WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
با این هدایا، در جهت نسیم موفقیت اردیبهشت ماه باشید

با این هدایا، در جهت نسیم موفقیت اردیبهشت ماه باشید

2/ اردیبهشت/1401

در مطلب قبلی با مناسبت‌ها و رویدادهای جذاب ماه اردیبهشت آشنا شدیم. حال زمان آن رسیده است که با یک برنامه‌ریزی حساب‌شده اقدام به انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی این ماه کرده و در مسیر موفقیت حرکت کنید. آیا می‌دانید بهترین هدایای تبلیغاتی ماه اردیبهشت کدام محصولات هستند؟


هدایای تبلیغاتی از تنوع بی‌کرانی برخوردار هستند و هر برندی بسته به سلیقه و بودجه خود مناسب‌ترین گزینه را برای سفارشی‌سازی انتخاب می‌کند. با این حال، همیشه انتخاب هدیه‌ای که باب سلیقه اکثر افراد جامعه باشد و جذابیت خاصی برای مخاطبان داشته باشد که برای دریافت آن از خود اشتیاق نشان دهند؛ بسیار سخت است.

محصولات کاربردی همیشه موردتوجه عموم مردم قرار دارند. هدایای تبلیغاتی همچون فلش تبلیغاتی، خودکار، ماگ تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی هیچ‌گاه از فهرست برترین هدایای تبلیغاتی شرکتی خارج نمی‌شود. با این حال، شاید بهتر باشد در هر ماه و مناسب با هدف کمپین‌های تبلیغاتی خود، با کمی خلاقیت، هدایای تبلیغاتی متفاوتی را برای ارائه به مخاطبان خود انتخاب کنید.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای ماه اردیبهشت چیست؟

 

مناسبت‌های جذاب و فراوان ماه اردیبهشت دست هر برند و کسب‌وکاری را برای تبلیغات باز گذاشته است. تنها کافی است رویداد و مناسبت موردنظر خود را انتخاب کرده و با یک برنامه‌ریزی صحیح، مخاطبان خود را شیفته خلاقیت خود نمایید. طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که با انتخاب محصولات کاربردی و جذاب می‌توانید خاطره‌ای به‌یادماندنی از برند خود را در ذهن مخاطبان خود به یادگار باقی بگذارید. از بهترین و مناسبت‌ترین هدایای تبلیغاتی ماه اردیبهشت می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:

 

ست خودکار روان‌نویس

 

رویدادهای خاص و زیبای اریبهشت ماه، تاکید ویژه ای بر ارزش قلم دارند. از روز معلم گرفته تا روز زبان پارسی و بزرگداشت شاعران بزرگ پارسی، روز یادداشت، روز معماری، روز طراحی و گرافیک، همگی به نوعی بر ارزش این محصول کاربردی بر به تصویرر کشیدن خلاقیت تاکید دارند. با سفارشی سازی انواع قلم‌ها، از قلم‌های لمسی گرفته تا روان نویس، خودکار، مداد و حتی مدادرنگی می توانید هدایای شگفت‌انگیزی برای مخاطبان خود خلق کنید.

 

ست خودکار روان‌نویس

قلم لمسی از نمونه‌های جدید و جذاب خودکار تبلیغاتی به شمار می‌آید

 

 

 

تقویم و سررسید 1401

 

هنوز تا پایان سال فرصت بسیاری باقی مانده است. با ارائه یک تقویم و سررسید جذاب مناسب رویدادهای دوست‌داشتنی ماه اردیبهشت می‌توانید در تمامی روزهای چالش‌برانگیز سال همراه مخاطبان خود باقی بمانید. ست سررسید 1401 ازجمله هدایای تبلیغاتی جذاب و لوکسی است که هر شخصی را شیفته شیک بودن و خاص بودن خود می‌کند. این هدیه باارزش را می‌توانید به مخاطبان خاص، مدیران برتر و شرکای تجاری خود اهدا کنید.

 

ست مدیریتی

 

از دیگر هدایای تبلیغاتی لوکسی که می‌توان به مخاطبان و افراد رده بالا و خاص اهدا کرد، می‌توان به ست مدیریتی اشاره کرد. تفاوت ست مدیریتی با ست سررسید در اقلام درون این ست‌ها می‌باشد. ست سررسید همان‌طور که از نامش پیداست، دربرگیرنده یک سررسید با قطع دلخواه است که به همراه سایر محصولات درون یک جعبه شکیل قرار گرفته‌اند. ست مدیریتی را می‌توان به همراه سررسید یا بدون آن به همراه سایر محصولات تبلیغاتی درون یک جعبه با بسته‌بندی لوکس و حرفه‌ای قرار داد.

 

ست مدیریتی

نمونه ساده و جذاب از یک ست مدیریتی

 

 

 

شمع و گلدان تبلیغاتی

 

طراوت بهار و رایجه دل‌انگیز بهارنارنج و گل‌های روح‌نواز بهاری، سرمستی بهاری را صدچندان می‌نماید. شمع و گلدان تبلیغاتی از جذاب‌ترین و خاطره‌انگیزترین هدایای تبلیغاتی است که در روزهای شیرینی همچون روز شیراز، روز جهانی زمین و نمایشگاه بین المللی گل و گیاه می توانید به مخاطبان خود ارائه کنید. این هدایای معطر و روح‌نواز مدت‌ها همراه مخاطبان شما در محل کار، اتاق استراحت و اتاق مطالعه آن‌ها خواهد بود.

 

ماگ تبلیغاتی

 

مناسبت‌های متفاوت و خاص اردیبهشت ماه سبب شده است تا ماگ تبلیغاتی در این ماه به هدیه ای در اولویت اول بازاریابی تبدیل شود. امکان چاپ طرح های گوناگون و دل‌نشین بر روی ماگ و لیوان تبلیغاتی دست بازاریابان و برندها را برای تبلیغات باز گذاشته است.

 

هدایای ارزان‌قیمت نمایشگاهی

 

برپایی نمایشگاه‌های حضوری پس از مدت‌ها دوری از اجتماعات، سبب شده است تا نمایشگاه‌ها شور و نشاط بی‌سابقه‌ای را تجربه کنند. در کنار نمایشگاه‌های حضوری، همچنان نمایشگاه‌های مجازی نیز برگزار می‌شوند که هر کدام به نوبه خود فرصت ارزشمندی برای تبلیغات در این ماه هستند. از همین رو، انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی ارزان‌قیمت و در عین حال جذاب برای سفارشی‌سازی و ارائه به مخاطبان، انتخابی هوشمندانه و دوست‌داشتنی خواهد بود. ازجمله هدایای تبلیغاتی نمایشگاه محبوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

هدایای ارزان‌قیمت نمایشگاهی

یک فولدر تبلیغاتی جذاب می‌تواند هدیه تبلیغاتی شگفت‌انگیزی برای مخاطبان باشد

 

 

 

موفقیت در اردیبهشت ماه قطعی است

 

لازمه موفق بودن دنبال کردن یک برنامه حساب‌شده است. با برنامه‌ریزی برای مناسبت‌های خاص و جذاب ماه اردیبهشت می‌توانید مخاطبان خود را غافل‌گیر کرده و در مسیر صحیح موفقیت گام بردارید. انتخاب هدایای تبلیغاتی جذاب همچون اسپیکر، پاوربانک و هندزفری تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی لوکس به شمار می‌آید که می‌توان به مخاطبان خاص یا برندگان کمپین‌های تبلیغاتی اهدا کرد. علاوه بر این، طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و مهیج وجود دارد که دل هر دریافت‌کننده‌ای را می‌رباید.


2/ اردیبهشت/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف