WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بانک‌ها بهتر است از چه زمانی هدایای نوروزی خود را سفارش دهند؟

بانک‌ها بهتر است از چه زمانی هدایای نوروزی خود را سفارش دهند؟

1/ آذر/1401

هدایای نوروزی یکی از جذابیت‌های پایان سال از نظر کارمندان و مخاطبان است. از این رو، آماده کردن هدایای تبلیغاتی باید در زمان مناسب انجام شود تا بهترین هدیه را در درست‌ترین زمان ممکن به مخاطبان ارائه شود. اما سؤال اصلی این است که مشاغل خاصی همچون بانک‌ها بهتر است از چه زمانی هدایای نوروزی خود را سفارش دهند؟


طیف گسترده هدایای تبلیغاتی، همان‌طور که دست سازمان‌ها و شرکت‌ها را برای انتخاب باز گذاشته است؛ محدودیت‌هایی را نیز برای آن‌ها ایجاد کرده است. یکی از این موارد، طیف گوناگون محصولاتی است که به عنوان گزینه نهایی می‌توان انتخاب کرد و به عنوان هدایای نوروزی به مخاطبان ارائه کرد. از همین رو، بهتر است تا مشاغلی که در انتهای سال حجم کاری زیادی دارند، از همین حالا برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی اقدام کنند.

 

لیستی از بهترین هدایای نوروزی بانک‌ها

 

بانک‌ها برای آماده کردن هدایای نوروزی خود بهتر است تا ابتدا گزینه مورد نظر خود را بیابند و پس از آن با سفارشی‌سازی محصولات، آن‌ها را برای زمان مناسب ارائه آماده کنند. ازجمله بهترین هدایای نوروزی برای بانک‌ها به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

 

شماره 1- ست مدیریتی

 

مدیران رده بالا و مشتریان vip از اصلی‌ترین گروه‌های مخاطبانی هستند که بانک‌ها در پایان سال اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی مناسب به آن‌ها می‌کنند. از این رو، انتخاب هدیه‌ای ارزشمند و فراموش‌نشدنی همچون ست مدیریتی، ایده‌ای هوشمندانه و جذاب است. اقلام درون این ست‌ها را با توجه به سلیقه مخاطبان خود و جنسیت آن‌ها می‌توانید انتخاب کنید.

 

شماره 2- ماگ حرارتی

 

کارمندان در هر سمت و اداره‌ای هم که باشند، گاهی اوقات چنان مشغول انجام امورات اداری می‌شوند که فراموش می‌کنند، چایشان سرد شده است. یک ماگ حرارتی تبلیغاتی ایده‌ای منحصربه‌فرد و کاربردی برای تمامی کارمندان و مشتریان خاص است.

 

شماره 2- ماگ حرارتی

نمونه‌ای از یک ماگ حرارتی جذاب به عنوان هدایای نوروزی

 

 

 

شماره 3- خودکار و روان‌نویس

 

امضا کردن با یک خودکار شخصی، احساس خوشایندتری را به همراه دارد. به ویژه اگر از مشتریان خاص بانک باشند و مبالغ هنگفتی را در حساب خود جابه‌جا کنند. با انتخاب و ارائه یک خودکار یا روان‌نویس سفارشی که در یک بسته‌بندی شکیل قرار دارد، به مخاطبان خاص خود اهمیت بیشتری را نشان خواهید داد و آن‌ها را مجذوب سلیقه و حس وفاداری خود می‌نمایید.

 

شماره 4- مجموعه لیوان و فلاسک

 

لیوان و فلاسک آبخوری در کنار هم، هدایای نوروزی دوست‌داشتنی هستند که لذت آغاز دوباره فعالیت‌های اداری در سال جدید را صد چندان می‌کند. با انتخاب این گزینه‌ها در کنار هم و قرار دادن آن‌ها در یک بسته‌بندی زیبا می‌توانید مخاطبان و کارمندان خود را شگفت‌زده نمایید.

 

شماره 5- فولدر تبلیغاتی

 

پدفولیو یا فولدر تبلیغاتی از گزینه‌های پرکاربرد و متداول در دنیای تبلیغات شرکت‌های مالی و اداری هستند. با سفارشی‌سازی این محصول کاربردی برای مخاطبان خود می‌توانید نوید سالی شیرین و فراموش‌نشدنی را به آن‌ها بدهید.

 

شماره 6- ست سررسید

 

آغاز سال جدید بدون یک سررسید خوب و چشم‌نواز غیرممکن است. چه مخاطب بانک‌ها، کارمندانشان باشند، چه مشتریان ویژه؛ یک سررسید زیبا با ظاهری به یادماندنی، هدیه اصلی نوروزی به شمار می‌آید که هر کسی منتظر دریافت آن است. علاوه بر سررسید تبلیغاتی، بانک‌ها می‌توانند اقلام دیگری همچون فلش مموری، جا کلیدی، جا کارتی، خودکار لمسی و... را درون یک بسته‌بندی شیک و محکم قرار دهند و به عنوان یک هدیه لوکس به مخاطبان خود ارائه کنند.

 

شماره 6- ست سررسید

ست سررسید انتخابی عالی برای هدیه نوروزی بانک‌ها است

 

 

 

بهترین زمان سفارش هدایای نوروزی بانک‌ها

 

شاید نام این دسته از هدایای تبلیغاتی را هدایای نوروزی بگذاریم؛ اما این بدین معنی نیست که انتخاب و آماده‌سازی این هدایا را باید به شب سال نو موکول کرد. با توجه به اینکه تمامی برندها و شرکت‌ها قصد ارائه هدایای نوروزی را در روزهای پایانی سال دارند؛ از این رو، شرکت‌های ارائه‌دهنده هدایای تبلیغاتی فرصتی برای ثبت سفارش جدید نخواهند داشت. بنابراین بهتر است سفارش‌ها را در ماه‌ پایانی آذر تا اوایل بهمن ماه ثبت کرد تا با کمبود سفارش مواجه نشوید.

نکته حائز اهمیت بعدی این است که به دلیل افزایش میزان تقاضای محصول، هزینه و قیمت نهایی هدایای نوروزی در روزهای پایانی سال افزایش بسیار زیادی می‌یابد. در صورتی که با سفارش در ماه‌های گفته شده می‌توان از هزینه‌ها به میزان زیادی کاست.

 

سخن آخر

 

انتخاب بهترین هدایای نوروزی برای بانک‌ها و سفارش آن‌ها در زمان مناسب، یکی از راهکارهای خلاقانه بازاریابی است. از بهترین هدایای نوروزی می‌توان به ست مدیریتی، ست سررسید، ست آبخوری، ماگ حرارتی و ست خودکار و روان‌نویس اشاره کرد. علاوه بر این، بهتر است فراموش نکنید که بهترین زمان برای سفارش هدایای نوروزی بانک‌ها، از ماه آذر تا اوایل بهمن‌ماه است.

 


1/ آذر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف