WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای خاص برای مناسبت‌های خاص ماه اسفند

هدایای خاص برای مناسبت‌های خاص ماه اسفند

2/ اسفند/1400

ماه بهمن با تمام مناسبت‌های شکلاتی خود به پایان رسیده است. اکنون زمان سرنوشت‌ساز برندها برای به دست گرفتن بازار رقابت با برندهای هم‌تراز خود است. با آشنایی با زمان‌های مناسب اسفندماه برای تبلیغات می‌توانید هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیز خود را در این روزها برای جلب‌توجه بیشتر به مخاطبان ارائه کنید.


همان‌طور که در مطلب با این هدایای تبلیغاتی، کیک موفقیت بهمن ماه خود را شکلاتی ببرید، شما را با روزهای جذاب و مناسبت‌های خاص ماه بهمن آشنا کردیم؛ اکنون زمان آن رسیده است تا با مناسبت‌های جالب ماه اسفند آشنا شوید و از رقبای خود عقب نمانید.

ماه بهمن، زمان ارزشمندی برای هر کسب‌وکاری است تا با بازاریابی هدفمند و استفاده از هدایای تبلیغاتی، نام تجاری خود را در نزد مخاطبان جذاب‌تر و شناخته‌شده‌تر کنند. از همین رو، بسیاری از افراد ماه بهمن را به سکویی برای پرش به‌سوی موفقیت تعبیر می‌کنند. با این حال، ماه اسفند از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ماه‌های سال برای تبلیغات است.

نزدیک بودن به سال نو و فرصت خریدهای نوروزی، قدرت بازاریابی در این ماه را به شدت پراهمیت می‌کند. از نظر بسیاری از صاحبان مشاغل، با اهدای هدایای تبلیغاتی به مخاطبان در ماه اسفند، نه تنها از همراهی آن‌ها با برند قدردانی می‌شود؛ بلکه در کنار مخاطبان بالفعل، مخاطبان بالقوه را نیز برای سال جدید به‌سوی یک برند می‌کشانند. از همین رو، اغلب کسب‌وکارها برای ارائه انواع هدایای تبلیغاتی به کارمندان و مخاطبان در اسفندماه، جنب‌وجوش بالایی دارند و بازار هدایای تبلیغاتی در ماه اسفند بسیار داغ است.

 

هدایای خاص برای مناسبت‌های خاص ماه اسفندهدایای تبلیغاتی شرکتی در ماه اسفند بسیار پرطرفدار است

 

 

 

کدام‌یک از روزهای ماه اسفند، فرصتی عالی برای بازاریابی و اهدای هدایای تبلیغاتی است؟

 

ماه بهمن، با مناسبت‌های شیرین  و جذاب خود، لقب ماه شکلاتی را به خود اختصاص داده است. با این حال، ماه اسفند نیز مناسبت‌های جذاب و مناسب برای تبلیغات کم ندارد. این ماه با روز جهانی مافین آغاز می‌شود و مقارن با اعیاد ماه شعبان همراه با روز ملی شدن صنعت نفت، روز جهانی شادی و روز داستان‌سرایی، پایان شاد و شیرینی را به همراه دارد. با این وجود، فرصت‌های فراوان و جذاب تبلیغاتی در ماه اسفند، اسفندماه را به ماه تبلیغات مشهور نموده است.

در ادامه به معرفی برخی از مناسبت‌های جذاب اسفندماه که فرصت عالی برای تبلیغات هستند، می‌پردازیم.

  • 1 اسفندماه مصادف با روز جهانی مافین
  • 2 اسفندماه مصادف با روز جهانی زبان مادری
  • 3 اسفندماه مصادف با روز جهانی یوگا و روز تفکر
  • 5 اسفندماه مصادف با روز مهندس و بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی
  • 7 اسفندماه مصادف با روز جهانی پسته
  • 10 اسفندماه مصادف با مبعث رسول اکرم و روز جهانی باریستا
  • 12 اسفندماه مصادف با روز جهانی حیات‌وحش
  • 14 اسفندماه مصادف با روز احسان و نیکوکاری
  • 15 اسفندماه مصادف با ولادت امام حسین، روز درختکاری و روز جهانی دندان‌پزشک
  • 16 اسفندماه مصادف با ولادت ابوالفضل عباس
  • 17 اسفندماه مصادف با ولادت امام زین‌العابدین و روز جهانی زن
  • 19 اسفندماه مصادف با روز جهانی شگفتی و روز کلاه‌گیس
  • 22 اسفندماه مصادف با روز جهانی جواهرات
  • 23 اسفندماه مصادف با ولادت علی‌اکبر و روز جوان
  • 25 اسفندماه مصادف با روز جهانی پاندا
  • 27 اسفندماه مصادف با ولادت امام زمان و جشن نیمه شعبان
  • 29 اسفندماه مصادف با روز ملی شدن صنعت نفت، روز جهانی شادی و داستان‌سرایی

 

کدام‌یک از روزهای ماه اسفند، فرصتی عالی برای بازاریابی و اهدای هدایای تبلیغاتی است؟

حتی یک خودکار تبلیغاتی ساده نیز قدرت بازایابی باورنکردنی برای یک برند دارد

 

 

 

کدام مشاغل می‌توانند در ماه اسفند تبلیغات کنند؟

 

به‌جرئت می‌توان اسفندماه را ماه هدایای تبلیغاتی شرکتی دانست. این ماه از سخت‌ترین و پرکارترین ماه‌های سال برای هر کسب‌وکاری است. بسیاری از برندها با شرکت در نمایشگاه‌های مختلف به دنبال یافتن شرکای تجاری جدید هستند؛ برخی از مشاغل مشغول تبلیغات برای عید نوروز هستند و در این میان کارمندان و حسابداران مشغول به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام سال قبل هستند. از همین رو، هر کسب‌وکاری که به دنبال بازاریابی هدفمند است، مناسبت‌های ماه اسفند را از دست نمی‌دهد و زمین را برای پیشتازی رقبای خود باز نمی‌گذارد.

هر کسب‌وکاری فارغ از نوع و ماهیت شغل خود می‌تواند در این ماه کاری مهم، به تبلیغ خود بپردازد و مطمئن باشد تأثیر مثبت آن را در آینده کسب‌وکار خود خواهد دید.

 

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی ماه اسفند چیست؟

 

هر محصول کاربردی و دوست‌داشتنی را می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی اسفندماه به مخاطبان ارائه کرد. با این وجود، نزدیک بودن به سال نو و گذراندن ایام پایانی سال، هدایای تبلیغاتی خاصی را برای ماه اسفند می‌طلبد. ازجمله این هدایای تبلیغاتی خاص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تقویم و سررسید 1401

 

مگر می‌شود سال نو را بدون تقویم جدید آغاز کرد. از اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدایای تبلیغاتی ماه اسفند بی‌شک می‌توان تقویم و سررسید را نام برد. با سفارشی‌سازی تقویم و سررسید متناسب با برند خود می‌توانید تا حداقل پایان سال آینده همراه مخاطبان خود باقی بمانید و نام خود را در گوشه ذهن آن‌ها حک کنید.

 

تقویم و سررسید 1401تقویم و سررسید از انتخاب‌های عالی برای ماه اسفند است

 

 

 

ست مدیریتی

 

هدیه دادن به مدیران عالی‌رتبه، کارمندان برتر و شرکای جدید یکی از تأثیرگذارترین روش‌ها در ایجاد و استحکام روابط کاری است. ست مدیریتی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه به این دسته از افراد است. اقلام درون این ست را می‌توان بسته به بودجه، سلیقه و جنسیت مخاطبان دریافت‌کننده آن، انتخاب کرد. ست‌های مدیریتی با بسته‌بندی شکیل و چشمگیر خود از مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی ماه اسفند هستند که در کنار کارایی، ارزش بالای خود را نیز به رخ می‌کشند.

 

جعبه پذیرایی

 

گاهی تنها یک جعبه زیبای خالی از هر هدیه دیگری دل‌نشین‌تر است. با این حال، شرکت‌ها می‌توانند با انتخاب یک جعبه پذیرایی شیک و منحصربه‌فرد و سفارشی‌سازی آن با نام برند خود، این هدیه دوست‌داشتنی را به همراه یک یادداشت فراموش‌نشدنی یا کمی خوراکی و یادگاری‌های کوچک به مخاطبان خود اهدا کنند.

 

شمع و گلدان تبلیغاتی

 

وقت بهارست خیز، تا به تماشا رویم. لذت بردن از روایح گل‌های بهاری موهبتی است که در تمام سال انتظار آن را می‌کشیم. تماشای گل‌های زیبای بهاری درون گلدان تبلیغاتی با نام برند شما، سرمستی بهاری را صدچندان می‌کند. علاوه بر گلدان، شمع با روایح گلی نیز از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه دادن در ماه اسفند به مناسبت فصل بهار است.

 

شمع و گلدان تبلیغاتی

گلدان تبلیغاتی ازجمله هدایای دوست‌داشتنی در رنگ‌های جذاب است

 

 

 

کتب نفیس

 

یک جلد قرآن نفیس بر سر سفره هفت‌سین جلوه‌ای بی‌همتا به سفره عید می‌بخشد. این هدیه باشکوه و ارزشمند از خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی ماه اسفند است که هر برندی می‌تواند به مخاطبان ویژه خود اهدا کند.

 

جاکلیدی

 

جاکلیدی در تمام فصول سال از هدایای تبلیغاتی شرکتی پرفروش به شمار می‌رود. با این حال، قرار دادن یک جاکلیدی فلزی سفارشی که نام برند شما به زیبایی بر روی آن حک شده است، از هدایای تبلیغاتی جذاب برای گشودن درهای موفقیت در اسفندماه است.

 

ست خودکار روان‌نویس

 

خودکار تبلیغاتی از پایه‌های اصلی تبلیغات در هر برهه زمانی است. این محصول کاربردی که در انواع مختلفی به‌صورت سفارشی وجود دارد، برای هر سن و سلیقه‌ای جذاب به شمار می‌رود. اگر به دنبال یک هدیه خاص به مناسبت سال 1401 برای عزیزان و مخاطبان خاص خود هستید، می‌توانید به سراغ ست خودکار روان‌نویس تبلیغاتی بروید. این ست‌های جذاب درون جعبه‌ای وزین و خیره‌کننده قرار گرفته است تا ارزش مادی و معنوی خود را چندین برابر کنند.

 

شارژر فندکی و کابل تبلیغاتی

 

یکی از محبوب‌ترین اقلام درون ست‌های مدیریتی، شارژر فندکی و کابل تبلیغاتی است. از همین رو، بسیاری از برندها دوست دارند این هدیه تبلیغاتی کاربردی و جذاب را به صورت تکی برای کارمندان و مخاطبان خود به صورت سفارشی آماده کنند.

 

شارژر فندکی و کابل تبلیغاتی

نمونه شارژر فندکی زمان‌دار

 

 

 

فولدر تبلیغاتی

 

سروسامان دادن به اوراق قراردادها و اسناد مهم کاری در ماه‌های انتهایی سال به‌ویژه اسفندماه اهمیت بالایی می‌یابد. با ارائه فولدر تبلیغاتی سفارشی به کارمندان شرکتی خود می‌توانید همراهی و قدردانی خود را در این روزهای پرکار به آن‌ها نشان دهید.

 

هدیه تبلیغاتی خاص

 

اغلب برندها دوست دارند با سایر همتایان خود تفاوت داشته باشند و این وجه تمایز را در تمام زمینه‌ها نشان دهند. گاهی برندها این شیوه تمایز خود را با ارائه هدایای تبلیغاتی خاص به مخاطبان خود نشان می‌دهند. ازجمله هدایای تبلیغاتی خاص که در ماه اسفند 1400 می‌توانید به مخاطبان خود ارائه کنید، می‌توان به فلاسک درجه‌دار تبلیغاتی، ماگ هیتردار، بخور سرد، هندزفری وایرلس، ترازوی هوشمند، مخلوط‌کن شارژی، شارژر وایرلس، شارژر وایرلس خودرو، لیوان هوشمند و آینه دوربین‌دار ماشین اشاره کرد.

 

صنایع دستی

 

تاریخ کهن ایران‌زمین، هدایای شگفت‌انگیزی را برای به یاد داشتن تاریخ و فرهنگ خود به همراه دارد. صنایع دستی ایرانی از جذاب‌ترین و خارق‌العاده‌ترین محصولات هستند که قدرت بی‌نظیری در بازاریابی از خود نشان می‌دهند. این هدایای تبلیغاتی خاص سالیان سال در کنار مخاطبان شما حفظ می‌شوند و هیچ‌گاه از ارزش والای آن‌ها کاسته نمی‌شود. ازجمله این هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی می‌توان به سفالینه‌های گلپورگان، ظروف میناکاری، مس کاری و... اشاره کرد.

 

صنایع دستی

بشقاب میناکاری از هدایای تبلیغاتی شیک و به‌یادمادنی است

 

 

 

ماه اسفند را شاد و تبلیغاتی برپا کنید

 

اعیاد مذهبی شاد ماه شعبان و نزدیک شدن به سال نو به همراه استشمام رایحه دل‌انگیز بهاری، ماه اسفند 1400 را به یکی از محبوب‌ترین ماه‌ها و ایام سال 1400 تبدیل کرده است. با انتخاب مناسبت‌های دوست‌داشتنی و هدایای تبلیغاتی متناسب با آن می‌توانید شیرینی شب عید را پیشاپیش به مخاطبان خود اهدا کنید و در کنار آن‌ها سر سفره هفت‌سین بنشینید. نیازی نیست به سراغ هدایای لوکس بروید؛ با انتخاب هدایای تبلیغاتی کاربردی و محبوب می‌توانید در هزینه‌های بازاریابی صرفه‌جویی کرده و دل مخاطبان خود را به دست آورید.


2/ اسفند/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف