WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای شیمیدان‌ها و دانشجویان رشته شیمی چیست؟

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای شیمیدان‌ها و دانشجویان رشته شیمی چیست؟

25/ خرداد/1400

زمانی که صحبت از تبلیغات و بازاریابی می‌شود، همیشه یافتن مخاطبان در اولویت قرار می‌گیرد. گاهی برندها و شرکت‌ها تنها محصولاتی را ویژه یک گروه مخاطب خاص تولید می‌کنند مانند شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده مواد و وسایل آزمایشگاهی. در نتیجه تبلیغات و بازاریابی آن‌ها معطوف به این افراد و شرکت‌های مرتبط با آن‌ها می‌شود. با این حال، برخی از شرکت‌های فعال در حوزه‌های دیگر نیز دوست دارند طیف گسترده‌تری از مخاطبان را به عنوان گروه هدف خود برگزینند. در همه حال، بازاریابی و استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌تواند یک ابزار کارآمد و مفید برای آگاهی بخشی و توجه بیشتر افراد به برند و شرکت شما شود و در نهایت بر میزان فروش شما تأثیر به سزایی بگذارد.


تبلیغات در میان دانشجویان و دانش آموزان یکی از روش‌های مؤثر در امر بازاریابی است. در مطالب پیشین به هدایای تبلیغاتی خوب برای کادر درمانی، هدیه کاربردی برای خبرنگاران و وبلاگ نویسان و نیز هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان اشاره کرده‌ایم. در این مطلب لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب شیمیدان‌ها و دانشجویان رشته شیمی را آماده کرده‌ایم تا در کنار شگفت‌زده کردن آن‌ها، بازاریابی خود را به بهترین شیوه انجام دهید.

 

 

چرا باید دانشجویان رشته شیمی و شیمیدان‌ها را به عنوان گروه هدف در تبلیغات و بازاریابی انتخاب کرد؟


هرگاه نام شیمی به میان می‌آید، ناخودآگاه به یاد محلول‌های رنگی و آزمایش‌های جذاب می‌افتیم. شیمیدان‌ها که بیشترین زمان خود را در آزمایشگاه‌ها و امور تحقیقاتی می‌گذرانند، شاید فرصت کافی برای یافتن یک برند جدید برای خرید نداشته باشند. به همین دلیل، ناخواسته به سراغ نامی آشنا که روزانه بارها نام آن را دیده‌اند، می‌روند. از همین رو، هدایای تبلیغاتی با نام برند شما می‌تواند بک فعال‌سازی موفق برای دیده شدن بیشتر از سوی این گروه از افراد باشد. البته باید این نکته را هم در نظر بگیرید که آن‌ها هر هدیه‌ای را که تنها کیف آن‌ها را اشغال کند و کارایی برای آن‌ها نداشته باشد، دوست نخواهند داشت. بنابراین، با انتخاب یک هدیه مناسب و مهیج، این گروه از مخاطبان را شیفته خود سازید تا مدت‌های طولانی به عنوان مشتری وفادار شما باقی بمانند.

 

هدایای تبلیغاتیدانشجویان گروه‌های مناسبی برای بازاریابی برندها است

 

 

 

کدام هدایای تبلیغاتی مناسب شیمیدان‌ها است؟


حال که با چرایی انتخاب این افراد به عنوان مخاطب خود آشنا شده‌اید، به سراغ مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای دانشجویان شیمی و شیمیدان‌ها می‌رویم.

 

دفتر یادداشت و سررسید


دانشجویان رشته شیمی نیز مانند هر رشته دیگری، دانشجو به شمار می‌آیند. با این حال، این افراد نیاز بیشتری به دفتر یادداشت و سررسید برای نوشتن نتایج تحقیقات و آزمایش‌های خود دارند. همین عامل کوچک سبب می‌شود تا این گروه از معدود افرادی باشند که صمیمانه قدردان دریافت سررسیدهای تبلیغاتی هستند و تا آخرین برگ آن را حتی زمانی که تاریخ آن منقضی شده است، استفاده می‌کنند. از همین رو، انتخاب دفتر یادداشت و سررسید تبلیغاتی برای ارائه به این دسته از دانشجویان، یک اقدام هوشمندانه و یک بازاریابی طولانی مدت به حساب می‌رود.

 

خودکار تبلیغاتی


با دیجیتالی شدن دنیای امروزی، کمتر کسی را می‌توان دید که از دریافت یک خودکار تبلیغاتی بسیار خرسند می‌شود و با چهره‌ای خندان قدردان این هدیه هرچند ارزان قیمت می‌شود. با این حال، دانشجویان به ویژه شیمیدان‌ها به‌واسطه نیاز مبرم خود به یادداشت‌برداری‌های سریع و نا به هنگام، همیشه یک خودکار به همراه دارند. یک خودکار تبلیغاتی شیک که نام تجاری آن بر روی آن حک شده است، می‌تواند یک هدیه با ارزش به این دسته از افراد باشد.

 

لیوان تبلیغاتی


نوشیدن یک نوشیدنی گوارا بعد از ساعت‌ها فعالیت و تلاش‌های مداوم در محیط آزمایشگاه و نیز ساعت‌ها تحقیقات پای کامپیوتر می‌تواند یک انرژی تازه به روان ‌خسته دانشجویان به ویژه شیمیدان‌ها ببخشد. حال اگر بر روی این لیوان تبلیغاتی تصویر جدول مندلیف یا یک جمله تأثیرگذار از یکی از بزرگان و دانشمندان شیمی در کنار لوگو و نام تجاری شما چاپ شده باشد، تأثیر بیشتری بر آرامش آن‌ها خواهد داشت و به خود افتخار خواهند کرد.

 

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی با جدول مندلیف

 

 

موس پد تبلیغاتی


یکی از ابزارهای مفید و کارآمد برای دانشجویان و دانش آموزان در دنیای پیشرفته امروزی، موس پد است. شاید در وهله اول به نظر برسد که انتخاب‌های بهتری هم پیش رو دارید؛ اما تنها کافی است بدانید که دانشجویان بخش زیادی از وقت خود را صرف تحقیقات و انجام امور درسی با کامپیوتر می‌کنند. استفاده زیاد آن‌ها از موس، دلیل محکمی برای کارایی و با ارزش بودن یک موس پد تبلیغاتی است. در زمان سفارش موس پد تبلیغاتی می‌توانید نمونه‌های جمع و جورتر را انتخاب کنید، تا با خیالی راحت آن را با خود به هر جایی ببرند و نام تجاری شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد.

 

پاوربانک تبلیغاتی


هیچ‌کس نمی‌تواند ارزشمندی و پرکاربرد بودن پاوربانک را کتمان کند. پاوربانک‌ها وسیله ای دوست داشتنی در بین آحاد مردم به ویژه دانشجویان هستند تا در هر زمان و مکانی بدون دغدغه و نیاز به پریز برق، وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنند. دانشجویان شیمی نیز مانند هر رشته دیگری دوست دارند وسایل الکترونیکی خود را به راحتی شارژ کنند. از همین رو، انتخاب یک پاوربانک تبلیغاتی با ظرفیت بالا که نام تجاری شما بر روی آن حک شده است، هدیه مناسب برای این دسته از مخاطبان است که از صمیم قلب قدردان آن خواهند بود.

 

فلش مموری تبلیغاتی


فلش تبلیغاتی جزو لاینفک زندگی دانشجویی به شمار می‌آید. انتقال اطلاعات، کتاب و جزوات درسی با استفاده از فلش مموری یک امر رایج در بین تمام دانش آموزان و دانشجویان است. حال اگر دانشجوی رشته شیمی هم باشد، می‌تواند نتایج تحقیقات و آزمایش‌های خود را نیز در آن ذخیره کند. این هدیه پرکاربرد و مفید از مناسب‌ترین و مؤثرترین شیوه‌های تبلیغاتی در کالج برندینگ به شمار می‌آید.

 

فولدر تبلیغاتی


فولدرهای تبلیغاتی از هدایای نمایشگاهی و هدایای تبلیغاتی تأثیرگذار در میان دانشجویان و دانش آموزان هستند. عموماً فولدری تبلیغاتی را در همایش‌ها و سمینارها به افراد هدیه می‌دهند. اما همیشه شانس با همه یار نیست و نمی‌توانند یکی از این هدایای پرکاربرد را به دست آورند. ارائه یک فولدر تبلیغاتی به دانشجویان که داخل آن را با هدایای دیگری همچون دفتر یادداشت، خودکار تبلیغاتی، فلش مموری یا هر هدیه دیگر مدنظر خود پر کرده‌اید، لبخند شادی را بر لب این دسته از مخاطبان می‌نشاند.

 

فولدر تبلیغاتی

فولدر تبلیغاتی در زمره هدایای تبلیغاتی ارزان است

 

 

 

فلاسک تبلیغاتی


در میان دنیای پیچیده مولکول‌ها و فرمول‌ها، تنها یک نکته ساده وجود دارد؛ آن هم این است که هیچ‌چیز آرام‌بخش‌تر از نوشیدن یک دمنوش گرم همچون چای و قهوه نیست! فلاسک تبلیغاتی به عنوان یک هدیه پرکاربرد و با دوام می‌تواند هم به تبلیغات و فروش بیشتر شما کمک کند و هم می‌تواند آرامش و نشاط را به دانشجویانی که ساعت‌ها سر پا ایستاده‌اند و آزمایش‌های شیمیایی انجام داده‌اند، ببخشد.

 

اسپیکر تبلیغاتی


زمانی که نام دانشجو به ویژه دانشجویان علوم پایه به میان می‌آید، همه با خود فکر می‌کنند آن‌ها تنها به کتاب نیاز دارند؛ با این حال، ارائه یک اسپیکر تبلیغاتی شیک با نام تجاری شما بر روی آن می‌تواند یک هدیه ارزشمند و فراموش‌نشدنی برای آن‌ها باشد. این دسته از مخاطبان می‌توانند در کنار گوش کردن به پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی، به شنیدن موسیقی‌های روح‌نواز بپردازند و پس از یک روز خسته‌کننده، روح خود را تازه کنند.

 

 

سخن آخر


انتخاب هدیه‌ای مناسب که موردعلاقه گروه هدف شما در بازاریابی باشد می‌تواند تأثیر مثبت بیشتری بر تبلیغات داشته باشد. تبلیغات در میان دانشجویان یکی از شیوه‌های اثرگذار بر بازاریابی است که با طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی می‌توان برای این منظور اقدام کرد. برای تبلیغات در میان دانشجویان در حال تحصیل در رشته‌های مختلف می‌توان از هدایای تبلیغاتی که مناسب آن‌ها است، استفاده کرد. هدایایی مانند ماگ تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و سررسید ازجمله محصولات تبلیغاتی مناسب در میان دانشجویان رشته شیمی است.


25/ خرداد/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف