WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
35 ایده برای هدیه کریسمس

35 ایده برای هدیه کریسمس

7/ دی/1402

هدیه دادن در روز کریسمس در کشور ما تبدیل به یک رسم شده است. امروزه بسیاری از افراد، حتی شرکت‌ها، در روز کریسمس هدیه‌هایی به دیگران اعطا می‌کنند. هدیه دادن به خودی خود امری بسیار سخت و چالش‌برانگیز است، به خصوص اگر برای مناسبتی باشد که چندان برای ما آشنا نیست.


از سویی دیگر، به دلیل مشغله‌‌ای ممکن است در این وقت از سال داشته باشید، نتوانید بهترین کادو را خریداری کنید. در این مواقع خرید آنلاین بهترین گزینه برای شما است. ما در این مقاله 35 ایده برای هدیه کریسمس ذکر کرده‌ایم. اگر در کریسمس امسال به دنبال هدیه‌ای خاص برای عزیزانتان هستید، با ما همراه باشید.

 

35 هدیه کریسمس


هدیه‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را می‌توانید در روز کریسمس به عزیزانتان تقدیم کنید:

1. شارژر یا پاوربانک


این وسیله برای افرادی که عاشق مسافرت هستند بسیار مناسب است. اگر کسی که می‌خواهید به او هدیه دهید اکثر اوقات خود را دور از خانه می‌گذراند، یک شارژر بی‌سیم یا پاوربانک تبلیغاتی بهترین هدیه برای او خواهد بود.

شارژر یا پاوربانک

شارژر بی سیم  یکی از وسایلی است که می‌توانید به عزیزان عاشق مسافرتتان هدیه بدهید. این هدیه ارزشمند، نه تنها گوشی را بدون نیاز به سیم شارژ می‌کند، دیگر وسایل را با استفاده از اشعه uv تمیز و ضدعفونی نیز می‌کند.

2. اسپیکر


عاشق مهمانی‌ گرفتن در فضای باز هستید؟ پس به یک اسپیکر کوچک شارژی نیاز پیدا خواهید کرد. به طور کلی، اسپیکر یک هدیه کریسمس عالی برای عاشقان موسیقی است. این وسایل کوچک و قابل حمل می‌توانند برای آن دسته از افرادی که عاشق گوش دادن به موسیقی با صدای بلند هستند، کادویی عالی باشد.

اسپیکر

اسپیکر مینی  وزن و ابعاد کوچکی دارد که می‌توانید آن را هر جا با خود ببرید. این دستگاه 3 تا 4 ساعت بدون وقفه برای شما کار می‌کند. همچنین، می‌تواند به دو دستگاه همزمان متصل شود. اسپیکر جی بی ال کوچک نیز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

3. فلش مموری


این هدیه مخصوص دانشجویان و دانش‌ آموزان است، البته برخی از کارمندان نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. فلش مموری‌های بسیاری در بازار موجود هستند، اما پیشنهاد ما خرید فلش مموری‌های فانتزی و بامزه است. برخی از فلش‌ها در طرح‌های عروسکی، جاکلیدی و حتی خوراکی به فروش می‌رسند و می‌توانند کادویی عالی برای کریسمس باشند.

فلش مموری

فلش طرح بشکه یکی از این فلش‌های خاص و جذاب است. این فلش با داشتن طرحی فانتزی می‌تواند یک کادوی هیجان‌انگیز برای عزیزانتان باشد. همچنین، با سفارش فلش مموری اختصاصی با طرح دلخواه می‌توانید هر طرحی را که دوست دارید به دوستان و آشنایانتان هدیه دهید.

4. چراغ مطالعه


چراغ مطالعه یک هدیه جذاب دیگر برای محصلان و کارمندان است. اگر می‌خواهید یک چراغ مطالعه عالی خریداری کنید، بهتر است علاوه بر طرح زیبای آن، به ولتاژ و کارایی آن نیز دقت کنید.

چراغ مطالعه

چراغ مطالعه و اسپیکر  بهترین هدیه کریسمس است که می‌توانید به دیگران بدهید. همانطور که می‌توانید از روی نامش حدس بزنید، این دستگاه هم یک چراغ مطالعه عالی است و هم یک اسپیکر! همچنین، می‌توانید نام شخص یا لوگوی شرکت را بر روی آن حک کنید.

5. مخلوط‌کن


مخلوط‌کن کاربردهای بسیاری دارد و می‌توانید آن را به عده زیادی از افراد مانند ورزشکاران، نوجوانان یا کسانی که عاشق اسموتی هستند، هدیه دهید. این دستگاه میوه‌ها، سبزیجات، غذاهای فوق العاده و موارد دیگر را با سرعت بالا ترکیب می‌کند. این محصول زمان صرف غذا را برای شما و خانواده‌تان کوتاه‌تر می‌کند.

مخلوط کن

مخلوط کن شارژی  می‌تواند تا 5 لیتر مواد غذایی را به شما بدهد. این دستگاه شارژی بوده و به هیچ عنوان نیازی به زدن آن به برق نیست.

6. تراول ماگ


تراول ماگ یک هدیه پرکابرد و جذاب برای دوستان یا همکارانتان است. اولین نکته‌ای که برای خرید یک تراول ماگ عالی باید دقت کنید، میزان گرم نگه داشتن مایع است. همچنین، با توجه به نیاز شما اندازه آن نیز حائز اهمیت است.

تراول ماگ

فلاسک هوشمند دماسنج دار می‌تواند دمای مایعی که در آن قرار دارد را به شما بگوید. همچنین، بدنه استیل آن از سرد شدن سریع مایع جلوگیری می‌کند.

7. ماگ ساده


گاهی اوقات یک ماگ ساده، هدیه‌ کریسمس فراموش نشدنی است. به عنوان مثال، لیوان اسموتی دور چرمی به همراه نی هدیه‌ای بسیار شیک و زیبا است. می‌توانید بر روی قسمت چرمی آن نام یا لوگوی شرکت، نام شخص مقابل و حتی تاریخ خاصی را حک کنید.

8. ماگ سرامیکی


ماگ سرامیکی بسیار ساده است و به همین دلیل کاربردهای فراوانی دارد. بر روی ماگ می‌توانید هر چیزی را چاپ کنید. طرح‌های متنوع ماگ‌ها در بازار آن‌ها را برای طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها مناسب ساخته است.

ماگ سرامیکی

9. تیشرت


هم برای خانم‌ها و هم آقایان، یک تیشرت زیبا و باکیفیت می‌تواند هدیه کریسمس عالی باشد. با توجه به سلیقه طرف مقابل تیشرت را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید آن را به عده زیادی از افراد هدیه دهید، می‌توانید ساده‌ترین طرح را انتخاب کنید.

تی شرت

10. کلاه


کلاه‌های لبه‌دار یا نقاب‌ها برای روزهای آفتابی از پوست و چشمان شما محافظت می‌کنند، پس چقدر زیباست که با هدیه دادن یک کلاه نشان دهید سلامت طرف مقابل برای شما مهم است.

کلاه

11. فولدر


فولدرها به آن دسته از دفترچه‌ها می‌گویند که معمولا جلدی چرمی داشته و برای یادداشت‌های کوچک، کارت‌ها و خودکارها مکان مشخصی دارند. فولدر مانند یک کیف کوچک عمل می‌کند و می‌تواند وسایل بسیاری را در خود جای دهد. اگر طرف مقابل شما جز آن دسته از افراد است که مدام کارت‌ها و یادداشت‌های خود را فراموش می‌کند، یک فولدر  هدیه کریسمس مناسبی است.

فولدر

12. سررسید


برای برنامه‌ریزی سال جدید یک سررسید بسیار لازم است. با هدیه دادن یک سررسید به عزیزانتان به آن‌ها این امکان را دهید که برای هر روز خود برنامه جدیدی بریزند.

سررسید

13. دمپایی راحتی


در روزهای پایانی سال هوا سرد است و یک دمپایی راحتی برای گرم نگه‌داشتن پاها یکی از واجبات هر کسی است. این دمپایی‌ها هم برای بانوان و هم آقایان کاربرد دارد. پس اگر به دنبال یک هدیه برای کریسمس هستید، دمپایی راحتی را فراموش نکنید.

14. ساک دستی


برای تعطیلات آخر هفته آینده خود به یک ساک دستی نیاز دارید. فرقی نمی‌کند که به ساحل یا به باشگاه می‌روید، برای قرار دادن وسایلتان، ساک دستی بهترین گزینه است. ساک دستی  بسیار بادوام است به طوری که می‌توانید وسایل تیز را نیز در آن قرار دهید.

ساک دستی

15. ست مانیکور


ست مانیکور برای خانم‌های باسلیقه‌ای که به زیبایی ناخن‌های خود اهمیت می‌دهند، یک هدیه کریسمس عالی است. همچنین، ناخن‌گیر‌ها و سوهان‌های مختلف آن می‌تواند برای آقایان نیز کاربرد داشته باشد. ست مانیکور هم یک هدیه زیبا است و هم خاص، آن را به عزیزانتان هدیه دهید.

ست مانیکور

16. جا کارتی


جاکارتی برای کسانی که کارت‌های بسیاری دارند و مدام آن‌ها را گم می‌کنند، یک هدیه عالی است. با هدیه دادن جاکارتی، هم کارت‌ها نظم می‌گیرند و هم هزینه گرفتن کارت‌های جدید نیز از دوش عزیزانتان برداشته می‌شود.

جاکارتی

17. ظروف سفالی میناکاری


برای هدیه کریسمس، چه چیزی زیباتر از طرح‌ها و نقش‌های ایرانی است. ظروف سفالی میناکاری مانند گلدان سفالی میناکاری و بشقاب میناکاری برای دکور اتاق‌ها بسیار عالی هستند. رنگ‌ آبی فیروزه‌ای آن‌ها با هر استایل و دکوراسیونی زیبا به نظر می‌رسد.

ظرف سفالی

18. بالش مسافرتی


اگر امسال تعداد زیادی سفر برنامه ریزی کرده‌اند، بالش مسافرتی به آن‌ها هدیه دهید. بالش‌های مسافرتی باید به اندازه کافی محکم باشند تا سر را نگه دارند و همچنین به اندازه کافی نرم باشند که سر بر روی آن‌ها راحت باشد.

بالشت مسافرتی

19. شارژر فندکی


برای کسانی که خودرو دارند، هیچ چیز مانند یک شارژر فندکی چاره‌ساز نخواهد بود. با این شارژرها گوشی موبایل، دوربین دیجیتال، دستگاه‌های GPS و بسیاری از دستگاه‌های دیگر شارژ می‌شوند. پس برای سفر، در راه محل کار و موارد دیگر کاربرد دارند. اگر کسی که می‌خواهید به او هدیه دهید بیشتر وقت خود را در ماشین می‌گذراند، شارژر فندکی به او هدیه دهید.

شارژر فندکی

 

20. ست مدیریتی


این گونه ست‌ها دارای تنوع زیادی هستند. برخی از آن‌ها دارای فلش، پاور بانک و جاکارتی هستند و برخی دیگر وسایلی مانند دفترچه، خودکار و اسپیکر دارند. می‌توانید ست فلاسک و لیوان آن‌ها را نیز برای هدیه کریسمس خریداری کنید.

ست مدیریتی

21. شمع روز تولد


یکی از هدیه‌های خاص برای روز کریسمس، شمع روز تولد است. تنها چیزی که باید بدانید، روز تولد آن‌ها است. می‌توانید با استفاده از تاریخ، علامت اخترشناسی و موارد دیگر که مخصوص ماه تولد شخص موردنظر شما است، شمع معطر و زیبایی سفارش دهید.

شمع

22. می‌بند


ساعت‌ هوشمند، هدیه کریسمس بسیار خاصی است. این ساعت‌ها با اندازه‌گیری ضربان قلب، میزان خواب و برخی دیگر از علائم حیاتی دیگر، سلامت فرد را زیر نظر می‌گیرند. همچنین با اندازه‌گیری کالری مصرفی و سوزانده‌شده، برای ورزشکاران نیز مناسب است.

23. چراغ خواب فانتزی


یکی زیباترین هدیه‌های کریسمس، یک چراغ خواب فانتزی با طرحی دوست‌داشتنی است. چراغ‌های خواب بسیار خاص و جذابی در بازار موجود بوده که برخی از آن‌ها دارای طرح ماه یا سیاره‌های مختلف هستند. اگر به خواب عزیزانتان اهمیت می‌دهید، یک چراغ خواب زیبا برایشان بخرید.

چراغ خواب

24. لباس خواب


یک لباس خواب کلاسیک و راحت، خواب راحتی پر از آرامش به همراه دارد. با وجود طرح‌ها و رنگ‌های مختلف گزینه‌های مختلفی به منظور خرید لباس خواب برای هدیه کریسمس روی میزتان هست!

25. ایرپاد


ایرپاد تجربه گوش دادن به موسیقی بدون نویز را به شما می‌دهد. این دستگاه‌ها به دلیل نداشتن سیم، دیرتر خواب می‌شوند. همچنین، عمر باتری بیشتر از هدفون‌های دیگر دارند. ایرپادها برای ورزش و مسافرت عالی هستند.

ایرپاد

26. گردنبند حکاکی شده


نام، سالگرد ازدواج، تاریخ تولد یا هر چه که دوست دارید را بر روی یک گردنبند حکاکی کرده و آن را به عزیزترین شخص زندگی خود تقدیم کنید. حتی می‌تواند آرم شرکت خود را حکاکی کرده و آن را به مهمانان خود بدهید.

گردنبند

27. بادی پیلو


بادی پیلو نیز می‌تواند یک هدیه کریسمس عالی باشد. بادی پیلوها خوابی بسیار آرام را به افراد هدیه می‌کنند.

بادی پیلو

28. ماساژور


اگر شخص مورد نظرتان ساعت‌های زیادی را پشت فرمان یا پشت میز کارش سپری می‌کند، پس به یک ماساژور عالی نیاز دارد. می‌توانید به هدیه دادن یک ماساژور عالی، خستگی کل روز را از تن او خارج کنید.

ماساژور هدیه کریسمس

29. هدفون


هدفون نیز مانند ایرپاد هدیه کریسمس مناسبی برای عاشقان موسیقی است. برخی هدفون‌ها می‌توانند تا 18 ساعت برای شما آهنگ پخش کنند. سعی کنید هدفونی خریداری کنید که قادر به تماس گرفتن، رد کردن آهنگ و زیاد و کم کردن صدا باشید.

هدفون

30. سشوار


سشوارها می‌توانند مسافرتی یا خانگی باشند. با هدیه دادن آن‌ها به دیگران می‌توانید مطمئن باشید که پرکاربردترین کادو را به آن‌ها می‌دهید.

سشوار

31. تابلو


تابل فرش، تابلوی نقاشی یا هر تابلوی دیگری بهترین هدیه است؛ زیرا شخص مورد نظر به محض دیدن آن به یاد شما خواهد افتاد. اگر ذوق نقاشی دارید، با خرید بوم و رنگ روغن هدیه‌ای فراموش‌نشدنی به عزیزانتان هدیه دهید.

32. ست لحاف و بالشت


یکی دیگر از وسایلی که می‌تواند خواب راحت را برای افراد به ارمغان آورد، ست لحاف و بالشت است. با توجه به سلیقه طرف مقابل برای او ست دلخواهش را تهیه کنید. می‌توانید از طرح‌های فانتزی کمک بگیرید.

33. کفش


کفش‌ها در هر طرحی که باشند، هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند و می‌توانید به تمام سنین آن‌ها را هدیه دهید. به عنوان مثال، کفش‌های کتانی انعطاف‌پذیر هستند و برای استفاده روزانه مناسبند. آن‌ها بهترین نوع کفش برای کوهنوردی در شهر، سفرهای یک روزه یا پیاده‌روی طولانی طراحی شده‌اند.

کفش

34. ست مراقبت پوستی


ماساژورهای صورت، دستگاه‌های شیو صورت یا ماسک‌ساز‌ها جز ست‌های مراقبت پوستی هستند که ممکن نیست طرف مقابل از دریافت آن‌ها خوشش نیاید.

ست مراقبت پوستی

35. اسنک‌ساز


بهترین هدیه برای دوستان شکموی شما است. یک اسنک‌ساز یا ساندویچ‌ساز غذاهای خوشمزه را در کمترین زمان ممکن می‌سازد. به همین دلیل، یکی از بهترین هدیه‌های کریسمس است.

 

سوالات متداول درباره خرید هدیه کریسمس


بهترین هدیه کریسمس کدام است؟ با توجه به شرایطی که می‌خواهید هدیه دهید، می‌تواند متفاوت باشد. اما توصیه می‌کنیم وسایلی را هدیه دهید که بیشترین کاربرد را برای افراد داشته باشند.

بهترین هدیه تبلیغاتی برای کریسمس چیست؟ برای هدیه تبلیغاتی می‌توانید خودکار، سررسید و حتی جاکارتی هدیه دهید و آرم شرکت را روی آن حک کنید.

 


با بهترین هدیه کریسمس آشنا شدیم. امیدواریم که از بین هدیه‌های پیشنهادی چند عنوان را برای عزیزانتان انتخاب و خریداری کنید. می‌توانید برای خرید هر کدام به سایت پیشکش مراجعه کنید.

 


7/ دی/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف