WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای تبلیغاتی در سال 2020 - قسمت اول

نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای تبلیغاتی در سال 2020 - قسمت اول

15/ مرداد/1399

در این مطلب نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای تبلیغاتی یا شرکتی می‌اندازیم که در سال 2020 برگزار می‌شوند. همراه ما در این مطلب باشید.


نمایشگاه هدیه تبلیغاتی

 

تاریخ 21 تا 30 آگوست 2020- نمایش محصولات تبلیغاتی

 

نمایشگاه هدیه، نمایشگاهی از هدایای تبلیغاتی است که هرساله طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان تجاری را به‌منظور ایجاد تأثیر و یادآوری در بین مخاطبان خود، ارائه می‌دهد. این نمایشگاه از سال 2008 میلادی کار خود را آغاز کرده و به محلی برای ملاقات عرضه‌کنندگان و خریداران این محصولات و خدمات تبدیل شده است.

در مدت دو روز، کارآفرینان بخش‌های مختلف، مقالات خود را برای مدیران، کارشناسان تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی، منابع انسانی و ارتباطات، کارمندان، آژانس‌های بازاریابی BTL و نیز تمامی علاقه‌مندان برای یافتن گزینه‌های اهدایی در مناسبت‌های مختلف سال به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه هرساله در ماه آگوست در بوگوتا، پایتخت کشور کلمبیا و نیز در شهر مدئین برگزار می‌شود که در هر شهر حدود 90 غرفه وجود دارد و به طور متوسط 1200 خریدار از این غرفه‌ها بازدید به عمل می‌آورند.

 این رویداد که در نوع خود و در کلمبیا بی‌نظیر می‌باشد؛ به‌عنوان بهترین نمایش تجاری برای بخش هدیه شرکت‌ها تشکیل شده است. این نمایشگاه بهترین گزینه برای کارآفرینان کلمبیایی است تا بتوانند وارد بازار هدایای شرکتی شوند یا توانایی فروش خود را تقویت کنند و فروش و تماس‌های تجاری خود را بهبود بخشند. همچنین این رویداد فرصتی مناسب برای خریداران می‌باشد تا بتوانند از طیف وسیعی از مقالات و خدمات را که در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است، استفاده نمایند. البته این یک نمایشگاه عظیم و وسیع نیست، بلکه رویدادی منطقه‌ای است که با حضور مدیران و عموم مردم تشکیل می‌شود و به آن‌ها امکان تصمیم‌گیری و خرید این نوع هدایای تبلیغاتی را می‌دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که به دلیل گسترش ویروس کرونا و عوارض ناشی از آن، نمایشگاه هدایای شرکتی 2020 تنها به صورت یک رویداد آنلاین برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه به مدت 10 روز، از تاریخ جمعه 21 آگوست تا روز یکشنبه 30 آگوست در مدئین، دومین شهر بزرگ کلمبیا برگزار می‌شود.

با شرکت در این نمایشگاه، فروش کل پروژه‌های خود را بالا خواهید برد و تجارت شما تا آخر سال پیشرفت زیادی خواهد داشت.

نوع بازدیدکنندگان: بازدیدکنندگان متخصص و مردم عادی

 

آدرس سایت این رویداد: www.giftshow.com.co

 

 

نمایشگاه PromZ.live آمستردام

 

تاریخ 26 الی 27 آگوست 2020- کامل‌ترین نمایشگاه حال حاضر برای فعالان و تهیه‌کنندگان هدایا یا محصولات تبلیغاتی و بازاریابی

 

PromZ.Live نمایشگاهی برای اقلام تبلیغاتی، هدایا و تبلیغات فروش است. این نمایشگاه از سال 2001 میلادی به صورت سالانه و تخصصی برای بازدیدکنندگان حرفه‌ای برگزار می‌شود. این رویداد بستری را برای بازاریابان و خریداران محصولات تبلیغاتی فراهم می‌کند تا علاوه‌بر نمایش محصولات خود، در مورد آن‌ها توضیحاتی را هم ارائه کنند. این گردهمایی فرصتی برای بازاریابان است تا ارتباط ملموس‌تری با مشتریان خود برقرار نمایند.

نمایشگاه 2020 یک رویداد منحصربه‌فرد می‌باشد و در شهر آمستردام هلند که پایتختی پیشتاز در آژانس‌های بازاریابی و ارتباطا است؛ برگزار می‌شود. این رویداد الهام‌بخش، با حضور بیش از دو هزار متخصص بازاریابی و ارتباطات که سالانه از این رویداد بازدید می‌کنند تا کمپین‌ها و شرکت‌های خود را با حداکثر تأثیر بهبود بخشند؛ برپا می‌گردد. پیش‌بینی می‌شود که بیش از 200 غرفه دار در این رویداد دو روزه شرکت کنند.

 به‌منظور اطلاع‌رسانی و مشاوره به بازدیدکنندگان در تمام زمینه‌ها، این نمایشگاه به بخش‌های مختلفی تقسیم‌بندی شده است. افراد شرکت‌کننده می‌توانند بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایند؛ همچنین امکان ارائه کارگاه آموزشی کوچک یا سمینار نیز در این نمایشگاه وجود دارد.

 

در خلال این نمایشگاه، مکان‌های زیر نیز برپا می‌شود

 

GadgetZone، محلی است که آخرین مدل‌های هدایای تبلیغاتی از همه گروه‌ها ارائه می‌شود. بازدیدکنندگان در این بخش، حتی می‌توانند به خلاقانه‌ترین و نوع‌آوران‌ه‌ترین محصولات نیز رأی بدهند.

 

Specialist Street، قسمتی است که حدود 50 متخصص درزمینهٔ محصولات خاص و یا محصولات گروهی، گرد هم آمده‌اند.

 

در قسمت BrandZ Pavilion، ارتباط بین کالاهای تبلیغاتی و برندهای مشخص و خاص برقرار می‌شود.

 

در قسمت Machinepark نیز بازدیدکنندگان می‌توانند شاهد تولید کالاهای تبلیغاتی باشند. همچنین امکان گسترش دانش تخصصی افراد نیز وجود دارد که این موضوع با شرکت در سمینارهایی که در سالن سمینار ارائه می‌شود، فراهم می‌گردد. با این وجود، خدمات مشاوره‌ای رایگان نیز توسط متخصصان بازاریابی در بخش "میدان بازاریابی فعال" نیز ارائه می‌شود که یکی از مشخصه‌های برجسته این رویداد است.

 

در این گردهمایی بازدیدکنندگان می‌توانند مشاوره‌های ارزشمند بازاریابی برای فعالیت‌های مؤثرتر بازاریابی کمپین خود به دست ‌آورند که قادر هستند با گفتگوهای تفصیلی، زمینه بازاریابی خودشان را محک بزنند.

اگر شما توزیع‌کننده هدایای تبلیغاتی، کالاهای ویژه، منسوجات تبلیغاتی، محصولات تبلیغاتی، کارت‌های هدیه هستید یا کالایی را به فروش می‌رسانید که مناسب این اهداف هستند، فرصت را از دست ندهید و در این نمایشگاه شرکت کنید. همچنین اگر به دنبال مؤثرترین روش برای ارائه محصولات خود به مشتریان بالقوه خود هستید، حتماً سری به این رویداد بزنید.

علاقه‌مندان به این نمایشگاه توجه داشته باشند که با توجه به شیوع  ویروس کرونا و اثرات آن، این رویداد به تاریخ جدید موکول شده است.

تاریخ قبلی این نمایشگاه به مدت دو روز، از چهارشنبه 26 آگوست تا روز پنج‌شنبه 27 آگوست در شهر آمستردام، پایتخت کشور هلند بود. اما طبق اطلاعات مندرج در سایت این رویداد؛ تاریخ جدید روز چهارشنبه 23 و پنج‌شنبه 24 آگوست سال 2020 میلادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی 1.5 متری (در صورتی که طبق تصمیم‌گیری‌های دولت هلند تغییری برای بسته شدن نمایشگاه نباشد) برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت این رویداد:www.promz.live

 

نمایشگاه هدایای تبلیغاتی

غرفه‌ای از لباس‌های تبلیغاتی در نمایشگاه PromZ.live

 

 

نمایشگاه marke[ding] Vienna

 

تاریخ 2 سپتامبر 2020- نمایشگاه تجاری درزمینهٔ صنعت بازاریابی، رویدادها و ارتباطات

 

نمایشگاه تجاری برند [ding]  وین، یکی از هفت آژانس حمایتگر مالی شناخته شده و معروف در حوزه محصولات تبلیغاتی می‌باشد که به صورت قابل توجهی در جهت‌گیری و محتوای برند [ding] وین نقش دارد.
نمایشگاه marke[ding] Vienna، نمایشگاهی تخصصی و بوتیکی اتریشی است که درزمینهٔ تبلیغ و تبلیغات الکترونیکی (haptic advertising) برگزار می‌شود.

 حدود 100 غرفه  از شش کشور دنیا، ازجمله بسیاری از شرکت‌های مطرح تجاری، با 10 هزار ایده تبلیغاتی تازه، هرساله در منطقه تاریخی هفبورگ وین گرد هم می‌آیند و آخرین ترندهای صنعت محصولات تبلیغاتی و تجاری را ارائه می‌کنند. این نمایشگاه به صورت سالانه برای بازدیدکنندگان حرفه‌ای برگزار می‌شود که امسال دهمین سالگرد تأسیس این رویداد است. مانند سال‌های گذشته، پیش‌بینی می‌شود که بیش از دو هزار بازدیدکننده که شامل تصمیم‌گیرندگان اصلی مانند مدیران، خریداران و بازاریابان می‌باشند از نمایشگاه دیدن کنند. پذیرش برای عموم در این رویداد رایگان است.

این نمایشگاه به صورت انحصاری برای متخصصان (کارمندان و تصمیم‌گیرندگان درزمینهٔ بازاریابی، مدیریت، آژانس‌ها و غیره) در نظر گرفته می‌شود که با پیش ثبت‌نام آنلاین از طریق یکی از آژانس‌های پشتیبان به صورت رایگان، می‌توانند بلیط ورودی را تهیه کنند. علاقه‌مندان عزیز این رویداد توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این نمایشگاه به تاریخ جدیدی موکول شده است.

این نمایشگاه به صورت سنتی از ابتدا به موضوع اقلام تبلیغاتی اختصاص داده شده و نمونه کارهای غرفه داران توسط تولیدکنندگان و سازندگان سایر رشته‌های بازاریابی است که در درجه اول از حوزه ارتباطات تجسمی و رویدادها تأمین می‌شود. هرساله برنامه سخنرانی مهمی با همکاری نمایشگاه از طریق بلندگوهای اصلی مستقر در محل پخش می‌گردد.

نمایشگاه marke[ding]، در تاریخ 2 سپتامبر 2020 در روز چهارشنبه در وین پایتخت اتریش برگزار خواهد شد. ثبت‌نام آنلاین و تهیه بلیط ورودی رایگان در تاریخ 1 سپتامبر 2020 صورت می‌گیرد. در روز برگزاری نمایشگاه نیز می‌توانید به صورت مستقیم در سایت ثبت‌نام نمایید.

 

آدرس سایت این رویداد: www.markeding.at

 

نمایشگاه هدایای تبلیغاتی

نمایی از نمایشگاه marke ding

 

 

دنیای هدیه کی‌یف

 

تاریخ 2 الی 4 سپتامبر 2020- نمایشگاه بین‌المللی هدیه

 

دنیای هدیه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در اکراین است که به صورت دوسالانه و برای متخصصان حرفه‌ای برگزار می‌شود. محصولات متنوعی درزمینهٔ هدایا، جعبه‌های هدیه، جواهرات، لوازم جانبی مد و دکور به بازدیدکنندگان اهدا می‌گردد. این نمایشگاه محل ملاقات شرکت‌های عمده‌فروشی و نمایندگان صنایع است تا آخرین ترندها و تجربه‌های شخصی خود را به اشتراک گذارند. این نمایشگاه با همایش‌ها، سمینارها و سخنرانی‌های متعددی همراه خواهد بود.

دنیای هدیه به مدت سه روز از چهارشنبه دوم سپتامبر تا جمعه چهارم سپتامبر 2020 در کیف اوکراین برگزار می‌شود.

 

آدرس سایت این رویداد: pem.com.ua

 

unique 4+1 لایپزیگ

 

تاریخ 5 الی 7 سپتامبر 2020- نمایشگاه بین‌المللی جوایز، فناوری حکاکی و تبلیغاتی

 

یونیک 4+1، نمایشگاه تجاری بین‌المللی برای جوایز، فناوری حکاکی و تبلیغاتی است و به صورت سالانه در محل نمایشگاه لایپزیگ برگزار می‌شود. این نمایشگاه از چهار منطقه نمایشگاهی مستقل برای جوایز، حکاکی، ساخت علامت‌ها و آماده‌سازی منسوجات تشکیل شده است. ساخت علامت‌ها، بخش‌های مختلفی از چاپ دیجیتال با اندازه بزرگ، چاپ صفحه، علامت‌های روشن شونده، نشان‌های دیجیتالی، نمایشگرهای pos، ابزارها، محصولات تبلیغاتی، عکس‌برداری‌های حرفه‌ای، مدیریت رنگ‌ها و تولید تصویر را پوشش می‌دهد.

گروه هدف این رویداد شامل آژانس‌ها، متخصصان، مواد تبلیغاتی تجاری، چاپخانه‌ها، فروشگاه‌های کپی، بسته‌بندی اتومبیل، سازندگان نمایشگاه برای مدیران بازاریابی، طراحان و عکاسان می‌باشد.

در مرکز پردازش پارچه‌ها، بخش‌هایی ازجمله چاپ بر روی پارچه، انتقال چاپ، گلدوزی، چاپ دیجیتال پارچه و ابزارهای آن وجود دارد. گروه هدف این بخش شامل چاپگرهای نساجی، گلدوزی، نمایندگان فروشندگان پوشاک و وسایل ورزشی است.

با استفاده از دستگاه‌های حکاکی، حکاکی لیزری، حکاکی سه‌بعدی، محصولات چاپی، فناوری علامت‌گذاری، فلکسوگرافی و ابزار آن، بخش حکاکی نمایشگاه در درجه اول مخصوص حکاکان، خرده‌فروشان متخصص علامت‌گذاری بر روی کالاها، خدمات اصلی، آژانس‌های تبلیغاتی و تجاری است. در این نمایشگاه، جوایز، مدال‌ها، لوازم باشگاهی، کالا و سوغاتی نیز نمایش داده می‌شود. این نمایشگاه برای بازدید بازدیدکنندگان حرفه‌ای و عموم مردم می‌باشد.

نمایشگاه یونیک 4+1 طبق اعلام قبلی، قصد برگزاری به مدت 3 روز از روز شنبه 5 سپتامبر تا دوشنبه 7سپتامبر 2020 در شهر لایپزیگ آلمان را داشت. اما به دلیل گسترش ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این نمایشگاه امسال برگزار نمی‌شود و تاریخ بعدی برگزاری آن، 4 تا 6 سپتامبر 2021 است.

 

آدرس سایت این رویداد: www.unique-leipzig.de/de


15/ مرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف