WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.

تراول ماگ تبلیغاتی

5 محصول در این صفحه
مرتب‌سازی مرتب‌سازی

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی برای حمل نوشیدنی‌های داغ مانند چای یا قهوه یا هات چاکلت و نوشیدن آن‌ها در حین سفر استفاده می‌شود. از این تراول ماگ‌ها بیشتر در زمان سفر با اتومیبل استفاده می‌کنند. تراول ماگ‌ها دو جداره هستند و باعث می‌شوند مایعات داخل آن تا ساعت‌ها گرم یا سرد بماند. از این رو هدیه بسیار مناسبی برای صنف‌های مرتبط با خودرو یا سفر می‌باشد.

تراول ماگ

تراول ماگ در حقیقت، یک نوع وسیله آب‌خوری (لیوان) است که می‌توان از آن برای نوشیدن و حمل مایعات در حین حرکت کردن استفاده کرد. این محصولات معمولاً از جنس فلزی هستند؛ از این رو، عایق بسیار خوبی برای حفظ دمای مایعات درون خود می‌باشند. تراول ماگ دارای یک درب پیچی است که مایعات را درون آن بریزید و یا برای نوشیدن از آن استفاده کنید. علاوه بر این، برخی از مدل‌های آن دارای دکمه‌ای محرک برای باز شدن درب آن هستند تا نوشیدن را آسان‌تر نمایند. مدل‌های دسته‌دار تراول ماگ نیز وجود دارد.

نکات طلایی برای سفارشی‌سازی تراول ماگ تبلیغاتی 

اگر به دنبال تراول ماگ تبلیغاتی هستید که مخاطبان را شیفته شما کرده و تراول ماگ از دستان آن‌ها جدا نشود؛ بهتر است نکات زیر را در زمان سفارشی‌سازی تراول ماگ تبلیغاتی به خاطر بسپارید.

  • تراول ماگ را که از مواد خوب در ساخت آن استفاده شده است، انتخاب کنید. توجه به کیفیت هدایای تبلیغاتی عامل کلیدی در حفظ مشتریان و جذب نظر مثبت مخاطبان جدید است. تراول ماگ های تبلیغاتی را می‌توان با جنس‌های مختلفی همچون پلاستیک، فلز و سرامیک یافت.
  • تراول ماگی را که درب مناسبی دارد، انتخاب کنید. درب پیچی به تنهایی امکان نوشیدن را سخت می‌کند. با توجه به نوع مخاطبان خود می‌توانید درب مناسب آن را انتخاب کنید.
  • از یک ترکیب رنگ جذاب در زمان سفارشی‌سازی استفاده کنید. رنگ تأثیر شگفت‌انگیزی در نگرش افراد نسبت به نام یک برند دارد.
  • در زمان چاپ یا حکاکی لیزری، نوشته‌های خود را در اندازه بزرگ‌تری بر روی تراول ماگ درج کنید تا به خوبی دیده شوند. (انتخاب اندازه مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. نوشته‌ها نباید بیش از اندازه بزرگ یا کوچک باشند.)
  • اگر بودجه کافی دارید، در دو سمت تراول ماگ تبلیغاتی، نام تجاری و پیام تبلیغاتی برند خود را چاپ کنید. 

چرا تراول ماگ تبلیغاتی را باید انتخاب کرد؟

اصلی‌ترین دلیل برای انتخاب تراول ماگ تبلیغاتی این است که این محصول یک هدیه شگفت‌انگیز و شیک است. دریافت‌کنندگان این هدیه می‌توانند بارها و بارها از آن استفاده کنند و سالیان سال همراه آن‌ها باقی خواهد ماند.

همان‌طور که از نام تراول ماگ (ماگ مسافرتی) مشخص شد، این محصولات تبلیغاتی را با خود به هر مکان و سفری می‌توان برد. از این رو، طیف گسترده‌ای از مخاطبان با نام تجاری شما آشنا خواهند شد.

تراول ماگ‌ها به نسبت فلاسک‌های تبلیغاتی اندازه کوچک‌تری دارند. از این رو، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای مدت زمان‌های کوتاهی که در بیرون از منزل هستند، یک تراول ماگ خوب را با خود به همراه ببرند.

ظاهر جذاب و خیره‌کننده تراول ماگ سبب شده است تا بسیاری از برندهای مطرح دنیا همچون استارباکس، مدل‌های مختلفی از تراول ماگ را برای مخاطبان خود طراحی کند. با سفارشی‌سازی مناسب تراول ماگ با نام تجاری خود می‌توانید اطمینان حاصل کنید عکس‌های بسیاری از این هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد در اینستاگرام به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 

تراول ماگ تبلیغاتی تا چه مدت زمان می‌تواند دمای نوشیدنی درون خود را حفظ کند؟
 

این موضوع تا حدود زیادی به جنس و کیفیت مواد به کار رفته در ساخت تراول ماگ تبلیغاتی دارد. به صورت کلی، ماگ های مسافرتی قادر هستند دمای نوشیدنی‌های سرد را تا حدود 13 ساعت سرد و نوشیدنی‌های گرم را به صورت متوسط حدود 4 ساعت گرم نگه دارند. از آنجایی که این لیوان‌های مسافرتی برای استفاده از نوشیدنی در مدت زمان‌های کوتاه هستند؛ این میزان نگه‌داری دما برای آن‌ها منطقی به نظر می‌رسد.