WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و هدایای تبلیغاتی آن

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و هدایای تبلیغاتی آن

31/ فروردین/1399

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی نمایشگاهی است که هر ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه امسال هشتمین دوره خود را تجربه می‌کند. بر اساس اعلام رسمی، قرار است که این رویداد از تاریخ 24 تا 27 تیر ماه ۱۳۹۹ برگزار شود. اگر قصد شرکت در نمایشگاه را دارید، بد نیست که به فکر هدایای تبلیغاتی خود باشید.

 

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات ریلی

 

در حال حاضر، قرار است که نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات ریلی در تاریخ 24 تیر ماه ۱۳۹۹ افتتاح شود و تا 27 تیر ماه فعال باشد. این احتمال وجود دارد که به خاطر شیوع بیماری کرونا در ایران و رعایت نکات بهداشتی، تاریخ برگزاری نمایشگاه تغییر یابد. با این حال، تا کنون هیچ اطلاعیه مشخصی در این باره صادر نشده است. همچنین ممکن است تمهیدات لازم برای رعایت نمایشگاه با کمترین خطر ممکن اتخاذ شود.

 

چه فرصت‌های تبلیغاتی در این نمایشگاه وجود دارد؟

 

اگر قصد دارید که در این نمایشگاه شرکت کنید، باید به فکر هدایای تبلیغاتی و هدایای نمایشگاهی مناسب باشید. به هر حال، این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا کسب و کار خود را به مشتریان و همکاران خود معرفی کنید و اعتبار برند خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.

در ابتدا لازم است که اهداف خود از تهیه هدایای تبلیغاتی را مشخص کنید. دقیقا می‌خواهید با چه بخشی از مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه ارتباط برقرار کنید و حاضر هستید تا چه میزان برای هر دسته‌بندی هزینه کنید. ما هدایای نمایشگاهی مختلفی را برای شما تهیه کرده‌ایم که هر کدام یک کاربرد مشخص دارند و بودجه متفاوتی را نیازمند هستند.

 

هدایای نمایشگاهی برای عموم مردم

 

این دسته از هدایا، هدایای ساده‌ای هستند که مشخصا امکان ایجاد ارتباط قوی را ندارند، اما برای شناساندن نام برند شما به مراجعه‌کنندگان می‌توانند فوق‌العاده باشند. بهترین نمونه یک هدیه نمایشگاهی ارزان و عمومی، لیوان تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی است. لیوان‌ها در طول مدت برگزاری نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر مراجعه‌کننده‌ای که لیوان شما را در دست داشته باشد، تبدیل به یک سفیر خواهد شد.

این مسئله در مورد خودکار و امثال آن هم صدق می‌کند. خودکار محصولی پراستفاده است که تاثیر آن تا مدت‌ها بعد از نمایشگاه وجود خواهد داشت.

 

خودکار تبلیغاتی ویژه نمایشگاه حمل و نقل ریلی

 

هدایای تبلیغاتی مناسب کارشناسان

 

کارشناسان فراوانی در طول مدت برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات ریلی به غرفه شما سر خواهند زد. هر کدام از این کارشناسان، می‌توانند یک پل ارتباطی کاملا قوی بین شما و دیگر کسب و کارها باشند. البته که این کارشناسان جایگاه تصمیم‌گیری و شبکه ارتباطی مدیران را ندارند، اما همچنان مهم هستند.

پس بهتر است هدیه‌ای برای این افراد تهیه کنید که پرکاربرد و شیک باشد. همچنین باید به بودجه خود هم اهمیت دهید و مقداری از آن را برای هدایای مدیران مانند ست مدیریتی تبلیغاتی هزینه کنید. پیشنهاد ما پاوربانک تبلیغاتی است. می‌توانید این محصول را هدیه دهید. همچنین خودکار تبلیغاتی لوکس و شیک هم بسیار مناسب خواهد بود.

 

پاوربانک تبلیغاتی ویژه نمایشگاه حمل و نقل ریلی

 

هدایای تبلیغاتی مناسب مدیران

 

اما به مراجعه‌کنندگان پراهمیت بپردازیم. افرادی که حقیقتا اصلی‌ترین دسته مراجعه‌کنندگان به غرفه شما خواهند بود. برخی از مدیرانی که به این نمایشگاه سر می‌زنند، فرصت فراوانی در ساعات کاری خود ندارند و باید از هر لحظه ارتباطی به خوبی استفاده کنید. مطمئنا نوع برخورد شما اهمیت دارد، اما هدیه‌ای که به آن‌ها ارائه می‌دهید هم بسیار تاثیرگذار است.

ست مدیریتی تبلیغاتی بهترین گزینه موجود است. این ست مدیریتی را می‌توانید به نسبت بودجه در اختیار و همچنین ترجیحات داخل شرکت تغییر دهید. برخی از ست‌های ما همراه با فلش تبلیغاتی، خودکار و پاوربانک تبلیغاتی است. برخی شامل هندزفری وایرلس هستند. به نسبت نیاز، ما می‌توانیم بهترین بسته و بهترین ست را برای شما آماده کنیم تا نگران کیفیت هدیه نباشید و تنها به پیشرفت کسب و کار خود فکر کنید.

 

ست مدیریتی ویژه نمایشگاه حمل و نقل

 

 

حتما به فکر تهیه هدایای تبلیغاتی باشید

 

شاید فکر کنید بهتر است که هزینه را کمتر کنیم و به سمت تهیه هدایای تبلیغاتی نرویم. اما این استراتژی اشتباه است. هدایای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان و مدیران کسب و کارها نشان می‌دهد که شما چه اهمیتی به ارتباطات تجاری می‌دهید. این هدایا شخصیت برند شما را مشخص می‌کند و به عنوان عضوی از جامعه اقتصادی، باید تلاش کنید تا شخصیتی قوی و قدرتمند از خود نشان دهید.


31/ فروردین/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف