WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی سازمانی

جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی سازمانی

11/ شهریور/1401

همیشه هدیه دادن می‌تواند تأثیر به سزایی در نگرش افراد نسبت به شما داشته باشد. همین موضوع باعث می‌شود تا اهمیت انتخاب یک هدیه مناسب بالاتر برود. اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری هستید و قصد تهیه هدیه مناسب را دارید، بهتر است ابتدا با تفاوت هدایای تبلیغاتی سازمانی و هدایای تبلیغاتی آشنا شوید و در نهایت با جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی به استقبال مخاطبان خود بروید.


ارائه هدایای تبلیغاتی یا شرکتی از سوی هر برند و کسب‌وکاری به هر دسته از مخاطبان جذاب است و تأثیر خاص خود را بر ارتقا آن نام تجاری می‌گذارد. با این حال، هدایا نیز همچون هر محصول دیگری نیازمند توجه در زمان انتخاب و هدف‌گذاری مخاطبان است تا هدیه مناسب آن‌ها با توجه به هدف نهایی تهیه شود. درست است که در نهایت هر هدیه‌ای می‌تواند در مسیر موفقیت به شما کمک کند؛ اما با در نظر گرفتن تفاوت بین هدایای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی سازمانی می‌توانید قدرت نام تجاری خود را بیش از پیش به همگان نشان دهید.

 

تفاوت بین هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی چیست؟

 

هدایای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی سازمانی نیز مانند هر محصول دیگری تفاوت‌ها و شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. همین موضوع سبب شده است تا از نظر برخی از افراد این هدایا با یکدیگر تفاوتی نداشته باشند و گاهی اوقات به اشتباه به جای دیگری، به مخاطبان هدف ارائه شود. شاید در وهله اول، مشکل خاصی نباشد، اما بهتر است فراموش نکنیم که تفاوت‌های کوچک این محصولات با یگدیگر، قدرت آن‌ها را پدید آورده است.

هدایای تبلیغاتی سازمانی همچون هدایای تبلیغاتی از سوی برندهای گوناگون به مخاطبان خود به عنوان یک راه خلاقانه و تأثیرگذار ارائه می‌شود. هر کدام از این هدایا با روشی متفاوت می‌توانند اثرگذاری خود را اعمال کنند.

اصلی‌ترین تفاوت بین هدیه تبلیغاتی سازمانی با هدیه تبلیغاتی، مخاطبان هدف آن‌ها است. در حقیقت، هدایای تبلیغاتی سازمانی یا شرکتی از سوی شرکت‌ها و کسب‌وکارهای خوش‌فکر و موفق به مخاطبان آن‌ها که عموماً کارمندان یا مدیران رده بالا شرکتی هستند، ارائه می‌گردد. در سوی مقابل، هدایای تبلیغاتی از سوی برندهای مختلف به مصرف‌کنندگان و مشتریان بالقوه اهدا می‌شود.

 

تفاوت بین هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی چیست؟

با انتخاب درست هدایای تبلیغاتی، مخاطبان خود را شگفت‌زده نمایید

 

 

 

هدایای تبلیغاتی سازمانی که از میان محصولات باکیفیت و با ارزش انتخاب می‌شوند برای قدردانی و تشویق کارمندان است تا ضمن بهبود روحیه آن‌ها، انگیزه آن‌ها را برای کار کردن برای شما افزایش دهد. در سوی دیگر، هدایای تبلیغاتی برای آشنایی مشتریان با برند شما است و از این رو، برخی از کسب‌وکارها با  انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و مقرون به صرفه در تعداد بالا، اقدام به بازاریابی در رویدادهای مختلف ازجمله نمایشگاه‌های تجاری می‌نمایند. در حقیقت، این شیوه بازاریابی برای جذب وفاداری بیشتر مشتریان و نیز آگاهی بخشی بیشتر به مخاطبان در خصوص نوآوری‌ها و فعالیت‌های این کسب‌وکارها می‌باشد.

نکته قابل توجه بعدی، هزینه موردنیاز برای تهیه هدایا است. هدایای تبلیغاتی سازمانی از آنجایی که برای بیان قدردانی و تشکر و جلب رضایت کارمندان و مدیران ارائه می‌شود، باید هدیه‌ای ارزشمند و درخور شأن آن‌ها باشد. از این رو، بهتر است برای انتخاب هدیه تبلیغاتی سازمانی مناسب که می‌توانید تأثیر شگرفی بر تقویت روابط درون سازمانی بگذارد، خسیس نباشید.

همین موضوعات در کنار هم سبب می‌شود تا هدایای تبلیغاتی سازمانی تنها در زمان‌های خاصی از سال و به تعداد محدود در میان کارمندان توزیع شود. در صورتی که هدایای تبلیغاتی را می‌توان با هزینه کم‌تر و با تعداد بیشتر در هر زمان و رویدادی به مخاطبان و مشتریان ارائه کرد. محدودیت در بودجه آماده‌سازی هدایای تبلیغاتی سازمانی سبب شده است تا انتخاب افرادی که دریافت‌کننده این هدایا هستند، کمی دشوار و محدود می‌نماید. به همین دلیل، اغلب شرکت‌ها، هدیه تبلیغاتی سازمانی خود را عموماً به کارمندان برتر و مدیران رده بالا ارائه می‌کنند.

 

چه هدایایی مناسب سازمان شماست؟

 

با در نظر گرفتن موقعیت و رویداد پیش‌رو که تصمیم به ارائه هدایای تبلیغاتی سازمانی به کارمندان خود را دارید، می‌توانید هدیه‌ای مناسب شرکت و برند خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، هدایای شرکتی شب یلدا یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی سازمانی هستند که پیش از فرا رسیدن این شب می‌توانید به مخاطبان خود ارائه کنید.

شما می‌توانید از میان پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی سازمانی، هدیه مناسب کمپین خود را بیابید. ازجمله این هدایای محبوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • جا کلیدی
  • تقویم رومیزی
  • جا کارتی
  • موس پد
  • پاوربانک
  • فلش مموری
  • ماگ یا لیوان تبلیغاتی
  • تی شرت
  • ساعت دیواری یا رومیزی
  • زیرلیوانی
  • جاقلمی
  • سالنامه و سررسید
  • خودکار

 

چه هدایایی مناسب سازمان شماست؟

تنوع بی‌نظیر هدایای تبلیغاتی شرکتی دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است

 

 

 

با 3 مورد از پرطرفدارترین هدایای سازمانی آشنا شوید

 

طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی سازمانی برای ارائه به کارمندان وجود دارد. اما بهتر است فراموش نکنید که بهترین هدیه تبلیغاتی سازمانی، هدیه‌ای است که مناسب سن، جنس، روحیه کارمندان شما بوده و در عین حال، وسیله‌ای کاربردی و جذاب باشد. بر همین اساس، پیشنهادهای متنوعی را می‌توانید بیابید. 3 مورد از پرطرفدارترین هدایای شرکتی عبارتند از ست مدیریتی، ست خودکار و روان‌نویس و صنایع دستی.

 

ست مدیریتی

 

گاهی انتخاب کردن از میان محصولات متنوع کار دشواری است؛ با قرار دادن چند عدد از این محصولات در کنار هم و درون یک بسته‌بندی شکیل و چشم‌نواز می‌توانید خیال خود را از جذاب بودن انتخاب‌هایتان راحت کنید. ست مدیریتی با باز گذاشتن دست شما برای انتخاب، مجموعه‌ای بی‌نظیر را برای هدیه دادن به کارمندان و مدیران رده بالا فراهم آورده است. اقلام درون این ست ها را می‌توانید با توجه به سلیقه خود و جنسیت کارمندانتان به صورت ست های مردانه و ست های زنانه آماده سازید.

 

ست خودکار و روان‌نویس

 

همیشه به یک قلم خوب در هر زمانی نیاز است؛ به ویژه اگر کارمندانی باشد که لایق دریافت یک هدیه تبلیغاتی سازمانی جذاب است. ست خودکار و روان‌نویس ازجمله مجموعه‌های محبوب و پرفروش به عنوان هدایای تبلیغاتی سازمانی هستند که در عین کاربردی بودن، ظاهری خیره‌کننده و دل‌ربا دارند.

 

با 3 مورد از پرطرفدارترین هدایای سازمانی آشنا شوید

نمونه‌ای از یک ست جذاب خودکار تبلیغاتی

 

 

 

صنایع دستی

 

هدایای تبلیغاتی بسیاری را می‌توان به مخاطبان ارائه داد؛ اما صنایع دستی ایرانی همچون ترمه، سفالینه‌های گلپورگان و ظروف میناکاری از جذابیت خاصی برخوردار است که نمی‌توان جایگزینی برای آن یافت.


11/ شهریور/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف