WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
فلش مموری تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

فلش مموری تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

11/ شهریور/1398

احتمالا اگر سنتان کمی بیشتر از ۲۰ سال باشد، فلاپی دیسک‌ها را به خاطر دارید. مربع‌های سیاهی که برای انتقال داده از آن‌ها استفاده می‌شد. ظرفیت این دیسک‌ها کمتر از چند ده مگابایت بود. با پیشرفت تکنولوژی، چند ده مگابایت می‌تواند برای انتقال یک ویدیوی چند ثانیه‌ای هم کم باشد. برای همین است که دیگر کسی از فلاپی‌دیسک‌ها استفاده نمی‌کند و به جای آن اکثر افراد به سراغ فلش مموری‌ها رفته‌اند. فلش مموری یک قطعه کوچک است که از طریق پورت USB به دستگاه شما متصل می‌شود.


معمولا یکی از معضلات کسانی که در نمایشگاه‌های شهرستان‌های دیگر یا نمایشگاه‌های خارجی شرکت می‌کنند این است که نمی‌توانند هدایای تبلیغاتی یا بروشورها و کاتالوگ‌هایی که حجم زیادی دارند با خود حمل کنند. فلش مموری‌ها ضمن اینکه خود یک هدیه تبلیغاتی هستند، می‌توانند حاوی کاتالوگ‌ها و بروشورهای شما نیز باشند. به هر حال اگر برای برندینگ و مارکتینگ شرکتتان برنامه‌ای دارید، می‌توانید با هزینه‌ای کم، فلش مموری تبلیغاتی سفارش دهید. فلش‌ مموری‌های تبلیغاتی اختصاصی نیز وجود دارند که بر اساس سلیقه‌ی شما و با توجه به لوگو یا محصول شما ساخته می‌شوند. در این فلش مموری‌ها از پرینتر سه بعدی استفاده می‌شو‌د. اما ویژگی‌های یک فلش مموری تبلیغاتی خوب چیست؟

 

chipset خوب:

هدایای تبلیغاتی شما قرار است هم برای مشتریان شما مفید باشند و هم ماندگاری بالایی داشته باشند. اگر فلشی که به آن‌ها هدیه می‌دهید چیپست خوبی نداشته باشد، احتمال پاک شدن دیتای روی آن وجود دارد. شرایطی مثل نوسان برق یا چیزهایی از این قبیل می‌تواند باعث سوختن چیپست فلش مموری شود. این اتفاق احتمالا ذهنیت بدی از برند شما در ذهن مشتریانتان می‌سازد و باعث می‌شود این هدیه را کنار بگذارند. یک چیپست خوب غیر از اینکه از بین رفتن دیتای کاربر جلوگیری می‌کند، سرعت انتقال داده‌ی زیادی هم دارد. زندگی کردن در عصر تکنولوژی شرایط خاص خودش را دارد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش سرعت بالای آن است.

 

چیپست

chipsetهای خوب هرگز نمی‌سوزند و سرعت بالایی دارند

 

 

 

معتبر بودن برند chipset:

در بازار لوازم جانبی محصولات زیادی وجود دارند که در ظاهر از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما بعد از مدتی استفاده از آن‌ها می‌بینید که مشکلات کوچک و بزرگ زیادی برایتان ایجاد می‌کند. ساده‌ترین و درست‌ترین راه برای مقابله با این مسئله این است که از برندهای معتبر استفاده کنید. به این ترتیب خیالتان راحت است که هدیه‌ای که به مشتریانتان می‌دهید، تا سال‌های زیادی عمر می‌کنند. برندهای معتبر معمولا سامسونگ، توشیبا و سن دیسک هستند.

 

طرح خوب بدنه:

اگر لوگو و طراحی کارهای گرافیکی شرکتتان بی‌نقص و چشم‌گیر باشد، یک بدنه‌ی نامناسب می‌تواند تمام زیبایی آن را از بین ببرد. حتی ممکن است طراحی بدنه زیبا باشد، اما متناسب با سلیقه‌ی شما و شرکتتان نباشد. برای همین باید هنگام سفارش مطمئن شوید که فلش با طرح دلخواه شما هماهنگی دارد. فلش مموری تبلیغاتی می‌تواند از بدنه‌ی فلزی، پلاستیکی و یا حتی کریستالی ساخته شده باشد. فلش‌های کریستالی که معمولا مکعب شکل هستند یک ویژگی عالی دارند و آن این است که لوگو داخل مکعب لیزر می‌شود. نکته مهم در خصوص بدنه فلش مموری‌های تبلیغاتی فلزی و پلاستیکی این است که باید بدنه حتما جای مناسبی برای درج لوگو داشته باشد.

 

 

فلش مموری طرح کلید

فلش مموری تبلیغاتی باید جای مناسب برای درج لوگو داشته باشد

 

 

 

 

کیفیت سوار شدن chipset به بدنه:

احتمالا برای شما هم پیش آمده که وقتی فلش را از دستگاهتان جدا می‌کنید، چیپست از بدنه جدا شود. مشکلی که بسیاری از فلش مموری‌ها دارند این است که برای چسباندن قسمت‌های مختلفشان از مواد مناسبی استفاده نشده است. این اتفاق باعث می‌شود که بعد از چند بار وصل کردن و جدا کردن فلش از دستگاه، چیپست از بدنه خارج شود. این اتفاق حتی اگر باعث ناراحتی مشتری شما نشود، باعث می‌شود که بدنه‌ای که روی آن برند شما حک شده دور انداخته شود و مطمئنا این چیزی نیست که به دنبال آن باشید.

 

سعی کردیم در این نوشته توضیح دهیم که فلش مموری تبلیغاتی چیست و یک فلش مموری تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد. به طور خلاصه می‌توانیم بگوییم در هنگام سفارش دادن یک فلش مموری تبلیغاتی، باید کیفیت و برند چیپست، طراحی و ساخت بدنه‌ی فلش و کیفیت سوار شدن و چسبیدن چیپست به بدنه دقت کرد. با در نظر داشتن این نکات می‌توانید مطمئن شوید که روند برندسازی شما به درستی در جریان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع فلش مموری تبلیغاتی و سفارش این محصول با کارشناسان شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش در تماس باشید.

 


11/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
مهدی غلامی
1399/04/05 20:07
سلام. عالی بود.
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1399/04/09 14:38
سلام جناب غلامی. خوشحال هستیم که این مطلب برای شما کاربرد داشته است.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف