WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی 3 گیفت نمایشگاهی برتر

معرفی 3 گیفت نمایشگاهی برتر

8/ بهمن/1401

با به نیمه رسیدن زمستان، کم کم زمان آغاز نمایشگاه‌های زمستانه جذاب فرا می‌رسد. نمایشگاه‌هایی که هر کدام با مضمون فعالیت خود، مخاطبان خاصی را به سوی خود جذب می‌کند. اگر شما هم ازجمله فعالان و غرفه‌داران نمایشگاه‌های زمستانه سال 1401 هستید بهتر است هدایای مناسب خود را آماده کنید. از این رو، در این مطلب به معرفی 3 گیفت نمایشگاهی برتر می‌پردازیم.


دنیای هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی، وسعتی بیش از اندازه تمامی نمایشگاه‌های برگزار شده در دنیا دارد. بسیاری از غرفه‌داران و حاضران در نمایشگاه‌های تجاری از سال‌های گذشته متوجه شده‌اند که برخی از هدایای تبلیغاتی جایگاه بالاتری نسبت به سایر اقلام نزد مخاطبان دارد. برخی از این هدایا، با وجود قیمت مناسب خود از دید مخاطبان پنهان نمی‌مانند و همیشه محبوب هستند. فهرست این قبیل هدایا محدود می‌باشد و دربرگیرنده طیف کوچکی از هدایای نمایشگاهی می‌شود.

معرفی هدایای نمایشگاهی

اگر برای یکبار هم که شده باشد به یک نمایشگاه تجاری رفته باشید، دیده‌اید که بسیاری از غرفه‌داران و شرکت‌های دیگر با ارائه برخی از محصولات تحت عنوان هدیه تبلیغاتی، قصد جذب نظر مخاطبان را به سوی نام تجاری خود دارند. هدایای نمایشگاهی معمولاً هدایای گران‌بهایی نیستند و می‌توان آن‌ها را با قیمتی مناسب و مقرون به‌صرفه به تعداد بالا به صورت سفارشی آماده کرد. ازجمله معروف‌ترین هدایای نمایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خودکار تبلیغاتی
  • ماگ و لیوان تبلیغاتی
  • موس پد تبلیغاتی
  • ساک دستی
  • جا کلیدی
  • جا کارتی
  • کلاه تبلیغاتی
  • تی شرت تبلیغاتی
  • فلاسک تبلیغاتی
  • فولدر
  • ست مانیکور تبلیغاتی
  • ابزار تبلیغاتی و چراغ قوه

 

موارد نام برده شده از محبوب‌ترین هدایای نمایشگاهی هستند که اغلب غرفه‌داران از آن‌ها برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان خود استفاده می‌کنند. برخی از آن‌ها، این اقلام را به عنوان هدیه خرید از غرفه خود به مشتریان ارائه می‌دهند؛ در حالی‌که برخی دیگر از آن‌ها، به منظور جلب توجه مخاطبان، اقدام به ارائه این محصولات به آنان می‌نمایند.

 

معرفی هدایای نمایشگاهی

ارائه هدایای نمایشگاهی متفاوت و جذاب، راهکاری عالی برای جذب مخاطب است

 

 

 

معرفی 3 گیفت نمایشگاهی برتر

 

از میان هدایای نام برده شده برخی از محصولات محبوبیت بیشتری در نظر مخاطبان دارند. از این رو، ارائه این هدایا به مخاطب، شانس بیشتری را برای برندها در جذب مشتری خواهد داشت. ازجمله این محصولات جذاب و کاربردی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

شماره 1- تی شرت و کلاه تبلیغاتی

 

پوشاک تبلیغاتی در هر زمانی از سال جذاب هستند. مهم نیست در سرمای وحشتناک زمستان هستیم یا گرمای سوزان تابستان، یک کلاه تبلیغاتی برای دریافت‌کننده آن دل‌نشین و جذاب است. باد و باران و آفتاب، همگی استفاده از کلاه را برای افراد شیرین می‌کند. نکته جالب توجه در مورد کلاه تبلیغاتی این است که اغلب کلاه‌های تبلیغاتی فاقد جنسیت خاصی برای مصرف‌کننده خود هستند. این بدین معنی است که کلاه‌های تبلیغاتی رایج هم مردانه و هم زنانه هستند. از این رو، محدودیتی در ارائه و استفاده از آن‌ها وجود ندارد. علاوه بر این، امروزه می‌توان بیش از هر زمان دیگری، شاهد استفاده بانوان و آقایان به صورت همزمان از کلاه بود. به همین خاطر یک کلاه تبلیغاتی جذاب با طرحی زیبا و خلاقانه می‌تواند نظر هر مخاطبی را به خود جذب کند.

تی شرت تبلیغاتی، یک محصول اسپرت به شمار می‌آید که فارق از سایز آن می‌توان آن را به بانوان و آقایان ارائه کرد. استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت در ساخت تی شرت به همراه یک طرح یا شعار جذاب و خلاقانه بر روی آن، تی شرت تبلیغاتی را به یک بیلبورد متحرک تبلیغاتی تبدیل می‌کند که هر کسی با دیدن آن، نام تجاری شما را به خاطر می‌سپارد و به سوی آن جذب می‌شود.

توصیه ما به شما برای سفارشی‌سازی این محصولات بی‌نظیر، استفاده از رنگ‌های شاد و زیبا است تا چشم بینندگان را به سوی خود جذب کند. علاوه بر این، طراحی یک شعار یا طرح خلاقانه و چشم‌گیر می‌تواند تأثیر باورنکردنی بر جذابیت این اقلام داشته باشد.

 

شماره 2- خودکار تبلیغاتی

 

مگر می‌شود نام نمایشگاه تجاری به میان آید و حرفی از خودکار تبلیغاتی نباشد. خودکار تبلیغاتی با سابقه طولانی حضور خود در نمایشگاه‌ها و کمپین‌های مختلف به جزو ثابت هر فعالیت تبلیغاتی تبدیل شده است. این هدیه به اندازه‌ای مشهور است که بسیاری از افراد تنها به خاطر دریافت آن پا به نمایشگاه می‌گذارند.

مدل‌های مختلفی از خودکار تبلیغاتی را می‌توان به صورت سفارشی تهیه کرد. اما اصلی‌ترین عامل در کنار محبوبیت بالای این محصول و کاربردی بودن آن، قیمت بسیار مناسب در کنار امکان سفارش در تعداد بالا است. حداقل تعداد قابل سفارش خودکار پلاستیکی هزار عدد است؛ در حالی‌که خودکار فلزی را می‌توان در تعداد 100 عدد نیز به صورت سفارشی و با چاپ لیزری آماده کرد.

 

شماره 2- خودکار تبلیغاتی

یک خودکار تبلیغاتی با قیمت کم نیز می‌تواند توجهات را به سوی شما جذب کند

 

 

 

بسیاری از غرفه‌داران انواع مختلف خودکار تبلیغاتی را در محفظه‌ای بر روی میز اصلی غرفه خود قرار می‌دهند و به مخاطبانی که قصد آشنایی با خدمات و محصولات آن غرفه را دارند، ارائه می‌کنند. برخی دیگر نیز این خودکارهای جذاب را به همراه محصولات خریداری شده به عنوان هدیه به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

یک روش منحصربه‌فرد دیگر برای ارائه خودکار تبلیغاتی به مخاطبان خاص‌تر (همچون مدیران و افراد رده بالا شرکت‌ها) ارائه خودکار مدیریتی یا ست خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی به آن‌ها است. این نوع خودکارها که به مراتب به شیوه‌ای منحصربه‌فردتر آماده شده‌اند، نقش و نگاری لوکس بر روی آن‌ها نقش بسته است و درون یک بسته‌بندی شکیل قرار گرفته‌اند.

 

شماره 3- لیوان تبلیغاتی

 

ماگ یا لیوان سرامیکی تبلیغاتی از دیگر هدایای برتر نمایشگاهی هستند که هر غرفه‌داری چند نمونه از آن را برای ارائه به مخاطبان خود آماده می‌کند. جذابیت بصری و کاربردی این محصول تبلیغاتی سبب شده است تا ایده‌های مختلف و جذابی برای این هدیه بی‌نظیر پا به عرصه بگذارد. از معرفی ماگ حرارتی (ماگ هیتردار) گرفته تا ماگ جادویی (که با تغییر دمای مایع درون لیوان، طرح روی ماگ تغییر می‌کند) هر کدام بخشی از خلاقیت‌های شرکت‌های ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی است.

ایجاد طرح‌های مختلف و چشم‌گیر بر روی ماگ تبلیغاتی سبب می‌شود تا نام تجاری شما برای مدت‌های طولانی در برابر دیدگان مخاطبان شما قرار بگیرد و جزئی از خاطرات آن‌ها شود. از این رو، روش‌های چاپی مختلفیی بسته به جنس لیوان یا ماگ تبلیغاتی سفارشی شما وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به چاپ تامپو، کوره، سابلیمیشن و دیجیتالی اشاره کرد.

 

شماره 3- لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی از نظر بسیاری از افراد از جذاب‌ترین خلاقیت‌های شرکت‌ها برای جذب نظر مخاطبان به شمار می‌رود

 

 

 

سخن آخر

 

محصولات تبلیغاتی گوناگونی را در هر نمایشگاه و رویدادی می‌توان یافت. با این وجود، برخی از محصولات از جذابیت بیشتری برای مخاطبان برخوردار هستند. این محصولات در عین کاربردی بودن، از قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار هستند که امکان چاپ و سفارشی‌سازی در تعداد بالا را میسر می‌سازد. سه محصول برتر نمایشگاهی از دید غرفه‌داران و بازدیدکنندگان عبارتند از خودکار تبلیغاتی، لیوان و ماگ تبلیغاتی، تی شرت و کلاه تبلیغاتی.

 


8/ بهمن/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف