WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
کدام هدایای شرکتی را به مهندسان ارائه کنیم؟

کدام هدایای شرکتی را به مهندسان ارائه کنیم؟

11/ اسفند/1400

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و نوروز، شرکت‌های بسیاری سرگرم تدارک و آماده‌سازی هدایای شرکتی برای مخاطبان و کارمندان خود می‌باشند. از همین رو، انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب با توجه به گروه‌های هدف، اهمیت به سزایی دارد. اگر به دنبال یافتن بهترین هدایای شرکتی برای ارائه به مهندسان هستید، این مطلب را از دست ندهید.


دسته‌بندی مخاطبان و کارمندان به گروه‌های مختلف، دست شما را برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب باز می‌گذارد. کارمندان بخش فروش و بازرگانی، کارمندان بخش مالی و حسابداری، کارمندان منابع انسانی، بخش فنی، مهندسان آی تی و.... هر کدام از این دسته‌بندی‌ها کمک می‌کند تا با توجه به روحیه و به‌مقتضای شغلی آن‌ها، هدایای تبلیغاتی مناسب این افراد را تهیه کنید. مهندسان ازجمله مخاطبانی هستند که در بخش‌های گوناگونی از فنی و تولید گرفته تا آی تی و برنامه‌نویسی فعالیت می‌کنند. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی شرکتی برای مهندسان می‌پردازیم تا با خیالی آسوده به بازاریابی خود ادامه دهید.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی شرکتی برای مهندسان

 

طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که هر برندی با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌تواند مناسب‌ترین گزینه را سفارشی‌سازی نماید. اما اصلی‌ترین شاخصه انتخاب را باید کارایی محصولات انتخابی قرار داد تا متناسب با اهداف بازاریابی شرکت‌ها، برای مدت‌های طولانی همراه دریافت‌کنندگان هدایای تبلیغاتی باقی بماند. بهترین هدایای تبلیغاتی شرکتی برای مهندسان را با توجه به روحیه و نوع فعالیت‌های آن‌ها، می‌توان هدایای الکترونیکی دانست. این دسته از محصولات، عموماً از محبوبیت بالاتر و دوام بیشتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی برخوردار هستند و می‌تواند نگرش مثبت مخاطبان نسبت به برند و نام شما را به همراه داشته باشد.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی شرکتی برای مهندساننمونه‌ای از ماگ تبلیغاتی با تصاویر جذاب برای هدیه دادن به مهندسان

 

 

 

از بهترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی برای ارائه به مهندسان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

شماره 1- اسپیکر تبلیغاتی

 

اسپیکر تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی زیبا و خاصی است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود. این وسیله دوست‌داشتنی و کاربردی در شکل‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی می‌شود تا هر برندی بتواند گزینه جذاب و موردنظر خود را سفارشی‌سازی کند. بهترین پیشنهاد به برندهای خلاق این است که به سراغ اسپیکرهایی با طرح‌های مرتبط با برند خود بروند تا برای مدت‌های طولانی این هدیه تداعی‌کننده نام و یاد شرکت آن‌ها باشد. البته نیازی نیست که حتماً به سراغ اسپیکرهای عجیب‌وغریب بروید. مطمئن باشید حتی اسپیکرهای تبلیغاتی ساده نیز برای تمام مخاطبان، هدیه‌ای فراموش‌نشدنی و دلربا هستند.

 

شماره 2- قلم استایلوس

 

قلم استایلوس یا قلم لمسی یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی امروزی است که در دنیای مدرن فعلی، طرفداران بی‌شماری را برای خود یافته است. این نوع قلم‌ها، به‌خودی‌خود هدایای تبلیغاتی جذابی به شمار می‌آیند. بااین‌حال، اگر می‌خواهید هدیه کاربردی خود را چندین برابر مفید کنید، می‌توانید به سراغ قلم‌هایی که یک سر آن‌ها قلم لمسی و سر دیگر آن‌ها، خودکار است بروید تا هیچ‌گاه از دست مخاطبان شما جدا نشود.

 

شماره 2- قلم استایلوس

قلم استایلوس امکان نوشتن و طراحی بر روی سطوح الکترونیکی را فراهم می‌کند

 

 

 

شماره 3- پاوربانک تبلیغاتی

 

پاوربانک، وسیله‌ای است که هیچ‌گاه نمی‌توان آن را از خود دور کرد. اگر شما هم از افرادی هستید که برای یک‌بار هم شده از پاوربانک استفاده کرده‌اید، متوجه می‌شوید که دیگر نمی‌توان حتی برای یک لحظه هم شده، از این وسیله کارا و دوست‌داشتنی جدا شد. این ابرقهرمانان دنیای الکترونیک به جرئت از بهترین هدایای تبلیغاتی شرکتی برای مهندسان هستند که آن‌ها را شیفته قدرت بی‌نظیر خود می‌نمایند.

اگر به دنبال یک هدیه خاص و منحصربه‌فرد برای مهندسان یا افراد رده‌بالای شرکتی هستید، می‌توانید به سراغ پاوربانک های تبلیغاتی بی‌سیم بروید. این نوع از پاوربانک‌ها با ظاهر جذاب خود، ارزش هدیه تبلیغاتی شما را چندین برابر می‌کنند.

 

شماره 4- شارژر فندکی

 

شارژ کردن وسایل هوشمند امروزی که زندگی کردن بدون آن‌ها امکان‌پذیر نیست، از اصلی‌ترین وظایف زندگی است. یک شارژر فندکی خوب، هدیه‌ای کارا و جذاب برای تأمین شارژ موردنیاز وسایل الکترونیکی است تا پیش از رسیدن به قرارهای کاری یا در طول مسیر رانندگی و ترافیک، گوشی هوشمند خود را شارژ کنید.

 

شماره 5- ست مدیریتی

 

شاید واضح باشد که ست مدیریتی مجموعه‌ای از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مهندسان است که در جعبه شکیل و لوکس قرار گرفته است. اقلام درون این جعبه را می‌توان بسته به جنسیت، بودجه و سلیقه هر برندی برای مخاطبان خاص آماده‌سازی کرد. از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی شرکتی که درون این جعبه قرار دارد، می‌توان به جا کارتی، جاکلیدی، خودکار تبلیغاتی، فلش مموری و سررسید تبلیغاتی اشاره کرد.

 

شماره 5- ست مدیریتی

نمونه‌ای از ست مدیریتی به همراه پاوربانک، فلش مموری و کابل شارژ تبلیغاتی

 

 

 

شماره 6- ساعت هوشمند

 

ساعت هوشمند بی‌شک یک هدیه خاص و فراموش‌نشدنی است. این هدیه جذاب و لوکس را می‌توان با سفارشی‌سازی و قرار دادن درون یک جعبه شکیل به مهندسان عالی‌رتبه شرکت‌ها تقدیم کنید تا همیشه به یاد شما و این هدیه منحصربه‌فردی که به آن‌ها ارائه کرده‌اید، باشند.

 

شماره 7- فلش مموری

 

فلش مموری تبلیغاتی تنها یک وسیله تبلیغاتی نیست. این هدیه بی‌نظیر در هر مرحله و هر زمان از زندگی مخاطبان شما، همراه آن‌ها باقی می‌ماند و تا سال‌ها، یادآور نام شرکت و برندی است که آن را ارائه نموده است. جذابیت و کارایی خارق‌العاده این هدیه دوست‌داشتنی سبب شده است تا فلش مموری تبلیغاتی در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی تولید شوند. از فلش مموری به شکل عروسک گرفته تا فلش مموری های لوکس با تزئینات جواهری، ظرفیت‌های کم تا ظرفیت‌های بالا، همه این انتخاب‌های جذاب، دست شما را برای یک تبلیغاتی باورنکردنی باز گذاشته است.

 

شماره 8- ماگ هیتردار

 

همان‌طور که گفته شد هدایای تبلیغاتی الکترونیکی از بهترین و خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی مناسب مهندسان هستند. از همین رو، حتی اگر به سراغ هدایای تبلیغاتی ساده‌تر هم می‌روید، بهتر است گزینه‌های خاص را برای این دسته از افراد خاص انتخاب کنید. ماگ هیتردار ازجمله هدایای تبلیغاتی شرکتی است که در مدت‌زمان کوتاهی طرفداران فراوانی برای خود یافته است. این هدیه دوست‌داشتنی از یک ماگ زیبا و یک صفحه گرم‌کن تشکیل شده است تا افراد بدون نیاز به بلند شدن از پشت میز کار خود، همیشه نوشیدنی گرم نوش جان کنند.

 

شماره 8- ماگ هیتردار

ماگ هیتردار از هدایای تبلیغاتی جدید و جذاب است

 

 

 

شماره 9- بخور سرد

 

شاید شنیدن نام دستگاه بخور سرد به عنوان هدایای تبلیغاتی عجیب به نظر برسد؛ اما مطمئن باشید این وسیله کاربردی و منحصربه‌فرد نه‌تنها سلامتی مخاطبان شما را فراهم می‌کند، بلکه نام تجاری شما را به‌سرعت بر سر زبان‌ها می‌اندازد. این وسیله باارزش در ابعاد مناسب جهت حمل‌ونقل تهیه می‌شود؛ ازاین‌رو، نام تجاری شما همچون ابری در آسمان آبی در برابر دیدگان افراد بی‌شماری خودنمایی می‌کند.

 

سخن آخر

 

انتخاب و آماده‌سازی هدایای تبلیغاتی، عموماً کاری زمان‌بر است که به حوصله و دقت بالایی نیاز دارد. با دانستن بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب مخاطبان می‌توان در وقت و بودجه صرفه‌جویی کرد و هدیه‌ای باب میل آن‌ها را سفارشی‌سازی نمود. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی ازجمله هدایای تبلیغاتی هستند که نه‌تنها مهندسان، بلکه تمامی مخاطبان در هر رده سنی شیفته آن شده و برای دریافت آن هیجان‌زده می‌شوند. فلش مموری تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی و اسپیکر تبلیغاتی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی الکترونیک شرکتی به شمار می‌آیند.


11/ اسفند/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف