WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی 5 راه عرض تشکر از جانب یک بیزینس

معرفی 5 راه عرض تشکر از جانب یک بیزینس

16/ اسفند/1398

بیان تشکر از جانب بیزینس به وسیله هدایای تبلیغاتی روش بسیار خوبی برای جذب مشتریان و ایجاد احساس اعتماد در آنها است. البته راهکارهای مختلفی برای بیان تشکر وجود دارد. بسیار پیش می‌آید که انجام کارها و اقدامات گوناگون از بیان کلمات با ارزش‌تر نمود پیدا می‌کنند. با این راهکارها آشنا شوید.


یک تجارت باید از راهکارهای مختلفی برای ابراز تشکر از مشتریان خود استفاده کند. ابراز تشکر از جانب تجارت و کسب و کارهای مختلف، نه تنها احساس خوب را به مشتریان انتقال می‌دهد، بلکه سبب جذب بیشتر آنها به استفاده از محصولات و خدمات تجارت مورد نظر خواهد شد.

از طرفی راهکارهای مورد استفاده برای تشکر از مشتریان، در مورد کارمندان نیز قابل اجرا است. بسیاری از فعالیت‌های یک تجارت به تلاش‌های کارمندان آن بستگی دارد. به همین دلیل در مقاله پیش رو، ۵ راهکار برای بیان تشکر از افرادی که در موفقیت تجارت‌ها تاثیر دارند را بیان خواهیم کرد.

 

۱.  برنامه‌ای برای افراد وفادار به تجارت خود داشته باشید


در نظر گرفتن برنامه‌هایی شامل آفرها و پیشنهادات مختلف برای مشتریانی که دائماً از محصولات و خدمات شما استفاده می‌کنند، بسیار موثر خواهد بود. پیش از برنامه‌ریزی، در مورد خواسته‌ها و نیازهای مشتریان خود به خوبی تحقیق کنید.

به عنوان مثال در صورتی که تجارت شما ارائه دهنده خدمات غذایی و نوشیدنی است، برای هر ۴ بار مراجعه، یک نوشیدنی پرطرفدار را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار دهید. در صورتی که فروشگاه پوشاک را اداره می‌کنید، برای هر یک میلیون تومان خرید، تخفیف 20% را در نظر بگیرید.

همانطور که مشاهده می‌کنید، راهکارهای بی‌شماری برای تشکر از مشتریان و ارائه هدایای تبلیغاتی وجود دارد. از طرفی برای تشکر از کارمندان وفادار خود، برای کالا یا خدمات ارائه شده توسط شرکت، تخفیف ویژه کارمندان را اختصاص دهید.

 

کلوپ باشگاه مشتریان

 

 

۲. کارت‌های دست‌نویس ارسال کنید


ارسال کارت‌هایی حاوی پیام تشکر یا تبریک تولد راهکار بسیار خوبی برای نشان دادن اهمیت تجارت شما به کارمندان و مشتریان است. ما در مورد کارت‌های اعتباری یا ایمیل صحبت نمی‌کنیم. ارسال کارت به صورت دست نوشته به افراد نشان می‌دهد که شما بخشی از زمان خود را برای خوشحال کردن طرف مقابل اختصاص داده‌اید.

آیا مشتریانی دارید که همواره سود و پیشنهادات خوبی برای شما دارند؟ آیا کارمندانی دارید که ساعت‌های بیشتری از وقت خود را به تجارت شما اختصاص می‌دهند؟

این راهکار ساده و ارزان سبب حفظ مشتریان خوب یا کارمندان وفادار خواهد شد. تنها لازم است که دو دقیقه از وقت خود را به این کار اختصاص دهید.

 

کارت تشکر دست نویس

 

 

۳. محصولات خود را به صورت رایگان ارسال کنید


همه مشتریان از پیشنهاد تحویل رایگان استقبال می‌کنند، حتی اگر این پیشنهاد برای بازه زمانی محدودی باشد. مشتریان در صورت رایگان بودن ارسال کالا‌ها، سفارش‌های بیشتری را به صورت آنلاین ثبت خواهند کرد.

پیشنهاد ارسال رایگان محصولات معمولاً از طریق ارسال ایمیل به مشتریان ارائه می‌شود. در حقیقت 54% از مشتریان پس از دریافت این ایمیل و آگاهی در مورد ارسال رایگان محصولات، تصمیم به خرید کالا و محصولات جدید می‌گیرند.

بنابراین به کمک این راهکار نه تنها از مشتریان خود تشکر می‌کنید، بلکه به تجارت برای فروش بیشتر نیز کمک خواهید کرد یعنی، یک تیر و دو نشان.

 

ارسال رایگان محصولات

 

 

۴. محصولات برند هدیه دهید


همه افراد از دریافت هدایای تبلیغاتی لذت می‌برند. هدیه دادن بهترین روش برای بیان تشکر از مشتریان است و این کار منجر به موفقیت شرکت نیز خواهد شد. هدایای تبلیغاتی خاص را در رویدادهای خاص، تعطیلات یا هر زمان دیگری به مشتریان خود هدیه دهید.

هدایای تبلیغاتی را از محصولات شرکت خود انتخاب کنید یا هدایای کوچکتر مانند لیوان تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه دهید. ارائه تقویم‌های سفارشی سال جدید به همراه مارک تجارت شما از دیگر راهکارهای تشکر از مشتریان وفادار است.

 

محصولات برند هدیه دهید

 

 

۵. احساس خاص بودن را در مشتریان ایجاد کنید


کلیه راهکارهایی که بیان شدند، به ایجاد احساس خاص بودن در مشتریان کمک می‌کند. مشتریان وفادار خود را با سخاوتمندی، هیجان زده کنید. برای این کار جلسه‌ای در یک کافی‌شاپ به همراه مشتریان خود ترتیب دهید و آنها را مهمان کنید.

هدایای نمایشگاهی به آنها اختصاص دهید و پیشنهادات ویژه‌ای ارائه کنید. عکسی دسته جمعی از کارمندان خود بگیرید و آن را در شرکت خود قرار دهید. به طور کی هر فعالیتی که سبب می‌شود، افراد احساس ارزشمند بودن کنند، برای تشکر از آنها بسیار موثر خواهد بود.

 

احساس خاص بودن را در مشتریان ایجاد کنید

 

 

در نهایت بر اساس آنچه گفته شد، تشکر از کارمندان و مشتریان وفادار به وسیله هدایای تبلیغاتی موجب می‌شود که این افراد به تجارت شما همچنان وفادار بمانند. استفاده از راهکارهای مطرح شده، اگرچه ممکن است در گام نخست هزینه بر باشد، اما تاثیر خود را در آینده نه چندان دور نشان خواهد داد.

 

 

16/ اسفند/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف