WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چه هدایایی برای دفتر کار جدید ببریم؟

چه هدایایی برای دفتر کار جدید ببریم؟

9/ آبان/1401

آغاز یک فعالیت کاری جدید زمانی که با تبریک اطرافیان و دوستان باشد، شیرینی بیشتری دارد و امید به موفقیت را در مسیر صدچندان می‌کند. اما به راستی چه هدایایی برای دفتر کار جدید ببریم تا همکاران و دوستان خود را خوشحال کنیم؟ گزینه‌های متعددی پیش روی ما قرار دارد که هر  کدامبه فراخور دفتر کار جدید می‌تواند مناسب باشد. اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که می‌خواهید به مناسبت افتتاحیه موقعیت شغلی جدید خود از هدایای تبلیغاتی مناسب استفاده کنید؛ یا قصد ارائه هدیه مناسبی برای دفتر کار جدید همکاران خود هستید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید.


تبریک گفتن و آرزوی موفقیت کردن از سنت‌های شیرینی است که ما ایرانیان برای دوستان و همکاران خود در موقعیت‌های مختلف انجام می‌دهیم. تبریک گفتن می‌تواند تنها با یک تلفن زدن ساده به همکار سابق باشد یا این‌که با کمی خلاقیت و ابراز محبت بیشتر، هدیه‌ای دل‌نشین را برای دوستان و همکاران خود ارسال کرد. انتخاب شیوه تبریک گفتن به افراد و طرز تفکر آن‌ها باز می‌گردد. اما مطمئناً ارائه هدایایی برای دفتر کار جدید می‌تواند خاطره‌ای ماندگار از مهربانی شما را در ذهن افراد ثبت کند.

هدایای دفتر کار جدید می‌تواند دربرگیرنده خیل عظیمی از انتخاب‌های مناسب باشد. شاید اولین انتخابی که به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد، ارسال سبد گل باشد. درست است که گل زیبایی بی‌نظیری دارد و لطافت و  حس زنده بودن آن، جذابیت فراوانی به آن می‌بخشد؛ اما بهتر است فراموش نکنید که سبد گل می‌تواند انتخاب راحتی برای بسیاری از افراد باشد و در میان گل‌های فراوان ارسالی نام شما به فراموشی سپرده شود. علاوه بر این، عمر گل کوتاه است و تبریک شما طول عمر کوتاهی خواهد داشت. بر همین اساس، انتخاب هدایایی برای دفتر کار جدید اگر از میان هدایای مناسب صورت گیرد، می‌تواند تا مدت‌ها در کنار دریافت‌کننده هدیه شما باقی بماند و یاد و خاطره روز شیرین افتتاحیه را در ذهن آن‌ها تداعی کند و امید برای حرکت به سوی موفقیت را دوباره برانگیزد.

 

چه هدایایی برای دفتر کار جدید ببریم؟

انتخاب‌های بی‌شماری برای افتتاحیه دفتر کار جدید وجود دارد

 

 

 

بهترین هدایا برای دفتر کار جدید

 

هر هدیه‌ای جذابیت خاص خود را در موقعیت مناسب خود نشان می‌دهد. به عنوان مثال، بخور سرد تبلیغاتی هدیه بسیار جذابی است که هر کسی از دریافت آن هیجان‌زده می‌شود. اما مطمئن باشید که هدیه مناسبی به عنوان هدیه دفتر کار جدید نیست. از این رو، در ادامه به معرفی برخی از بهترین هدایا برای دفتر کار جدید می‌پردازیم تا همکاران خود را شگفت‌زده کنید.

 

شماره 1- صنایع دستی

 

هیچ هدیه‌ای نمی‌تواند جذاب‌تر و کاربردی‌تر از صنایع دستی برای هدیه دفتر کار جدید باشد. یک گلدان میناکاری شده یا یک بشقاب ظریف و زیبای سنتی می‌تواند ظاهری فاخر و دل‌نشین به اتاق کار ببخشد. این هدیه جذاب به ویژه برای افتتاحیه نمایشگاه نقاشی، گالری هنری، شرکت‌های خدمات مسافرتی و سایر مشاغل مرتبط با فرهنگ و صنایع هنری و دستی مناسب هستند.

 

شماره 2- جعبه پذیرایی

 

یک جعبه شکلات همیشه هدیه‌ای مناسب و دوست‌داشتنی برای هر مناسبتی است. حال اگر شکلات‌های خوشمزه را به همراه سایر تنقلات، حتی انواع دم‌نوش درون یک جعبه پذیرایی شکیل که با نام تجاری شما یا یک پیام خاطره‌انگیز مزین شده است، هدیه دهید؛ مزه لذیذ آن‌ها را صد چندان خواهید نمود. جعبه پذیرایی در دسته بهترین هدایا برای دفتر کار جدید قرار دارند که در اندازه‌های مختلف قابل سفارشی‌سازی هستند.

 

شماره 3- ست رومیزی

 

هر میز کاری فارغ از نوع فعالیتی که آن کسب‌وکار انجام می‌دهد، به جاقلمی، تعدادی خودکار روان و زیبا، زیر دسته، جایادداشتی، ساعت رومیزی، نامه بازکن و کازیه نیاز دارد. حال اگر به عنوان یک هدیه نفیس و ارزشمند، یک ست رومیزی به عنوان هدایای دفتر کار جدید ارائه کنید؛ مطمئن باشید تا آخرین روز کاری، دریافت‌کننده  این هدیه، آن را از یاد نخواهد برد.

 

شماره 3- ست رومیزی

نمونه‌ای از یک ست رومیزی نفیس و کامل با رویه پوست ماری

 

 

 

شماره 4- چراغ مطالعه

 

یک میز کاری بدون چراغ مطالعه خوب، چیزی کم دارد. اگر به دنبال هدیه‌ای کاربردی و جذاب هستید که به عنوان هدایای دفتر کار جدید به همکاران خود ارائه کنید و آن‌ها را هیجان‌زده نمایید، یک چراغ مطالعه مدرن هدیه‌ای ایده آل است. انواع چراغ مطالعه‌های تبلیغاتی مدرن که دارای صفحه نمایش هوشمند، اسپیکر، بلوتوث، قابلیت تغییر رنگ و شدت نور و غیره هستند را می‌توانید انتخاب کنید.

 

شماره 5- ست سررسید

 

ست سررسید یا ست مدیریتی ازجمله هدایایی هستند که فارق از نوع کسب‌وکاری که یک فرد به راه انداخته است و آن را مدیریت می‌کند، برای هر شخصی جذاب و کاربردی است. اقلام درون این ست‌ها را می‌توان بسته به بودجه و سلیقه خودتان انتخاب کنید و آن‌ها را با یک بسته‌بندی خارق‌العاده و شیک به مخاطبان خود ارائه کنید.

 

سخن آخر

 

 تنوع در هدایای تبلیغاتی انتخاب آن‌ها را حتی به عنوان هدایایی برای دفتر کار جدید هم مناسب نموده است. در کنار نمونه‌های نام برده شده، می‌توانید از دیگر هدایای تبلیغاتی همچون ست خودکار، ست وسایل آبخوری شامل فلاسک و ماگ تبلیغاتی، ست وسایل الکترونیکی همچون پاوربانک و فلش تبلیغاتی نیز برای شادباش گفتن و آرزوی موفقیت‌های پی در پی برای کسب‌وکار جدید مخاطبان خود استفاده کنید.


9/ آبان/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف