WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای تبلیغاتی مخصوص شب یلدا

هدایای تبلیغاتی مخصوص شب یلدا

26/ مهر/1398

اکثر شرکت‌ها فقط در انتهای سال از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند که به دلیل حجم بالای هدایای ارسالی دیگر شرکت‌ها به خوبی آن هدیه دیده نمی‌شود. شب یلدا یکی از مهم‌ترین شب‌هایی است که ایرانیان از زمان‌های دور آن را جشن می‌گرفتند و شما می‌‌توانید از این مناسبت برای ارسال هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. در این صفحه هدایای تبلیغاتی شب یلدا را ببینید و انتخاب کنید.


 

هدیه تبلیغاتی شب یلدا جعبه پذیرایی

جعبه پذیرایی ویژه شب یلدا

کد ۱۰۰

 

 

 

 

 

 

جعبه پذیرایی یلدایی

نمای باز جعبه پذیرایی یلدایی کد ۱۰۰

 

 

 

 

 

 

جعبه پذیرایی هدیه شب یلدا

جعبه پذیرایی شب یلدا

کد ۱۰۱

 

 

 

 

 

 

جعبه پذیرایی یلدایی

نمای باز جعبه پذیرایی یلدایی کد ۱۰۱

 

 

 

 

 

 

هدیه شب یلدا

جعبه پذیرایی ویژه هدیه شب یلدا

کد ۱۰۲

 

 

 

 

 

 

 

جعبه پذیرایی شب یلدا

نمای باز جعبه پذیرایی یلدایی کد ۱۰۲

 

 

 

 

 

 

نمای پشت جعبه پذیرایی

نمای پشت جعبه‌های پذیرایی

 

 

 

 

 

 

گیفت یلدا تبلیغاتی

گیفت دست ساز یلدایی

 

 

 

 

 

 

هدیه تبلیغاتی یلدا زیرلیوانی

زیرلیوانی تبلیغاتی ویژه هدیه شب یلدا

 

 

 

 

 

 

زیر لیوانیی تبلیغاتی ویژه شب یلدا

زیرلیوانی تبلیغاتی ویژه هدایای یلدا

 

 

 

 

 

 

زیرلیوانی تبلیغاتی یلدایی

زیرلیوانی ویژه هدیه تبلیغاتی شب یلدا

 

 

 

 

 

 

گلدان هدیه شب یلدا

ست گلدان ویژه شب یلدا

 

 

 

 

 

 

 

شمعدان تبلیغاتی ویژه شب یلدا

شمعدان تبلیغاتی ویژه هدایای شب یلدا

 

 

 

 

 

 

شمعدان تبلیغاتی یلدایی

شمعدان یلدایی ویژه هدایای تبلیغاتی شب یلدا

 

 

 

 

 

شمعدان ویژه هدیه تبلیغاتی یلدا

شمعدان ویژه هدیه تبلیغاتی یلدا

 

 

 

 

 

 

 

نمونه هدیه تبلیغاتی ش یلدا

نمونه هدیه تبلیغاتی ارزان ویژه شب یلدا

 

 

 

 

 

 

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

نمونه هدیه شب یلدا

 

 

 

 

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

پک شمعدان ویژه شب یلدا

 

 

 

 

 

هدایای دست ساز ویژه شب یلدا

نمونه‌ای از هدایای شب یلدا با امکان حک لوگو

 

 

 

 

کتاب حافظ ویژه هدیه تبلیغاتی یلدا

حافظ جیبی چرم

 

 

 

 

کتاب حافظ نفیس ویژه هدیه شب یلدا

حافظ نفیس تبلیغاتی

 

 

 

 

ست حافظ و خیام ویژه شب یلدا

ست حافظ و خیام نفیس

 

 

 

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر مشتریان و مخاطبان شما

هدایای تبلیغاتی یکی از جذاب‌ترین روش‌های ماندگاری برند شما در ذهن مشتریان یا یادآوری خاطره خوش از برند شما است. هدایای تبلیغاتی خاص با جذب مشتریان و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار، باعث افزایش فروش و در نهایت افزایش سود و گسترش کسب‌وکار شما می‌شود.

داشتن اطلاعات کافی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب بسیار ضروری است؛ زیرا اگر هدیه تبلیغاتی در زمان مناسب به مشتری تقدیم نشود، مشتری تنها بتواند در زمان محدودی از آن استفاده کند یا هدیه‌ای ناکارآمد باشد و استفاده چندانی برای مخاطبتان نداشته باشد، بودجه‌ای که برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید بدون اینکه هیچ تاثیر مثبتی برای برند شما داشته باشد یا بتواند مشتریان را وفادارتر یا راغب به خرید یا استفاده از خدمات شما کند، کاملاً هدر می‌رود. همچنین اگر هدایای تبلیغاتی تنها در انتهای سال به مشتریان داده شود تا سال بعد ممکن است آن هدیه کنار گذاشته شود یا به دلیل فاصله طولانی که بین دو هدیه تبلیغاتی از طرف شرکت شما افتاده نام شرکت شما کمرنگ شده یا پس از مدتی از ذهن مخاطب پاک شود. پس راه حل پیشنهادی برای تأثیرگذاری بیشتر هدایای تبلیغاتی ارسال هدیه کارآمد در فواصل زمانی کوتاه و در مناسبت‌های خاص و فصلی است.

 

تاثیر هدیه تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف

به دلیل اینکه افراد معمولاً در انتهای سال و برای عید نوروز هدیه دریافت می‌کنند معمولاً تنها در این زمان انتظار دریافت هدایای تبلیغاتی را دارند؛ بنابراین اگر در زمان دیگری هدیه دریافت کنند بسیار شگفت‌زده می‌شوند. به همین دلیل ارسال هدایای تبلیغاتی در زمانی به غیر از عید نوروز تأثیرگذاری چند برابری در ذهن مشتریان دارد، به طوری که این هدیه فرد را شگفت‌زده کرده و منجر به خرید یا استفاده از خدمات و حتی تبلیغ برند شما در شبکه‌های اجتماعی و جمع‌های دوستانه خود می‌شود.

 

تاثیر هدیه تبلیغاتی در شب یلدا

 مناسبت‌های مختلف مانند اعیاد بهانه‌ای برای ارسال هدایای تبلیغاتی است تا افراد جشن‌ها را با شما شریک باشند و نام برند شما هنگام شادی‌های آن‌ها بدرخشد. شب یلدا یکی از قدیمی‌ترین اعیاد ایرانی و یک رسم دیرینه است. معمولا در شب یلدا بزرگ‌تر‌ها هدیه‌ای به کوچک‌تر‌ها می‌دهند و یکی از اعیاد بسیار تأثیرگذار برای هدایای تبلیغاتی است و شاید مشتریان شما انتظار دریافت هدیه از طرف برند شما در این شب را نداشته باشند. هدیه شب یلدا معمولاً تا مدت‌های طولانی در ذهن مشتریان می‌ماند. در ضمن دور هم جمع شدن و شب نشینی که در این عید در میان مردم رایج است باعث می‌شود تا هدیه شما توسط افراد بیشتری دیده شود و مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد. بنابراین ارسال یک هدیه تبلیغاتی در شب یلدا می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری نسبت به هدیه آخر سال داشته باشد.

 

انواع هدیه تبلیغاتی شب یلدا

شاهنامه‌خوانی و فال حافظ یکی از رسومات سنتی شب یلدا است که تقریباً تمامی خانواده‌های ایرانی این رسم را به جا می‌آورند. کتب نفیس تبلیغاتی کتاب قرآن یا کتاب حافظ دارای ارزش معنوی زیادی هستند و یک هدیه تبلیغاتی بسیار ارزشمند به حساب می‌آیند. در ضمن برخی از این کتاب‌ها دو زبانه هستند که برای هدیه به افرا غیر ایرانی نیز بسیار مناسب بوده و باعث نشان دادن فرهنگ ایرانی می‌شوند. از طرفی فال حافظ برای مدت خیلی طولانی ماندگاری دارد و تا چندین سال می‌توان از آن استفاده کرد و مشتریان هر سال با استفاده از آن به یاد برند شما می‌افتند.

 

حافظ تبلیغاتی شب یلدا

کتاب حافظ نفیس ویژه هدیه تبلیغاتی شب یلدا

 

 در شب یلدا با خوراکی‌هایی مانند آجیل و شکلات از مهمانان پذیرایی می‌شود. به همین دلیل جعبه پذیرایی تبلیغاتی نیز یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای هدیه تبلیغاتی شب یلدا است. جعبه پذیرایی تبلیغاتی دارای انواع مختلف چرمی، ترمه، چوب، پارچه و... است و جزو صنایع‌دستی ایرانی به حساب می‌آید. از جعبه پذیرایی تنها در شب یلدا استفاده نمی‌شود، بلکه در هر زمان دیگری برای پذیرایی از مهمانان می‌توان استفاده کرد و در صورت داشتن طرح خاص می‌تواند مورد استقبال افراد دیگری نیز قرار بگیرد.

 

جعبه پذیرایی شب یلدا

جعبه پذیرایی تبلیغاتی مخصوص هدیه شب یلدا

 

 هدایای تبلیغاتی شب یلدا دارای تنوع بسیار زیادی هستند. شرکت پیشکش ارائه‌دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ماندگار و جذاب با بهترین کیفیت است. همچنین این شرکت هدایای خاص تبلیغاتی نیز برای شب یلدا تدارک دیده است که می‌توانید از شرکت پیشکش استعلام بگیرید.


26/ مهر/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف