WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پرستار به مناسبت روز پرستار

بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پرستار

18/ آذر/1400

ولادت حضرت زینب و روز پرستار فرصتی ارزشمند برای قدردانی از زحمات بی‌دریغ و دلسوزانه این قشر زحمتکش و مهربان است. برندها و افراد مختلفی دوست دارند با اهدای بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پرستار، علاقه و توجه مثبت پرستاران را به سوی خود جذب نمایند.


روز پرستار همچون روز پزشک، روز مهمی در آیین پاسداشت از زحمات کادر درمانی است که در دوران همه‌گیری کرونا با تلاشی مضاعف و خستگی‌ناپذیر همراه آحاد جامعه بودند و برای حرکت به سوی سلامتی قدم‌هایی محکم و استوار برداشتند. قدردانی از تلاش‌های این افراد تنها به روز خاصی منحصر نمی‌شود؛ با این حال ولادت حضرت زینب و روز پرستار یک موقعیت عالی برای نشان دادن اهمیت این افراد برای جامعه است.

طیف گوناگونی از هدایای تبلیغاتی را می‌توان با سفارشی‌سازی برای پرستاران آماده نمود. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی برای روز پرستار می‌پردازیم تا در کمپین‌های تبلیغاتی خود موفق‌تر عمل کنید.

 

محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی روز پرستار


تنوع گسترده هدایای تبلیغاتی آن‌ها را به محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی که باب سلیقه عموم مردم است، تبدیل کرده است. با این وجود، برخی از انواع هدایای تبلیغاتی در میان مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

شماره 1- ماگ تبلیغاتی


شیفت‌های کاری طولانی، شب کاری‌های خسته‌کننده و تحرک فراوان برای خدمت‌رسانی و درمان بیماران، شغل پرستاری را در زمره مشاغل سخت قرار داده است. این خستگی فراوان سبب می‌شود تا پرستاران در ساعات کاری خود فرصت کافی برای نوشیدن میزان مناسب مایعات نداشته باشند و در پایان شیفت خود دچار کم آبی شوند. با هدیه دادن لیوان تبلیغاتی با طرح‌های انرژی‌بخش و دوست‌داشتنی یا یک شعار انگیزشی، آن‌ها را به نوشیدن یک لیوان آب برای حفظ سلامتی ترغیب کنید.

ماگ تبلیغاتی

با چاپ طرح موردعلاقه بر روی لیوان تبلیغاتی هدیه‌ای منحصربه‌فرد خلق کنید

 

 

شماره 2- جاکلیدی‌های دارای درب بازکن


چه در زمان همه‌گیری کرونا و چه در روزهای پیش و پس از این بیماری، بیمارستان و درمانگاه‌ها از اماکن آلوده به شمار می‌آیند. وجود بیماران با بیماری‌های گوناگون در بخش‌های مختلف بیمارستان باعث می‌شود تا رعایت بهداشت و نظافت در آنجا امری مهم و ضروری به حساب آید. با اهدای جاکلیدی تبلیغاتی خاص همچون جاکلیدی دارای درب بازکن، می‌توانید از احتمال انتقال آلودگی بکاهید. مطمئناً پرستاران نیز از دریافت این هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد به مناسبت روز پرستار هیجان‌زده می‌شوند.

 

شماره 3- خودکار تبلیغاتی


خودکار تبلیغاتی همیشه از اصلی‌ترین محصولات تبلیغاتی در هر کمپین بازاریابی به شمار می‌آید. یکی از بهترین مخاطبان برای ارائه این هدیه تبلیغاتی پزشکان و پرستاران هستند یادداشت کردن شرح حال بیمار، نسخه‌نویسی و نوشتن رویدادهای شیفت، استفاده از خودکار را در میان کادر دردمانی به امری رایج بدل کرده است. تنوع فراوان در طراحی و ظاهر خودکارهای تبلیغاتی سبب شده تا در دسته هدایای تبلیغاتی محبوب و مقرون‌به‌صرفه قرار بگیرند. شما می‌توانید متناسب با نوع کمپین خود خودکارهای تبلیغاتی را سفارشی‌سازی نمایید تا بر جذابیت آن‌ها بی افزایید.

 

شماره 4- فلاسک تبلیغاتی


وسایل آبخوری همچون فلاسک تبلیغاتی، قمقمه و لیوان دمنوش تبلیغاتی از محصولات تبلیغاتی دوست‌داشتنی در میان تمام افراد هستند. پرستاران با دریافت این قبیل هدایای تبلیغاتی به مناسبت روز پرستار بسیار خوشحال می‌شوند و در هر موقعیت و زمانی از آن‌ها استفاده خواهند کرد.

فلاسک تبلیغاتی

فلاسک تبلیغاتی از هدایای دوست‌داشتنی روز پرستار است

 

 

شماره 5- دفترچه یادداشت


یادداشت کردن شماره تلفن‌های ضروری پزشکان، نوشتن برنامه‌های روزانه و موضوعات مهمی که باید به آن‌ها رسیدگی شود، ارزش دفترچه یادداشت تبلیغاتی در میان پرستاران را بسیار بالا برده است. با سفارشی‌سازی دفترچه یادداشت تبلیغاتی به گونه‌ای که بتوان یک خودکار تبلیغاتی را در کنار آن قرار داد، هدیه‌ای منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی را برای ولادت حضرت زینب و روز پرستار به این قشر دلسوز ارائه خواهید کرد.

 

شماره 6- ساک دستی


ساک دستی تبلیغاتی و کیف ناهار این روزها بسیار محبوب هستند. کارکنان بیمارستانی و کادر درمانی همچون پرستاران که شیفت‌های طولانی را در سرکار هستند، به وسیله‌ای برای قرار دادن وسایل ضروری و گاهی خوراکی‌های خوشمزه برای همراه داشتن نیاز دارند. با ارائه این هدایای تبلیغاتی به مناسبت روز پرستار 1400 به پرستاران و کادر درمانی، نام برند خود را درخشان سازید.

 

شماره 7- ماژیک تبلیغاتی


استفاده از ماژیک تنها مختص کودکان و دانشجویان نمی‌شود. پرستاران نیز در شیفت‌های خود برای یادداشت کردن و مشخص کردن موارد ضروری به ماژیک‌های رنگی نیاز دارند. با سفارشی‌سازی ماژیک‌های رنگی چند تایی و ارائه به پرستاران، نه تنها به آن‌ها در ارائه خدمات درمانی بهتر کمک نموده‌اید؛ بلکه از تعداد بالای وسایل همراه آن‌ها می‌کاهید تا بررسی بخش‌ها را راحت‌تر انجام دهند.

ماژیک تبلیغاتی

ماژیک تبلیغاتی با طرح خلاقانه

 

 

شماره 8- هدایای تبلیغاتی شب یلدا


ولادت حضرت زینب و روز پرستار 1400 فاصله بسیار کمی با شب یلدا دارد. از این رو، با ارائه هدایای تبلیغاتی شب یلدا به پرستاران می‌توانید نه تنها روز پرستار را به آن‌ها تبریک بگویید و از زحمات آن‌ها قدردانی کنید؛ بلکه حتی در شب یلدا نیز همراه آن‌ها خواهید بود و اولین کسی هستید که هدیه شب یلدا را پیشاپیش اهدا نموده است. ازجمله هدایای تبلیغاتی شب یلدا می‌توان به گیفت دست‌ساز یلدایی، جعبه پذیرایی با ظاهر انار، زیرلیوانی تبلیغاتی ویژه شب یلدا، ست گلدان و شمع مناسب شب یلدا و کتاب حافظ تبلیغاتی اشاره کرد.

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

هدیه با مضمون شب یلدا بسیار جذاب است

 

 

شماره 9- پاوربانک تبلیغاتی


قدرت وسایل الکترونیکی در بازاریابی بر کسی پوشیده نیست. پاوربانک های تبلیغاتی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که سالیان سال همراه دریافت‌کنندگان آن باقی می‌مانند. پرستاران و کادر درمانی با مشغله فراوان خود از مخاطبان عالی برای دریافت این هدیه دوست‌داشتنی هستند.

 

شماره 10- جاکارتی تبلیغاتی


کارت پرسنلی، کارت بانکی، کارت شناسایی، کارت مترو در کنار کارت ویزیت پزشکان ازجمله کارت‌هایی هستند که هر پرستاری در کیف خود دارد. با ارائه یک جاکارتی تبلیغاتی جذاب و شیک به مناسبت روز پرستار می‌توانید به منظم بودن کیف پرستاران کمک کنید و خیال آن‌ها را از به همراه داشتن تمام کارت‌های ضروری آسوده نمایید.

 

شماره 11- جعبه پذیرایی تبلیغاتی


همه ما عاشق خوراکی‌های لذیذ هستیم و خوراکی را لازمه جشن گرفتن می‌دانیم. جعبه پذیرایی‌های تبلیغاتی شکیل که درون آن با انواع خوراکی‌های دوست‌داشتنی و خوشمزه پر شده‌اند، در کنار سایر محصولات تبلیغاتی همچون زیرلیوانی تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی از بهترین و خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی روز پرستار به شمار می‌روند.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

جعبه‌ای شیک برای هدیه دادن به مخاطبان

 

 

شماره 12- توپ ضد استرس


استرس کاری از عوامل اثرگذار و منفی بر روی سلامتی افراد است. توپ‌های ضد استرس از بهترین هدایا برای کاهش اضطراب و گذراندن یک روز کاری سخت است. با انتخاب طرح‌های بامزه و جالب همچون قرص، قلب، عروسک پرستار، مغز و بسیاری از طرح‌های مرتبط با بیمارستان و سفارشی‌سازی آن‌ها به مناسبت روز پرستار می‌توانید هدیه‌ای به یادماندنی برای روز پرستار را خلق کنید.

 

شماره 13- ماسک تبلیغاتی


استفاده از ماسک بهداشتی استاندارد در بیمارستان‌ها از دیرباز امری رایج بوده است. با شیوع ویروس کرونا و شفاف شدن اهمیت استفاده از ماسک، تنوع بی‌نظیری در ماسک‌ها پدید آمده است و ماسک تبلیغاتی گوناگونی تولید شده‌اند. ماسک تبلیغاتی استاندارد با رنگ‌های روحیه‌بخش یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب برای روز پرستار است. در کنار ماسک‌های یکبار مصرف، ماسک‌های تبلیغاتی پارچه‌ای نیز از دیگر اقلام تبلیغاتی هستند که می‌توان با روش‌های مختلف همچون گلدوزی، آن را سفارشی‌سازی نمود.

 

شماره 14- تی شرت تبلیغاتی


یک تی شرت راحت و نخی بعد از ساعت‌ها پوشیدن لباس کار، می‌تواند احساس دل‌نشینی را در افراد ایجاد کند. تی شرت های تبلیغاتی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در کنار یک جمله احساسی و دلگرم‌کننده هدیه‌ای با ارزش و فراموش‌نشدنی برای روز پرستار محسوب می‌شوند تا محبت و قدردانی شما را نشان دهند.

در کنار تی شرت تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی نیز محصولی دوست‌داشتنی است. انواع گوناگونی از کلاه‌ها وجود دارند که بسته به سلیقه و فصل می‌توانید نوع خاصی از آن را سفارشی‌سازی کرده و برای کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید.

تی‌شرت تبلیغاتی

رنگ‌ها و طرح‌های جذاب بر روی تی‌شرت تبلیغاتی آن را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند

 

 

جشن روز پرستار با هدایای تبلیغاتی


ولادت حضرت زینب و روز پرستار در کنار روز پزشک فرصتی بزرگ برای برندها و شرکت‌ها است تا با استفاده از هدایای تبلیغاتی نظر این قشر از افراد جامعه را به سوی خود جلب نمایند. هدایای تبلیغاتی روز پرستار که نام تجاری برندها بر روی آن نقش بسته‌اند، یادگاری‌های به یادماندنی از ایام پرستاری از بیماران هستند ک لبخند رضایت را بر لبان پرستاران می‌نشانند. هدایایی همچون فلش مموری تبلیغاتی و شارژر فندکی نیز از دیگر محصولات تبلیغاتی کاربردی و محبوب در میان پرستاران به شمار می‌آیند.

 


18/ آذر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف