WhatsAppسلام، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم WhatsAppسلام، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
021 8830 8440
ثبت سفارش
مبلغ قابل پرداخت
تومان
ثبت سفارش
ست ونیز
Venice Set
ست ونیز
1 امتیاز    میانگین 5.0  از  5
امتیاز دهید!

ست ونیز

Venice Set
بخور سرد بدنه فلزی، پاوربانک 10000 میلی آمپر کابل متصل، فلش 8 گیگابایت
رنگ‌ها:
مدت گارانتی6 ماه
مدت زمان تحویل: 5 روز
حداقل تعداد سفارش0 عدد
2,150,000 تومان
نیاز به راهنمایی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید

021 8830 8440
مشخصات و توضیحات

ست ونیز یک ست بسیار کاربردی است. یک بخور سرد کوچک که در اتومبیل، خانه و محل کار می‌توانید از آن استفاده کنید، یک پاوربانک 10000 میلی آمپر بسیار زیبا و یک فلش 8 گیگابایت که در صورت نیاز به 16 یا 32 گیگ نیز قابل ارتقا است. روی همه این اقلام امکان حک لوگوی شما وجود دارد. همچنین این ست در یک جعبه هاردباکس مدیریتی قرار می‌گیرد که بسیار خوش ساخت و زیبا است. روی در جعبه نیز امکان چسباندن پلاک مولتی استایل و حک لوگو وجود دارد. گاهی شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند که تنها روی در جعبه لوگوی خود را درج کنند تا مخاطبشان به دلیل داشتن لوگو روی اقلام از استفاده از آن‌ها امتناع نکند. این ست یک هدیه مدیریتی بسیار مناسب است.

 

ویژگی‌های بخور سرد ست ونیز:

 

این بخور سرد به گونه‌ای طراحی شده که در اتومبیل قابلیت استفاده دارد و شما با اتصال آن به شارژر فندکی و قرار دادن آن در جالیوانی از آن استفاده خواهید کرد. همچنین شما می‌توانید با ریختن اسانس در این دستگاه، از آن به عنوان خوشبو کننده و مرطوب کننده هوای خودروی خود استفاده کنید.

بخور سرد ست ونیز

 

این بخور دو حالت پخش دارد. یکی به صورت دائم و یکی به صورت مقطع. با یکبار پر کردن مایع داخل دستگاه، حدودا 4 ساعت به صورت دائم می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

دستگاه بخور سرد ست ونیز

 

این دستگاه دارای رقص نور نیز می‌باشد که البته امکان خاموش یا روشن نگه داشتن آن نیز وجود دارد.

 

بخور ست ونیز

 

 

نمونه چاپ شده بخور ست ونیز

 

بدنه فلزی این بخور باعث می‌شود حک لیزر روی آن بسیار جذاب شود. چاپ لیزری لوگو با دقت بالا و بسیار ظریف روی این کار می‌نشیند.

 

نمونه چاپ بخور ست ونیز

 

 

ویژگی‌های پاوربانک ست ونیز

 

این پاوربانک ظاهر بسیار جذابی دارد. یک صفحه اسکرین بزرگ که روی آن درصد شارژ پاوربانک را اشاره می‌کند و بقیه پاوربانک از جنس پلاستیک ABS می‌باشد. همچنین پشت این پاوربانک سه کابل وجود دارد که Type C، اندرویدی و lightening هستند.

 

نمونه چاپ پاوربانک ست ونیز

 

این پاوربانک 6 ماه گارانتی تعویض دارد و از جنس درجه 1 در ساخت آن استفاده شده است.

 

ویژگی‌های فلش ست ونیز

 

فلش‌های شرکت پیشکش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ما با اطمنیان از این موضوع، فلش‌های خود را گارانتی مادام العمر می‌کنیم. فلش این ست 8 گیگ در نظر گرفته شده است اما امکان ارتقای آن وجود دارد. برند chipset این فلش Sandisk می‌باشد.

 

 

نمونه چاپ فلش