WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدیه روز داروساز

هدیه روز داروساز

2/ شهریور/1401

یکی از تاریخ‌های به یادماندنی در تقویم ایرانیان، پنجمین روز از ماه شهریور است که مقارن با بزرگداشت زادروز محمد بن زکریای رازی می‌باشد. زادروز این مرد بزرگ مصادف با روز داروساز در ایران است که فرصتی گران‌بها برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات و خدمات داروسازان در تامین سلامت و درمان مردم ایران زمین می‌باشد.  از همین رو، آشنایی با بهترین هدیه روز داروساز برای ارائه به داروسازان و قدردانی از زحمات آن‌ها در این روز، اهمیت بسیاری دارد.


مسؤلیت خطیر پزشکان به ویژه داروسازان در دوران کرونا بیش از هر زمان دیگری در درمان و کنترل این بیماری همه‌گیر مشهود بوده است. به همین جهت در توجه و قدردانی از زحمات این طیف زحمت‌کش بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. داروسازان و تکنسین‌های داروخانه‌ها با توجه به نقش مهمی که در آموزش بیماران، ارتقا و ترویج استفاده صحیح و موثرتر از داروها و تولید داروهای نوین بنا به نیاز جامعه و بیماران دارند، شایسته توجه ویژه‌ای هستند. هفته داروسازی، زمانی ارزشمند برای قدردانی از آن‌ها است. به همین جهت، شما می‌توانید با انتخاب هدیه روز داروساز و آماده‌سازی هدایای تبلیغاتی انحصاری و خاص برای آن‌ها، محبت و قدردانی از صمیم قلب خود را به داروسازان ابراز کنید.

 

هدیه روز داروساز

طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی مخصوص روز داروساز وجود دارد

 

 

 

هدیه روز داروساز

 

اهمیت روز داروساز سبب شده است تا در کنار بسیاری از افراد که خواهان قدردانی از زحمات داروسازان هستند؛ بسیاری از شرکت‌ها و برندها نیز با ارائه هدایای تبلیغاتی ویژه روز داروساز، ارادت خود را نسبت به آن‌ها نشان دهند. اما سؤال اصلی که برای بسیاری از افراد مطرح است این است که هدیه روز داروساز چی بخرم؟

با توجه به تنوع بالای هدایای تبلیغاتی دست شما برای انتخاب هدیه روز داروساز باز است. با این حال، در ادامه این مطلب تلاش می‌کنیم تا شما را با بهترین هدیه روز داروساز که هم مناسب خانم‌ها و هم آقایان داروساز باشد، آشنا کنیم.

 

لیوان دم‌نوش تبلیغاتی

 

سلامتی و تندرستی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در نزد پزشکان و داروسازان دارد. اگر به دنبال هدیه‌ای متفاوت و دوست‌داشتنی به عنوان هدیه روز داروساز هستید، بهتر است به سراغ سفارشی‌سازی لیوان دم‌نوش تبلیغاتی بروید. ارائه این هدایای تبلیغاتی جذاب در یک جعبه پذیرایی شکیل به همراه انواع دم‌نوش، هدیه‌ای بی‌نهایت جذاب و فراموش‌نشدنی است.

 

فلاسک تبلیغاتی

 

با گسترش فناوری‌های نوین در صنایع تولیدی، انواع گوناگونی از فلاسک های تبلیغاتی تولید شده است که هر کدام با توجه به ظاهر و خصوصیات خود می‌توانند انتخابی ایده‌آل و جذاب برای هدیه روز داروساز باشند. برای انتخاب از میان انواع فلاسک های تبلیغاتی بهتر است بر اساس بودجه و سلیقه خود عمل کنید تا انتخابی منحصربه‌فرد و به یادماندنی برای مخاطبان خود تهیه کنید.

از میان انواع فلاسک های تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

                       

  • تراول ماگ
  • فلاسک هوشمند تبلیغاتی
  • فلاسک تبلیغاتی استیل
  • قمقه اسپری دار تبلیغاتی
  • فلاسک درجه‌دار تبلیغاتی

 

فلاسک تبلیغاتی

نمونه‌ای از یک تراول ماگ جذاب مخصوص هدیه روز داروساز

 

 

 

لیوان تبلیغاتی

 

تنوع بی‌نظیر لیوان تبلیغاتی و امکان چاپ انواع طرح و نقش بر روی ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی سبب شده است تا این هدیه تبلیغاتی جذاب جزو لیست بهترین هدیه روز داروساز قرار بگیرد. با انتخاب یک طرح فراموش‌نشدنی و خاص به همراه یک پیام دل‌نشین می‌توانید این هدیه مقرون‌به صرفه را به یک هدیه لوکس و همیشگی تبدیل کنید. ازجمله هدایای تبلیغاتی که در این دسته قرار می‌گیرند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • لیوان هوشمند
  • لیوان دردار ایکیا
  • ماگ میکسردار
  • ماگ هیتردار بدنه شیشه‌ای
  • ماگ هیتردار بدنه سرامیکی
  • ماگ حرارتی

 

ست مدیریتی

 

گاهی اوقات انتخاب از میان چندین هدیه کار دشواری است یا قصد داریم مجموعه‌ای از هدایای کاربردی را به افراد خاصی ارائه دهیم. در این زمان‌ها، بهترین هدیه انتخاب ست مدیریتی است. ست مدیریتی را بسته به اقلام انتخابی که درون یک بسته‌بندی شیک و منحصربه‌فرد قرار می‌گیرند، می‌توان به مخاطبان خاص ازجمله هدیه روز داروساز ارائه کرد.

ازجمله اقلام محبوبی که درون ست های مدیریتی قرار می‌گیرند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • فلش مموری
  • پاوربانک تبلیغاتی
  • جاکلیدی
  • خودکار و روان‌نویس
  • جا کارتی
  • چراغ قوه تبلیغاتی
  • سررسید تبلیغاتی

 

ست مدیریتی

نمونه‌ای از یک فلش مموری خلاقانه با ظاهر کپسول

 

 

 

بخور سرد

 

اگر به دنبال هدیه‌ای چشم‌گیر و کاربردی به عنوان هدیه روز داروساز هستید که نه تنها قدردانی شما را نسبت به این عزیزان نشان دهد؛ بلکه در راستای حفظ سلامتی آن‌ها نیز باشد، بهتر است به سراغ بخور سرد تبلیغاتی بروید.

 

ساعت هوشمند

 

محبوبیت کالاهای الکترونیک در تبلیغات بر کسی پوشیده نیست. ساعت هوشمند تبلیغاتی نیز با قابلیت‌های فراوان خود می‌تواند هدیه‌ای لوکس و فراموش‌نشدنی به پزشکان و داروسازان باشد. با سفارشی سازی اسمارت واچ های تبلیغاتی متناسب با نام تجاری خود می‌تواند هدیه روز داروساز خود را چشم‌گیرتر از سایر رقبا نمایید.


2/ شهریور/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف