WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نحوه استفاده از پاوربانک برای اولین بار

نحوه استفاده از پاوربانک برای اولین بار

10/ اسفند/1401

یکی از پرکاربردترین و بهترین وسایل الکترونیکی عصر حاضر، بی شک پاوربانک تبلیغاتی است. این وسیله جذاب که در چند سال اخیر توانسته است بسیاری از چالش‌ها و مشکلات دنیای دیجیتالی امروزی را حل کند، توانسته است گوی رقابت را از سایر همتایان خود برباید و به اولین انتخاب هر برند و شرکت موفقی تبدیل شود. اگر از دسته افرادی هستید که به تازگی یک نمونه تبلیغاتی از این هدایای جذاب را دریافت کرده‌اید، بهتر است در مورد نحوه استفاده از پاوربانک برای اولین بار آشنا شوید.


هر وسیله‌ای شیوه استفاده منحصربه‌فرد خود را دارد و بهتر است قبل از استفاده از هر کدام از این وسایل، در مورد نحه استفاده صحیح آن‌ها آشنا شد. یکی از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی عصر حاضر که توانسته است انقلابی در میان محصولات تبلیغاتی ایجاد کند، پاوربانک تبلیغاتی است. جذابیت و محبویت این هدیه باورنکردنی سبب شده است تا بسیاری از افراد در همان لحظه دریافت هدیه شروع به استفاده از آن کنند؛ بدون آن‌که بدانند دقیقاً برای اولین بار باید چگونه از یک پاوربانک تبلیغاتی استفاده کرد.

در این مطلب قصد داریم تمامی نکات کلیدی که برای استفاده صحیح از پاوربانک تبلیغاتی نیاز است بدانید را به شما بگوییم.

چگونه از یک پاوربانک برای اولین بار استفاده کنیم؟

افزایش قیمت وساییل الکترونیکی سبب شده است تا تمام دقت خود را برای استفاده صحیح از محصولات به کار بگیریم. محصولات پرکاربردی همچون پاوربانک تبلیغاتی که جزو وسایل روزمره و گره‌گشای امروزی به شمار می‌آیند، نیاز به مرابت و توجه بیشتری دارند. اگر یک پاوربانک باکیفیت و معتبر را خریداری کرده باشید، در کنار آن یک دفترچه راهنما برای استفاده از پاوربانک وجود دارد؛ اما گاهی اوقات هدیه‌دهندگان پاوربانک تبلیغاتی این دفترچه را به همراه هدیه خود ارائه نمی‌کنند. از این رو، ممکن است بسیاری از افراد در مورد نحوه درست استفاده از پاوربانک تبلیغاتی برای اولین بار آگاه نباشند.

پاوربانک یک وسیله است که همانند یک باتری بزرگ که قابلیت شارژ مجدد را دارد، قادر به فراهم کردن انرژی مورد نیاز برای لوازم الکترونیکی در زمان‌های حیاتی است. از این رو، این وسیله نیز فارق از نوع جنس باتری به کار رفته در آن (که می‌تواند از نوع لیتیومی یا یونی باشد) نیازمند یک شارژ اولیه است تا به صورت کامل و صحیح آماده استفاده شما شود.

 

چگونه از یک پاوربانک برای اولین بار استفاده کنیم؟

مدل‌های مختلف و جذابی از پاوربانک تبلیغاتی وجود دارد

 

 

 

آیا نیاز است پاوربانک را قبل از استفاده شارژ کنیم؟

 

تمامی پاوربانک‌های تولید شده در کارخانه‌ها با مقداری شارژ اولیه که در حدود 75 درصد است، روانه بازار می‌شوند تا خریداران در همان لحظه خرید امکان چک کردن آن را داشته باشند. به عبات دیگر، اگر پاوربانکی را با شارژ کامل 100 درصدی دیدید، بهتر است در مورد آن کمی شک کنید.

یکی از معیارهای نشان‌دهنده میزان شارژ پاوربانک، چراغ‌های LED چشمک‌زن روی دستگاه است. با توجه به این‌که عموماً 4 چراغ LED بر روی دستگاه قرار دارد، هر چراغ می‌تواند نشان‌دهنده حدود 25 درصد شارژ باشد. از این رو، اگر پاوربانک شما در همان لحظه اولیه از میزان کافی شارژ برخوردار باشد، نیازی به شارژ اولیه ندارد. زیرا اغلب پاوربانک‌هایی که امروزه در بازار وجود دارند از باتری‌های لیتیوم بون برخوردار هستند که استفاده از همان شارژ اولیه روی دستگاه آسیبی به آن نخواهد زد. البته اغلب شرکت‌های تولیدکننده پاوربانک توصیه می‌کنند که بهتر است قبل از استفاده، یک شارژ اولیه برای پاوربانک انجام شود.

 

نحوه استفاده از پاوربانک برای اولین بار

 

پاوربانک وسیله‌ای ساده است که استفاده از آن نیازمند روش‌های پیچیده یا تنظیمات خاص ندارد. با باز کردن جعبه یک پاوربانک به یک دستگاه پاوربانک، کابل شارژ و احتمالاً یک دفترچه راهنما روبه‌رو خواهید شد. در صورت موجود بودن دفترچه راهنما، بهتر است قبل از استفاده آن را کامل مطالعه کنید. اما به صورت کلی، باید با استفاده از کابل شارژی که همراه پاوربانک است آن را به صورت کامل شارژ کنید. البته ممکن است این شارژ کردن بیشتر از هر زمان استفاده بعدی طول بکشد. ممکن است این میزان زمان بسته به برند پاوربانک، ابعاد و ظرفیت آن و نیز نوع باتری، نیازمند شارژی به مراتب بیشتر (در حدود 5 الی 15 درصد بیشتر از شرایط عادی) باشند. به عنوان مثال، پاوربانک 20 هزار میلی‌آمپری شیائومی چیزی حدود 10 درصد بیشتر از حالت عادی و پاوربانک انزجایر کمتر از 10 درصد زمان برای شارژ اولیه نیاز داشته باشند.

اگر پاوربانک شما از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، باید کابل شارژ آن را به پورتی که بیشترین میزان خروجی را دارد، متصل کنید تا عمل شارژ شدن را به سرعت انجام دهد. پس از آن که شارژ کامل دستگاه انجام شود، چهار چراغ آن به صورت کامل روشن می‌شود. این نوع از پاوربانک‌ها با فناوری‌های جدید مختلفی همچون Quick Charge, Power Delivery و PowerIQ روانه بازار می‌شوند تا بتوانند شارژ مورد نیاز برای دستگاه‌هایی را که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، فراهم نمایند.

 

نحوه استفاده از پاوربانک برای اولین بار

از کابل همراه پاوربانک برای شارژ کردن آن می‌توان استفاده کرد

 

 

 

برای سفارشی‌سازی پاوربانک تبلیغاتی مخصوص عید نوروز 1402 چه باید کرد؟

 

پاوربانک تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی محبوبی است که در مدت زمان اندکی از معرفی خود در میان محصولات تبلیغاتی توانسته است جایگاه مخصوص خود را بیابد. سفارش دادن این هدیه جذاب و منحصربه‌فرد بسیار آسان است و تنها نیازمند طی کردن مراحل زیر می‌باشد.

1-شرکت هدایای تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید

2-ظرفیت پاوربانک مورد نظر خود را مشخص کنید

3-نوع پاوربانک تبلیغاتی مورد نظر خود را بر اساس فست شارژ بودن یا نبودن و بی‌سیم بودن یا نبودن انتخاب کنید

4-پاوربانک مورد نظر را بر اساس رنگ و ابعاد آن انتخاب کنید

5-پیام مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را همراه با لوگو خود به صورت رنگی برای شرکت هدایای تبلیغاتی مورد نظر خود ارسال کنید

6-شرکت انتخابی، پیام مورد نظر شما را به شکل حکاکی لیزری یا هر تکنیک انتخابی دیگری که شما انتخاب کنید بر روی محصول چاپ می‌کند

7-پاوربانک آماده شده را به همراه یک بسته‌بندی زیبا برای ارائه به مخاطبان خود آماده کنید

8-در فرصت مناسب هدیه خود را به مخاطبان خود ارائه کنید

 

برای سفارشی‌سازی پاوربانک تبلیغاتی مخصوص عید نوروز 1402 چه باید کرد؟

قرار دادن پاوربانک تبلیغاتی سفارشی در کنار سایر هدایای تبلیغاتی بسیار جذاب است

 

 

 

آیا می‌توان هدیه دیگری را در کنار پاوربانک تبلیغاتی به مخاطبان ارائه کرد؟

 

یکی از مزیت‌های هدایای تبلیغاتی این است که می‌توان بسیاری از آن‌ها را در کنار همدیگر و به صورت ست تبلیغاتی سفارش داد تا لبخند رضایت را بر لبان مخاطبان شما بنشاند. ازجمله اقلامی که می‌توان در کنار پاوربانک تبلیغاتی درون ست‌های مدیریتی قرار داد، عبارتند از:

  • ساعت هوشمند
  • فلش مموری
  • کابل شارژ
  • شارژر فندکی
  • سررسید تبلیغاتی 1402
  • قلم لمسی
  • خودکار فلزی
  • هولدر گوشی
  • جا کارتی
  • جا کلیدی
  • فلاسک تبلیغاتی

 

سخن آخر

 

هدایای تبلیغاتی طیف گسترده‌ای از هدایا را در بر می‌گیرند. با این حال، پاوربانک تبلیغاتی یک هدیه دوست‌داشتنی و مورد پسند همه افراد است. مهم نیست مخاطب شما از کدام طیف افراد است؛ همه شیفته آن می‌‌شوند. با توجه به این که این هدیه جذاب و پرکاربرد می‌تواند همیشه همراه خوبی برای افراد باشد، بهتر است در مورد استفاده صحیح از آن و نحوه درست شارژ اولیه آن اطلاع داشته باشید تا بتوانید همیشه آن را سالم برای خود نگه دارید.

 


10/ اسفند/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف