WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه کارمندان بخش فروش و بازاریابی را به سوی خود جذب کنیم؟

چگونه کارمندان بخش فروش و بازاریابی را به سوی خود جذب کنیم؟

18/ اسفند/1400

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و داغ شدن تنور هدایای تبلیغاتی شرکتی، بسیاری از برندها در تلاش هستند تا از این موقعیت به نفع خود استفاده کنند. حال سوال اصلی اینجاست که چگونه می‌توان کارمندان بخش فروش و بازاریابی را به سوی خود جذب کنیم؟


روزهای پایانی اسفند ماه، زمانی طلایی برای جذب مخاطبان به سوی یک نام تجاری است. برخی از شرکت‌های بزرگ در این ایام تلاش می‌کنند تا کارمندان نمونه و خوب خود را برای امضای قرارداد برای سال جدید ترغیب کنند؛ یا به دنبال جذب کارمندان جدید برای سال آینده هستند؛ یا قصد دارند نام تجاری خود را بیش‌از‌پیش در میان مخاطبان به‌ویژه کارمندان بخش فروش و بازاریابی گسترش دهند.

یکی از روش‌های منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی برای جذب نظر کارمندان به‌ویژه کارمندان بخش فروش و بازاریابی، اهدا هدایای تبلیغاتی شرکتی به مناسبت فرا رسیدن سال نو است. این دسته از کارمندان همیشه در طول سال برای رونق تجاری و افزایش آگاهی از نام برند شما تلاش می‌کنند. به همین دلیل، انتخاب هدایای تبلیغاتی جذاب برای ارائه به این دسته از کارمندان می‌تواند نظر مثبت آن‌ها را به سوی نام تجاری شما جلب کند.  

یکی از سیاست‌های جذاب و تاثیرگذاری که در تبلیغات نام یک برند انجام می‌شود، انتخاب هدایای مناسب و ارائه آن‌ها به مخاطبان است. از آن‌جایی که این وظیفه در تمام طول سال بر عهده کارمندان بخش بازاریابی است؛ به همین دلیل، انتخاب هدایای تبلیغاتی شرکتی خاص و خاطره‌انگیز می‌تواند کاری دشوار باشد. از همین‌رو، برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی برای کارمندان بخش فروش و بازاریابی باید دقت بیشتری انجام داد. در ادامه این مطلب برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب کارمندان بخش فروش و بازاریابی را به شما معرفی می‌کنیم تا با یک روش جذاب، آن‌ها را به سوی خود جذب کنید.

 

چگونه کارمندان بخش فروش و بازاریابی را به سوی خود جذب کنیم؟

انواع گوناگون هدایای تبلیغاتی برای جذب نظر کارمندان و همکاران جدید وجود دارد

 

 

 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای کارمندان بخش فروش و بازاریابی

 

کارمندان بخش فروش و بازاریابی ازجمله کارمندان بخش‌های اداری شرکت‌ها هستند که با تلاش‌های فراوان خود برای پیشرفت نام تجاری کسب‌وکارها و رونق فروش برندها قدم برمی‌دارند. انتخاب هدایای تبلیغاتی کاربردی و جذاب برای این دسته از کارمندان باعث جلب نظر مثبت آن‌ها به سوی برند شما می‌شود. علاوه بر این، این کارمندان در تمام طول سال با هربار دیدن هدیه دریافت‌شده از شما یا با ارسال هدایای تبلیغاتی برند شما برای مخاطبان دیگر به یاد هدیه‌ای که به آن‌ها داده‌اید، می‌افتند؛ به این ترتیب، ارزش هدیه شما و نام تجاری شما تا مدت‌ها در ذهن آن‌ها باقی خواهد ماند.

 

شماره 1- پاوربانک تبلیغاتی

 

بی‌شک هیچ هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند با قدرت بی‌نظیر پاوربانک تبلیغاتی در بازاریابی رقابت کند. پاوربانک، هدیه‌ای لوکس و به‌یادماندنی است که تا سال‌ها همراه دریافت‌کننده آن باقی می‌ماند و ارزشی چندین برابر بودجه صرف شده برای آن دارد. با انتخاب پاوربانک های تبلیغاتی با ظرفیت متوسط در شکل‌ها و رنگ‌های جذاب می‌توانید به شکل باورنکردنی کارمندان بخش فروش را شیفته خود کنید.

 

شماره 2- ست سررسید

 

سررسید و تقویم 1401 ازجمله هدایای تبلیغاتی هستند که بدون نظر گرفتن موقعیت شغلی افراد، هدیه‌ای کاربردی و عالی به شمار می‌آیند. انواع گوناگون تقویم با طرح‌های شگفت‌انگیز و جذاب برای ارائه به کارمندان بخش فروش و بازاریابی وجود دارد. تنها کافی است که از تصاویر جذاب مرتبط با کسب‌وکار خود برای سفارشی‌سازی این تقویم‌ها استفاده کنید تا هدیه‌ای خارق‌العاده برای کارمندان آماده کنید. علاوه بر تقویم، ست‌های سررسید در قطع‌ها و روکش‌های شیک و مستحکم با رنگ‌بندی‌های چشم‌گیر وجود دارند که می‌توان آن‌ها را در بسته‌بندی‌های شکیل به مخاطبان خود اهدا کنید.

 

شماره 2- ست سررسیدسررسیدهای تبلیغاتی با روکش‌های جذاب و محکم، هدایای تبلیغاتی ماندگار و دوست‌داشتنی هستند

 

 

 

شماره 3- فلاسک تبلیغاتی

 

فلاسک تبلیغاتی به خودی خود یک هدیه کاربردی و دوست‌داشتنی است که در هر موقع از سال، افراد با دریافت آن خوشحال می‌شوند. اگر قصد انتخاب یک هدیه خاص و خارق‌العاده را برای کارمندان بخش فروش و بازاریابی دارید، می‌توانید به سراغ فلاسک های تبلیغاتی خاص‌تر بروید. ازجمله هدایای تبلیغاتی خاص در این دسته می‌توان به فلاسک درجه‌دار تبلیغاتی، فلاسک استیل و لیوان هوشمند اشاره کرد.

 

شماره 4- پوشاک تبلیغاتی

 

کلاه تبلیغاتی و تی شرت تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی جذاب برای کارمندان بخش فروش و بازاریابی است تا در فرصت‌های مختلف، آن‌ها را به تن کنند و نام تجاری شما را در معرض دید همگان قرار دهند. یک تی شرت نخی جذاب که با رنگی چشم‌گیر سفارشی‌سازی شده است تا سال‌ها همراه مخاطبان شما باقی می‌ماند و همراهی جدایی‌ناپذیر از روزهای زندگی آن‌ها خواهد بود.

 

شماره 5- چراغ مطالعه تبلیغاتی

 

با مدرن شدن دنیای امروزی، دیگر چراغ مطالعه، تنها وسیله‌ای برای مطالعه کردن نیست. انواع مختلف چراغ مطالعه تبلیغاتی را در اندازه‌ها و شکل‌های گوناگون می‌توان در بازار یافت که لذت زندگی را چندین برابر می‌کنند. ازجمله چراغ مطالعه های تبلیغاتی خاصی که مخاطبان شما را شیفته سلیقه و بازاریابی شما می‌کنند، می‌توان به چراغ مطالعه اسپیکردار، چراغ مطالعه بدون سیم با گردن منعطف، چراغ مطالعه هوشمند (با قابلیت وصل شدن به کابل USB، دارای سنسور دما و صفحه نشان‌دهنده تاریخ، زمان، دما و تنظیم میزان نور)، چراغ مطالعه دارای صفحه لمسی و چراغ مطالعه شکل‌دار اشاره کرد.

 

شماره 5- چراغ مطالعه تبلیغاتی

نمونه‌ای از چراغ مطالعه تبلیغاتی اسپیکردار

 

 

 

شماره 6- ست خودکار روان‌نویس

 

همیشه استفاده از قلمی جذاب و شیک برای نوشتن نکات یا امضای قرادادهای تجاری مهم، چشمان بسیاری را به خود خیره می‌کند. شاید به نظر برسد که با الکترونیکی شدن فضای اداری، دیگر خودکار و روان‌نویس ارزش و شکوه سابق خود را ندارد. اما مطمئن باشید که سخت در اشتباه هستید. هنوز هم ست خودکار روان‌نویس‌های شیک طرفداران پروپاقرص خود را دارند و به سختی می‌توان افراد را از چنین هدایای شگفت‌انگیزی جدا کرد. اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی جذاب برای کارمندان بخش فروش و بازاریابی هستید که مقرون‌به‌صرفه نیز باشند، می‌توانید به سراغ ست خودکار روان‌نویس تبلیغاتی بروید و با سفارشی‌سازی آن‌ها مطابق سلیقه خود، کارمندانتان را غافلگیر نمایید.

 

انتخاب هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی برای کارمندان بخش فروش و بازاریابی

 

کارمندان تمام بخش‌های شرکت‌ها در طول سال برای رونق اقتصادی یک برند تلاش می‌کنند. روزهای پایانی سال، زمانی عالی برای قدردانی از زحمات تمامی کارمندان است. سفارشی‌سازی و ارائه هدایای تبلیغاتی شرکتی به کارمندان، یکی از راه‌کارهای جذاب برای نشان دادن توجه و قدردانی از این افراد است.

اگر قصد دارید به کارمندان اداری هر بخش، هدیه‌ای متفاوت ارائه کنید، بهتر است به سراغ گزینه‌های مناسب و کاربردی بروید. ازجمله هدایای تبلیغاتی مناسب کارمندان بخش فروش و بازاریابی می‌توان به پاوربانک تبلیغاتی و چراغ مطالعه اشاره کرد. با‌این‌حال، طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که دست شما را برای انتخاب هدیه باز می‌‌گذارد.


18/ اسفند/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف