WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نمایشگاه IFEEX 2021 کیش

نمایشگاه IFEEX 2021 کیش

2/ شهریور/1400

نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
 تاریخ برگزاری: 28 لغایت 30 شهریور 1400


مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور از جمله بخش‌های توانمند و با آتیه کشورمان است که در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به آن‌ها شده است. نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرصتی ارزشمند را برای بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه در این زمینه‌ها فراهم می‌کند.

این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباطی کامل میان صنایع مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تقویت تعاملات در این بخش ایجاد شده است. از اهداف دیگری که این نمایشگاه دنبال می‌کند می‌توان به تسهیل زمینه‌های صادرات انرژی و محصولات مرتبط با حوزه نفت و گاز، جلب توجه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، تسهیل در زمینه ایجاد محصولات با ارزش افزوده و به صورت کلی ایجاد جذابیت برای تمامی ذینفعان صنعت نفت و پتروشیمی اشاره کرد.

نمایشگاه IFEEX در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و کمک به رشد اقتصاد ملی و نقش مناطق آزاد در این زمینه پایه‌ریزی شده است. این نمایشگاه که در تاریخ 28 الی 30 شهریور ماه در جزیره کیش و با حضور و همکاری تمامی مناطق آزاد و ویژه کشور که دارای ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه در حوزه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی هستند برگزار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در بخش خصوصی و دولتی، عناصر فعال در اکوسیستم، نفت، گاز و پتروشیمی کشور، شرکت‌های نوآور و کارآفرین با همکاری حوزه تأمین مالی و بازار سرمایه اعم از بورس، بانک و بیمه نیز حضور فعال دارند.

در کنار این نمایشگاه به منظور تقویت گفت‌وگوها و محتوای سخنان و طراحی راهبردهای اثرگذار، ده‌ها نشست تخصصی و همایش جانبی نیز با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران نمایشگاه و حوزه‌های مرتبط، کارشناسان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

ازجمله بخش‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه می‌توان به وزارتخانه‌های نفت، نیرو، صمت و شرکت‌های تابعه، صنایع دریایی و فراساحل، شرکت‌های دانش‌بنیان، شتاب‌دهندگان استارت آپ‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات فرآیندی و مکانیکی، فولاد، برق، مخابرات، خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی و... اشاره کرد که آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه سه روزه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی و مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد. بازدیدکنندگان محترم این نمایشگاه به خاطر داشته باشند که ساعت برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی این نمایشگاه از ساعت 10 صبح لغایت 2 بعدازظهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش می‌باشد. علاوه بر این، ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 17 الی 22 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش دایر می‌گردد.

محل برگزاری: جزیره کیش، بلوار ساحل، مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش

سایت نمایشگاه: www.IFEEX.ir

 

 

هدایای تبلیغاتی مناسب برای نمایشگاه IFEEX 2021

با توجه به حضور شرکت‌های بزرگ و کوچک در این نمایشگاه که فرصتی ارزشمند برای جذب سرمایه و همکاری‌های آتی را فراهم می‌کند، اهدای محصولات تبلیغاتی به آن‌ها می‌تواند یک تجربه بازاریابی موفق برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه IFEEX 2021 باشد.

نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از نمایشگاه‌های معتبر در این زمینه هستند که می‌تواند به رشد و گسترش مناسبات و همکاری برندها و شرکت‌ها با یکدیگر کمک کند. از این رو، شرکت‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه نباید این فرصت مناسب را از دست بدهند.

طیف گسترده هدایای تبلیغاتی همچون ساک دستی تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی، فولدر تبلیغاتی و چراغ قوه تبلیغاتی اشاره کرد. در کنار این موارد ست مدیریتی به همراه ست سررسید و ست روان‌نویس نیز هدایای تبلیغاتی بسیار ارزشمندی هستند که می‌توان برای قدردانی به مدیران برتر و مسئولان نمایشگاهی اهدا کرد.

خودکار تبلیغاتینمونه‌ای از خودکارهای تبلیغاتی

 

 

 

ست‌های مدیریتی تبلیغاتی از شایسته‌ترین هدایا تبلیغاتی برای چنین نمایشگاه‌هایی به شمار می‌روند. محصولات درون ست‌های مدیریتی را می‌توان بسته به بودجه و سلیقه افراد سفارشی‌سازی کرد. ست‌های مدیریتی برای مدیران عالی‌رتبه می‌تواند شامل پاوربانک تبلیغاتی، خودکار فلزی، کابل شارژ و کیف پول چرمی‌ باشد. ست‌های مدیریتی تبلیغاتی به دلیل امکان قرار دادن انواع گوناگون محصولات تبلیغاتی در یک جعبه شکیل، هدیه تبلیغاتی لوکس و منحصربه‌فردی می‌باشند که در میان غرفه داران خاص محبوبیت بالایی دارند.

نمایشگاه IFEEX فرصتی مناسب برای صنایع و  فعالان در حوزه پتروشیمی و صنایع تجدید پذیر است تا با بازاریابی حرفه‌ای و گسترش روابط خود با شرکت‌های فعال دیگر، به رونق کسب‌وکار خود کمک کنند.


2/ شهریور/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف