WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
برای سفارش هدایای نوروزی از چه زمانی اقدام کنیم؟

برای سفارش هدایای نوروزی از چه زمانی اقدام کنیم؟

9/ آبان/1398

بسیاری از شرکت‌ها برای مشتریان ویژه و همکاران خود هدایای تبلیغاتی در نظر می‌گیرند که در مناسبت‌های خاص ارائه می‌شوند. مهم‌ترین مناسبت در ایران عید نوروز است، در آخرین روزهای سال به مناسبت سال جدید هدایای تبلیغاتی به همکاران و نزدیکان هر سازمان، نهاد و شرکت تقدیم می‌شود که متناسب با میزان نزدیکی و اعتبار و بزرگی شرکت و برند هدیه دهنده انتخاب می‌شود. به‌جز هزینه‌ای که باید برای هر هدیه انجام شود تدبیر مدیریت و تدارکات شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز در انتخاب بهترین هدایا اهمیت دارند. برای مثال اگر در آخرین روزهای سال برای خرید هدایای تبلیغاتی به شرکت‌های تبلیغاتی مراجعه شود با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو می‌شوید؛ بنابراین شرکت‌های بزرگ همیشه زودتر اقدام به انتخاب و سفارش هدایای تبلیغاتی خود می‌کنند.


چاپ لوگو برای هدایای مختلف چقدر زمان بر است؟


هدایای تبلیغاتی همان‌طور که از نامش پیداست تبلیغی برای شرکت است و اگر لوگوی شرکت بر روی این هدایا حک شود تأثیر بیشتری دارد. بنابراین اکثر سفارش‌دهنده‌ها ترجیح می‌دهند ثبت لوگو را در سفارش خود داشته باشید. این اقدام زمان‌بر است و برای انجام آن لازم است در دی‌ماه سفارش ثبت‌شده باشد تا بتوان لوگوی مورد نظر را بر روی محصولات چاپ کرد. با افزایش سفارش‌ها در آخر سال و بالا بودن حجم کاری امکان ثبت سفارش‌هایی که زمان‌بر است کاهش‌یافته و به سفارش‌دهنده‌ها توصیه می‌کنیم هر چه زودتر سفارش‌های هدایای تبلیغاتی خود برای نوروز را ثبت کنند.

 

چاپ لیزر بر روی خودکار

چاپ لیزر بر هدایای تبلیغاتی - یکی از مراحل تهیه هدایای تبلیغاتی

 

چاپ لوگو بر روی پاوربانک  چقدر زمان بر است؟


چاپ لوگو بر روی محصولات خاص مانند پاوربانک تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی زمان بیشتری نیاز دارد. برای ثبت لوگوی شرکت سفارش‌دهنده بر روی محصولاتی مثل پاوربانک نیاز به پرینت سه‌بعدی است و گاهی لازم است برای استفاده از دستگاه‌های پرینت سه‌بعدی سفارش را در حدود چند ماه زودتر ثبت کرد تا مراحل آماده‌سازی این هدایای تبلیغاتی انجام شود و در موعد مورد نظر شما هدیه‌ها آماده باشد. پاوربانک تبلیغاتی و فلش مموری اختصاصی که دارای لوگوی مخصوص شرکت سفارش‌دهنده است گاهی در کشورهای دور تولید و لوگو بر روی آن حک و ارسال می‌شود و این فرآیند می‌تواند تا چند ماه نیز زمان‌بر باشد. بنابراین توصیه ما این است که سفارش هدایای تبلیغاتی خود به‌خصوص هدایایی مانند پاوربانک تبلیغاتی و فلش مموری اختصاصی با ثبت لوگو بر روی آن را چند ماه زودتر ثبت کنید.

 

تهیه ست مدیریتی تبلیغاتی چقدر زمان می‌برد؟


هدایای تبلیغاتی ویژه و لوکسی مانند ست مدیریتی تبلیغاتی دارای فرآیند تولید طولانی‌مدتی است زیرا این هدایای تبلیغاتی درون جعبه‌های با کیفیت و لوکسی قرار می‌گیرد که تولید آن کاری زمان‌بر بوده و برای طی شدن این فرآیند لازم است سفارش‌ها زودتر از موارد دیر ثبت شود. توصیه ما در هدایای تبلیغاتی پیشکش این است که سفارش‌های خود را انتخاب کرده و ثبت نهایی آن را تا ماه دی انجام دهید تا ما بتوانیم در موعد مقرر ست مدیریتی تبلیغاتی و جعبه‌های آن را به تعداد مورد نیاز شما تهیه کرده و ارائه کنیم و بتوانید برای هدیه تبلیغاتی نوروز خود به شرکت‌های همکار و سایر مدیران مجموعه‌های دیگر هدیه‌ای لوکس با بسته‌بندی خاص تقدیم کنید.

 

دقیقا چه زمانی برای ثبت سفارش هدایای تبلیغاتی نوروز مناسب است؟


برای کاهش استرس ناشی از آماده شدن به موقع محصولات سفارش داده شده برای هدایای نوروز و همچنین مواجه نشدن با محدودیت هدایا و لاجرم انتخاب هدایای تبلیغاتی تکراری و غیرمرغوب لازم است در تصمیمی هوشمندانه کمی زودتر از دیگران سفارش هدایای تبلیغاتی خود را ثبت کنید، با این اقدام می‌توانید در میان تنوع بیشتر و از طیف گسترده‌ای از محصولات هدایای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. به این ترتیب هدایای اهدایی شما به دیگران، که نماینده اعتبار برند و شرکت شماست، هدایای تبلیغاتی خاص و ویژه خواهند بود. بهترین زمان برای ثبت سفارش  حدودا سه تا چهار ماه قبل از عید نوروز است و معمولا اوایل دی ماه بهترین زمان برای خرید هدایا است.


9/ آبان/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف