WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای برجسته ساختن نام یک برند

بهترین هدایای تبلیغاتی برای برجسته ساختن نام یک برند

23/ تیر/1401

برای متفاوت بودن نیاز است تا کمی شهامت داشته باشید. این نکته را هر مدیر و کسب‌وکاری به خوبی می‌داند. با این حال، این‌که چگونه می‌توان متفاوت بود و از اثر مثبت آن استفاده کرد، نکته‌ای مبهم است. یکی از توصیه‌های اساسی در این خصوص استفاده از هدایای تبلیغاتی است.


طبق برآوردهای موسسه فوربز، به صورت روزانه افراد با حدود 4 هزار تا 10 هزار تبلیغ در طول روز برخورد می‌کنند. از همین رو، یافتن راه‌حلی که بتواند از میان این خیل عظیم تبلیغات شما را برجسته‌تر سازد، احساس می‌شود. در این زمینه، هدایای تبلیغاتی خاص یک راهکار جادویی می‌باشد. شما می‌توانید این هدایای تبلیغاتی ساده را به صورت سفارشی آماده کرده و به مخاطبان خود ارائه کنید. برای اهدا این محصولات، روش‌های مختلفی نیز وجود دارد که در برخی از مطالب قبلی به آن‌ها اشاره شده است. 

در ادامه این مطلب به معرفی برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای برجسته ساختن نام یک برند می‌پردازیم تا برند خود را به نگینی درخشان در میان کسب‌وکارهای مشابه خود تبدیل کنید.

 

مقرون به‌صرفه‌ترین و خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی

 

تنوع فراوان هدایای تبلیغاتی دست افراد را برای انتخاب باز گذاشته است. با این حال، برخی از هدایای تبلیغاتی از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند که انتخاب آن‌ها را برای اغلب کسب‌وکارها منطقی‌تر می‌کند.

 

درب بازکن

 

در دنیای نوشیدنی‌های قوطی شاید کمتر کسی به یک درب بازکن تبلیغاتی فکر کند و دقیقاً نکته همین جاست. با سفارشی‌سازی یک درب بازکن تبلیغاتی خوب و ارائه آن به مخاطبان به‌ویژه در این روزهای گرم تابستانی مطمئن باشید برای سالیان سال همراه آن‌ها خواهید بود.

 

درب بازکن

نمونه‌ای از یک درب بازکن تبلیغاتی

 

 

 

توپ ضد استرس

 

توپ های ضد استرس با شکل‌ها و رنگ‌های مختلف در مدت زمان کوتاهی به یکی از محصولات تبلیغاتی محبوب در میان مخاطبان تبدیل شده‌اند. با ارائه توپ های ضد استرس به شکل خوراکی‌های تابستانی و بستنی می‌توانید حال ‌و هوای جدید و متفاوتی به کمپین‌های تبلیغاتی خود ببخشید.

 

خودکار تبلیغاتی

 

خودکار و مداد همراه همیشگی افراد از زمان خلقشان هستند. با انتخاب یک طرح خاص و خلاقانه برای خودکار تبلیغاتی خود می‌توانید چشمان بسیاری را به سوی نام خود جلب کنید. این هدیه شگفت‌انگیز مناسب هر سن و سالی است و در هر موقعیت و رویدادی می‌توان آن را به هر مخاطبی اهدا کرد.

 

بالم لب (برق لب)

 

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی خاص و متفاوت هستید که با قیمت بسیار کمی به صورت سفارشی آماده کرد؛ می‌توانید به سراغ بالم لب تبلیغاتی بروید. بالم لب های فانتزی با شکل‌های خاص و رنگ و عطرهای گوناگون انتخابی عالی برای تبلیغ در میان نوجوانان و جوانان است.

 

جاکارتی

 

انواع کارت شناسایی، کارت ماشین، کارت بیمه، کارت پایان خدمت سربازی، کارت‌بانکی و غیره، همگی از انواع کارت‌هایی هستند که همیشه درون کیف ما وجود دارند. با ارائه یک جا کارتی تبلیغاتی زیبا و بادوام به مخاطبان خود علاوه بر تبلیغ نام برند خود به شیوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد؛ بلکه به منظم بودن و گم نشدن مدارک آن‌ها نیز کمک کرده‌اید.

 

توپ بازی پلاستیکی

 

تابستان و حال ‌و هوای شاد آن، لذت بازی کردن را به شکلی جذاب‌تر و آرامش‌بخش‌تر تبدیل کرده است. یک توپ پلاستیکی می‌تواند هدیه‌ای جذاب برای هر محدوده سنی باشد. این هدیه خاص و مقرون‌به‌صرفه به‌ویژه برای کمپین‌های تبلیغاتی در فضای باز و پارک‌ها چشمگیر است. برای متمایز ساختن هرچه بیشتر خود می‌توانید از توپ‌هایی که درون آن‌ها با قطعات رنگی پر شده است، استفاده کنید.

 

تی شرت تبلیغاتی

 

پوشاک تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین و درعین‌حال مقرون به‌صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی است که هر برند و کسب‌وکاری حداقل یک‌بار از آن برای تبلیغات خود استفاده کرده است. گرمای هوای تابستان، این هدیه دوست‌داشتنی را بیش از هر زمان دیگری از سال، محبوب می‌سازد. با استفاده از رنگ‌های شاد یا طرح‌های جذاب و خاص بر روی آن چشمان بی‌شماری را شیفته برند خود خواهید ساخت.

 

ساک دستی

 

شاید ساک دستی یک وسیله تبلیغاتی ساده به نظر برسد اما مطمئن باشید این هدیه کاربردی به مراتب بیش از هر هدیه تبلیغاتی لوکسی می‌تواند توجهات را به خود جذب کند. تنها کافی است از یک رنگ و طرح چشم‌نواز بر روی یک ساک باکیفیت خوب استفاده کنید و منتظر بازتاب این حرکت تبلیغاتی موفق خود باشید.

 

ساک دستی

از قدرت تبلیغاتی ساک دستی غافل نشوید

 

 

 

زیرلیوانی

 

هدایای تبلیغاتی هرچقدر کاربردی‌تر و بادوام‌تر باشند، شانس جذب نظر مثبت بیشتری را فراهم می‌کند. زیرلیوانی‌های تبلیغاتی از بهترین هدایای تبلیغاتی تابستانی به شمار می‌رود. این هدایای جذاب و مقرون به‌صرفه را می‌توان در رستوران‌ها، کافه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فروشگاه‌های ارائه‌دهنده مواد اولیه غذایی نیز به مخاطبان ارائه کرد.

 

پاپ سوکت

 

از چشمگیرترین هدایای تبلیغاتی دنیای دیجیتالی امروزی که با صرف هزینه بسیار کمی می‌توان آن را آماده کرد، می‌توان به پاپ سوکت اشاره کرد. این هدیه بی‌نظیر را با طرح‌ها و ابعاد و مدل‌های گوناگون می‌توان سفارشی‌سازی کرد و به هر شخصی که از گوشی و تبلت استفاده می‌کند، ارائه کرد.

 

هدایای تبلیغاتی خاص و منحصربه‌فرد

 

اگر قصد انتخاب هدایای تبلیغاتی خاص‌تری را دارید که با هزینه کمی بیشتر به صورت سفارشی آماده می‌شوند و برند شما را متمایزتر می‌سازد؛ می‌توانید به سراغ گزینه‌های زیر بروید.

 

کیف غذا

 

روزهای گرم تابستانی و روزهای سرد زمستانی، هر کدام به‌نوبه خود حمل‌ونقل غذا و خوراکی را با مشکل روبه‌رو می‌کند. یک کیف غذا زیبا که از عایق حرارتی مناسبی نیز برخوردار باشد، یک هدیه بی‌نهایت دوست‌داشتنی و شگفت‌انگیز به هر شخصی است.

 

ماگ تبلیغاتی

 

ماگ های تبلیغاتی همیشه جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات تبلیغاتی هستند. از این‌رو، بسیاری از برندها و کسب‌وکارها برای ایجاد یک تفاوت مثبت و برجسته‌تر ساختن نام خود به سراغ گزینه‌های خلاقانه‌تری از این محصول رفته‌اند. ماگ حرارتی و ماگ هیتردار از گزینه‌های جدید و خاص هستند.

 

ماگ تبلیغاتی

ماگ های حرارتی و هیتردار از انواع جدید ماگ های تبلیغاتی هستند

 

 

 

ظرف غذا

 

گسترش کرونا در دنیا سبب شده است تا بسیاری از افراد بیشتر به فکر سلامتی خود باشند و سعی کنند از وسایل شخصی استفاده کنند. یک ظرف غذای شخصی زیبا و بادوام می‌تواند وجهه متمایزی به برند شما ببخشد.

 

گلدان تبلیغاتی

 

بهار و تابستان فصل شکوفا شدن طبیعت و لذت بردن از سرسبزی محیط اطراف است. گلدان های تبلیغاتی با شکل‌ها و رنگ‌های خاص انتخابی ایده‌ال برای برجسته ساختن نام یک برند هستند. اگر به دنبال راهی برای خاص‌تر شدن هستید، می‌توانید یک گلدان آماده را به همراه بذر گونه‌های مختلف به مخاطبان خود اهدا کنید تا لذت کاشتن و پرورش دادن گیاه خاص خود را تجربه کنند.

 

فلاسک

 

خنک بنوشید! هیچ نوشیدنی گواراتر از آب خنک در ایام تابستان نیست. با انتخاب انواع فلاسک های تبلیغاتی از نوع پلاستیکی، استیل و دوجداره می‌توانید سالیان سال همراه روزهای گرم و سرد مخاطبانتان باشید.

 

فولدر تبلیغاتی

 

متریال درجه یک به‌کاررفته در ساخت فولدر تبلیغاتی آن را به گزینه تبلیغاتی بادوام و منحصربه‌فردی تبدیل کرده است که هر شخصی از دریافت آن هیجان‌زده می‌شود. معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید و حتی مسافران ازجمله مخاطبان این هدیه خاص و کاربردی هستند.

 

آفتاب‌گیر تبلیغاتی

 

گرمای سوزان تابستان، آفتاب‌گیر تبلیغاتی را به سرعت در زمره پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی تابستانه قرار داده است. با انتخاب طرح‌های شاد و به‌یادماندنی بر روی آن می‌توانید هدیه بی‌نظیر خود را به مخاطبان بی‌شماری ارائه کنید و برق شادی را در چشمان آن‌ها ببینید.

 

آفتاب‌گیر تبلیغاتی

آفتاب‌گیر تبلیغاتی هدیه‌ای ساده و دوست‌داشتنی است

 

 

 

سخن آخر

 

محصولات تبلیغاتی خاص دیگری نیز وجود دارند که افراد تمایل زیادی به دریافت آن‌ها دارند. با این حال، در این مطلب برخی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی خاص را که به مطرح‌شدن بهتر برند شما کمک کند، ارائه کردیم. در این میان نباید از محصولاتی همچون کلاه، جاکلیدی و ست مانیکور تبلیغاتی نیز غافل شد.


23/ تیر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف