WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
ماندگارترین هدایای تبلیغاتی سال 1402

ماندگارترین هدایای تبلیغاتی سال 1402

18/ دی/1401

همه دوست دارند هدیه‌ای که برای عزیزانشان تهیه می‌کنند، مورد پسند آن‌ها بوده و برای مدت طولانی مورد استفاده آن‌ها قرار بگیرد. هدایای تبلیغاتی نیز از آن دسته هدایایی هستند که شرکت‌ها و برندهای گوناگون برای جلب رضایت مخاطبان خود به صورت سفارشی آماده می‌کنند و در صورتی که هدیه برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد، شادی و موفقیت مضاعفی را به همراه دارد. از این رو، آشنایی با ماندگارترین هدایای تبلیغاتی سال 1402 می‌تواند کمک خوبی به برندها برای موفقیت بیشتر باشد.


طیف هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده‌تر از آن است که بتوان در یک مطلب کوتاه به تمامی آن‌ها اشاره کرد. برای این‌که بتوانید مناسب‌ترین و بهترین هدیه تبلیغاتی را برای شرکت خود تهیه کنید، بهتر است در کنار توجه به سلیقه مخاطبان خود و بودجه بازاریابی شرکتتان، به نوع خدمات و محصولاتی که برند شما ارائه می‌کند، نیز توجه کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت فعل در زمینه خدمات و قطعات کامپیوتری هستید، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای برند شما باشد.

حتی با محدود کردن فهرست بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی با توجه به سلیقه و بودجه و نیز متناسب با نوع فعالیت کسب‌وکار، انتخاب هدیه مناسب کاری دشوار است. از این رو، بهتر است همیشه یک هدف یا عامل خاص را نیز در نظر داشته باشید تا هدایای انتخابی شما از جذابیت بیشتری برخوردار باشند. در نظر گرفتن ماندگارترین هدایای تبلیغیاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی سال 1402 می‌تواند نه تنها در طول سال 1402 همراه مخاطبان شما باشد، بلکه با توجه به کیفیت هدیه انتخابی شما برای سالیان طولانی نیز همراه آن‌ها باقی بماند.

در ادامه این مطلب به معرفی برخی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی سال 1402 می‌پردازیم تا در زمان انتخاب هدیه مناسب برای مخاطبان خود آسوده باشید.

 

کتب نفیس

 

بی شک کتاب هدیه‌ای ارزشمند است که با گذشت سالیان سال از چاپ آن‌ها، نه تنها قدیمی و غیرقابل استفاده نمی‌شوند، بلکه بر ارزش معنوی و مادی آن‌ها نیز افزوده می‌شود. از این رو، اگر به دنبال هدیه‌ای فاخر هستید که ماندگاری بی‌نظیری داشته باشد و حتی از یک نسل به نسل‌های بعدی مخاطبان شما نیز منتقل شود، بهتر است به سراغ کتب نفیس تبلیغاتی بروید.

کتب نفیس تبلیغاتی، در حقیقت، همان کتاب‌های با ارزش شاعران مشهور ایران‌زمین همچون سعدی، حافظ، باباطاهر، فردوسی، خیام و یا کتاب معنوی قرآن کریم هستند. این کتاب‌ها از آن جهت که بر روی کاغذ باکیفیت نگارش شده‌اند و جلدی از جیر، چوب و مس دارند که درون یک جعبه فلزی یا چوبی منقش قرار گرفته‌اند، ارزش بسیار بالایی دارند. این دسته از هدایای تبلیغاتی را در اندازه‌های مختلف  می‌توان به صورت سفارشی آماده کرد.

 

کتب نفیس

کتب نفیس از ارزشمندترین و ماندگاترین هدایای تبلیغاتی هستند

 

 

 

پاوربانک

 

پاوربانک تبلیغاتی از محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی هستند که برندها و شرکت‌های بسیاری از آن برای جذب نظر مثبت مخاطبان استفاده می‌کنند. کارایی بالا و کیفیت خوب پاوربانک سبب شده است که از زمان دریافت آن تا سالیان بعد نیز مورد استفاده دائمی افراد قرار بگیرد. از این رو، پاوربانک تبلیغاتی نیز در دسته ماندگارترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 1402 قرار گرفته است. اگر قصد دارید هدیه‌ای جذاب و متفاوت از این دست به مخاطبان خود ارائه کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم به سراغ پاوربانک‌های وایرلس بروید. اصلی‌ترین دلیل این پیشنهاد این است که این دسته از پاوربانک‌ها با انواع گوشی‌های هوشمند هماهنگ است و حتی گوشی‌های جدیدی نیز که روانه بازار می‌شوند را می‌توان با آن شارژ کرد.

 

روان‌نویس

 

خودکار و روان‌نویس از دیرباز مورد توجه و استفاده عموم مردم بوده است. کارایی و محبوبیت بالای خودکار تبلیغاتی سبب شده است تا برندهای معتبر در سراسر جهان اقدا به طراحی و عرضه مدل‌های جدید خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی نمایند. اگر در زمان خرید این هدیه تبلیغاتی، خودکاری با مغزی با کیفیت و جوهر روان را انتخاب کنید، هدیه ماندگاری را به مخاطبان خود ارائه خواهید کرد.

اگر تصور می‌کنید که یک خودکار  تبلیغاتی به تنهایی هدیه‌ای سده برای ارائه به مدیران رده بالا است، می‌توانید به سراغ ست خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی یا خودکارهای مدیریتی بروید. این نوع از هدایای تبلیغاتی را برای ماندگاری و جذابیت بیشتر می‌توانید با حکاکی لیزری، نام فرد گیرنده را نیز بر روی بدنه خودکار یا جعبه ست چاپ کنید.

 

ساک دستی

 

در بسیاری از کشورهای دنیا استفاده از کیسه‌های پلاستیکی منسوخ شده و ممنوع می‌باشد. از این رو، استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای و کتانی یا کیسه‌هایی که قابلیت شستشو و استفاده مجدد داشته باشند، بسیار رواج یافته است. اگر ازجمله کسب و کارهایی هستید که دوست دارید محیط زیست را حفظ کنید و مخاطبان خود را نیز به سوی این هدف سوق دهید، ارائه ساک دستی پارچه‌ای انتخابی عالی برای شما است. علاوه بر این، این کیسه‌های پارچه‌ای بسیار باکیفیت و محکم هستند و در اثر شستشو خراب نمی‌شوند. به همین دلیل آن‌ها در دسته ماندگارترین هدایای تبلیغاتی سال 1402 قرار می‌گیرند.

 

ساک دستی

انتخاب یک ساک دستی از جنس مرغوب، ماندگاری هدیه تبلیغاتی شما را چندین برابر می‌کند

 

 

 

جعبه پذیرایی

 

جعبه پذیرایی تبلیغاتی یک هدیه شیک و کاربردی است که اغلب برندها و شرکت‌ها به یژه مناسبت آغاز سال نو به مخاطبان خود ارائه می‌کنند. درون این جعبه زیبا را می‌توان با انواع شکلات‌ها، مغزها، آبنبات، دانه قهوه، چای، دم‌نوش‌های گیاهی یا هر تنقلات دیگری پر کرده و به همراه یک پیام دل‌نشین به مخاطبان ارائه کرد.

کیفیت بالای جعبه پذیرایی به همراه ظاهر فاخر آن سبب شده است تا حتی پس از تمام شدن خوراکی‌های درون جعبه، افراد جعبه را دور نیاندازند و درون آن را با خوراکی‌های محبوب خود مجدد پر کنند. از این رو، یک جعبه پذیرایی شیک و باکفیت را می‌توان از اصلی‌ترین هدایای تبلیغاتی ماندگار سال 1402 دانست.

 

 

چراغ مطالعه

 

مطالعه زیر نور مناسب نه تنها چشم‌ها را خسته نمی‌کند، بلکه لذت مطالعه را صدچندان می‌کند. چراغ مطالعه تبلیغاتی ازجمله ماندگارترین هدایای تبلیغاتی سال 1402 است که در کنار فراهم کردن نور کافی برای مطالعه، قابلیت جذاب دیگری را نیز با خود به همراه دارد. ازجمله این قابلیت‌های منحصربه‌فرد می‌توان به تنظیم نور و رنگ آن، صفحه نمایشگر لمسی، اسپیکر بلوتوثی، درگاه اتصال فلش مموری، محل قرارگیری گوشی هوشمند، گردن قابل انعطاف و نمایشگر تاریخ، ساعت و دمای محیط اشاره کرد.

 

تراول ماگ

 

یکی از هدایای تبلیغاتی که به تازگی توانسته است توجهات فراوانی را به خود جذب کند، تراول ماگ است. این هدیه جذاب و بی‌نظیر در مدت زمان کوتاهی به اولین انتخاب هر برند و شرکتی برای ارائه به مخاطبان قرار گرفته است. بدنه محکم، قابلیت حفظ دما تا 12 ساعت، امکان حمل و نقل آسان و ظاهر شیک و چشم‌نواز آن سبب شده است تا در زمره ماندگارترین هدایای تبلیغاتی سال 1402 قرار بگیرد.

فراموش نکنید اگر به دنبال هدیه‌ای ماندگار و جذاب هستید، بهتر است به رنگ محصول انتخابی در زمان سفارش و طراحی توجه کنید. تلفیق دل‌نشین رنگ‌ها با یکدیگر به همره جملات زیبا می‌تواند به ماندگاری و محبوبیت بیشتر محصولات تبلیغاتی اضافه کند.

 

تراول ماگ

نمونه‌های جذاب و خیره‌کننده تراول ماگ را با یک طراحی حرفه‌ای می‌توان خلق کرد

 

 

 

فرنچ پرس

 

شاید اگر بخواهید یک هدیه متفاوت به مخاطبان خود بدهید، گزینه‌های عجیبی به ذهنتان خطور کند. اگر ازجمله کسب و کارهای مرتبط با قهوه و خوراکی هستید یا مخاطبان شما از طرفداران قهوه هستند، بهترین انتخاب برای شما فرنچ پرس تبلیغاتی است. این هدیه خارق‌العاده در عین ظاهر ساده خود، بسیار دل‌نشین و دوست‌داشتنی است و از همان لحظه اول، مخاطبان را شیفته خود می‌کند.

فرنچ پرس تبلیغاتی را در دو اندازه مختلف به صورت سفارشی می‌توان تهیه کرد. البته برخی از شرکت‌ها که قصد ارائه این هدیه تبلیغاتی ماندگار را به مدیران برتر و مخاطبان خاص را دارند، از ست‌های تبلیغاتی که فرنچ پرس به همراه یک ماگ تبلیغاتی یا دانه‌های آسیاب‌شده قهوه است، استفاده میکنند. این کار شاید هزینه تبلیغاتی شما را تغییر شایان توجهی ندهد، اما بر جذابیت و خاص بودن هدیه ارائه شده از سوی شما اثر قابل توجهی می‌گذارد.

 

سخن آخر

 

انتخاب هدیه‌ای جذاب که تنها برای مدت کوتاهی همراه مخاطبان باشد، از نظر اقتصادی و بازاریابی، انتخاب هوشمندانه‌ای نیست. از این رو، بسیاری از کسب و کارها پس از مدت‌ها جستجو در اینترنت و بررسی نظر کاربران به سراغ گزینه‌های ماندگارتر و محبوب می‌روند. اگر به دنبال ماندگارترین هدایای تبلیغاتی سال 1402 هستید که با آن مخاطبان خود را غافل‌گیر نمایید، بهتر است به سراغ محصولاتی همچون جعبه پذیرایی، کتب نفیس، ساک دستی، بروید. این دسته از هدایای تبلیغاتی اگر به درستی طراحی شوند و نشان تجاری شما را به همراه داشته باشند، سالیان سال مورد استفاده مخاطبان شما قرار می‌گیرند.

 


18/ دی/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف