WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
مهمترین اشتباهات رایج در خرید هدیه تبلیغاتی

مهمترین اشتباهات رایج در خرید هدیه تبلیغاتی

9/ دی/1402

تصمیمات زیادی برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی عالی وجود دارد که ممکن است شما را سردرگم کنند. مطمئنا شما ساعت‌های بسیاری را صرف تصمیم‌گیری و خرید هدیه تبلیغاتی می‌کنید تا به مشتریان و مهمانان خود نشان دهید از وفاداری آن‌ها به کسب و کار خود قدردانی می‌کنید.


با این حال، اوقاتی وجود دارد که شما فکر می‌کنید کادویی که انتخاب کردید، مناسب نیست و هیچ‌گاه نباید آن را خریداری می‌کردید. برای این که از این پشیمانی‌ها جلوگیری کرده و بهترین کالا را انتخاب کنید، بهتر است از مهمترین اشتباهات رایج در خرید تبلیغاتی آگاه شوید.

 

اشتباهات رایج در خرید هدیه تبلیغاتی


سعی کنید در خرید هدیه تبلیغاتی، این اشتباهات را انجام ندهید:

1. به اندازه کافی سفارش نمی‌‌دهید


این اشتباهی است که اغلب توسط کسب و کارهایی انجام می‌شود که به تازگی قصد دارند از محصولات تبلیغاتی استفاده کنند. آن‌ها میزان محبوبیت محصول را دست کم می‌گیرند و در نتیجه به اندازه کافی سفارش نمی‌دهند. معمولا در رویدادها یا مراسمات خاص کسب و کارها به مشتریان عالی و مهمانان ویژه خود هدیه می‌دهند. حال تصور کنید که نتوانید به همه آن‌ها هدیه بدهید.

این می‌تواند منجر به از دست دادن مشتری، بدقول شدن شما و در نتیجه از دست دادن فروش شود. برای جلوگیری از این اشتباه، مهم است که بیشتر از آنچه فکر می‌کنید نیاز دارید سفارش دهید. خیلی زیاد بودن بهتر از خیلی کم بودن است.

 

سفارش کم اشتباه رایج خرید هدیه

 

2. در زمان مناسب سفارش نمی‌دهید


خرید آنلاین هوشمندانه‌ترین راه خرید هدیه تبلیغاتی است. شما بدون این که وقت و هزینه زیادی صرف کنید، می‌توانید از یک فروشگاه معتبر هدیه خود را بخرید. اما فراهم کردن محصولات تبلیغاتی ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها طول بکشد، بنابراین اگر تا آخرین لحظه برای سفارش صبر کنید، احتمالا ناامید خواهید شد.

برای جلوگیری از این اشتباه، مهم است که برنامه‌ریزی کنید و در اولین فرصت سفارش خود را انجام دهید. این به شما امکان می‌دهد تا قبل از موعد مقرر کالاها را دریافت کنید.

3. از فروشگاه معتبر خرید نمی‌کنید


یکی دیگر از اشتباهات رایج در خرید هدیه تبلیغاتی، سفارش از شرکت یا فروشگاه غیرمعتبر است. شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که محصولات تبلیغاتی می‌فروشند، اما همه آن‌ها برابر نیستند. برخی از شرکت‌ها نسبت به سایرین معتبرتر هستند و محصولات باکیفیت‌تری به فروش می‌رسانند. حال اگر شما از مکانی غیرمعتبر خرید کنید، ممکن است کالا هیچ‌گاه به دست شما نرسد یا اگر هم برسد کیفیتی که انتظار داشتید را نداشته باشد.

سعی کنید قبل از سفارش از هر شرکتی تحقیق کنید. بررسی‌ها را بخوانید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و مطمئن شوید که از فروشگاهی سفارش می‌دهید که ارزش اعتماد کردن را دارد. سایت پیشکش سالیان سال است که در زمینه فروش محصولات تبلیغاتی کار می‌کند. بدون دغدغه و نگرانی هدیه‌های خود را از آن سفارش دهید.

 

 

خرید از فروشگاه معتبر

4. محصول مناسب را سفارش نمی‌دهید


برخی از محصولات ویژگی‌های خاصی دارند که ممکن است ربطی به برند و کسب و کار شما نداشته باشند؛ به عنوان مثال، کسب و کار شما مربوط به تولید لوازم تحریر است، پس اگر به مهمانان و مشتریان یک فلش مموری هدیه دهید ممکن است آن‌ها را خوشحال کند اما برند شما را معرفی نخواهد کرد.

این یکی از اشتباهات رایج در خرید هدیه تبلیغاتی است. برای جلوگیری از آن سعی کنید مرتبط‌ترین هدیه به برند خود را انتخاب کنید و حتما نام تجاری خود را روی آن‌ها چاپ کنید.

5. کالاهای باکیفیت خریداری نمی‌کنید


درست است که باید به دنبال کالاهای مقرون به صرفه باشید تا به کسب و کارتان ضرری نرسد. اما ارزان بودن همیشه به معنی مناسب بودن نیست و شما نیاز دارید گاهی سر کیسه را شل کنید!

محصولات تبلیغاتی ارزان اغلب از مواد بی‌کیفیت ساخته می‌شوند و چندان ماندگار نیستند؛ یعنی که احتمال شکسته شدن یا از هم پاشیدن آن‌ها بیشتر است. این موضوع بر روی برند شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. برای این که نه بودجه زیادی صرف کنید و نه محصول بی‌کیفیت خریداری کنید، بهتر است نوعی تعادل بین قیمت و کیفیت پیدا کنید.

 

کالاهای با کیفیت را برای هدیه انتخاب کنید

 

6. هدیه‌های متنوع و جورواجور خریداری نمی‌کنید


اگر شما یک هدیه یکسان را بارها و بارها دریافت کنید، خوشحال خواهید شد؟ ممکن است بار اول، دوم یا شاید سوم مشتریان و مهمانان شما از دریافت یک هدیه خوشحال شوند. اما این بدان معنا نیست که این هدایا را می‌توانید در هر رویدادی به آن‌ها بدهید.

برای این که از مهمانان و مشتریان خود بخاطر وفاداریشان به شما و همچنین از کارمندانتان برای عملکرد خوبشان قدردانی کنید، بهتر است کمی بر روی هدیه‌ای که به آن‌ها می‌دهید فکر کنید.

7. در خرید هدیه خلاقیت به خرج نمی‌دهید


چرا همه هدایای تبلیغاتی باید تی‌شرت، فلش مموری یا خودکار باشند؟ چرا به کالاهای جدید و به روزتر فکر نمی‌کنید؟ یکی از اشتباهات رایج در خرید هدیه تبلیغاتی نداشتن خلاقیت است. سعی کنید به آنچه در حال حاضر ترند است فکر کنید و با در نظر گرفتن آن هدیه خود را تهیه کنید.

می‌توانید به این فکر کنید که چه چیزی نماد کسب و کار شما است؟ به عنوان مثال، اگر یک شرکت فعال در زمینه محیط زیست هستید، یک جفت عینک آفتابی ساخته شده از فیبر گندم هدیه دهید.

 

اشتباهات خرید هدیه

 

8. زمان توزیع را برنامه‌ریزی نمی‌کنید


محصولات تبلیغاتی تنها در صورتی موثر هستند که به درستی توزیع شوند. زمان و چگونگی توزیع هدیه خود را برنامه‌ریزی کنید تا نه خودتان ناامید شوید و نه مشتریانتان!

9. لوگوی خود را درج نمی‌کنید


شما کالای خود را برای این هدیه می‌کنید تا برند خود را تبلیغ کنید. حال اگر لوگوی شما به خوبی چاپ نشده باشد یا در مکانی باشد که دیده نمی‌شود، چه فایده‌ای دارد؟ برای این که بهترین استفاده را از محصول تبلیغاتی خود ببرید، از کیفیت چاپ لوگو یا نام شرکت مطمئن شوید و همچنین دقت کنید که آن کجا چاپ خواهد شد.

 

اشتباهات رایج در خرید هدیه تبلیغاتی


خرید هدیه تبلیغاتی می‌تواند برند و کسب و کار شما را به همه معرفی کند. به طور کلی، اهدا کردن یک هدیه به یاد ماندنی شما را همیشه در یاد مخاطبان نگه می‌دارد. با این حال، اشتباهاتی وجود دارد که شما نباید انجام دهید. پس سعی کنید از اشتباهات رایج در خرید هدیه تبلیغاتی بپرهیزید تا بهترین هدیه را به مشتریان و مهمانان وفادارتان تقدیم کنید.

 

سوالات متداول


اشتباهات رایج در خرید هدیه تبلیغاتی کدامند؟
در خرید هدیه تبلیغاتی ممکن است اشتباهاتی همچون کم خریدن، به موقع سفارش ندادن، سفارش از فروشگاه غیرمعتبر، خرید هدیه نامناسب و غیره رخ دهد.

آیا این که یک کالا را بارها به مشتریان یا مهمانان هدیه دهیم، درست است؟
خیر! هیچکس دوست ندارد یک هدیه را بارها بگیرد. سعی کنید در رویدادهای مختلف، هدیه‌های مختلفی بگیرید.


9/ دی/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف