WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
7 هدیه تبلیغاتی که می‌توانید برای تبلیغات در سالن‌های زیبایی استفاده کنید

7 هدیه تبلیغاتی که می‌توانید برای تبلیغات در سالن‌های زیبایی استفاده کنید

28/ مرداد/1399

آمارها نشان می‌دهند که در سال 1396، در کشور ایران حدود 45 هزار و  746 آرایشگاه زنانه و مردانه وجود داشته است. بر همین اساس، رقابت زیادی بین این آرایشگاه‌ها وجود دارد که هر کدام تلاش می‌کنند تا برتری خود را اثبات نمایند. از این رو، علاقه‌مندان به این گونه سالن‌ها ترجیح می‌دهند که حتی بخواهند مسافت‌های طولانی را طی کنند تا به سالن آرایشگاهی مورد علاقه خود برسند.


کمپین‌های بازاریابی منحصربه‌فرد، خدمات به مشتریان ویژه و استایلیست‌های با استعداد و حرفه‌ای، همگی بخشی از دلایل موفقیت یک سالن زیبایی است. اما آمارها و اطلاعات نشان می‌دهند که ارائه هدایای تبلیغاتی خاص مانند لوسیون و بالم لب به مشتریان، اثر زیادی را در ایجاد مقبولیت این سالن‌ها ایفا می‌کند!

 

در زیر لیستی از بهترین اقلام تبلیغاتی برای سالن‌های زیبایی و آرایشگاهی را می‌بینید:

  • آینه‌های کوچک
  • کیت وسایل اسپا
  • بالم لب
  • کیف لوازم‌آرایش
  • ماسک صورت و چشم
  •   لوسیون دست و بدن
  •   اسانس‌های خوشبو کننده

 

"مردم در هر سالن آرایشگاهی می‌توانند موهای خود را کوتاه و درست کنند. اما این افراد به خاطر نحوه رفتار شما و احساسی که نسبت به شما دارند، پیش شما می‌آیند. هنگامی که کالاهای تبلیغاتی را به عنوان نشانه‌ای از قدردانی خود به آن‌ها ارائه می­دهید، در واقع به آن‌ها نشان می‌دهید که شما هم به فکر آن‌ها هستید. به همین خاطر، زمانی که آن‌ها از این هدایا استفاده نمایند، شما و احساساتی که نسبت به شما دارند را به خاطر می‌آورند." این‌ها بخشی از صحبت‌های نیکی مون، صاحب سالن‌های زیبایی نیکی مون در شهر ناپروویل در ایالت ایلینویز آمریکا است.

 

1- آینه‌های کوچک

 

زمانی که کوتاه کردن و آراستن موهای مشتری شما به پایان رسید، آن‌ها به تنهایی قادر به دیدن موهای خود در آیینه نیستند. بنابراین، بهترین کار این است که بعد از اتمام کار، یک آینه کوچک و سفارشی به هر یک از مشتریان خود هدیه بدهید تا آن‌ها بتوانند همچنان از دیدن نتیجه کار شما، به تحسین خود بپردازند. مهم نیست که آن‌ها اهل کجا هستند و به کجا می‌روند. این آیینه‌های تبلیغاتی مانند یک کارت ویزیت سودمند به معرفی و تبلیغ شما کمک خواهد کرد!

 

 

هدایای تبلیغاتی

آینه هدیه‌ای است که همه خانم‌ها عاشق آن هستند

 

2- کیت وسایل اسپا

 

هیچ چیزی آرامش‌بخش‌تر و دل‌چسب‌تر از یک کیت وسایل اسپا نخواهد بود! زمانی که شما بسته‌ای از لوازم اسپا را به مشتریان خود هدیه دهید، قدردانی آن‌ها  و نیز خوشحالی‌شان را بیشتر احساس خواهید کرد. سالن‌های زیبایی بسیاری در شهر شما وجود دارد، اما با ارائه این احساس رضایت و آرامش، مردم دوباره به سوی شما باز خواهند گشت تا دوباره احساس ارزشمندی و آرامش پیدا کنند!

 

3- بالم لب

 

بعد از پیراستن موهای مشتری خود که حالا خیلی تمیز و شیک به نظر می‌رسد، زمان آن است که این زیبایی را با هدیه دادن یک بالم لب، پیش از خروج آن‌ها از درب سالنتان تکمیل کنید. به لحظه‌ای فکر کنید که آن‌ها از اینکه موهای بسیار آراسته و زیبایی پیدا کرده‌اند و همچنین یک هدیه با ارزش برای لب‌های خود دریافت نموده‌اند. با این کار هم اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش داده‌اید و هم باعث اعتماد بیشتر آن‌ها به خود شده‌اید!

 

4- کیف لوازم‌آرایش

 

احتمالاً شما هم تعدادی مشتری همیشگی دارید که سالیان سال است که به شما مراجعه می‌کنند. چرا پاداش این اعتماد را با هدیه دادن یک کیف لوازم‌آرایش که داخل آن تعدادی وسایل کوچک مانند شامپوهای کوچک، مرطوب کننده، پک‌های سوهان و قیچی ناخن قرار داده‌اید، کامل نمی‌کنید؟!  شما می‌توانید یک تقویم برای مراجعه‌کنندگان خود در نظر بگیرید و مثلاً افرادی را که یک سال از اولین ارائه خدمت به آن‌ها گذشته است، در نظر بگیرید و در مراجعه بعدی آن‌ها، این کیف آرایشی سفارشی را به آن‌ها هدیه دهید. با این کار، آن‌ها برای هر بار کوتاهی موها، رنگ کردن و یا هر مناسبتی برای آرایش و پیراستن خود نزد شما بر خواهند گشت.

 

 

هدایای تبلیغاتی

کیف لوازم آرایشی جز یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی است

 

5- ماسک صورت و چشم

 

زمانی که استرس دارید و یا حتی زمانی که به تماشای سریال یا فیلم نشسته‌اید، می‌توانید از یک ماسک صورت خوب استفاده کنید و مراقب پوست خود باشید. با هدیه دادن ماسک صورت سفارشی به مشتریان خود، آن‌ها را نیز به مراقبت از پوست خود تشویق کنید! با این کار، مشتریانتان به یاد خواهند داشت که شما برای آن‌ها ارزش قائل هستید و هر بار که از این ماسک‌های تبلیغاتی استفاده نمایند، شما و سالن زیبایی اتان را به خاطر خواهند آورد.

 

6- لوسیون دست و بدن

 

شاید همیشه به لوسیون احتیاجی نداشته باشیم اما بسته آن می‌تواند همیشه جلوی چشم چه در قفسه لوازم‌آرایش و چه در کمد و چه در کیف باشد. مشتریان شما هم مانند شما فکر می‌کنند! لوسیون دست و بدنی که در اندازه کوچک و کیفی باشد، می‌تواند هدیه ارزشمندی به مشتریان شما باشد تا هم بتوانند در کیف یا ماشین خود آن را نگه‌داری کنند و هم بتوانند حتی در سفرهای خود آن را به همراه داشته باشند. بنابراین، با هدیه دادن این لوسیون که لوگوی سالن شما را به همراه دارد، نه تنها به تبلیغ سالن شما کمک می‌شود، بلکه هر بار که آن‌ها بخواهند از این لوسیون استفاده کنند، آرم سالن شما را می‌بینند و به آن‌ها یادآوری می‌شود که برای دفعه بعدی هم باید پیش شما بیایند!

 

7- اسانس و روغن‌های خوشبوکننده

 

آروماتراپی هم می‌تواند باعث ایجاد آرامش شود و هم تمرکز را افزایش دهد. از آنجایی که اغلب مشتری‌ها دوست دارند در هنگام حضور در سالن‌های آرایشی، مورد توجه حداکثری و احترام شما قرار بگیرند، هدیه دادن روغن‌های خوشبو به مشتریان باعث می‌شود که هم آن‌ها احساس خوبی پیدا کنند و هم وجهه بهتری از سالن شما در ذهن آن‌ها ایجاد شود. شما به راحتی می‌توانید اندکی از روغن و اسانس‌های خوشبو کننده را داخل بطری‌هایی با آرم سالن خود بریزید و بر روی میز پذیرش سالنتان قرار دهید و مشتریان را ترغیب کنید تا به عنوان نشانه‌ای از سالن شما، یکی از این بطری‌ها را با خود به خانه ببرند! با این کار یک کارت ویزیت و امضای مخصوص آرایشگاه خود را ایجاد می‌کنید.

 

 

هدایای تبلیغاتی

خوشبوکننده‌ها مناسب مشتریان خانم و آقا می‌باشد

 

چرا بازاریابی برای سالن‌های زیبایی مهم است؟

 

معرفی آرایشگاه خود و بازاریابی برای آن بسیار با اهمیت است. زیرا این بهترین راه برای به دست آوردن مشتریان احتمالی آینده شما است. هیچ راهی وجود ندارد که مشتریان شما از طریق آن‌ها در مورد کسب‌وکار شما بدانند و اطلاع یابند که چنین سالن زیبایی وجود دارد مگر اینکه با استفاده از صفحه‌های مجازی مانند اینستاگرام یا وب‌سایت و نیز تلاش برای بازاریابی‌های میدانی، اقدام به جذب مشتری نمایید.

ارائه هدایای تبلیغاتی یکی از مؤثرترین و کارآمدترین و در عین حال مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است. در حقیقت، آمارها نشان می‌دهند که 83% مشتریان پس از دریافت یک محصول با برند خاص، تمایل به خرید از آن برند را کسب می‌نمایند.

 

علت عدم موفقیت سالن‌های زیبایی چیست؟

 

بیش از یک میلیون دلیل برای شکست و عدم موفقیت یک آرایشگاه می‌تواند وجود داشته باشد، اما از شایع‌ترین دلایل آن می‌توان به شرایط اقتصادی یا بازار، بازاریابی ناکارآمد و موضوعات پیرامون مسائل مدیریتی اشاره کرد. همان‌طور که استخدام استایلیست‌های حرفه‌ای و با استعداد برای موفقیت سالن شما با ارزش و سودمند است، اینکه وقت بگذارید و یک برنامه بازاریابی خوب برای کارتان داشته باشید، نیز تأثیرگذار و ارزشمند است!

 

سخن آخر

 

سالن‌های زیبایی که هدایایی تبلیغاتی و کوچک به مشتریان خود ارائه می‌نمایند، می‌توانند بالاتر از سالن‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند، قرار بگیرند. جتی اگر بودجه کمی هم در نظر دارید، گزینه‌های متنوعی برای انتخاب وجود دارد که بتوانید از این طریق قدردانی خود را به مشتریانتان نشان دهید. این که چقدر برای این کار هزینه می‌کنید، مهم نیست، بلکه ایده و هدفی که پشت این کار نهفته است، اهمیت دارد!


28/ مرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف