WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی هدایای تبلیغاتی نمایشگاه بین المللی مواد شوینده

معرفی هدایای تبلیغاتی نمایشگاه بین المللی مواد شوینده

22/ خرداد/1399

با پشت سر گذاشتن ایام قرنطینه و فرا رسیدن فصل تابستان نمایشگاه‌های بین‌المللی مهمی شروع به کار می‌کنند. یکی از مهم‌ترین رویدادهای پیش رو نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته است که از 1 تا 4 مرداد شروع به کار می‌نماید. اگر قصد شرکت در آن را دارید باید به فکر هدایای تبلیغاتی برای بازدیدکنندگان نیز باشید.


با توجه به ایام کرونایی و حفظ فاصله اجتماعی تاریخ دقیق رویدادهای بزرگ مشخص نیست. اما آنچه در تقویم هر ساله ثبت شده، آن است که نمایشگاه ایران بیوتی یا همان نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته در تاریخ 1 تا 4 مرداد سال 1399 برگزار می‌شود. محل برگزاری آن در نمایشگاه بین‌المللی تهران است و فرصتی است که بزرگ‌ترین تولید کنندگان بهداشتی و آرایشی دور هم جمع شوند. البته زمان دقیق و چند و چون آن در ماه‌های آتی توسط برگزارکنندگان اعلام می‌شود.

 

اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی

همان‌طور که می‌دانید اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی به حدی زیاد است که کمتر شرکتی از حضور در آن اجتناب می‌کند. زیرا این رویدادها فرصت مناسبی برای معرفی و بازاریابی محصولات یک مجموعه است. در این ایام مجموعه‌ها این فرصت را پیدا می‌کنند تا با مشتریان خرد و کلان خود ارتباط برقرار نمایند و از نقطه نظرات آنان بهره‌مند شوند.

یکی دیگر از فرصت‌های این رویدادها، حضور شرکت‌های بین‌المللی است که زمان مناسبی برای عقد قراردادهای بزرگ و اخذ صادرات خارجی است. پس نباید از خیر این زمان طلایی به هیچ‌وجه گذشت

همان‌طور که اشاره کردیم در نمایشگاه‌ها، مجموعه‌ها و برندها فرصتی را برای آشنایی، حتی با مشتریان کوچک را هم دارند. برای این کار کافیست از هدایای تبلیغاتی و یا هدایای نمایشگاهی استفاده کنند تا افراد زیادی را جذب محصولات خود نمایند.
هریک از این افراد در آینده تبدیل به یک مشتری بالفعل خواهند شد که از محصولات یک مجموعه نه تنها استفاده می‌کنند بلکه آن را به اطرافیان خود نیز پیشنهاد می‌دهند. این دقیقاً قدرت جادویی هدایای تبلیغاتی است.

 

هدایای نمایشگاهی به عموم بازدیدکنندگان

خودکار، دفتر، تقویم، گلدان، ساک دستی و لیوان تبلیغاتی از جمله هدایای نمایشگاهی ساده اما پر استفاده در نمایشگاه‌ها هستند. اکثر غرفه داران سعی می‌کند که قبل از شروع رویداد، تعداد بسیاری از موارد را سفارش دهند و با خود به نمایشگاه ببرند.

شاید این هدایا کوچک به حساب بیاید اما همانند یک تبلیغاتچی حرفه‌ای برای هر برندی کسب محبوبت می‌کند. این هدایای تبلیغاتی را بین تمام بازدیدکنندگان نمایشگاه پخش کنید، چه آن‌هایی که با شما آشنا هستند چه آن‌هایی که نیستند.

 

لیوان تبلیغاتی

 

 

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

در این بین مجموعه‌هایی هستند که دوست دارند همیشه متمایز از دیگران باشند. به همین دلیل به جای استفاده از موارد بالا؛ پکیچ ویژه‌تر اما محدودتری را در نظر می‌گیرند. به طور مثال فلاسک یا بخور تبلیغاتی بسیار هدیه جذابی خواهد بود. البته هدایای دیگری مانند ست خودکار و دفترچه ازجمله هدایای جذابی است که می‌توانید به بعضی از افراد هدیهدهید. بسته‌های ویژه شیرینی و شکلات را هم می‌توان در ردیف هدایای تبلیغاتی خلاقانه در نظر گرفت.

 

فلاسک تبلیغاتی ویژه نمایشگاه مواد شوینده

 

هدایای تبلیغاتی مناسب افراد کارشناس

در ایام نمایشگاه افراد گوناگونی اعم از مردم عادی، بازاریاب‌ها، کارشناسان، خبرنگاران و مدیران عالی رتبه از غرفه شما بازدید می‌کنند. در این حال لازم است که آماده باشید و با حرکتی هوشمندانه اسم برند و معرفی محصولات خود را به آن‌ها بدهید. راه‌حل آن اهدای یک هدیه به همراه کاتالوگ خدماتی است.

البته باید گفت برای افرادی که ممکن است در آینده با آنان همکار شوید، کمی بیشتر دست به خرج شوید. دادن لیوان یا خودکار شاید کمی مناسب این گروه نباشد. پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، خود نویس نفیس و اسپیکر تبلیغاتی ایده‌های مناسب هدیه است که شما را در ذهن این افراد ماندگار می‌کند.

 

پاوربانک تبلیغاتی

 

هدایای نمایشگاهی مخصوص مدیران

زمانی که اسم مدیر بیاید، کل مناسبات تغییر می‌کند. از نوع پذیرایی گرفته تا هدیه یادگاری. دادن هدایای نمایشگاهی مخصوص مدیران کار بسیار سختی است و باید نهایت دقت را به خرج دهید. زیرا مدیران علاقه‌ای به گرفتن یک ساک در دست ندارند. پس حکم آن است که هدیه کوچک و جمع‌وجور دهید که در جیب کت آنان هم جا شود.

ست مدیریتی تبلیغاتی فکری عالی ست. البته برخی، ولخرجی‌های بیشتری می‌کنند و اقلامی همچون خودنویس روکش طلا و ساعت هوشمند هم هدیه می‌دهند. هیچ اشکالی ندارد؛ اگر بودجه گزافی در اختیار دارید پس می‌توانید هر کادو گران‌بهایی بدهید.

 

ست مدیریتی تبلیغاتی

 

سخن آخر

در این مطلب به اهمیت ویژه‌ هدایای تبلیغاتی پرداختیم. اگر شما در رویداد، همایش و یا نمایشگاهی قصد شرکت دارید حتماً این موضوع را دخیل کنید. کافی ست قبل از زمان مقرر بودجه خود را محاسبه کنید و لیستی از هدایای نمایشگاهی که تمایل دارید خریداری کنید را آماده نمایید.

 

22/ خرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف