خود را مشخص کنید و بعد با انتخاب یک پاوربانک معتبر و چاپ نام تجاری خود بر روی آن، مخاطبان خود را غافلگیر نمایید. به‌صورت کلی، پاوربانک های تبلیغاتی را می‌توان به سه دسته زیر تقسیم‌بندی کرد:

 

پاوربانک با ظرفیت کم:

 

پاوربانک‌های با ظرفیت 5000 میلی‌آمپری و کمتر از آن در این دسته قرار می‌گیرند. این نوع پاوربانک‌ها از هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر، وزن سبک‌تر و ظرفیت کمتری نسبت به سایر پاوربانک‌ها برخوردار هستند. بنابراین اگر بودجه کمی دارید و می‌خواهید هدیه‌ای شگفت‌انگیز برای کارمندان بانک‌ها انتخاب کنید، بهتر است به سراغ این هدایای تبلیغاتی بروید.

 

پاوربانک با ظرفیت متوسط:

 

پاوربانک‌های با ظرفیت حدود 10 هزار میلی‌آمپری از پاوربانک‌های متوسط به شمار می‌آیند که با یک‌بار شارژ شدن، قادر به تأمین شارژ حداقل سه چرخه شارژ رسانی به وسایل الکترونیکی هستند. این پاوربانک‌ها از وزن و هزینه بالاتری نسبت به نوع کم ظرفیت برخوردار می‌باشند.

 

پاوربانک های با ظرفیت بالا:

 

این دسته از پاوربانک های تبلیغاتی با ظرفیت بالای 20 هزار میلی‌آمپر از پاوربانک‌های خاص به شمار می‌آیند که وزن بالا و قیمت بیشتری در میان سایر پاوربانک‌ها دارند. اغلب برندها برای تبلیغات خاص یا ارائه به مخاطبان ویژه به سراغ این گزینه می‌روند.

 

شماره 3- خودکار تبلیغاتی

 

خودکار وسیله‌ای کارآمد است که هیچ‌گاه جایگاه خود را در میان افراد جامعه از دست نمی‌دهد. تفاوتی ندارد که مخاطب دریافت خودکار تبلیغاتی چه کسی باشد، همه از این وسیله کارا استفاده می‌کنند و قدردان شرکت ارائه‌دهنده آن هستند. اگر قصد دارید هدیه‌ای خاص به کارمندان بانک‌ها به مناسبت سال نو ارائه دهید، بهتر است به سراغ ست خودکار روان‌نویس تبلیغاتی بروید. این ست‌ها از خودکارهای تبلیغاتی باکیفیت درون یک جعبه یا کیف چرمی تشکیل شده‌اند و ظاهری وزین و برازنده در شأن نام تجاری شما دارند.

 

شماره 3- خودکار تبلیغاتیست خودکار روان‌نویس به همراه کیف چرمی انتخابی عالی برای هدیه دادن به افراد سخت‌پسند است

 

 

 

شماره 4- لیوان تبلیغاتی

 

اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی هستید که حاشیه امنی برای شما ایجاد کند و به‌راحتی و با صرف هزینه‌ای کم قابل سفارشی‌سازی باشد، می‌توانید به سراغ لیوان و ماگ تبلیغاتی بروید. همه افراد در طول روز از وسایل آبخوری برای نوشیدن مایعات استفاده می‌کنند. با ارائه لیوان و ماگ تبلیغاتی به کارمندان بانک‌ها به آن‌ها کمک می‌کنید تا بیشتر به فکر سلامتی خود باشند.

اگر دوست دارید از هدایای تبلیغاتی خاص‌تری استفاده کنید، می‌توانید ماگ هیتردار را انتخاب کنید. این مدل از لیوان‌ها، در مدت کوتاهی توانسته‌اند به سرعت در میان برندهای گوناگون محبوب شوند و به یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی جدید تبدیل شوند. علاوه بر این، در کنار لیوان های تبلیغاتی معمولی می‌توانید یک جعبه پذیرایی زیبا به همراه دم‌نوش‌های گیاهی مختلف ارائه کنید تا همراه با بازاریابی، حس توجه به سلامتی مخاطبان خود را نیز نشان دهید.

 

شماره 5- اسپیکر تبلیغاتی

 

چرا همیشه به سراغ هدایای تبلیغاتی ساده و بی‌سروصدا می‌روید؟ بهتر نیست برای یک‌بار هم که شده از یک هدیه جذاب و پرسروصدا برای به خاطر سپردن نام تجاری خود استفاده کنید. اگر با این نظر موافق هستید، پس در انتخاب اسپیکر تبلیغاتی شک نکنید. اسپیکرهای تبلیغاتی در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، مطابق با سلیقه و بودجه برندها یکی از تأثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌روند که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند. این هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیز در اوقات فراغت، روحیه‌ای مضاعف به کارمندان می‌بخشند. به همین دلیل، اسپیکر تبلیغاتی را می‌توان از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی مناسب کارمندان بانک‌ها به مناسبت آغاز سال نو دانست.

 

شماره 5- اسپیکر تبلیغاتینمونه‌ای جذاب از یک پاوربانک وایرلس و اسپیکر تبلیغاتی (two in one)

 

 

 

کارمندان بانک‌ها را شیفته همکاری با خود کنید

 

همه کسب‌وکارها دوست دارند کارهای مالی خود را بدون هیچ مشکلی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند. از همین رو، بسیاری از برندها و شرکت‌ها در ایام پایانی سال برای نشان دادن حس قدردانی خود نسبت به کارمندان بانک‌ها، با انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی تشکر خود را نسبت به این افراد ابراز می‌نمایند. ست‌های مدیریتی در کنار هدایای تبلیغاتی دیگر مانند فلش مموری، پوشاک تبلیغاتی و ست سررسید از محبوب‌ترین اقلام تبلیغاتی در میان برندها برای ارائه به کارمندان بانک‌ها می‌باشند.


23/ بهمن/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف