WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت روز دانش‌آموز به مناسبت 13 آبان:

بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت روز دانش‌آموز

13/ آبان/1400

روزهای تحصیل و آموختن علم از روزهای زیبایی است که باید شیرینی آن را به هر روشی به محصلین تبریک گفت تا شریک روزهای سخت و شیرین آن‌ها باشیم. با ارائه بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت روز دانش‌آموز، نه تنها می‌توان در شیرینی این روزها همراه آن‌ها شد، بلکه تا مدت‌ها نام شما را فراموش نخواهند کرد.


روز دانش‌آموز فرصتی ارزشمند برای هر برند و کسب‌وکاری است تا با برپایی کمپین‌های خلاقانه، توجه و علاقه خود را به طیف دانش‌آموزان جامعه نشان دهد و آن‌ها را برای مدت‌های طولانی با خود همراه سازد. برندها می‌توانند کمپین‌های خلاقانه متفاوتی همچون مسابقه، تخفیف خرید و ارائه هدیه را امتحان کنند. مطمئن باشید یکی از بهترین شیوه‌های جلب توجه و متمایز ساختن یک برند برای ثبت در خاطرات، ارائه هدایای تبلیغاتی است.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای دانش‌آموزان


هدایای تبلیغاتی طیف گسترده‌ای از محصولات تبلیغاتی را شامل می‌شود؛ با این حال اگر به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی برای دانش‌آموزان هستید تا آن‌ها هیچ گاه شما را فراموش نکنند و قدردان توجه شما باشند، بهتر است به سراغ گزینه‌های مطمئن‌تری بروید. انتخاب‌های متفاوت و گوناگونی در برابر شما وجود دارد؛ از جوراب‌های تبلیغاتی گرفته تا فلش مموری تبلیغاتی و وسایل الکترونیکی.

بعد از تعیین بودجه تبلیغاتی خود و هدفتان از تبلیغات که چه تعداد هدیه تبلیغاتی را در بر بگیرد؛ می‌توان در خصوص گزینه‌های تبلیغاتی خود تصمیم بگیرد. انتخاب هدایای تبلیغاتی به میزان زیادی به سلیقه و بودجه برندها  و کسب‌وکارها بستگی دارد. با این حال، در ادامه به تعدادی از به بهترین هدایای تبلیغاتی اشاره می‌کنیم که دانش‌آموزان را هیجان‌زده و خرسند می‌کند.

 

فلش تبلیغاتی 


با گسترش آموزش مجازی و دیجیتالی شدن بسیاری از اطلاعات و کتاب‌ها، جای هیچ تعجبی ندارد که دانش‌آموزان شیفته فلش تبلیغاتی باشند. ارائه فلش مموری‌های خلاقانه با طرح‌های خاص، از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی برای دانش‌آموزان است  که تا سال‌ها همراه آن‌ها خواهد بود؛ چه آموزش به صورت حضوری باشد و چه به صورت مجازی ادامه پیدا کند.

فلش تبلیغاتی ویژه دانش آموزان

فلش تبلیغاتی ویژه دانش آموزان

 

 

پاوربانک تبلیغاتی


دیگر استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت منحصر بزرگ‌سالان نمی‌شود. با مجازی شدن آموزش، هر کدام از دانش‌آموزان از کلاس اول تا سال آخر دبیرستان باید از وسایل الکترونیکی هوشمند همچون تبلت و گوشی موبایل و لپ‌تاپ برای درس‌های خود و شرکت در کلاس‌ها استفاده کند. پاوربانک‌ تبلیغاتی با ظرفیت متوسط گزینه‌ای ایده آل به عنوان هدایای تبلیغاتی برای دانش‌آموزان است تا استرس قطعی برق و عدم دسترسی به منبع تغذیه مناسب را نداشته باشند.

 

پاوربانک تبلیغاتی ویژه دانش آموزان

پاوربانک تبلیغاتی هدیه مناسب دانش آموزان

 

فلاسک آبخوری


فلاسک آبخوری همیشه از محصولات تبلیغاتی محبوب در میان دانش‌آموزان است. چه در محیط مدرسه و چه در زمان تفریحات بیرون از خانه، آن را همراه خود دارند. فلاسک استیل از هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد در فصول سرد سال است. اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه و خاص برای دانش‌آموزان هستید، می‌توانید به سراغ فلاسک پلاستیکی بروید.

قمقمه تبلیغاتی

قمقمه اسپری دار

 

 

کلاه تبلیغاتی


برف و باران و آفتاب روزهای گرم تابستان؛ هر روزی را که فکر کنید، کلاه تبلیغاتی می‌تواند همراه دانش‌آموزان باشد. استفاده از رنگ‌های شاد و طرح‌های جذاب بر روی کلاه، آن‌ها را به بهترین هدایای تبلیغاتی برای دانش‌آموزان در هر فصلی از سال می‌کند.

 

کلاه تبلیغاتی ویژه دانش آموزان

کلاه تبلیغاتی ویژه دانش آموزان

 

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی


یادداشت کردن و نوشتن تکالیف درسی لازمه زندگی هر دانش‌آموزی است. با ارائه دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی با طرح‌های جذاب، لذت درس خواندن و تمرین کردن را چند برابر کنید. مطمئن باشید با این کار، قدردانی والدین و معلمان را نیز به دنبال خواهید داشت.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

نمونه‌ای از دفترچه یادداشت بسیار شیک، ارزان و کاربردی برای دانش‌آموزان

 

 

 

خودکار تبلیغاتی


مداد و خودکار تبلیغاتی از قدیمی‌ترین محصولات تبلیغاتی و در دسته بهترین هدایای تبلیغاتی برای دانش‌آموزان و معلمان قرار دارد. هیچ‌کس از دریافت خودکار ناراحت نمی‌شود و تا زمانی که جوهر آن تمام شود، آن را همراه خود نگه می دارد. اگر می‌خواهید دانش‌آموزان را هیجان‌زده کنید به طوری که جز با خودکار تبلیغاتی شما، تکالیفشان را انجام ندهند؛ بهتر است به سراغ طرح‌های خلاقانه همچون طرح سریال بازی مرکب، هری پاتر و مواردی از این دست بروید.

 

خودکار تبلیغاتی ویژه دانش آموزان

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی ویژه دانش آموزان

 

 

 

پاپ سوکت تبلیغاتی و قاب گوشی


هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از عوض کردن پاپ سوکت و قاب گوشی نیست. مطمئن باشید که هرچقدر هم قاب گوشی و پاپ سوکت داشته باشید، باز هم با دریافت یک پاپ سوکت و قاب گوشی جدید آن را تعویض خواهید کرد. با استفاده از طرح‌های شاد و مهیج که دانش‌آموزان را شیفته می‌کند، می‌توان پاپ سوکت تبلیغاتی و قاب گوشی را به بهترین هدایای تبلیغاتی برای دانش‌آموزان در دنیای دیجیتالی امروزی کرد.

 

لیوان تبلیغاتی


هر کسی دوست دارد وسایل شخصی برای خود داشته باشد که آن‌ها را از سایر افراد متمایز کند. لیوان‌های تبلیغاتی با طرح‌های منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی ازجمله هدایای تبلیغاتی برای دانش‌آموزان است که با دریافت آن به وجد می‌آیند و با خوشحالی از آن استفاده می‌کنند.

لیوان تبلیغاتی ویژه دانش آموزان

نمونه‌ای از لیوان تبلیغاتی برای دانش‌آموزان

 

 

 

تی شرت تبلیغاتی 


هدیه دادن پوشاک به افراد مختلف همیشه لبخند رضایت را بر لبان آن‌ها می‌نشاند. حال اگر هدیه شما یک تی شرت تبلیغاتی باکیفیت که طرحی جذاب و دوست‌داشتنی بر روی آن چاپ شده است، باشد؛ فارغ از جنسیت، هر کسی می‌تواند آن‌ها را بر تن کند و با افتخار در میان جمعیت ظاهر شود. تی شرت تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی برای دانش‌آموزان است که همچون یک بیلبورد تبلیغاتی کوچک، نام شما را به نمایش می‌گذارد.

 

تی شرت تبلیغاتی ویژه دانش آموزان

تی شرت تبلیغاتی ویژه دانش آموزان

 

 

 

هدایای تبلیغاتی؛ بهترین هدیه برای تشویق و ترغیب دانش‌آموزان


هدیه دادن همیشه شیوه‌ای جذاب برای جلب توجه و رضایت افراد است. برندهایی که هدایای تبلیغاتی برای دانش‌آموزان به صورت سفارشی آمده می‌کنند، در حقیقت از یک تبلیغات بلند مدت استفاده می‌کنند؛ زیرا دانش‌آموزان آن‌ها را فراموش نخواهند کرد و هدایای تبلیغاتی خود را برای مدت‌های طولانی حفظ می‌نمایند.

 


13/ آبان/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف