WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.

فرنچ پرس تبلیغاتی

French Press
فرنچ پرس تبلیغاتی
تصاویر محصول
فرنچ پرس تبلیغاتی 1 / 2
...
عکس‌های بیشتر
1 امتیاز    میانگین 5.0  از  5
امتیاز دهید!

فرنچ پرس تبلیغاتی

French Press
رنگ‌ها:
مدت زمان تحویل: 7 روز
حداقل تعداد سفارش50 عدد
قیمت: تماس بگیرید
نیاز به راهنمایی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید

021 8830 8440
مشخصات و توضیحات

یکی از هدایای تبلیغاتی که امروزه توانسته است توجهات بسیاری را به خود جذب کند و در سبد هدایای تبلیغاتی شرکت‌های متعددی قرار بگیرد، فرنچ پرس تبلیغاتی است. فرنچ پرس ازجمله هدایایی است که هر فردی با دریافت آن خوشحال شده و لبخند رضایت را بر لبان آن‌ها مشاهده خواهید کرد.

 

فرنچ پرس تبلیغاتی در حقیقت، یکی از سنتی‌ترین روش‌های دم‌آوری قهوه است که به کمک آن می‌توان یک لیوان قهوه دل‌چسب و اصیل را تجربه کرد. فرنچ پرس تبلیغاتی از دو بخش اصلی تشکیل شده است که شامل مخزن و اهرم فیلتر می‌شود. برای استفاده از فرنچ پرس باید قهوه‌ای را که به تازگی آسیاب شده است، درون مخزن ریخت (حدود 10 الی 14 گرم قهوه پودر شده به ازای هر نفر)، سپس آب داغ را بر روی قهوه‌های پودر شده درون مخزن ریخت. البته بهتر است اضافه کردن آب داغ را به تدریج انجام داد و هر بار کمی صبر کرد تا گاز قهوه خارج شود و قهوه با مطبوع‌تری به دست آید.

پس از افزودن آب به قهوه، آن‌ها را با یک قاشق چند بار هم می‌زنیم و درب فرنچ پرس تبلیغاتی را می‌گذاریم. بعد از گذشت چند دقیقه، اهرم دستگاه را حرکت می‌دهیم تا با صاف کردن ذرات قهوه، قهوه‌ای شفاف و لذیذ را برای ما حاصل کند.

 

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه فرنچ پرس تبلیغاتی، تهیه فوم شیر با فرنچ پرس تبلیغاتی است. برای این کار کافی است شیر گرم‌شده را داخل مخزن فرنچ پرس بریزیم و با چند بار حرکت دادن متوالی اهرم، فوم شیر را به دست آوریم. از شیر فوم گرفته می‌توان در انواع نوشیدنی‌ها مانند لته و کاپوچینو استفاده کرد.

 

آیا فرنچ پرس می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی خوب باشد؟

فرنچ پرس تبلیغاتی با توجه به محبوبیت بالایی که در بین عموم مردم دارد، هدیه‌ای فوق‌العاده جذاب در میان انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود که هر کسی از دریافت آن هیجان‌زده می‌شود. تنها کافی است که در زمان سفارشی‌سازی این محصول دوست‌داشتنی به کیفیت شیشه به کار رفته در دستگاه و جنس اهرم آن دقت کنید تا بر اثر حرارت و استفاده مکرر شکسته نشود.

 

فرنچ پرس چه کاربردهایی دارد؟

همان‌طور که گفته شد، فرنچ پرس تبلیغاتی ابزاری جذاب و ساده برای آماده کردن انواع نوشیدنی‌ها، قهوه فرانسه، گرفتن فوم شیر، آماده کردن انواع موکتل، درست کردن هات چاکلت، آماده کردن کلدبرو و غیره است. ابعاد فرنچ پرس تبلیغاتی متفاوت است و می‌توان آن را در اندازه‌های 350 میلی لیتری و 600 میلی لیتری به صورت سفارشی آماده کرد.

 

فرنچ پرس تبلیغاتی را به چه افرادی می‌توان هدیه داد؟

فرنچ پرس تبلیغاتی ابزاری جذاب و ایده آل برای آماده سازی قهوه و انواع نوشیدنی‌ها است از این رو، این هدیه خاص را می‌توان به بسیاری از افراد از جمله موارد زیر ارائه کرد. فراموش نکنید که فرنچ پرس تبلیغاتی در کنار تراول ماگ تبلیغاتی، هدایای بسیار جذاب و فراموش‌نشدنی هستند.

  • مشتریان کافه‌ها و کافی شاپ‌ها
  • افرادی که برای دوره‌های باریستا ثبت‌نام می‌کنند
  • کارمندان ادارات
  • عکاسانی که علاقه‌مند به تصویربرداری از خوراکی‌ها هستند
  • طرفداران قهوه و نوشیدنی‌های کافئین‌دار

 

فرنچ پرس تبلیغاتی ابزاری جذاب و ساده برای درست کردن قهوه است.درست است که از این وسیله بیشتر برای آماده‌سازی قهوه فرانسه استفاده می‌شود؛ اما نباید از کاربردهای دیگر این وسیله همچون درست کردن انواع موکتل، گرفتن فوم شیر و آماده‌سازی انواع دم‌نوش غافل شد. اگر دوست دارید مخاطبان خود را شگفت‌زده نمایید و با یک هدیه رویایی آن‌ها را غافل‌گیر کنید، بهتر است از فرنچ پرس تبلیغاتی غافل نشوید.