WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هفدهمین دوره نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی ایران متافو در خصوص صنعت متالورژی نمایشگاه ایران متافو، نمایشگاه بین‌المللی متالورژی - 27 بهمن تا 30 بهمن 1399:

هفدهمین دوره نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی ایران متافو در خصوص صنعت متالورژی

13/ بهمن/1399

نمایشگاه ایران متافو مهم‌ترین نمایشگاه تجاری برای صاحبان صنایع در زمینه فولاد، فلزات غیرآهنی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری، معدن و صنایع معدنی، صنایع سرامیک و نسوزها، شیرهای صنعتی در ایران است. این نمایشگاه در سال‌های اخیر با مشارکت و همکاری برترین فعالان صنایع داخلی و خارجی در حوزه متالورژی به نمایشگاه تجاری مهمی تبدیل شده است.


در این نمایشگاه، متخصصان و افراد حرفه‌­ای این صنعت آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. زیرا این نمایشگاه به بازدید افراد متخصص اختصاص داده شده است. شرکت‌کنندگان این نمایشگاه می‌توانند به معرفی توانمندی‌ها و محصولات خود بپردازند. علاوه بر این، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان برای آنان ایجاد می‌شود. شناخت رقبا و محصولات آن‌ها درکنار برقراری ارتباط و آشنایی با تأمین‌کنندگان مواد خام از مزایای دیگر شرکت در این نمایشگاه است. متخصصان این صنعت می‌توانند در خلال نمایشگاه به انعقاد قراردادهای سازنده و جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های خود بپردازند و دانش تخصصی خود را نیز ارتقا ببخشند. نمایشگاه ایران متافو با استقبال گسترده صنایع داخلی و شرکت‌های بین‌المللی روبه‌رو شده است. علاوه بر این، این نمایشگاه موفق به کسب تأییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI) شده است. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه که با همت و مدیریت شرکت نمانگر برگزار می‌شود امکان تعامل گسترده با دست‌اندرکاران این صنعت را به دست می‌آورند و فرصت تجاری ارزشمندی برای بهره‌مندی از تجربیات و فرصت‌های خوب پیش روی آن‌ها است. شرکت نمانگر از باسابقه‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برگزارکنندگان رویدادهای بین‌المللی در ایران است.

در نمایشگاه ایران متافو، هفت نمایشگاه در چهار سالن برگزار می‌شود. نمایشگاه آهن و فولاد (Steelexpo) در زمینه مواد اولیه و مواد معدنی، فناوری‌های ساخت فولاد و تجهیزات و ماشین‌آلات این صنعت است. نمایشگاه Castexpo در خصوص ریخته‌گری، قالب‌سازی و آهنگری و ماشین‌کاری می‌باشد. نمایشگاه فلزات غیرآهنی (Noferexpo)، نمایشگاه معدن و صنایع معدنی (Minexpo)، نمایشگاه نسوزها و سرامیک‌های صنعتی (Refrexpo)، نمایشگاه کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی (Furnexpo) و نمایشگاه پروژه‌های صنعت و معدن (Projexpo) از بخش‌های مختلف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

خودکار تبلیغاتی

نمونه‌ای از خودکار تبلیغاتی

 

 

 

به صورت کلی، برگزارکنندگان این نمایشگاه را برای مدت 4 روز و از تاریخ 19 آذر تا 22 آذر ماه در نظر گرفته­اند. طبق اطلاعیه مندرج در سایت نمایشگاه ایران متافو برای هفدهمین دوره این نمایشگاه در آذر 1399، حدود 190 شرکت در فضایی با وسعت 21 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

علاقه‌مندان محترم نمایشگاه ایران متافو توجه داشته باشند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و اثرات آن این نمایشگاه به تاریخ جدیدی موکول شده است.

با توجه به اطلاعیه مندرج در سایت این نمایشگاه، تاریخ بعدی برگزاری نمایشگاه ایران متافو با یک وقفه دو ماهه، از تاریخ 27 بهمن ماه تا 30 بهمن 1399 می­‌باشد.

محل برگزاری نمایشگاه: تهران، اتوبان چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های تهران، سالن‌های 38، 38B، 31A، 31B

سایت نمایشگاه:   www.iranmetafo.com/fa

 

 

 

هدایای تبلیغاتی مناسب برای نمایشگاه ایران متافو

 

صنایع و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به منظور معرفی هرچه بیشتر خدمات و توانمندی‌های خود به بازدیدکنندگان می‌توانند با اهدای محصولات تبلیغاتی به آن‌ها بازاریابی موفق‌تری را تجربه کنند.

انواع متفاوتی از هدایای نمایشگاهی برای ارائه به بازدیدکنندگان نمایشگاه ایران متافو وجود دارد؛ در این میان می‌توان به ساک دستی تبلیغاتی برای قرار دادن سایر محصولات تبلیغاتی همچون خودکار تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی، فولدر تبلیغاتی و ابزار و چراغ‌قوه تبلیغاتی اشاره کرد.

با این حال، یکی از مناسب‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه به بازدیدکنندگان برتر و اهدا کردن به مدیران سرشناس به منظور قدردانی از حضور آن‌ها در غرفه شما و نیز برای بازاریابی مؤثرتر، استفاده از ست‌های مدیریتی است. ست مدیریتی در شکل‌ها و با بسته‌های گوناگون و شکیل هدیه مناسبی می‌باشند. بسته به سلیقه و بودجه بازاریابی خود می‌توانید اقلام گوناگونی همچون پاوربانک تبلیغاتی، خودکار، سررسید و جاکلیدی را درون جعبه‌های شیک قرار داده و با نام تجاری خود آن را به افراد مورد نظر اهدا کنید.

 

پاروبانک تبلیغاتی

نمونه ست مدیریتی مناسب برای نمایشگاه ایران متافو

 

 

نمایشگاه ایران متافو فرصتی مناسب برای صنایع در حوزه متالورژی است تا با تبلیغات و توسعه روابط خود بتواند باعث رونق کسب‌وکار خود شوند. شما می‌توانید برای دانلود لیست قیمت هدایای تبلیغاتی از طریق منوی بالای صفحه اقدام فرمایید و بعد از بررسی با ما تماس بگیرید.


13/ بهمن/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف