WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای خرید فلاسک تبلیغاتی

راهنمای خرید فلاسک تبلیغاتی

20/ تیر/1399

لیست هدایای تبلیغاتی مملو از اقلام فراوان و متنوعی است. این لیست شامل اجناس الکترونیک، تزئینی، نفیس و کاربردی می‌شود. فلاسک تبلیغاتی یکی از هدایای کاربردی است که می‌توان آن را به افراد بسیاری هدیه داد. اما خرید فلاسک نیز هم همچون کالاهای دیگر نیازمند دقت و اطلاعات جامعی است که در این مطلب شما را برای خرید فلاسک تبلیغاتی راهنمایی می‌نماییم.


فلاسک را باید در زمره هدایای قرار دارد که مناسب همه گروه‌ها و رده‌های شغلی است. اما از آنجایی که یک کالا لوکس حساب نمی‌شود؛ بیشتر شرکت‌ها آن را برای هدیه دادن به مشتریان یا مدیران عالی رتبه در نظر نمی‌گیرند.

درست است که فلاسک تبلیغاتی یک هدیه نفیس نیست، اما کارایی و استفاده آن شاید صد برابر یک کادو خاص باشد. مخصوصاً در ایامی همچون شرایط فعلی که کارمندان ترجیح می‌دهند به علت کرونا، مواد غذایی خود را از خانه بیاورند. در این حالت ضرورت وسیله‌ای که غذای آن‌ها را سرد یا گرم نگه ‌دارد، احساس می‌شود.

در ادامه از زیروبم یک فلاسک تبلیغاتی برای شما می‌گوییم تا راهنمای شما برای خرید یک فلاسک مناسب باشد.

 

انواع فلاسک تبلیغاتی

 

در ابتدا باید گفت فلاسک وسیله‌ای است که سبب گرم یا سرد نگاه داشتن مایعی می‌شود که درون آن می‌ریزند. بسیاری بر این باورند که فلاسک فقط قدرت گرم نگه داشتن مایع درونی خود را دارد. اما در مدل‌های جدید، قابلیت سرد نگه داشتن مواد نیز وجود دارد.

 انواع فلاسک‌های موجود در بازار شامل دو دسته هستند. فلاسک‌هایی که آب یا مایع درون را فقط سرد نگه می‌دارند و فلاسک‌هایی که هم سرما و هم گرما را خوب نگه می‌دارند. پس هنگام خرید قابلیت‌های فلاسک را بررسی نمایید.

 

حجم فلاسک باید چقدر باشد؟

 

از آنجایی که فلاسک جز هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود، بهتر است کمی جمع و جور باشد تا حمل و نقل آن توسط افراد آسان گردد. فلاسک‌ها با حجم‌های متفاوتی در بازار به چشم می‌خورند اما همه آن‌ها مناسب هدیه دادن نیستند.

مناسب‌ترین حجم برای فلاسک تبلیغاتی نیم لیتری و یک لیتری است. این دو حجم بسیار مناسب برای کیف، کوله پشتی و کشوی کارمندان است. پس در هنگام خرید به این نکته دقت نمایید.

فلاسک تبلیغاتی

نمونه‌ای فلاسک تبلیغاتی با کاور چرمی

 

بهترین جنس فلاسک تبلیغاتی

 

جنس اکثر فلاسک‌ها فلزی، پلاستیکی و شیشه‌ای است. اما مناسب‌ترین جنس فلزی می‌باشد. زیرا وزن کالا را اضافه نمی‌کند و همچنین مقاوم‌تر است.

جنس‌های پلاستیکی و شیشه‌ای با کوچک‌ترین ضربه ترک می‌خورند و یا می‌شکنند. اما جنس فلزی فلاسک در برابر هر ضربه و خط و خشی مقاوم بوده و می‌تواند سالیان سال برای افراد قابل استفاده باشد.

 

مدت زمان نگهداری گرما و سرما در فلاسک

 

بدیهی است که نگهداری دما مایعات در فلاسک به جنس بدنه، عایق درونی و سرپیچ فلاسک مرتبط است. هر چقدر کیفیت محصول بالاتر و از فناوری روز استفاده شده باشد، مدت زمان بیشتری دما مایعات را ذخیره می‌کند.

به طور مثال در فلاسک‌هایی با جنس بدنه پلاستیک پلی پروپیلن و عایق شیشه، گرمای آب جوش تا 24 ساعت حفظ می‌شود. البته تأکید می‌کنیم این نکات به کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت و طراحی فلاسک مرتبط است.

بهتر است قبل از خرید، اطلاعات و جزئیات مدل انتخابی را بررسی نمایید و سپس دست به خرید بزنید.

 

آیا دوجداره بودن فلاسک مهم است؟

 

دوجداره بودن فلاسک عایقی را ایجاد می‌کند که سبب ذخیره دمای مایع درون ظرف می‌شود. از آنجا که فلاسک، دیواره‌ای از جنس شیشه دارد و شیشه ماده‌ای عایق است، گرما از راه رسانایی جریان پیدا نمی‌کند. همچنین وجود خلاء در فاصله بین دوجداره، از جریان یافتن گرما به صورت همرفت جلوگیری می‌کند.

پس برای آنکه دمای مطلوب مایعات درون ظرف حفظ شود، بهتر است از فلاسک دوجداره بهره گیرید.

 

جنس فلاسک تبلیغاتی برای درج آرم برند

 

زیبایی ظاهری فلاسک تبلیغاتی در مرحله اول اهمیت قرار دارد. در مرحله دوم، نباید فراموش کرد که هدف از خریداری این کالا، یک بازاریابی تبلیغاتی برای برند شما است. پس اگر جنس بدنه آن مرغوب نباشد، چاپ لوگوی شما نیز بی‌کیفیت می‌شود.

اگر فلاسک با بدنه استیل یا فلزی تهیه کنید، چاپ لوگو به صورت لیزری انجام می‌شود. اما در فلاسک‌های پلاستیکی چاپ به صورت تامپو می‌باشد.

فلاسک تبلیغاتی

نمونه‌ای سرپیچ فلاسک

 

سخن آخر

 

در بالا مواردی که باید در هنگام خرید یک فلاسک تبلیغاتی مد نظر قرار دهید را عنوان کردیم. اما این چند نکته را که در ادامه ذکر می‌شود نیز فراموش نکنید:

  •  جنس درب و سرپیچ فلاسک بسیار مهم است. زیرا اگر به خوبی بسته نشود، مایع درونی در اثر لرزش ریخته می‌شود.
  • از طرح‌ها و رنگ‌های مناسب استفاده کنید. زیرا فلاسک باید بتواند به راحتی در در هر نوع کیفی قرار بگیرد و هم آنکه رنگ آن به شکلی نباشد که لوگوی شما را در آن محو کند.
  • فلاسک تبلیغاتی به خوبی به بازاریابی برند شما کمک می‌کند. زیرا تمام اقشار جامعه می‌توانند از آن استفاده کنند. از ورزشکاران گرفته تا مادران، دانشجویان، کارمندان و گردشگران.

 

 


20/ تیر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف