WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین برندهای فلش مموری در جهان

بهترین برندهای فلش مموری در جهان

28/ فروردین/1403

حفظ اطلاعات شخصی برای افراد بسیار مهم است. همه افراد به دنبال بستری امن برای قرار دادن اطلاعات شخصی خود همچون عکس، فیلم، فایل‌ها و غیره هستند. به همین دلیل فلش مموری‌ها تولید شدند تا ذخیره اطلاعات شخصی را برای افراد آسان‌تر کنند. فلش مموری‌ها انواع مدل‌های مختلفی دارند و در ظرفیت های 8 تا 256 گیگابایت در بازار عرضه می‌شوند.


در این مقاله به معرفی بهترین برندهای فلش مموری در جهان می‌پردازیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

بهترین برند فلش مموری در جهان


فلش مموری‌ها کاربرد بالایی داشته و تنوع بسیار زیادی دارند، برخی از بهترین برندهای فلش مموری در جهان عبارتند از:

فلش مموری برند سیلیکون پاور (silicon power)

یکی  از بهترین برندهای فلش مموری در جهان فلش مموری برند سیلیکون پاور است. فلش مموری‌های تولیدی این برند از کیفیت و امکانات متنوعی برخوردار هستند. از جمله این امکانات، ظرفیت زیاد فلش مموری‌ها است. فلش مموری‌های برند سیلیکون پاور در ظرفیت‌های مختلفی همچون 16 گیگابایت، 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و بیشتر تولید می‌شوند که می‌توانید توسط آن به راحتی داده‌ها با حجم بالا را انتقال دهید.

 

فلش سیلیکون پاور

 

سرعت انتقال بالای USBهای برند سیلیکون پاور از دیگر مزیت‌های این محصولات است. برخی از این فلش‌ها دارای پورت‌های الکتریکی هستند. بنابراین کاربران iPad و iPhone که نمی‌توانند از حافظه فلش OTG برای انتقال داده استفاده کنند، می‌توانند به راحتی داده‌ها را با استفاده از این فلش مموری انتقال دهند. همین‌طور دارای قابلیت رمزگذاری است که امکان محافظت با رمز عبور از فایل‌ها و داده‌های حساس را فراهم می‌کند.

فلش مموری برند سن دیسک (SanDisk)  


سن دیسک یکی از شرکت‌های چند ملیتی آمریکایی است. این شرکت در زمینه تولید انواع حافظه از جمله کارت حافظه، فلش مموری و هارد اکسترنال فعالیت دارد. شرکت سن دیسک در سال 2016 ایجاد شد و در مدت زمان اندکی توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فلش مموری در جهان تبدیل شود.

 

فلش سن دیسک

 

فلش مموری‌های عرضه شده توسط این برند در بازار دارای جدیدترین و به روزترین امکانات فن‌آوری روز دنیا هستند. کیفیت این محصولات در مقایسه با قیمتشان بسیار خوب و قابل قبول است. فلش مموری‌های این شرکت در ظرفیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. فلش مموری های برند سن دیسک از نظر کاربران ایرانی به عنوان بهترین برند شناخته شده است.

فلش مموری برند اپیسر (Apacer)


برند اپیسر یکی از برندهای برتر فلش مموری در جهان می‌باشد که به تولید فلش مموری‌های قابل اعتماد معروف است. این فلش مموری‌ها در ظرفیت‌های متنوع همچون ۸ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت و غیره عرضه می‌شوند. همچنین، فلش مموری‌های این برند قابلیت پشتیبانی از رابط USB 3.0  یا USB   را دارند که باعث افزایش سرعت انتقال داده‌ها می‌شود. به دلیل کیفیت و عملکرد بالا اپیسر، می‌توانید با خیال راحت از محصولات این برند خریداری نمایید.

 

فلش اپیسر

 

فلش مموری‌های برند Epicer نیز طرح‌های مختلفی دارند. تعدادی از مدل‌های اپیسر بدنه‌های فلزی با طراحی‌های شیک و زیبا دارند که ظاهری حرفه‌ای به آن‌ها می‌بخشد. همچنین تعدادی از فلش مموری‌های Epicer در برابر آب، ضربه و گرد و غبار مقاوم بوده و برای استفاده در شرایط سخت و محیط‌های بیرونی مناسب هستند. به علاوه، برند اپیسر به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه فلش مموری شناخته شده و از نظر قیمت نیز به طور معمول رقابت‌پذیر است. این فلش مموری‌ها را می‌توانید در فروشگاه‌های الکترونیکی یا فروشگاه‌های محصولات دیجیتال به آسانی پیدا کنید.

فلش مموری برند hp


برند hp یک برند قدیمی است که سال‌ها به عنوان تولیدکننده فلش مموری شناخته شده و توانسته محصولات خوب و با کیفیتی را وارد بازار کند. در تولید فلش مموری‌های این برند از مواد مختلفی همچون پلاستیک، فلز و لاستیک استفاده می‌شود. فلش مموری‌های فلزی به علت بدنه قوی و بادوام گران‌تر هستند. از محصولات این شرکت می‌توان برای انتقال انواع فایل با سرعت بالا استفاده کرد. فلش مموری‌های عرضه شده توسط برند Hp اغلب در برابر گرد و غبار مقاوم هستند و نسبت به سایر برندهای موجود در بازار، قیمت مناسب‌تر و مقرون به‌صرفه‌تری دارند.

 

فلش مموری HP

 

فلش مموری سامسونگ مدل Fit MUF64BB


برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای فلش است. با خرید فلش مموری Samsung Fit MUF-64BB می‌توانید برترین فلش 64 گیگابایتی usb3 را داشته باشید. سامسونگ برای سهولت در جابجایی فلش از کوچک‌ترین اندازه در طراحی فلش استفاده کرده است. بدنه این فلش در برابر ضربه، آب و افزایش دما مقاوم است. مدل فلش مموری Fit MUF-64BB با ظرفیت 64 گیگابایت از فن‌آوری روز برخوردار است، به همین علت فایل‌ها با سرعتی بین 70 تا 150 مگابایت بر ثانیه منتقل می‌شوند.

 

فلش سامسونگ

 

فلش مموری فیلیپس مدل Pico Edition


فلش مموری Pico Edition ابعاد بسیار کوچکی دارد که توسط برند فیلیپس طراحی و ساخته شده است. بدنه این فلش مموری از جنس پلاستیک بوده و داری روکش برای حفاظت از درگاه است که مانع از ورود گرد و غبار به شکاف‌های رابط USB در فلش مموری می‌شود. از رابط USB 2.0 برای اتصال و انتقال داده‌های حافظه فلش استفاده می‌شود و همچنین قابلیت پشتیبانی از رابط USB 1.1 را دارد. این مدل فلش مموری با سیستم عامل ویندوز و مک سازگار است و با حداکثر سرعت 25 مگابایت بر ثانیه داده‌ها را می‌خواند و فایل‌ها را بین دو سیستم منتقل می‌کند.

 

فلش فیلیپس

 

فلش مموری های ویژه تبلیغات


چاپ فلش مموری تبلیغاتی یکی از روش‌های مدرن برای تبلیغات است که به مشاغل کمک می‌کند تا کسب و کار خود را رونق داده و مخاطبان بیشتری جذب کنند. به دلیل نقش مهم فلش مموری در جذب مشتری و تبلیغات موثر، چاپ فلش مموری با طرح‌های شخصی و جذاب می‌تواند به عنوان راه‌حل مناسبی برای تبلیغات شناخته شود.

از جمله دلایل محبوبیت فلش مموری تبلیغاتی، امکان سفارشی‌سازی آسان آن با طرح‌ها و اندازه‌های مختلف است. می‌توانید طراحی فلش مموری تبلیغاتی را با طرح و مدلی که دوست دارید سفارش دهید. مدل‌های پرکاربرد فلش مموری‌های تبلیغاتی شامل فلش مموری روکش چرمی، فلش مموری کارتی، فلش مموری فلزی، فلش مموری کلیدی، فلش مموری سیلیکونی و... هستند. برای طراحی و سفارش شکل دلخواه خود، می‌توانید طرح و لوگوی مورد نظر را بر روی این محصولات حک و چاپ کنید.

 

فلش ویژه تبلیغات


در این مقاله به معرفی برخی از بهترین برندهای فلش مموری در جهان پرداختیم و با فلش مموری‌های تبلیغاتی نیز آشنا شدیم. قبل از خرید این محصولات بهتر است با امکانات و کارکردهای آن‌ها آشنا شده و با توجه به نیاز خود مدل دلخواه را از بین ظرفیت‌های 8 گیگ، 16 گیگ، 32 گیگ و بالاتر انتخاب کنید. قبل از خرید، نظرات خریداران را بخوانید تا اطمینان پیدا کنید محصول مورد نظر با کیفیت بوده و عملکرد بالایی دارد.


28/ فروردین/1403



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف