WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی زیر 100.000 تومان اگر بودجه تبلیغاتی محدودی دارید، حتما این مطلب را بخوانید

راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی زیر 100.000 تومان

9/ شهریور/1398

به طور معمول شرکت‌ها و سازمان‌ها برای خرید هدایای تبلیغاتی از قبل بودجه خاصی تعیین می‌کنند. بنابراین دغدغه ماموران خرید این است که در آن چارچوب بهترین هدایا را برگزینند. بر همین اساس این مطلب را برای راهنمایی کسانی که بودجه نسبتا کمتری برای خرید هدایا دارند به نگارش در آوردیم. آیا شما هم به دنبال خرید هدیه‌ای مناسب که قیمتی کمتر از 100.000 تومان هستید؟ ادامه این مطلب را بخوانید تا بهترین هدیه را انتخاب کنید.


تعداد هدایای ارزانی که کمتر از 100.000 تومان قیمت دارد کم نیستند. انتخاب از میان آن‌ها بستگی به سلیقه شما، مکانی که می‌خواهید هدیه دهید و کاربرد مورد نیاز مخاطب شما دارد. انواع هدایای تبلیغاتی که کمتر از 100.000 تومان قیمت دارند در زیر معرفی شده‌اند اما قبل از آن این نکته را در نظر بگیرید که این محتوا در مهرماه 1402 به روزرسانی شده است و به علت نوسانات قیمتی به صورت دوره‌ای بازبینی خواهد شد.

 

خودکار پلاستیکی

یکی از پرکاربردترین و ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی، خودکار پلاستیکی است. رنج قیمت خودکار پلاستیکی از 6000 تومان به بالا متغییر است. انتخاب این هدیه به تنهایی یا به همراه هدایای تبلیغاتی دیگر در این رنج توصیه می‌گردد. برای درج لوگو روی خودکارهای پلاستیکی تبلیغاتی از چاپ تامپو استفاده می‌شود.

 

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی

قیمت خودکارهای پلاستیکی از 6000 تومان به بالا هستند

 

خودکار فلزی

خودکار فلزی تبلیغاتی نیز یکی از انتخاب‌های عالی جهت هدیه دادن است. رنج قیمت این محصول از 24000 تومان به بالاست که بسته به کیفیت و متریال استفاده شده تغییر می‌کند. چاپی که روی خودکار فلزی تبلیغاتی استفاده می‌شود چاپ لیزر است. خودکار فلزی یک هدیه تبلیغاتی ارزان اما بسیار با کیفیت و کاربردی است.

 

خودکار فلزی تبلیغاتی

قیمت خودکارهای فلزی از 10000 تومان به بالا هستند

 

روان نویس

روان‌نویس‌های تبلیغاتی نیز جز هدایایی هستند که جز هدایای ارزان قیمت هستند. قیمت آن‌ها حدودا از 25000 تومان به بالا هستند. البته روان‌نویس‌های گران قیمت‌ نیز وجود دارند که جز هدایای ارزان قیمت نیستند. مغزی این روان‌نویس‌ها معمولا آبی یا مشکی هستند.

 

روان نویس تبلیغاتی

روان نویس تبلیغاتی حدودا 25000 تومان قیمت دارد

 

خودکار لمسی

یکی عضو دیگر از خانواده خودکارهای تبلیغاتی، قلم لمسی یا خودکار تاچ است. این محصول تبلیغاتی که طرفداران خاص خود را دارد، در محدوده قیمتی 25000 تومان قرار می‌گیرند. علاوه بر این‌که امکان انتخاب قلم‌های لمسی به صورت مجزا وجود دارد؛ امکان سفارشی‌سازی خودکارهایی که یک سر آن از قلم تاچ برخوردار است، نیز وجود دارد.

 

خودکار لمسی

نمونه‌ای از یک خودکار تاچ که قیمت آن 45000 تومان است

 

لیوان شیشه‌ای

لیوان‌های شیشه‌ای هم بسیار مناسب هدایای نمایشگاهی هستند و جز هدایای تبلیغاتی ارزان هستند. این لیوان‌ها معمولا یخی مات هستند. لیوان تبلیغاتی در دسته هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت زیر 100.000 تومان قرار می‌گیرد.  چاپ مناسب این لیوان‌ها چاپ کوره‌ای یا تامپو هستند.

 

لیوان شیشه ای تبلیغاتی مات

لیوان شیشه‌ای تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت است

 

 

لیوان سرامیکی

لیوان‌های سرامیکی نیز مناسب این رنج قیمتی هستند.

 

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

لیوان سرامیکی تبلیغاتی زیر 100.000 تومان می‌باشند

 

لیوان فلزی

لیوان‌های فلزی مناسب کسانی است که در سفر از این لیوان‌ها استفاده می‌کنند. این لیوان‌ها دوجداره هستند و استحکام زیادی دارند. این لیوان‌ها برای طرفداران طبیعت‌گردی، هدیه بسیار مناسبی است.

 

لیوان فلزی تبلیغاتی

 

لیوان‌های تبلیغاتی فلزی از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند

 

آفتابگیر

آفتابگیرهای تبلیغاتی نیز در این رنج قیمتی قرار می‌گیرند. این آفتابگیرها معمولا جلوی خودروهایی که پارک شده هستند قرار می‌گیرند و با چاپ لوگو روی آن‌ها، نمای بسیار خوبی دارند. قیمت این محصول از حدود 50.000 تومان به بالا است.

 

آفتابگیر تبلیغاتی

قیمت آفتابگیر تبلیغاتی حدودا از 50.000 تومان به بالا است

 

ساک دستی

ساک دستی تبلیغاتی نیز بسیار ارزان قیمت است. ساک دستی‌های سوزنی حتی اگر هدایای دیگری استفاده نکنید، برای قراردادن بروشورهای و دفترچه‌های تبلیغاتی شما مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت این محصول از 3000 تومان به بالاست و حداقل تیراژ 1000 عدد می‌باشد.

 

ساک دستی سوزنی تبلیغاتی

ساک دستی سوزنی تبلیغاتی از 3000 تومان به بالا قیمت دارد

 

 

جا کلیدی

جاکلیدی تبلیغاتی نیز جز هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت قرار می‌گیرند. محدوده قیمتی جاکلیدی‌های چرمی از حدود 40.000 تومان به بالا می‌باشد. جنس این جاکلیدی‌ها عموما فلزی و چرمی هستند. در کنار این دسته از جاکلیدی‌ها، جاکلیدی‌های فلزی زیبا نیز وجود دارند که به نسبت از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. حدود قیمتی آن‌ها از 35000 هزار تومان شروع می‌شود.

 

جا کلیدی

نمونه‌ای از یک جاکلیدی تبلیغاتی با قیمت 40.000 تومان

 

جا کارتی

جا کارتی‌های تبلیغاتی نیز در این رنج بسیار پرطرفدار هستند. این هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت حدودا 42000 تومان قیمت دارد. از این هدایا در ست‌های تبلیغاتی نیز استفاده می‌شود و برای خاص‌تر شدن ست‌های خود می‌توانید به سراغ نمونه‌های چرمی آن بروید که با حکاکی لیزری جلوه‌ای بی‌نظیر پیدا می‌کنند.

 

جا کارتی

نمونه‌ای از یک جاکارتی تبلیغاتی ارزان‌قیمت

 

کابل شارژ

کابل‌های شارژ تبلیغاتی معمولا زیر 35000 تومان هستند. این کابل‌ها هم مخصوص اندروید و هم مخصوص آیفون هستند. کابل شارژ نیز جزو هدایای تبلیغاتی ارزان اما بسیار تاثیرگذار و کاربردی است.

 

کابل شارژ تبلیغاتی

کابل‌های شارژ معمولا زیر 35000 تومان قیمت دارند

 

شارژر فندکی

شارژرهای فندکی نیز حدودا از 80.000 تومان به بالا قیمت دارند. این شارژرها در اتومبیل با استفاده از برق ماشین می‌توانند تلفن‌های همراه را شارژ کنند. با توجه به مصرف بالای باتری در گوشی‌های امروزی، این هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت بسیار هدیه کاربردی و مناسبی است.

 

شارژر فندکی تبلیغاتی

شارژر فندکی تبلیغاتی حدودا از 80.000 تومان به بالا قیمت دارد

 

 

دفترچه یادداشت

دفترچه‌های تبلیغاتی نیز بسیار پرکاربرد هستند و مناسب هدیه در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و سمینارهاست. قیمت این محصول حدودا از 30.000 تومان به بالاست. در کنار دفترچه تبلیغاتی، از خودکار تبلیغاتی نیز استفاده می‌شود. ترکیب این دو هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت بسیار مورد استقبال شرکت‌ها و موسسات مختلف که در حجم بالا هدیه تبلیغاتی تهیه می‌کنند، قرار گرفته است. در سفارشی‌سازی این هدیه تبلیغاتی، تعداد صفحات، ابعاد و جنس روکش دفترچه در محاسبه قیمت تمام شده نهایی اثرگذار است.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

دفترچه تبلیغاتی حدودا 30.000 تومان هزینه دارد

 

 

فولدر تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت، فولدرهای تبلیغاتی هستند که در محدوده قیمتی زیر 75.000 تومان قرار دارند. کاربرد این هدیه در همه همایش‌ها و سمینارها و کارگاه‌های آموزشی است. این فولدرها عموما از جنس چرم مصنوعی هستند.

 

 

فولدر تبلیغاتی

فولدر تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی است که از تنوع بالایی برخوردار است

 

موس پد تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت در محدوده زیر 50000 تومان، موس پد تبلیغاتی است. این هدیه مهیج و چشم‌نواز را می‌توان در رنگ‌های مختلفی به صورت سفارشی آماده کرد. قیمتی حدودی موس پد تبلیغاتی در محدوده 30.000 تومان است.

 

موس پد تبلیغاتی

نمونه‌ای از یک موس پد تبلیغاتی ساده

 

کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی در رنگ‌های مختلف با برخورداری از جنس مرغوب و باکیفیت می‌تواند برای مدت‌های طولانی همراه مخاطبان شما باقی بماند. این هدیه جذاب را می‌توانید با صرف هزینه کمتر از 100.000 تومان به صورت سفارشی آماده کنید. فراموش نکنید که حداقل تعداد برای سفارشی‌سازی کلاه تبلیغاتی 200 عدد می‌باشد که بین 10 الی 15 روز کاری آماده‌سازی آن زمان می‌برد.

 

موس پد تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت در محدوده زیر 50000 تومان، موس پد تبلیغاتی است. این هدیه مهیج و چشم‌نواز را می‌توان در رنگ‌های مختلفی به صورت سفارشی آماده کرد. قیمتی حدودی موس پد تبلیغاتی در محدوده 20000 تومان است. موس پد تبلیغاتی نمونه‌ای از یک موس پد تبلیغاتی ساده

نمونه‌ای از کلاه تبلیغاتی با قیمت حدود 100.000 تومان

 

سخن آخر

لطفا در نظر داشته باشید این مطلب در مهر ماه 1402 به روزرسانی شده است و با توجه به نوسانات قیمت در بازار، استعلام قیمت در زمان سفارش، اقدامی هوشمندانه است. امیدواریم این مطلب راهگشای شما در خصوص انتخاب مناسب هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت بوده باشد. با توجه به این‌که هر روز به انواع محصولات تبلیغاتی افزوده می‌شود؛ از این رو، هر زمان ممکن است هدیه تبلیغاتی جدیدی به این لیست اضافه شود که برای مخاطبان شما جالب باشد. برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت ما در تماس باشید. حتما در سبد محصولات ما هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت اما با کیفیت وجود دارد.


9/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف