WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی و محلی

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی و محلی

12/ آذر/1398

شرکت‌ها، مجموعه‌ها و حتی افراد مطرح در جامعه در مناسبت‌های خاص اقدام به تهیه‌ی هدایای تبلیغاتی برای شریکان تجاری خود می‌کنند. افراد از دادن هدایای تبلیغاتی اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند که از این اهداف می‌توان به محکم‌تر کردن روابط تجاری، ایجاد ارتباط دوباره و شناساندن برند تجاری خود اشاره کرد. هر مجموعه‌ای برای انتخاب نوع هدیه‌ی تبلیغاتی خود، دلایل مشخصی دارد و یکی از جذاب‌ترین انواع هدایای تبلیغاتی، انتخاب از میان محصولات سنتی و محلی است.


انتخاب محصولات سنتی و محلی به عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی می‌تواند باعث شود شریک تجاری شما از هدیه‌ی دریافتی خود استفاده کند و این امر باعث می‌شود اهداف شما از هدیه‌ی تبلیغاتی که قطعا یکی از آن‌ها بیشتر دیده شدن است، محقق شود.

از دیگر جذابیت‌های انتخاب محصولات سنتی به عنوان هدیه تبلیغاتی آن است که به گسترش فرهنگ ایرانی توجه بیشتری می‌شود و اگر قصد داشته باشید از هدیه‌ی تبلیغاتی برای شرکای خارجی نیز استفاده کنید، از جذابیت کافی برای آنان نیز برخوردار است.

با انتخاب محصولات سنتی و محلی به عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی، علاوه بر آنکه هدیه‌ی خاص و منحصر به فردی را تهیه کرده‌اید، به اقتصاد محلی و منطقه‌ای نیز کمک نموده‌اید. حال در ادامه قصد داریم به چند مورد پیشنهاد از انواع محصولات سنتی و محلی که مناسب انتخاب شدن به عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی هستند بپردازیم.

 

 

سفالینه‌های روستای کلپورگان‌

یکی از محصولات سنتی که انتخاب بسیار مناسبی به عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی هستند، سفالینه‌های روستای کلپورگان‌اند. اگر بخواهید با پیشینه‌ی سفالینه‌های کلپورگان بیشتر آشنا شوید ابتدا باید بدانید سفالگری این روستا قدمتی 7 هزار ساله دارد. سفال‌های این منطقه، شباهتی بی‌نظیر به سفال‌های پیش از تاریخ و خصوصا هزاره سوم پیش از میلاد مسیح دارند.

سفالینه‌های کلپورگان نقش‌هایی زیبا و منحصر به فرد دارند، سفالگران آن‌ها با الهام‌گیری از طبیعت بلوچستان و استفاده از نقوش ساده و هندسی، طرح‌هایی بی‌نظیر خلق می‌کنند. در سفال‌های این روستا از چرخ و لعاب استفاده نمی‌شود و فرم این سفالینه‌ها بسیار ساده و زیبا هستند.

سفال کلپورگان بخشی از هویت این منطقه است  چرا که این سفال‌ها به ثبت جهانی یونسکو رسیده‌اند و از قدیمی‌ترین سفالینه‌های ایران‌اند. استفاده از هدایای تبلیغاتی سفالی ایده‌ای بسیار حرفه‌ای بوده و می‌تواند در روابط شرکت‌های بین‌المللی نیز استفاده شود. با خرید این سفالینه‌ها از این هنر اصیل ایرانی نیز حمایت خواهید کرد و همچنین به شناخته‌تر شدن این اثر جهانی کمک خواهید کرد.

 

هدیه تبلیغاتی سنتی - سفالینه های کلپورگان

سفالینه‌های روستای کلپورگان ایده‌ای بسیار جالب برای هدایی تبلیغاتی سنتی هستند

 

 

 

صنایع دستی میناکاری

از دیگر انتخاب‌های هدایای تبلیغاتی سنتی، استفاده از ظروف میناکاری به عنوان هدیه است. میناکاری به هنر نقاشی تزیینات فلزاتی مانند طلا، نقره و مسی به وسیله رنگ‌های مخصوص گفته می‌شود که این نقاشی‌ها در حرارت بسیار زیاد پخته و روی فلز ثابت می‌شوند. البته امروزه ظروف میناکاری بیشتر از جنس مس و برخی دیگر از جنس نقره هستند.

هنرمندانی که به خلق صنایع دستی میناکاری مشغول‌اند بیشتر در اصفهان‌ هستند و به همین علت اصفهان کانون مینای ایران نیز نامیده می‌شود.

از انواع ظروف میناکاری شده می‌توان به گلدان، بشقاب، کاسه و قدح و تابلوهای مینا اشاره کرد که می‌توان از هرکدام از این ظروف به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. این ظروف بسیار زیبا هستند و قطعا شریک تجاری شما از هدیه گرفتن آن‌ها راضی خواهد بود.

 

هدیه تبلیغاتی سنتی - میناکاری

ظروف میناکاری، هدیه‌ای بسیار ارزشمند

 

 

 

زعفران

علاوه بر هدایای تبلیغاتی‌ای که ماندگار هستند، می‌توان از گیاه زعفران نیز در این امر استفاده کرد. گیاه/ادویه‌ی زعفران که یکی از گیاهان با ارزش، معطر و باخاصیت است که در مناطق گرمسیر ایران به عمل می‌آید و هدیه‌ای لوکس محسوب می‌شود.

 

 

زعفران تبلیغاتی

زعفران، هدیه‌ای بسیار لوکس

 

 

 

پسته

اگر بخواهید جعبه پذیرایی تبلیغاتی به شریکان تجاری خود هدیه دهید، می‌توانید از جعبه‌های مخصوص پذیرایی حاوی پسته انتخاب کنید که همزمان با آنکه هدیه‌ی تبلیغاتی‌تان از محتویات جذابی برخوردار است، به لحاظ بصری نیز زیبا است.

پسته در میان انواع مغزها یکی از بهترین موارد برای قرارگیری در هدایای تبلیغاتی است که می‌توان برای هدیه به شرکای ایرانی و خارجی از آن استفاده کرد.

 

جعبه پذیرایی تبلیغاتی با پسته

پسته یا آجیل را در داخل این جعبه‌های شیک هدیه دهید

 

 

شرکت پیشکش همواره هدایای سنتی و محلی را جز پیشنهادات برتر خود قرار می‌دهد. برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.


12/ آذر/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف