WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی 10 برند از بهترین هدفون بی سیم در دنیا

معرفی 10 برند از بهترین هدفون بی سیم در دنیا

1/ دی/1402

هدفون‌های بی‌سیم این روزها بهترین نوع از هدفون‌ها به شمار می‌روند؛ زیرا شاید بسیاری از گوشی‌های جدید جک هدفون نداشته باشند؛ اما تمامی آن‌ها مجهز به بلوتوث هستند و به‌راحتی به انواع هدفون متصل می‌شوند. بسیاری از افراد باتوجه‌به کیفیت پایین هدفون‌های وایرلس نسل‌های گذشته، هنوز رغبتی به استفاده از این مدل‌ها ندارند. اما باید گفت که امروزه باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی کیفیت صدای هدفون‌ها بسیار بالاتر رفته و حتی تعدادی از آن‌ها بسیار بهتر از نوع باسیم عمل می‌کنند.


در هنگام رانندگی، پیاده‌روی، حین کارهایی مانند آشپزی، تایپ و... که باید از هر دو دست استفاده شود و یا به‌نوعی نیاز به استفاده از گوشی وجود دارد؛ اما دست‌گرفتن گوشی باعث حواس‌پرتی فرد می‌گردد، بهترین راهکار استفاده از هدفون‌های بی‌سیم است.

در این مطلب قصد داریم تا ۱۰ برند معتبر را معرفی کنیم. چنانچه شما نیز به دنبال بهترین هدفون بی ‌سیم هستید تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

 

معرفی بهترین هدفون بی سیم


1. Remax RB-700HB
هدفون ریمکس، دارای طراحی بی‌نظیری با ضخامت بسیار کم است. این هدفون در عین زیبایی چشمگیری که دارد مجهز به بلوتوث نسخه ۵.۰ است که انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند و اتصالی پایدار و بدون تأخیر فراهم می‌کند.

گوشی‌ها از چرم مصنوعی ساخته شده‌اند که زیبایی هدفون را بالا می‌برند و دارای حالت تاشو است که حمل آن را نیز راحت‌تر می‌کند. با ۱.۵ تا ۲ ساعت شارژ می‌توانید برای ۱۰ ساعت به‌صورت مداوم از هدفون استفاده کنید.

2. هدفون بی سیم Sony WH-1000XM5
این مدل از هدفون‌های سونی دارای تکنولوژی پیشرفته‌تری نسبت به سری‌های قبلی خود هستند و حذف نویز و بهبود کیفیت صدا از ویژگی‌های چشمگیر این سری به شمار می‌روند. در این مدل عمر باتری به ۳۰ ساعت رسیده است و بهترین کیفیت صدایی را تجربه خواهید کرد.

زمانی که در حال گوش‌دادن به موزیک هستید و تلفن هوشمند شما زنگ بخورد، هدفون به‌صورت خودکار موسیقی را قطع می‌کند تا تجربه مکالمه بهتری را داشته باشید. در این صورت شما به استفاده از دکمه مکث کمتر نیاز دارید.

 

بهترین هدفون های دنیا

 

3. Beats Fit Pro
این مدل از بهترین هدفون بی سیم به‌راحتی با سیستم‌عامل‌های IOS و اندروید ارتباط برقرار می‌کند و صدای عالی در اختیار کاربر می‌گذارد. این مدل هدفون به دلیل استفاده از تراشه‌های اختصاصی شرکت اپل مانند یک ایرپاد با آیفون کار می‌کند. همچنین در استفاده با سایر گوشی‌های اندرویدی نیز عملکرد بسیار عالی دارد.

قابلیت حذف نویز فعال و میکروفون عالی جهت مکالمه از دیگر ویژگی‌های بارز این دستگاه به شمار می‌روند. یکی از ویژگی‌های جذاب برای این هدفون عرضه آن‌ها در رنگ‌های مختلف و بسیار جذاب است.

4. Anker Soundcore Space A40
Space A40 دارای قابلیت حذف نویز، جفت‌شدن چند نقطه و یک عدد کیس شارژ بی‌سیم است. شما با استفاده از این مدل هدفون می‌توانید برای استفاده از برنامه‌های مخصوص خود عمل سفارشی‌سازی را انجام دهید. این مدل فاقد مکث خودکار است.

چنانچه می‌خواهید با هزینه کمتر هدفونی مشابه با عملکرد AirPods Pro داشته باشید، می‌توانید این مدل را خریداری کنید.

5. Jabra Elite 8 Active
جبرا هدفونی طراحی کرده است که برای افرادی که دارای گوش‌های حساس و یا کوچکی هستند بهترین گزینه انتخابی باشد. این هدفون دارای گواهی IP68 است که به‌راحتی زیر باران و یا حتی هنگام شنا در استخر نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

نسبت به نسل قبلی خود دارای کیس شارژ بزرگ‌تر و طول عمر باتری بهتری است. بهترین قسمت طراحی این هدفون بی سیم وجود دکمه‌های فیزیکی بر روی آن است در این صورت هنگام ورزش و یا دویدن که موهایتان خیس عرق می‌شود، با برخورد به دکمه‌ها تنظیمات شما به هم نمی‌خورد.

همچنین حذف نویز صداها هنگام گوش‌دادن به موسیقی از دیگر امکانات عالی جبرا است.

 

هدفون بی سیم

 

6. Apple AirPods Max
این مدل از هدفون جزو هدفون‌های بی سیم گران در بازار است. اما کیفیت صدای عالی که برای شما فراهم می‌کند هزینه‌ای که بابت آن پرداخت می‌کنید را جبران می‌کند. ویژگی‌هایی مانند بیس غنی، یک صحنه صوتی عظیم و حذف نویز عالی شما را به داشتن این مدل ترغیب می‌کنند.

در بالای کاپ گوش سمت راست یک دستگیره بزرگ مانند اپل‌واچ قرار گرفته است که از آن برای تنظیم راحت صدا می‌توانید، استفاده کنید. ایرپاد مکس به‌راحتی با گوشی آیفون ست می‌شود و مدیریت لازم جهت پخش موسیقی و یا صدا در هنگام تماشای ویدئو را برای شما فراهم می‌کند.

7. Bose Noise Canceling 700
امکاناتی مانند پردازش سیگنال دیجیتال ویژه DSP و میکروفون پیشرفته در داخل این هدفون وجود دارند که Bose به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برای تجربه یک تماس عالی و کیفیت بالا، نویز پس‌زمینه را محدود کرده و به‌تنهایی روی صدای شما تمرکز کنند.

زمانی که کار شما ایجاب می‌کند تا تماس‌های تلفنی زیادی در روز داشته باشید و در جلسات تصویری زیادی شرکت کنید، قطعاً Bose می‌تواند بهترین گزینه انتخابی در این مواقع باشد. عمر طولانی باتری، کیفیت صدای عالی و راحتی در هنگام استفاده همگی دلایلی هستند که به شما نشان می‌دهند چرا باید یک عدد از این هدفون را همراه خود داشته باشید.

8. Master & Dynamic MH40 (2023)
مستر اند دینامیک هدفون‌های کلاسیک روی گوشی هستند که دارای قابلیت‌های حذف نویز و EQ تطبیقی برای طراحی ساده، زیبا و صدای عالی، چه به‌صورت استفاده سیمی و چه بی‌سیم، هستند. این هدفون از فرمت‌های صوتی با وضوح‌بالا پشتیبانی می‌کند و کیفیت ساخت آن‌ با موادی مانند چرم و آلومینیوم، این هدفون را جزو بهترین‌های هم‌رده خود قرار می‌دهد. با مراقبت درست سال‌های طولانی برای شما کار می‌کند.

این هدفون دارای جفت چندنقطه‌ای است به این معنی که برای افرادی که بیشتر به‌جای استفاده از تلفن همراه خود به لپ‌تاپ یا تبلت دسترسی دارند، مناسب است.

 

بهترین برند هدفون

 

9. Audio-Technica ATH-M20xBT
این نوع هدفون برای دهه‌ها موردعلاقه افرادی قرار گرفت که در کار ساخت موسیقی و یا دی جی‌ بودند. دلیل این استقبال کیفیت صدای بسیار خوب و کیفیت ساخت بادوام بود. طول عمر باتری این هدفون ۶۰ ساعت است و در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از کابل مخصوص به‌صورت سیمی نیز از آن استفاده کنید.

10. Focal Bathys
فوکال بتیس، با درایورهای فرانسوی سفارشی و ایرپدهای چرمی راحت، بهترین هدفون بی‌سیم ممتازی است که تاکنون شناخته‌اید. این هدفون با قابلیت عالی در حذف نویز دارای برخی از واضح‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین کیفیت صدایی است که تابه‌حال شنیده‌اید.

هنگامی که نمی‌خواهید به‌صورت بی‌سیم استفاده کنید، یک مبدل دیجیتال به آنالوگ DAC با کیفیت بالا و از نوع داخلی دارد که می‌توانید به‌صورت سیمی به گوشی و یا سایر وسایل الکترونیکی خود متصل کنید. این نوع تراشه صدای لپ‌تاپ یا تلفن همراه شما را بسیار بهتر می‌کند.

از دیگر مزایای این هدفون طول عمر بالای باتری و شارژ سریع است. بدین صورت که با 15 دقیقه شارژ، 5 ساعت به‌صورت مداوم می‌توانید از هدفون خود استفاده کنید که این ویژگی برای سفرهای طولانی بسیار مناسب است.

 

برند هدفون خوب

 

ویژگی‌های مهم هدفون‌های بی سیم


برای تجربه خوب در هنگام خرید هدفون بی سیم بهتر است به موارد زیر توجه کنید تا کیفیت خرید را بالابرده و از هزینه‌ای که می‌پردازید رضایت کامل داشته باشید:

  • کیفیت صدا
  • شارژدهی باتری
  • قابلیت‌هایی مانند ANC
  • ارگونومی
  • برخورداری از میکروفون خوب
  • حذف نویز

 

بهترین برندهای هدفون بی سیم دنیا


در این مطلب سعی کردیم تا بهترین برندهای موجود در بازار جهانی هدفون‌های بی سیم را معرفی کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کردیم. چنانچه به دنبال خرید یک هدفون برای انجام کارهای روزانه، کارهای اداری مانند تماس و جلسات تصویری و یا استفاده برای موسیقی و یا حتی به عنوان هدایای تبلیغاتی هستید، امیدواریم باتوجه به بودجه خود و موارد ذکر شده در این مطلب بهترین انتخاب را داشته باشید.


1/ دی/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف