WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
ست تبلیغاتی با سررسید ویژه نوروز 1402

ست تبلیغاتی با سررسید ویژه نوروز 1402

11/ بهمن/1401

هدایای تبلیغاتی نوروز 1402 از همین حالا قابل سفارش هستند! تنها کافی است هدیه مورد نظر خود را انتخاب کرده  و آن را به صورت سفارشی آماده کنید. اگر هنوز هم در انتخاب هدیه ویژه نوروز 1402 برای مخاطبان و کارمندان خود شک دارید، به شما توصیه می‌کنیم به سراغ ست تبلیغاتی بروید. برای آشنایی با ست تبلیغاتی با سررسید ویژه نوروز 1402 با ما همراه باشید.


ست تبلیغاتی از محبوب‌ترین انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود که در مناسبت‌های خاص و مهم از سوی شرکت‌ها یا برندها به مخاطبان به ویژه افراد خاص اهدا می‌شود. سفارش‌دهندگان این هدیه می‌توانند بسته به نظر و بودجه خود اقلام درون این ست‌ها را انتخاب کنند و جعبه شکیل آن را مطابق با مناسبت خاص مورد نظر خود آماده نمایند.

دلیل انتخاب ست تبلیغاتی با سررسید چیست؟

در حقیقت، این نوع هدایای تبلیغاتی در بسیاری موارد مقرون به‌صرفه تمام می‌شوند؛ از این رو، به انتخاب اول بسیاری از شرکت‌ها برای ارائه تبدیل شده‌اند. علت اصلی این امر را در درجه اول می‌توان به ظاهر بسیار شکیل و جعبه منحصربه‌فرد آن نسبت داد. جعبه ست تبلیغاتی بسته به این‌که انتخاب شما چه باشد، می‌تواند ترکیبی از چوب، چرم، مقوای بسیار محکم و جیر باشد. علاوه بر این، درون این ست‌ها کاملاً مناسب هدایای مورد نظر شما برش خورده‌اند و محفظه‌های مشخصی برای قرارگیری هدایای انتخابی دارند. درون ست معمولاً از پارچه جیر مرغوب استفاده می‌شود تا بر لوکس بودن و کیفیت بی‌نظیر آن افزوده شود.

دلیل دوم در انتخاب ست تبلیغاتی با سررسید ویژه نوروز 1402 را می‌توان به اقلام درون این ست‌ها مرتبط دانست. به صورت کلی، سررسید سال 1402 پای اصلی همه این ست‌های تبلیغاتی است. در کنار این مورد، اقلام دیگری را نیز می‌توان به این فهرست اضافه کرد. ازجمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • پاوربانک
  • فلش مموری
  • خودکار فلزی
  • خودکار لمسی
  • ابزار چندکاره
  • اسپیکر بلوتوثی
  • هولدر گوشی
  • جعبه ابزار
  • جا کلیدی
  • جا کارتی
  • کابل چند کاره
  • ایرپاد
  • ساعت هوشمند
  • شارژر فندکی

بسته به اینکه چه تعداد و کدام محصولات از موارد بالا در ست تبلیغاتی شما قرار بگیرد، ست تبلیغاتی قیمتی بین 300 هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان خواهد داشت.

 

دلیل انتخاب ست تبلیغاتی با سررسید چیست؟

نمونه‌های جذاب و زیبایی از ست تبلیغاتی با سررسید را می‌توان به صورت سفارشی آماده کرد

آیا نمونه‌های موفقی از این نوع ست تبلیغاتی وجود دارد؟

با توجه به محبوبیت بالای این نوع ست تبلیغاتی به ویژه به مناسبت نوروز، شرکت‌های تبلیغاتی بسیاری مدل‌های مختلف ست‌های خود را معرفی کرده‌اند. شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش بر اساس نظر متخصصان بازاریابی و بازخورد مشتریان خود که این محصولات را به مخاطبان خود ارائه کرده‌اند، مدل‌های جذابی را برای نوروز 1402 معرفی کرده‌اند که ازجمله این موارد می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد.

ست ژوهانسبورگ

اقلام درون ست عبارتند از سررسید چرمی، پاوربانک 5 هزار میلی آمپری، فلش فلزی 16 گیگ و خودکار فلزی

ست زوریخ

اقلام درون ست عبارتند از سررسید اروپایی، پاوربانک 8 هزار میلی آمپری، فلش فلزی 8 گیگ و خودکار فلزی و هاردباکس مدیریتی

ست توکیو

اقلام درون ست عبارتند از سررسید زیبا، فلش فلزی 16 گیگ، ابزار چند کاره و خودکار فلزی

ست پاریس

اقلام درون ست عبارتند از سررسید چرمی، پاوربانک 5 هزار میلی آمپری، فلش فلزی 16 گیگ، ایرپاد و خودکار فلزی

ست بارسلون

اقلام درون ست عبارتند از سررسید قطع اروپایی، اسپیکر بلوتوثی، فلش فلزی 16 گیگ و خودکار فلزی

ست هرمز

اقلام درون ست عبارتند از سررسید چرمی، پاوربانک 5 هزار میلی آمپری، فلش فلزی 8 گیگ و جعبه ابزار

ست مونیخ

اقلام درون ست عبارتند از سررسید با قطع رقعی، تقویم رومیزی و خودکار فلزی

ست لیون

اقلام درون ست عبارتند از سررسید، پاوربانک 10 هزار میلی آمپری، فلش کریستالی و خودکار (با طرح سواروسکی) و ایرپاد

برای مشاهده انواع مدل‌های ست تبلیغاتی با سررسید شرکت پیشکش به همراه قیمت آن‌ها می‌توانید به صفحه ست سررسید مراجعه کنید.

ست تبلیغاتی با سررسید 1402

ست تبلیغاتی با سررسید از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز 1402 است

ست سررسید تبلیغاتی نوروز 1402 را به چه کسانی می‌توان ارائه کرد؟

شاید سؤال اصلی که برای بسیاری از افراد وجود دارد این است که این ست‌های جذاب و متنوع را به چه افرادی می‌توان ارائه کرد؟ آیا می‌توان آن را به هر شخص و مخاطبی اهدا کرد؟ پاسخ این سؤال کاملاً روشن است. این ست‌ها از نظر تمامی افراد محبوب هستند. بنابراین هر شخصی از دریافت نمونه‌ای از آن شگفت‌زده و خرسند می‌‍شود. اما نکته حائز اهمیت در این مورد، بودجه‌ای است که برای تهیه این نوع از هدیه تبلیغاتی ویژه نوروز 1402 باید در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه این نوع از هدایای تبلیغاتی (با توجه به هزینه‌ای که برای اقلام درون ست‌ها می‌شود) در دسته هدایای تبلیغاتی لوکس و مدیریتی قرار می‌گیرند؛ ارائه این هدایا به عموم مخاطبان اقدامی منطقی به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل، بسیاری از شرکت‌ها و برندها، این هدیه را به مدیران ارشد یا کارمندان ویژه یا مخاطبان خاص ارائه می‌کنند تا هدیه‌ای به مراتب چشم‌نوازتر و منحصربه‌فردتر به این افراد اثرگذار در توسعه کسب‌وکار خود ارائه کرده باشند.

آیا به جز ست تبلیغاتی با سررسید، ست دیگری نیز وجود دارد؟

با توجه به این‌که سفارش ست تبلیغاتی از نظر بسیاری از مجموعه‌ها و کسب و کارها مقرون به‌صرفه‌تر و راحت‌تر است؛ مدل‌های متنوعی از ست تبلیغاتی بسته به نیاز مخاطبان معرفی شده است. از جمله ست‌های جذاب و منحصربه‌فردی که این روزها برای هدیه ویژه نورو 1402 سر و صدا به پا کرده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ست مدیریتی (همانند ست سررسید می‌باشد و تنها سررسید از داخل آن حذف شده است)
  • ست فلاسک (مجموعه‌ای بی‌نظیر و لوکس از فلاسک هوشمند، جعبه پذیرایی چرمی به همراه دو عدد قوطی شیشه‌ای که درون آن‌ها را می‌توان با انوع دمنوش‌ها پر کرد؛ مدل دیگر این مجموعه از پاوربانک، سررسید، فلاسک هوشمند و جعبه پذیرایی چرمی تشکیل شده است)
  • ست خودکار و روان‌نویس (یک کیف چرمی یا جعبه‌ای شکیل و محکم به همراه خودکار و روان‌نویس یا خودکار لمسی)
  • ست خودکار و جا کلیدی (جعبه‌ای شکیل به همراه یک جا کلیدی و خودکار فلزی که با حکاکی لیزری به نام تجاری شما مزین شده است)

سخن آخر

ست تبلیغاتی با سررسید از محبوب‌ترین و اصلی‌ترین هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز 1402 است که در مدل‌های مختلف و جذابی به صورت سفارشی قابل تهیه هستند. اقلام درون این ست‌ها را با توجه به بودجه وسلیقه خود می‌توانید تغییر دهید تا در نهایت محصولی فاخر و به‌یادماندنی به مخاطبان خاص خود ارائه کنید.


11/ بهمن/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف