WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای طرفداران فناوری‌های نوین

بهترین هدایای تبلیغاتی برای طرفداران فناوری‌های نوین

15/ شهریور/1400

دیجیتالی شدن دنیای امروزی، افراد بسیاری را شیفته همگامی با پیشرفت تکنولوژی کرده است. طیف وسیعی از افراد روزانه اخبار فناوری‌های جدید را دنبال کرده و اطلاعات خود را به روز می‌کنند و علاقه بسیاری برای استفاده از وسایل الکترونیکی دارند. از همین رو، بهترین هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی در میان این افراد یا قدردانی از آن‌ها اهدا وسایل الکترونیکی است.


هدایای تبلیغاتی طیف وسیعی از محصولات تبلیغاتی را در برمی‌گیرد. کتب نفیس تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی و وسایل الکترونیکی ازجمله هدایای تبلیغاتی پرطرفدار هستند که هر شخصی از دریافت آن‌ها هیجان‌زده می‌شود.

انتخاب از میان هدایای تبلیغاتی متنوع به اهداف بازاریابی، بودجه تبلیغاتی و مخاطبان هر کمپین تبلیغاتی بستگی دارد. از این رو، بسیاری از برندها و شرکت‌های معتبر دوست دارند تا بهترین هدایای تبلیغاتی را متناسب با مخاطبان هدف خود انتخاب کنند تا بتوانند بیشترین تأثیرگذاری را در میان آن‌ها داشته باشند.

دسته‌بندی مخاطبان برای تمرکز در بازاریابی حرفه‌ای و موفقیت بیشتر در آن، از موضوعات مهم است. در کنار دسته‌بندی‌هایی همچون شغل (پرستار، وکیل، مدیر و..)، دانشجو بودن و غیره، طبقه‌بندی افراد به عنوان طرفداران فناوری یکی از دسته‌بندی‌های موفق در امر بازاریابی است. طرفداران فناوری خود شامل دسته بزرگی از افراد می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها و بهترین هدایای تبلیغاتی برای این دسته از افراد می‌پردازیم.

 

کدام افراد در دسته طرفداران فناوری قرار می‌گیرند؟


جذابیت استفاده از محصولات الکترونیکی و پیشرفته باعث شده است تا طیف گسترده‌ای از افراد فارغ از سن و جنس شیفته استفاده از آن‌ها باشند. پیشرفت‌های چشمگیر دنیای دیجیتالی، نه تنها جوانان و بزرگ‌سالان را با محصولات الکترونیکی خلاقانه آشنا کرده است؛ بلکه حتی به وسایلی نام آشنا در میان کودکان و نوجوانان تبدیل شده‌اند.

بسیاری از دانشجویان، دانش آموزان، معلمان، شرکت‌های دانش‌بنیان، گیمرها، برنامه نویسان، صاحبان و کارمندان کسب‌وکارهای اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ، تولید کنندگان محتوا و..) از علاقه‌مندان فناوری و وسایل الکترونیکی به شمار می‌آیند. از همین رو، شاید به جرات گفت که طرفداران فناوری دربرگیرنده خیل عظیمی از افراد هستند.

 

کدام هدایای تبلیغاتی مناسب طرفداران فناوری است؟


وسایل الکترونیکی ازجمله هدایای تبلیغاتی موردعلاقه طرفداران فناوری است که همیشه با دریافت آن هیجان‌زده می‌شوند؛ به ویژه اگر این هدایای تبلیغاتی از وسایل کارآمد و به روز باشند. در ادامه به معرفی برخی از هدایای تبلیغاتی محبوب در میان دوستداران فناوری می‌پردازیم.

 

اسپیکر تبلیغاتی


هیچ صدایی رساتر از صدای یک تبلیغ جذاب نیست! اسپیکرهای تبلیغاتی با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع از هدایای تبلیغاتی محبوب در میان تمامی افراد محسوب می‌شوند. در کنار اسپیکرهای تبلیغاتی با شکل‌های خارق‌العاده همچون چکش، لامپ، توپ راگبی و غیره، اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد به شمار می‌آید.

اسپیکرهای بلوتوثی که قابلیت تبدیل امواج رادیویی از طریق انتقال بی سیم را دارند، اغلب می‌توانند با تمامی گوشی‌های هوشمند همگام شوند و همانند یک بلندگوی پر قدرت، صدایی رسا را ایجاد کنند.

اسپیکر تبلیغاتی

مارک جی بی ال در زمینه وسایل الکترونیکی بسیار قوی است

 

 

پاوربانک تبلیغاتی


طرفداران فناوری از دسته افرادی هستند که دوست دارند همیشه از وسایل الکترونیکی خود استفاده کنند. به همین دلیل، دسترسی به یک منبع تغذیه مناسب برای شارژ وسایل الکترونیکی از موضوعات مهم برای آن‌ها است که نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند. پاوربانک تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی مناسب برای ارائه به این افراد است تا نه تنها وسایل الکترونیک خود را در هر مکان و زمانی شارژ کنند؛ بلکه همچون یک بیلبورد تبلیغاتی محرک با خود آن را حمل کنند و در معرض دید سایر افراد قرار دهند.

پاوربانک‌های تبلیغاتی در سه دسته با ظرفیت کم، متوسط و بالا، قابل سفارشی‌سازی هستند و هر کدام می‌توانند هدایای تبلیغاتی ارزشمندی برای مخاطبان باشند. به صورت کلی، انواع وسایل الکترونیکی و گجت‌ها را می‌توان با کابل مناسب یا در صورت پشتیبانی با قابلیت بلوتوث، شارژ نمود.

 

فلش مموری تبلیغاتی


ارزشمندی و کارایی فلش تبلیغاتی بر کسی پوشیده نیست. فلش مموری از وسایل پرکاربرد در دنیای دیجیتالی امروزی است که حتی افراد ناآشنا با فناوری نیز از آن برای کارهای روزانه خود همچون شنیدن موسیقی، انتقال اطلاعات و حفظ داده‌های مهم خود استفاده می‌کنند. اگر قصد یک بازاریابی حرفه‌ای در میان دوستداران فناوری را دارید بهتر است به سراغ فلش مموری‌های تبلیغاتی با ظرفیت بالا (مثلاً 64 گیگ) یا با شکل‌های خاص و منحصربه‌فرد همچون حیوانات، بمب، کلید و غیره بروید.

فلش تبلیغاتی

روی تمامی کالاها می‌توانید نام برند خود را حکاکی لیزر کنید

 

 

پاپ سوکت


پاپ سوکت از وسایل جانبی گوشی‌های هوشمند است که به سرعت در میان تمام افراد جامعه به ویژه جوانان محبوب شده است. این جذابیت بالای پاپ سوکت باعث می‌شود تا به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارها تبدیل شود. این وسایل کوچک را به راحتی می‌توان به پشت گوشی‌های هوشمند متصل کرد و با خود به هر مکانی برد. از همین رو، پاپ سوکت را می‌توان بیلبوردهای تبلیغاتی کوچکی دانست که با ظاهر جذاب خود، چشم‌های بسیاری را به خود خیره می‌کند.

 

کابل و شارژر تبلیغاتی


همه وسایل الکترونیکی، حتی در صورت پشتیبانی از فناوری بلوتوث، عموماً به یک کابل برای شارژ یا تبادل اطلاعات نیاز دارند. کابل‌های تبلیغاتی با درگاه‌های متنوع و پشتیبانی از فناوری‌های به روز (همچون شارژ سریع) می‌توانند هدایای تبلیغاتی ارزشمندی باشند که هر شخصی به آن نیاز دارد.

شارژرهای فندکی تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی در میان طرفداران فناوری محسوب می‌شود. این مدل شارژرها که هم به صورت با سیم و هم بدون سیم وجود دارند می‌توانند برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند اندرویدی و ios مورد استفاده قرار بگیرند.

 

هندزفری‌های وایرلس (بی سیم)


همگام شدن با پیشرفت تکنولوژی از موضوعات موردعلاقه طرفداران فناوری است که تمام تلاش خود را برای آن انجام می‌دهند. هندزفری‌های وایرلس که از طریق بلوتوث به گوشی موبایل متصل می‌شوند؛ برای شنیدن آهنگ، تماس‌های تلفنی و تماشای فیلم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. برندهای معتبر و بزرگی در سراسر دنیا مدل‌های متنوعی از هندزفری وایرلس را تولید می‌کنند که می‌تواند با هر نوع گوشی هوشمندی (اعم از اندرویدی و ios) هماهنگ شود.

هندزفری وایرلس برند ریمکس و ایرپاد برند اپل از هندزفری‌های بلوتوثی محبوب هستند که طرفداران فناوری شیفته دریافت آن می‌شوند.

هدفون جی بی ال

هدفون‌های جی بی ال برای هدیه بسیار مناسب هستند

 

 

موس پد تبلیغاتی


تبادل اطلاعات با دنیای امروزی نیازمند همگام شدن با آن است. امروزه تمام افراد در هر صنف و سنی نیاز به استفاده از کامپیوتر و لپ‌تاپ دارند. از همین رو، یکی از وسایل جانبی مورد استفاده آن‌ها، موس و موس پد تبلیغاتی است. سفارشی‌سازی موس پد تبلیغاتی با سلیقه و متناسب با برندها می‌تواند هدیه تبلیغاتی ارزشمندی باشد که در هر کمپین تبلیغاتی می‌شود از آن بهره برد.

موس پدهای تبلیغاتی را می‌توان به صورت موس پد ژله‌ای ساده یا موس پد ژله‌ای با شناور، موس پد ژله‌ای با گرانول، موس پد ژله‌ای با و تجل یا موس پد ساده سفارشی‌سازی کرد. ناگفته نماند که موس پدهای تبلیغاتی سخت برای تبلیغات در میان گیمرها بسیار مناسب است و در عین حال، موس پدهای ژله‌ای با توجه به راحتی و طبی بودنشان، گزینه تبلیغاتی مناسبی برای کارمندان به شمار می‌رود.

اگر دوست دارید تا یک هدیه منحصربه‌فرد به دوستداران فناوری هدیه دهید که همیشه شما را به یاد داشته باشند، می‌توانید به سراغ موس پدهای تبلیغاتی شارژ شونده بروید. این موس پدهای پیشرفته و شگفت‌انگیز می‌توانند گوشی‌های هوشمند را نیز شارژ کنند.

 

ست مدیریتی تبلیغاتی


ست مدیریتی از هدایای تبلیغاتی محبوب در میان تمامی شرکت‌ها و برندها است. ست‌های مدیریتی را که می‌توان با انواع محصولات تبلیغاتی آماده کرد، می‌توان جزو هدایای تبلیغاتی لوکس در نظر گرفت. ست‌های مدیریتی همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است، هدیه‌ای ایده آل برای مدیران برتر و مخاطبان خاص است.

ست‌های مدیریتی را می‌توان با وسایل الکترونیکی همچون پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی و هندزفری تبلیغاتی در کنار سایر محصولات تبلیغاتی همچون سررسید تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و کیف پول چرمی در یک جعبه بسیار شیک و لوکس آماده کرد. ناگفته نماند که ست‌های مدیریتی را می‌توان با وسایل دیگری همچون کراوات، سنجاق کراوات و کمربند برای آقایان آماده کرد؛ درعین حال، می‌توان با قرار دادن روسری، آینه جیبی و ست مانیکور تبلیغاتی، آن را به هدایای تبلیغاتی لوکس بانوان تبدیل کرد.

ست مدیرتی

نمونه‌ای از ست مدیریتی با وسایل الکترونیکی

 

 

سخن آخر


انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برای بازاریابی در میان مخاطبان اهمیت بسیار بالایی دارد. استفاده از وسایل الکترونیکی همچون پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، ست مدیریتی و اسپیکر تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی در میان آحاد جامعه به ویژه طرفداران فناوری است. در کنار محصولات تبلیغاتی نام برده شده، محصولات تبلیغاتی دیگر همچون فلاسک تبلیغاتی هوشمند یا لیوان تبلیغاتی با یک جمله تأثیرگذار می‌توانند هدایای تبلیغاتی محبوبی در میان این دسته از افراد باشند.


15/ شهریور/1400



بحث و تبادل نظر
محمد
1400/06/25 11:41
شما پاپ سوکت تبلیغاتی هم دارید؟ یعنی بشه اسم شرکتمون رو بندازیم روش
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1400/06/26 14:00
سلام فعلا موجود نداریم متاسفانه.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف